systemd

gReMLiN

Dec 7, 2018, 4:12:10 AM12/7/18
Pozdrav ekipa, zanima me kakav je danas u 2018-oj, nakon desetak godina
odmaka od prvih implementacija u distribucije pogled Linux
administratora na systemd, s obzirom na poprilicnu famu / flame rasprave
koliko je dobar ili nije systemd koja se dogadala prije nekoliko godina.
Dali se stanje promijenilo, i dali se promijenilo misljenje Core Linux
zajednice o systemd-u ? Koliko je systemd u nekakvom postotku
distribucija prihvacen u 2018-oj.

Pitam ovo zato sto sam se poceo baviti Linux-om prije nekoliko godina, i
zanima me dali da si dam truda da naucim administrirati Linux masinu
koristeci systemd, ili da se okanem toga, ako je to samo neka prolazna
faza u razvoju, i ako se kroz neko vrijeme systemd nece vise upotrebljavati.

Hvala na odgovorima.

Turbo

Dec 7, 2018, 8:29:10 AM12/7/18
Popularnije distribucije - Ubuntu, RHEL/CentOS/Fedora, Arch, Manjaro, Suse,
Debian... dolaze sa systemdom by default. So, resistance is futile :)

Neki featurei su mi skroz ok, za neke bi radije da budu drugaciji...

--
obruT

Melzzzzz

Dec 7, 2018, 1:52:36 PM12/7/18
On 2018-12-07, gReMLiN <gRe...@is.invalid> wrote:
U magnovenju systemd je pobedio init war....

--
press any key to continue or any other to quit...

gReMLiN

Dec 8, 2018, 4:53:23 AM12/8/18
> Popularnije distribucije - Ubuntu, RHEL/CentOS/Fedora, Arch, Manjaro, Suse,
> Debian... dolaze sa systemdom by default. So, resistance is futile :)
>

> Neki featurei su mi skroz ok, za neke bi radije da budu drugaciji...

Zahvaljujem se na konstruktivnim odgovorima :-)

Znaci bit ce sjedi Muji i uci systemd ....