QR kod provjera fiskalnog

Oggy

Dobar dan, da malo uzmutimo vode...
Ima li tko ili zna jesu li objavili link za slanje qr koda na provjeru, za
fiskalne račune?
Ili će taj link biti objavljen 31.12.2020.?

Darko

Ovo je iz Pravlnika o izmjenama i dopunama pravilnika o fiskalizaciji u prometu gotovinom:
Članak 18. b

(1) QR kod iz članka 18.a ovoga Pravilnika minimalno sadrži zapis sljedećih podataka:

1. URL adresa do web servisa dostupnog na internetskoj stranici Porezne uprave

2. JIR ili zaštitni kod obveznika fiskalizacije

3. datum i vrijeme izdavanja računa

4. ukupni iznos računa.

(2) Podaci QR koda iz stavka 1. ovog članka odvojeni su dodatnim separatorima.

Članak 18.c

(1) Pri određivanju QR koda koristi se QR kod inačice 4 koji može zaprimiti 50 do 114 alfanumeričkih znakova. QR kod je veličine 33 puta 33 piksela pri čemu prazan prostor sa svih strana QR koda mora biti minimalno 2 milimetara. QR kod mora imati „L“ (level error correction) razinu korekciju greške.

(2) QR kod određen na način propisan stavkom 1. ovoga članka mora biti usklađen sa standardom ISO/IEC 15415.

(3) QR kod ispisan na računu mora biti dimenzije minimalno 2 puta 2 centimetra pri čemu ne smije biti ispisan na slici ili logu.“.

Darko

Sorry ... prsti su mi brži od pameti, ti tražiš link za provjeru QR-a :-)=

Oggy

On 15.5.2020. 18:57, Darko wrote:
> Sorry ... prsti su mi brži od pameti, ti tražiš link za provjeru QR-a :-)=

Da, trebam link koji radi, za provjeru, ako je uopće aktivan. QR sam
davno riješio.

Oggy

Dok ne objave pravi link, ako nekom treba qr library...

Beris

IMAŠ LIBRARY ? PROLSIJEDIŠ ?

HVALA,

BERIS

Oggy

Ode

Marino Dropulic

Dana ponedjeljak, 25. svibnja 2020. u 13:32:45 UTC+2, korisnik Oggy napisao je:
> Ode
>
> "Beris" wrote in message news:rag93i$4j6$1...@sunce.iskon.hr...
>

> IMAŠ LIBRARY ? PROLSIJEDIŠ ?
>
> HVALA,
>
> BERIS

moze jos jedan :-)?

josip....@gmail.com

I ja bi bio vrlo vrlo zahvalan za qr library.

lp, Josip

Shajo

Ja bi bio zahvalan ako je moguće!

Lp, Šajo

Dario Mandir

On Monday, July 13, 2020 at 3:49:51 PM UTC+2, Shajo wrote:
> Ja bi bio zahvalan ako je moguće!
>
> Lp, Šajo

Pozdrav svima, da li je moguće dobiti još uvijek qr library ? Ako je zamolio bi vas da mi isti pošaljete na email, hvala !

Dario Mandir

Evo sad gledam i nisam siguran da li je vidljim moj email, u svakom slucaju novembre123 (at) gmail.com

Beris

18.10.2020. u 10:04, Dario Mandir piše:
Nitko ovdje nije stavio pa dajem info: Fiskalizacija - Tehnička
specifikacija za korisnike Verzija 2.0 sadrži upute (link) šta mora
sadržavati QR code pa kome treba dajem sažetak.

"QR kod mora sadržavati zapis sljedećih podataka:
-poveznicu https://porezna.gov.hr/rn do web stranice za provjeru računa
-ili JIR ili ZKI fiskaliziranog računa (36 znaka za JIR, odnosno 32
znaka za ZKI)
-datum i vrijeme izdavanja računa u formatu GGGGMMDD_HHMM (13 znakova)
-ukupni iznos računa (10 znakova)
-dodatne separatore (15 znakova)

Dodatni separatori koji se moraju koristiti pri formiranju podataka za
provjeru računa preko QR koda su navedeni u primjerima poveznica za
JIR/ZKI do Internet stranice za provjeru računa.
Napomena: Podaci navedeni u primjerima su testni i ne moraju biti
poslovno ispravni ili logični.

