dinamički image na reportu

Žac

Pozdrav grupi

Nakon puno vremena. Ako možete dati ideju, pomoć: trebam u reportu
staviti sliku u .bmp. Radi se o qr kodu. Kako napraviti 'refresh' ili
što već? qr kod sam napravio preko .dll, uredno radi, no, u reportu ne
osvježava. Nemam ideju, dugo to nisam radio.

Ozren Kreštan

Misliš, imaš image na reportu, u koji referenciraš qr image?
Jel to?
Ako je, onda npr. Report$?QrImage{PROP:TEXT} = clip(NazivDatoteke_BMP_QR_KODA_KOJI_SI_IZGENERIRAO_IZ_DLLA_I_STAVLJAS_U_REPORT)

Žac

to Ozren Kreštan
Da. Upravo to. Samo, gdje da stavim taj kod koji si napisao? Može malo
pojašnjenja, zaista sam van toga.

Žac

Žac

Sorry,zaboravio sam i sa newsima raditi, zadnji piuta je bio Outlook
Express:)

Ozren Kreštan

U reportu, u embed OpenReport, postaviš to i gotov si...

Žac

Hvala, idem probati. Sve mi radi uredno, qr kod, jedino me to muči.

Žac

Ne znam, nije mi jasno. Imam proceduru 'PrintRacun' i generirani qr pod
nazivom: 'qr.bmp'

Ozren Kreštan

> Ne znam, nije mi jasno. Imam proceduru 'PrintRacun' i generirani qr pod
> nazivom: 'qr.bmp'
Da li je aplikacija legacy ili ABC?
Ako je ABC, onda otvoriš report, embede, potražiš: Local objects, pa onda: Window Manager, pa onda nadješ dio OpenReport i tu uglaviš

Žac

ABC, stavio sam kod: Report$?image1{PROP:TEXT} =
clip('c:\fiskal\qr.bmp'), ali ne osvježava .bmp u reportu

Ozren Kreštan

Sad smo se malo zapetljali, što ti to znači ne osvježava? Samo jednom ga generiraš i jednom prikažeš...? koliko je bmp velik, jer clarion ima ograničenja po veličini ....

Žac

povlači zadnji .bmp. Kao da vuče iz cachea. Bmp je oko 204KB, report ga
prikazuje. Ali uvijek jedan te isti. qr code se ne mijenja, iako ga .dll
uredno svaki puta generira

Ozren Kreštan

Ovak, kak daješ informacije na kapaljku, mozda je problem što ti želiš da u prolazu u detalju radiš prikaz tog bmp-a, a to onda na openreport ne ide. Objasni taj proces, napraviš qr, spremljen je u neki folder i onda ga ideš isprintati.. jel tako?
Ak' baš zeliš daj teamviewer i riješimo...

Žac

Super:)
713 420 482
5ttp63