Kompatibilnost drivera i programa?

Vaso

WTF?
Mnogi programi rade dobro na Win95 do Win10.
Ako i ne rade, postoji i Mode kompatibilnosti!

Zasto U na-celu to ne vrijedi i za drivere?
Zasto i za drivere ne postoji Kompatibile Mode?

Kladim se, MAFIJASKA POSLA! LOL

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Melzzzzz

On 2019-02-07, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:
> [...]
> Ako i ne rade, postoji i Mode kompatibilnosti!
>
> Zasto U na-celu to ne vrijedi i za drivere?
> Zasto i za drivere ne postoji Kompatibile Mode?

Zasto pitas glupa pitanja... postoji za drajvere compatible mode ali na
Linux-u...

--
press any key to continue or any other to quit...

Darko_R

7.2.2019. u 7:58, Vaso je napisao/la:
> [...]
> Ako i ne rade, postoji i Mode kompatibilnosti!
>
> Zasto U na-celu to ne vrijedi i za drivere?
> Zasto i za drivere ne postoji Kompatibile Mode?

Da je zvijezda na čelu ne bi bilo problema sa kompatibilnošću.

joss

On 7.2.2019. 7:58, Vaso wrote:
> [...]
> Ako i ne rade, postoji i Mode kompatibilnosti!
>
> Zasto U na-celu to ne vrijedi i za drivere?
> Zasto i za drivere ne postoji Kompatibile Mode?

Stari hardware je jako stetan za novi. Onda se novi ne prodaje.
Znaci u pravu si, nepostena poslovna praksa.

Vaso

On 02/07/2019 08:15 AM, Melzzzzz wrote:

> Zasto pitas glupa pitanja... postoji za drajvere compatible mode ali na
> Linux-u...

Zato je ova 'reklama' i na Linux grupi! lol

Vaso

Ima nesto u tome! Naime, osnovna dilema je:
Jel' vazniji interes milijarde korisnika necega,
ili onoga koji stvara proizvod za njih!?

Melzzzzz

On 2019-02-08, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:

> Zato je ova 'reklama' i na Linux grupi! lol

Imas ndiswrapper to je sloj za koriscenje Windows drajvera na Linux-u ;)

Vaso

COOL! Ali: A za koju verziju Windblowsa mogu-trebam koristiti driver za
neki hardver?
Ili je to svejedno, razlike su i tako samo 'pizdunske' nijanse?
Uzmem prvi koji nadjem? LOL

babomlat

Bingo!!! tlin tlin tlin tlin tlin tlin tlin tlin .. e jbg iode jackpot
..

No, prvo pitanje: Na koje windowse stavljas driver kaj zajebava? Win7
ili neki prije/poslije

..jer ako su windoze 8 ili vise onda kaj tebe j.. je zapravo nepotpisani
ili krivo potpisani driver certifikat , to ti je onaj (.cat) file kaj
mora! biti uz driver .inf/.sys(.dll)

ak toga .cat fajla nema ili je *modificirana neka komponenta drivera*,
moras dignut windoze u "driver signature enforced" modu da ga mozes
instalirat , ali jbg nakon restarta se taj mod gasi, pa opet namjestavanje
..
to je problem 90% drivera koji vise ne rade od win8.1 na dalje ak ih
proizvodjac doticnog hardvera nije certificiral, platil certifikat i
potpis, ili izdal noviji driver
s jedne strane se podignula sigurnost windoza da ti nemre neko sam tak
podvalit virus u driveru ... s druge strane .. jebada
izaberi jedan broj ...

ajd pukni konkretni slucaj mozda ima workaround...ili rokni na win7 tam
bu delal i bez .cat

nego.. imam jedno glupo iskustvo sa starim driverom od nekog chinese usb
4in1 flash-card readera
na win7 je delal bez problema , isto tak nema certificirani driver..
posle na win8.1 nema sanse da proradi, .. pa puknem ja win7 na
virtualku, spojim citac i instaliram driver a on .. ko vurica, vrti..

nis, manji setback, ali operacija uspjela