Fiskalizacija, opet

Žac

Pozdrav grupi

Nije mi jasno, uredno dobivam JIR od porezne, a pri proveri javi da
račun nije evidentiran? Kako?

Ozren Kreštan

jel testni server? na testnom nema toga, uvijek će ti javiti da nije evidentiran, tako da sa testnim certifikatom možeš kreirati qr, ispisati, skenirati, doći do provjere, ali onda je tu ograničenje.
Posve normalno....

Žac

produkcijski, koristio sam Raverus.FiskalizacijaDEV

Ozren Kreštan

Jel ti dodje do provjere, kad očitaš qr kod, jel ti se otvori do potvrde captcha-om?

Žac

da, to je sve u redu, ali vrati odgovor da račun nije evidentiran u
poreznoj, nije do qr koda. Trebam uzeti certifikate, staviti kod sebe,
naštancati par računa na mom kompjuteru.

Žac

ovako dobivam:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>

-<soap:Envelope xmlns:soap="http://schemas.xmlsoap.org/soap/envelope/"
xmlns:xsd="http://www.w3.org/2001/XMLSchema"
xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
xmlns:regexp="http://exslt.org/regular-expressions">

-<soap:Body>

-<tns:RacunOdgovor xmlns:tns="http://www.apis-it.hr/fin/2012/types/f73"
xsi:schemaLocation="http://www.apis-it.hr/fin/2012/types/f73
../schema/FiskalizacijaSchema.xsd " Id="G0x7f9488a0ccf8-4D">

-<tns:Zaglavlje>

<tns:IdPoruke>ac9e78f6-ce8a-41dc-8622-6c51d9481967</tns:IdPoruke>

<tns:DatumVrijeme>14.12.2020T14:00:03</tns:DatumVrijeme>

</tns:Zaglavlje>

<tns:Jir>0fcdd59d-909e-4513-a644-afd0c10acda3</tns:Jir>

-<Signature xmlns="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#">

-<SignedInfo>

<CanonicalizationMethod
Algorithm="http://www.w3.org/TR/2001/REC-xml-c14n-20010315"/>

<SignatureMethod Algorithm="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#rsa-sha1"/>

-<Reference URI="#G0x7f9488a0ccf8-4D">

-<Transforms>

<Transform
Algorithm="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#enveloped-signature"/>

<Transform Algorithm="http://www.w3.org/TR/2001/REC-xml-c14n-20010315"/>

</Transforms>

<DigestMethod Algorithm="http://www.w3.org/2000/09/xmldsig#sha1"/>

<DigestValue>n4//SBX2yKKs1cG73djrFrfCH1c=</DigestValue>

</Reference>

</SignedInfo>

<SignatureValue>lSWsnMLupeRyyoG08BzLw0sHgdkhEJJFROTMSnhpk5XhLCHcvj2b0Q2/z8zP5fc/iBUghfMJJXR8uHjGl4EUcMUdvvrTi0e9oaJNlPl0Dm5F4V6qElXlv8/tgNMeMUb2rfLYcP3BSPdbQOE8PbDTFqFy703ejJavcj2RX3ThX3Rlb5DTpQESaMb26sGUtFUit63gzIEAlBHoa6HAxaQsFURmxi2o6QKvBKnHBSCUKlo/6VJAu09qMLyegmQCP5xe8qkPNq9mf5/+IIs1o90SJ7PFFcplbZfAHLzuvOoGiltqG0Zr/v4+YFyDj7B4EjZ33XRN9UvWZ7DfMFLiK0FLGw==</SignatureValue>

-<KeyInfo>

-<X509Data>

<X509Certificate>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</X509Certificate>

-<X509IssuerSerial>

<X509IssuerName>CN=Fina RDC 2015, O=Financijska agencija,
C=HR</X509IssuerName>

<X509SerialNumber>91542343880251870374137845794711555665</X509SerialNumber>

</X509IssuerSerial>

</X509Data>

</KeyInfo>

</Signature>

</tns:RacunOdgovor>

</soap:Body>

</soap:Envelope>

Ozren Kreštan

Ne znam baš da ti je dobro tako na produkcijski probavati, jer hehehe, što je na produkciji, na produkciji je , uzmi testni i probavaj na testnoj, a što se tiče provjere, ako ti je učitao do slanja samog, sve si dobro napravio, možda neki računi nisu još evidentirani stvarno. Moze se dogoditi, to kažu i na samim stranicama porezne. Dakle, rezime, ako otvori stranicu za provjeru, sve je ok.

Ozren Kreštan

Dana utorak, 22. prosinca 2020. u 16:52:33 UTC+1 korisnik Ozren Kreštan napisao je:
> Ne znam baš da ti je dobro tako na produkcijski probavati, jer hehehe, što je na produkciji, na produkciji je , uzmi testni i probavaj na testnoj, a što se tiče provjere, ako ti je učitao do slanja samog, sve si dobro napravio, možda neki računi nisu još evidentirani stvarno. Moze se dogoditi, to kažu i na samim stranicama porezne. Dakle, rezime, ako otvori stranicu za provjeru, sve je ok.
aha, koliko vidim ti to stare račune provjeravaš, ne kreiraš nove, onda ok, da, sve bi trebalo šljakati, zašto ne prolaze, pitanje je.