Primjer QR koda (inačica 4) za JIR s računa:
https://porezna.gov.hr/rn?jir=12345678-1234-1234-1234-123456789012&datv=20190905_1230&izn=1000000,00

Primjer QR koda (inačica 4) za ZKI s računa:
https://porezna.gov.hr/rn?zki=12345678123412341234123456789012&datv=20190905_1230&izn=1000000,00"

Boris Frković

Objavljena je nova verzija "Fiskalizacija - Tehnička specifikacija za korisnika Verzija 2.1" sa izmjenama u QR kodu:

https://www.porezna-uprava.hr/HR_Fiskalizacija/Documents/Fiskalizacija%20-%20Tehnicka%20specifikacija%20za%20korisnike_v2.1.pdf

Najvažnija izmjena je da iznos računa ide u lipama (cijeli broj), a ne u kunama i lipama.

Beris

21.11.2020. u 9:59, Boris Frković piše:
> [...]
>
> Najvažnija izmjena je da iznos računa ide u lipama (cijeli broj), a ne u kunama i lipama.

Prvi put da sam nešto napravio/završio par mjeseci prije roka i sad
"kret..i" mjenjaju.

Beris

Tomislav Crnkovic

Cijelu priču sa qr kodom sam riješio pomoći BarCodeLibrary - a (https://www.icetips.com/downloads.php?dl=PAR2)
Izgleda da radi ok, malo me muči naziv BarCode... i to što je dll iz 2012.

Budući da svi radite sa qrcodelib.dll nekako mi se čini pametnije uraditi isto.
Ako je moguće bio bih zahvalan na dll-u.

PS. moguće ga je skinuti sa http://www.sait.com.mx/download/qrcodelib.dll ali ne znam da li je
istovjetan onome koji svi koristite.

Lp.
taskr...@gmail.com

Marino Dropulic

Pozdrav svima ... glede tekuće problematike ... isprobao sam i QRCodelib i barcodelibrary, oba rade što treba, ali QRCode ima više opcija koje bi mogle možda kad kasnije i zatrebati, no ... QRCode napravi .BMP veličine 40KB (24bpp), a ovaj drugi preko 80KB (32bpp)... što znači da nepotrebno sadrže hrpu informacija o bojama, a da bi pristojno mogao sliku poslati u POS printere koji nemaju printanje QR koda u firmware-u dovoljno je poslati 1bpp BMP koji je otprilike oko 1.7KB ... sad pitanje: zna li itko kako natjerati QRCode da kod snimanja koristi 1bpp BMP a ne 24bpp ? Ili ako se ne može, ima li način u clarionu kako onda kasnije tu 24bpp BMP konvertirati u 1bpp BMP (Capesoft draw, možda ili ImageEX ... ili Free Image?) ... Možda i kakav vanjski utility koji bi se mogao pozvati preko shella da to odradi?

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 30 Nov 2020 03:55:49 -0800 (PST), Marino Dropulic <mari...@gmail.com> napis'o:
> Pozdrav svima ... glede tekuće problematike ... isprobao sam i QRCodelib i barcodelibrary, oba rade što treba, ali QRCode ima više opcija koje bi mogle možda kad kasnije i zatrebati, no ... QRCode napravi .BMP veličine 40KB (24bpp), a ovaj drugi preko 80KB (32bpp)... što znači da nepotrebno sadrže hrpu informacija o bojama, a da bi pristojno mogao sliku poslati u POS printere koji nemaju printanje QR koda u firmware-u dovoljno je poslati 1bpp BMP koji je otprilike oko 1.7KB ... sad pitanje: zna li itko kako natjerati QRCode da kod snimanja koristi 1bpp BMP a ne 24bpp ? Ili ako se ne može, ima li način u clarionu kako onda kasnije tu 24bpp BMP konvertirati u 1bpp BMP (Capesoft draw, možda ili ImageEX ... ili Free Image?) ... Možda i kakav vanjski utility koji bi se mogao pozvati preko shella da to odradi?

magick veliki.bmp -depth 1 ppm:- | pnmdepth 1 | ppmtobmp > cb.bmp

magick:
https://imagemagick.org/script/download.php#windows

pnmdepth, ppmtobmp:
http://netpbm.sourceforge.net/getting_netpbm.php
direktno:
https://onedrive.live.com/?cid=9E7DB242359A93F0&id=9E7DB242359A93F0%2128283

