Nulta stopa PDV

kzendra

Može kakav primjer kaklo se fiskalizira nulta stopa PDV u pojedinim
slučajevima (kako se upisuje u XML za fiskalizaciju).

konkretna stvar koju moram progurati su poklon bonovi na kojim nema
obračunatog PDV...

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

kzendra

On Thu, 29 Aug 2019 09:50:25 +0200, kzendra wrote:

> [...]
> slučajevima (kako se upisuje u XML za fiskalizaciju).
>
> konkretna stvar koju moram progurati su poklon bonovi na kojim nema

PS Pozdrav od bivšeg clarionaša :-)
Clarion pokrenem još povremeno jer održavam bivši SW za firmu gdje sam
radio prije, trenutno sam u potpunosti na .Net već godinu i pol :-)