ANYSCREEN

Beris

Imam problem sa printanjem kroz AnyScreen server i windows client. Kad
aplikaciju pokrenem lokalno printanje uredno radi no kad istu pokrenem
preko servera sva printanja pokazuju prazan/sivi ekran. Kod HTML5
printanja rade ali se zadnja stavka prikazuje 2 ili više puta (npr. u
računu). Ugl molio bih pomoć ako netko ima iskustva , koristim legacy i
windows client AnyScreen, možda je neka caka na samom serveru, ali
nigdje ne nalazim ništa od pomoći. Server sam probao instalirati na tri
različite OSa (Server 2012, Windows 10, Windows 7) i svuda se jednako
ponaša.

Hvala,
Beris