Mozda bi bilo jednostavnije "rucno" prekonvertirati taj .bmp.
https://en.wikipedia.org/wiki/BMP_file_format

Ozren Kreštan

Dana ponedjeljak, 30. studenoga 2020. u 12:55:50 UTC+1 korisnik mari...@gmail.com napisao je:
> Pozdrav svima ... glede tekuće problematike ... isprobao sam i QRCodelib i barcodelibrary, oba rade što treba, ali QRCode ima više opcija koje bi mogle možda kad kasnije i zatrebati, no ... QRCode napravi .BMP veličine 40KB (24bpp), a ovaj drugi preko 80KB (32bpp)... što znači da nepotrebno sadrže hrpu informacija o bojama, a da bi pristojno mogao sliku poslati u POS printere koji nemaju printanje QR koda u firmware-u dovoljno je poslati 1bpp BMP koji je otprilike oko 1.7KB ... sad pitanje: zna li itko kako natjerati QRCode da kod snimanja koristi 1bpp BMP a ne 24bpp ? Ili ako se ne može, ima li način u clarionu kako onda kasnije tu 24bpp BMP konvertirati u 1bpp BMP (Capesoft draw, možda ili ImageEX ... ili Free Image?) ... Možda i kakav vanjski utility koji bi se mogao pozvati preko shella da to odradi?

Najviše što sam uspio "stisnuti" je na 4KB, mislim da bi išlo i manje, ali nema potrebe.

Ozren Kreštan

Evo, čisto radi probe, uspio sam napraviti QR image veličine 858 byte-ova, normalno se čita i ispisuje.

Marino Dropulic

Dana utorak, 1. prosinca 2020. u 11:23:47 UTC+1 korisnik Ozren Kreštan napisao je:
> Evo, čisto radi probe, uspio sam napraviti QR image veličine 858 byte-ova, normalno se čita i ispisuje.

to si koristio magick? ja sam uspio dobiti 1.7KB, a takav sam rucno dobio kad sam u Corelu prebacio u black&white i snimio kao BMP ... koja ti je velicina qr koda, ovo je bilo 100x100?

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 1 Dec 2020 10:54:21 -0800 (PST), Marino Dropulic <mari...@gmail.com> napis'o:

> to si koristio magick? ja sam uspio dobiti 1.7KB, a takav sam rucno dobio kad sam u Corelu prebacio u black&white i snimio kao BMP ... koja ti je velicina qr koda, ovo je bilo 100x100?

image magick ne moze sam napraviti 1bit BMP, pa mu trebaju ona 2
programa ekstra.
Na kraju se dobije 1bit BMP.
Posalji oba fajla na mail da vidim kak to zgleda.

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 1 Dec 2020 22:13:39 -0000 (UTC), Nikolaj Lazic <nlazicB...@mudrac.ffzg.hr> napis'o:
Mislim na "veliki" i "smanjeni" QR image.

Ozren Kreštan

Ne, nikakav dodatni software, drito iz programa, evo poslat ću ti na mail. Kod mene potpuno dobro ispiše i čita, koristim pdf417 čitač koji ima i za qr kod.

Ozren Kreštan

Evo, i link je sada gore, sve radi...

Ozren Kreštan

Veličina je kak je i zadano 37x 37, danas objavljen link, čitač očita i otvori link,

Beris

to Ozren Kreštan
Ozren, može i meni na mail ?

Hvala i pozdrav,

Beris

Beris

Ozren, može i meni na mail ?

Hvala i pozdrav,

Beris

Marino Dropulic

za ostale u grupi,ako ce kome trebati ... da bi konvertirao 40kb bmp u 1.7kb bmp koristio sam:

magick qr_40k.bmp -monochrome qr_2k.bmp

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 2 Dec 2020 03:41:15 -0800 (PST), Marino Dropulic <mari...@gmail.com> napis'o:
Da, napravi 1bit BMP.
I onda dobijes 1730 byta.

Ako napravis s ona dva programa ekstra, onda dobijes 1662 byta.
Tak da nema potrebe kemijati. To je to.
Mozda bi se dalo jos malo ustediti kompresijom, ali onda ovisi zna li
program s druge strane baratati sa kompresiranim BMP ovima.
Tak da je to to.