YUUPPIII-ZIVIO napredak IT-tehnologije: Hakiraju vec i televizore!

Vaso

LOLCINA!
https://www.racunalo.com/hakirani-uredaji-pozivaju-na-pretplatu-na-pewdiepie-a/

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru
Obogatiti Kao g-din Bill Gates!!

Vaso

Sta je informaticari? Sakrili ste se u misje rupe? Nema komentara?
Raji se uvaljuju skupi IT-proizvodi, i onda ih se jos ZAHEBNAVA preko toga?
Kada ja dodjem na vlast,
svaki STOTI informaticar ce biti OBJESEN za primjer drugima!
RAD, RED i DISCIPLINA!

Kristijan Korazija

Vaso wrote:

> [...]
> Kada ja dodjem na vlast,
> svaki STOTI informaticar ce biti OBJESEN za primjer drugima!

Može.
--
Yeah, but it's bound to go wrong, isn't it?

Melzzzzz

On 2019-01-15, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:
> [...]
> Kada ja dodjem na vlast,
> svaki STOTI informaticar ce biti OBJESEN za primjer drugima!

Sto 100i?

--
press any key to continue or any other to quit...

Vaso

On 01/16/2019 04:08 AM, Melzzzzz wrote:

> Sto 100i?

Trazis korekciju brojke? Navise ili nanize? lol

Gyz

On Wed, 16 Jan 2019 14:41:46 +0100, Vaso wrote:

> Trazis korekciju brojke? Navise ili nanize? lol

oni su uvježbali... 100 za jednoga...
svaki stoti im je nešto kaj ne razumiju
;->>>

Melzzzzz

On 2019-01-16, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:

> Trazis korekciju brojke? Navise ili nanize? lol

Ne, nego me zanima zasto bas 100i?

Melzzzzz

Ne nismo vezbali nego je Vucic cuo da tako rade Nemci...

Gyz

pa ste u Srebrenici to i probali... kako funkcioniše
;-D

očito da ste vježbali

Melzzzzz

Nije mi jasna ta matematika...

> očito da ste vježbali

Kad ti kazes...

Vaso

Dobro pitanje: Da je u Bosni islo 100 muslimana za svakog Srbina,
koliko bi muslimana ostalo?

Vaso

Kada sam zadnji put gledao, to je bila cijena Windblowsa u evrima! lol

Vaso

Mozda svaki 50-ti! LOL

Idem susjedu instalirati Win 10 , trazim neke hebene drivere,
a majmuni na stranici napisu naziv drivera za taj uredjaj koja mi onda
uvaljuje razne Driver detektive, agente, doc-ove, doktore za koje obično
treba nesto platiti, registrirati se itd!

Gdje si HICO? Rad, Red i Disciplina! lol

Dakky

On 20.1.2019. 5:29, Vaso wrote:
> [...]
> treba nesto platiti, registrirati se itd!
>
> Gdje si HICO? Rad, Red i Disciplina! lol

Uopce ne kuzim zasto se mucis. Jos nisam naletio na laptop ili maticnu
kojoj Win 10 nije sam instalirao apsolutno sve drivere. Ali ono bas sve.

Instaliras Win10 i pustis ga na net i rucno pokrenes Windows update i
poskida bas sve sve sve pa cak i onaj famozni Asus klinac.

Dakky

I da se nadopunim... cak i na HI-END desktopima (dakle 10-15 milja kn sa
grafickama tipa 1080Ti) nisam skidao drivere sa stranice proizvodjaca
nego sve kroz Windows update... povuce uvijek zadnje WHQL i uvijek sve
radi kao podmazano. Win 10 pwns.

Vaso

Jeee... Instalirao sve drivere osim za PCI-WiFi Controler
KOJI MI TREBA ZA PRISTUP INTERNETU I SKIDANJU DRIVERA ZA NJEGA! LOLcina
na kvadrat!
I naravno, svaki put neki dodatni zaheb: Web-camera ima SAMO ZVUK,
nema drivera za Win10

Dakky

Ponovit cu... na stiku na kojem mi je instalacija WIN 10 mi je i
hrpetina drivera za WLAN i LAN, za slucaj da Winsi nemaju driver u sebi.
Nakon sto instaliram driver za spojit se na internet, Windows Update sve
ostale drivere rijesi. Probaj jednom.

Filip Lolic

On 20.1.2019. 17:45, Vaso wrote:

> [...]
> na kvadrat!
> I naravno, svaki put neki dodatni zaheb: Web-camera ima SAMO ZVUK,

Haha, ma jel' to neko Asus transformer govance? :D
Izgubili smo par dana dok smo takvog doveli u red, zahtijevalo je da ga
povežemo USB kabelom na mobitel i tako ga spojimo na internet. Jer ni
jedna druga metoda nije mogla oživjeti njegovu wifi karticu.

Vaso

Bas Asus govance!

