Instalacija Linux Mint 19?

Vaso

WTF?
Ako nakon pokretanja Install DVD-a odaberem PRVU opciju Start Mint,
nakon nekog vremena me traži nekakvo korisničko ime i lozinku?
Ako odaberem drugu opciju ( Compatibility Mode), onda prolazi bez toga?
WTF?

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Vaso

32-bit verzija!
64-bit ne gnjavi s tim!?

Vaso

WTF!?
Instaliram taj Mint u tom Compatibility Modu, upucam korisnicko ime i
lozinku, stavim AUTOMATSKI Login i restartam:
Ipak mi se pojavi Login opcija s korisničkim imenom,
ali kada upucam lozinku, opet me vrati na taj Login ekran?
Ako upucam krivu lozinku, napise da ne stima??
WTF?
Nije valjda da su i linuksovci poceli traziti savjete od theBilla!? LOL

Melzzzzz

On 2019-01-02, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:
> [...]
> WTF?
> Nije valjda da su i linuksovci poceli traziti savjete od theBilla!? LOL

Nikada nisam probao automatski login posto sam oduvek pretpostavljao da
to ne radi. I taj login ti je zapravo kroz DM, Linux ne poznaje koncept
automatskog logina...

--
press any key to continue or any other to quit...

Vaso

Prava ludnica! Sve to sam probao na S478 ploci s Intel chipsetom.
Onda sam taj disk prebacio na AMD Dual Core kantu i stvar PRORADILA bez
gnjavaze s loginom!!!!!
Zatim sam nanovo napravio instalaciju na toj AMD kanti i sve proslo BEZ
problema!!

Ili je ta S478 ploca nesto ZMRDANA, ili Linux Mint 19 (32-bit)
NE moze vise ici na tu staru plocu?

Barem nesto za pohvalu:
Takvo prebacivanje OS-a cesto NE prolazi s theBill-proizvodima! lol

Vaso

Ludnica na kvadrat!
Tako instaliran Mint s AMD ploce vratim na tu S478 plocu i
OPET gnjavi s Login-om i NECE dalje?

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 2 Jan 2019 21:22:00 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
Pa, otvori terminal i probaj se logirati u konzolu.
Valjda radi ctrl+alt+f1.
Ako logiranje proradi, onda je mozda problem s xdm-om,
pa ne starta x-e...

Lupam prvo kaj mi padne na pamet.. jer koristim Debian desetljecima.

Melzzzzz

On 2019-01-02, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:

> [...]
> gnjavaze s loginom!!!!!
> Zatim sam nanovo napravio instalaciju na toj AMD kanti i sve proslo BEZ

Pa AMD.... sta mislis zasto sam bacio Intel/Nvidia kombinaciju i uzeo
AMD/AMD...

> Ili je ta S478 ploca nesto ZMRDANA, ili Linux Mint 19 (32-bit)
> NE moze vise ici na tu staru plocu?

Ne vidim kakve veze ploca ima sa tim feature-om...

> Barem nesto za pohvalu:
> Takvo prebacivanje OS-a cesto NE prolazi s theBill-proizvodima! lol

Pa da, ja izbacio Intel/Nvidiu, stavio AMD/AMD i sve je proradilo bez
izmena. To je zato sto Linux automatski detektuje hardver i ucitava
potrebne drajvere. Prednost toga sto svi drajveri idu uz kernel ne
instaliraju se posebno kao kod Windows-a...

Melzzzzz

Zaista ne vidim kakve veze login ima sa plocom.... to je userspace
feature, niti kakve veze sa drajverom za chipset ima...

Yossarian

On Wed, 02 Jan 2019 21:22:00 +0100, Vaso wrote:

> Ludnica na kvadrat!
> Tako instaliran Mint s AMD ploce vratim na tu S478 plocu i OPET gnjavi s
> Login-om i NECE dalje?

Jedino što mi pada na pamet je "Secure boot" u BIOS-u. Neznam dali ga ta
ploča ima pa provjeri.

Melzzzzz

socket 478 su ploce iz prve polovine 2000ih...