SVReportToPDF

JT

Kad koristim ovaj template ne ispisuju mi se hr znakovi. Neko rješenje?
Hvala.

Beris

to JT
Koju verziju Clariona koristiš ? Imam ja nešto za CW7 samo moram pokopati.

Pozz,

Beris

Beris

> [...]

Beris

23.10.2018. u 9:29, JT je napisao/la:
> Kad koristim ovaj template ne ispisuju mi se hr znakovi. Neko rje¹enje?

JT

10, ili 6.3 ako nema za 10

"Beris" <berism...@besoft.hr> wrote in message
> Koju verziju Clariona koristiš ? Imam ja nešto za CW7 samo moram pokopati.
>
> Pozz,
>
> Beris

Oggy

Imam... za 9,10,11,12....

Beris

12 ??

Pa sheraj za 9,10,11,12 :-)

Beris

nv28cr

Ako može pošalji i meni ovaj template.
Nikša

Mikele

уторак, 23. октобар 2018. 09.29.33 UTC+2, JT је написао/ла:
> Kad koristim ovaj template ne ispisuju mi se hr znakovi. Neko rješenje?
> Hvala.

Поштовани,

темплејт не исписује ни ћириличне знакове.

Ако Вам је потребно чување у .ПДФ формату можете извештај сачувати тако што ћете користити БУЛЗИП или неки други принтер и послати штампу у .ПДФ документ. Тада чува и наше латиничне и ћириличне знакове кави јесу у изворном документу.

Поздрав

Oggy

Koji Clarion?

"Mikele" wrote in message

ŃƒŃ‚ĐžŃ€Đ°Đş, 23. ОктОйар 2018. 09.29.33 UTC+2, JT Ń˜Đľ
Đ˝Đ°ĐżĐ¸Ń Đ°Đž/На:
> Kad koristim ovaj template ne ispisuju mi se hr znakovi. Neko rjeĹĄenje?
> Hvala.

ĐŸĐžŃˆŃ‚ĐžĐ˛Đ°Đ˝Đ¸,

Ń‚ĐľĐźĐżĐťĐľŃ˜Ń‚ но Đ¸Ń ĐżĐ¸Ń ŃƒŃ˜Đľ ни ћириНично
СнакОво.

РкО Đ’Đ°Đź Ń˜Đľ пОтройнО Ń‡ŃƒĐ˛Đ°ŃšĐľ Ńƒ .ĐŸĐ”Đ¤ Ń„ĐžŃ€ĐźĐ°Ń‚Ńƒ
ПОМото Đ¸ĐˇĐ˛ĐľŃˆŃ‚Đ°Ń˜ Ń Đ°Ń‡ŃƒĐ˛Đ°Ń‚Đ¸ такО ŃˆŃ‚Đž ћото
ĐşĐžŃ€Đ¸Ń Ń‚Đ¸Ń‚Đ¸ Đ‘ĐŁĐ›Đ—Đ˜ĐŸ иНи ноки Đ´Ń€ŃƒĐłĐ¸ принтор и
ĐżĐžŃ ĐťĐ°Ń‚Đ¸ ŃˆŃ‚Đ°ĐźĐżŃƒ Ńƒ .ĐŸĐ”Đ¤ Đ´ĐžĐşŃƒĐźĐľĐ˝Ń‚. Тада Ń‡ŃƒĐ˛Đ°
и Đ˝Đ°ŃˆĐľ Натинично и ћириНично СнакОво кави
Ń˜ĐľŃ Ńƒ Ńƒ иСвОрнОП Đ´ĐžĐşŃƒĐźĐľĐ˝Ń‚Ńƒ.

ĐŸĐžĐˇĐ´Ń€Đ°Đ˛