Ozren Kreštan

Koji ti je ukupan iznos za taj račun?

Žac

760kn

Ozren Kreštan

Čudno... zbilja... jel imaš koji noviji račun, npr. od prije dan dva

Ozren Kreštan

Dana utorak, 22. prosinca 2020. u 17:16:26 UTC+1 korisnik Ozren Kreštan napisao je:
> Čudno... zbilja... jel imaš koji noviji račun, npr. od prije dan dva
daj zki od tog,

Žac

On 22.12.2020. 17:16, Ozren Kreštan wrote:
> Čudno... zbilja... jel imaš koji noviji račun, npr. od prije dan dva

i meni je čudno. izgleda mi sve ok. no, najbolje da instaliram njegove
certifikate sebi, napravim desetak računa i pošaljem pa ću tada znati.

Ozren Kreštan

Ne bih ja to radio, sa pravim certifikatom, jer...

Žac

više neznam koji sam poslao,

evi oba:
-<RacunType xmlns:tns="http://www.apis-it.hr/fin/2012/types/f73"
xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance">

<tns:Oib>72945151106</tns:Oib>

<tns:USustPdv>false</tns:USustPdv>

<tns:DatVrijeme>14.12.2020T13:59:10</tns:DatVrijeme>

<tns:OznSlijed>N</tns:OznSlijed>

-<tns:BrRac>

<tns:BrOznRac>114</tns:BrOznRac>

<tns:OznPosPr>1</tns:OznPosPr>

<tns:OznNapUr>1</tns:OznNapUr>

</tns:BrRac>

-<tns:Pdv>

-<tns:Porez>

<tns:Stopa>0.00</tns:Stopa>

<tns:Osnovica>600.00</tns:Osnovica>

<tns:Iznos>0.00</tns:Iznos>

</tns:Porez>

</tns:Pdv>

<tns:Pnp/>

<tns:OstaliPor/>

<tns:Naknade/>

<tns:IznosUkupno>600.00</tns:IznosUkupno>

<tns:NacinPlac>G</tns:NacinPlac>

<tns:OibOper>72945151106</tns:OibOper>

<tns:ZastKod>05749401fe46aae6dd2357eb5f7cd7a6</tns:ZastKod>

<tns:NakDost>false</tns:NakDost>

</RacunType>

Ozren Kreštan

po zki-u ovaj ti je evidentiran

Žac

napravit ću par računa na svom, i meni isto izgleda u redu, moguće je
problem na njegovom laptopu. Hvala puno, još jednom, da te ne zamarm
više. trenutno radim dosta toga pa kada se malo smiri, onda ću
provjeriti. pozdrav, Željko

Žac

Kada sam na miru provjerio, svi računi su uredno fiskalizirani. Ja,
smotan idem proveravati prema qr kodu, a u njemu je vrijeme izrade
računa:) Sada me jedino zanima kako dobiti u response.txt datum/vrijeme.
U xml datoteci je deklarirano kao 'DautuVrijeme'. Šaljem u tom obliku
response.txt?

Ozren Kreštan

Raverus?
hm, mislim da ne

Žac

Vidim da je u dokumentaciji 'DATUM'. Valjda je to. Pa izvučem sa
Left/Right datum i vrijeme koji mi trebaju za bar kod?

Ozren Kreštan

gle....
samo malo
imaš u onom source koji sam ti poslao, kak i što treba biti

Žac

nemam demo cert, valjda bi response trebao biti ovakav:

JIR = SUB(Response_redak,1,36)
UUID = SUB(Response_redak,38,36)
ZKI = SUB(Response_redak,75,32)
DATV = SUB(Response_redak,108,20)

Ozren Kreštan

ako imaš stringTheory template onda nešto ovakvo: učitaš u stringtheory taj file : stObjekt.LoadFile(ResponseTxt) ! ili kako se zove
i onda:
jir = stObjekt.FindBetween('<tns:Jir>','</tns:Jir>',pStart,pEnd) ! pStart i pEnd su longovi

Žac

nemam, no napravit ću na gumb 'Završi račun' automatsku fiskalizaciju i
valjda će biti OK. Ovako je razlika u vremenu izvršenja računa i request.txt

Ozren Kreštan

U biti, nisam baš skužio što te muči oko tog datuma, vremena....
Šalješ na fiskalizaciju i vrjeme računa i vrijeme slanaj, vrijeme računa u xmlu je:

tns:DatVrijeme node u xmlu, a datum slanja je:
tns:DatumVrijeme
A u responsu dobiješ ovo:
tns:DatumVrijeme, što označava kad je CIS server dobio tvoju poruku

Žac

riješio sam, međutim neki računi se ne podudaraju u xml-u sa brojem
računa koji u tps-u. Neki su u redu, neki za jedan broj krivo.