Vaso

On 01/21/2019 07:13 AM, Vaso wrote:

> Bas Asus govance!

Ustvari su theBillovi govanca?
Naime, ta kartica je napravljena PRIJE Win 10!
Nije ASUS mogao napraviti karticu kompatibilnu s BUDUCIM M$ PROSEROM! LOL

Turbo

["Followup-To:" header set to hr.comp.softver.]
On 2019-01-15, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:
> [...]
> Kada ja dodjem na vlast,
> svaki STOTI informaticar ce biti OBJESEN za primjer drugima!

Zasto svaki stoti, tak mozda naletis na nekog nevinog coveka...

Smanji pool na RoR i node.js developere te na windowsase :)

--
obruT

gReMLiN

to Vaso
Nekada davno, tamo negdje drugom polovicom 90-ih i 2000-ih usenet je
sluzio kao mjesto gdje su ljudi sa zajednickim interesima razmjenivali
iskustva, pitali pitanja, raspravljali o temama koje ih zanimaju (ja sam
vecinom pratio IT i elektro teme).

Bilo je tu svakakvih ljudi, i rijetkih strucnjaka u svom polju, i
amatera pocetnika, ali i trolova, zajebanata, ali i kretena i budala .......

ALI ...... ovakvog bolesnika kao Vasu nisam jako dugo vidio .......

Bez ikakve zajebancije, humora, i sa vrlo dubokim postovanjem: Vaso,
dali si ti na nekakvoj terapiji ?

A sada, popij kavu, zapali koju cigaretu ako pusis, te ponovno 2 do 3
puta sa razumijevanjem procitaj clanak, te pokusaj shvatiti RAZLOG zbog
kojeg je "haker" hakirao te raznorazne uredjaje.

Taj "haker" je jedna od najboljih, najpostenijih i NAJMORALNIJIH osoba
na svijetu.

Vaso

On 02/13/2019 07:58 AM, gReMLiN wrote:
> [...]
> kojeg je "haker" hakirao te raznorazne uredjaje.
>
> Taj "haker" je jedna od najboljih, najpostenijih i NAJMORALNIJIH osoba

O cemu ti to?
Ja uopce nisam spominjao toga hackera!
ja 'HVALIM' IT-tehnologiju i informaticare koji je stvaraju!

gReMLiN

to Vaso
Pa ako gledas i sa te strane, opet ni ti "informaticari" nisu tu nista
krivi. Jesu oni napravili proizvod i u uputstvima za korisnika napisali:
"Promijenite pocetnu lozinku za Vas uredjaj !", a to što su KORISNICI
GLUPI i informaticki nepismeni i boli ih ona stvar za uredjaje koje
koriste, to su si korisnici sami krivi.
Svaki covjek kada kupi novu kucu ili stan, sta ide prvo promijeniti - pa
bravu, a u ovom slucaju korisnike boli djon sto je na uredjaju defaultna
lozinka, a onda se cude ko pura dreku kad im "zli haker" "provali i
hakira" uredjaj, te one ljude koji im ukazuju na taj problem (u ovom
slucaju ovaj dobronamjerni haker) smatraju zlima.

Informatika je savrsena, korisnici su glupi.

Vaso

Ako me hoces uvjeriti u ovo tvoje napisano, moras mi objasniti vezu te
lozinke s opcijom koju je iskoristio ovaj hacker!

Mladen Gogala

On Wed, 13 Feb 2019 13:06:50 +0100, gReMLiN wrote:

> [...]
> "Promijenite pocetnu lozinku za Vas uredjaj !", a to što su KORISNICI
> GLUPI i informaticki nepismeni i boli ih ona stvar za uredjaje koje

Ja uvijek promijenim pocetnu lozinku na uredjaju, koju onda zapisem na
ljepljivi papiric i zalijepim na monitor, tako je ne zaboravim. Uz to,
obicno koristim rijec "Password" ili izvedenicu tipa" P@ssw0rd" jer je to
dokazano najsigurnija lozinka.

Puno pozdrava,
Vas PHB

--
Mladen Gogala
Database Consultant

Gorstak

lozinka je sigurna koliko I kontejner koji je sadrzi

Melzzzzz

On 2019-08-02, Gorstak <gor...@net.hr> wrote:
> [...]
>

> Ja uvijek promijenim pocetnu lozinku na uredjaju, koju onda zapisem na
> ljepljivi papiric i zalijepim na monitor, tako je ne zaboravim. Uz to,

Ovo sam vec negde procitao...

--
press any key to continue or any other to quit...
U ničemu ja ne uživam kao u svom statusu INVALIDA -- Zli Zec

Mladen Gogala

On Fri, 02 Aug 2019 15:52:03 +0000, Melzzzzz wrote:

> Ovo sam vec negde procitao...

Jedan stari Dilbert, ne mogu ga sada naci.