Resize Ext4 particije?

Vaso

mint19/64-bit, pri instalaciji samom Linuxu prepustena izrada JEDNE
particije na cijelom disku od 80 GB pri instalaciji.

Sada s GParted Live CD pokusavam SMANJITI tu particiju na POLA da bih
dodao drugu, ali NE MOZE, javlja gresku?

Nema swap-particije, samo swapfile na samoj particiji!

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 09:40:56 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
> [...]
>
> Sada s GParted Live CD pokusavam SMANJITI tu particiju na POLA da bih
> dodao drugu, ali NE MOZE, javlja gresku?

Koju?

> Nema swap-particije, samo swapfile na samoj particiji!

Moze i swap file. Bit ce mozda malo sporiji, ovisno o fragmentaciji.

Melzzzzz

On 2019-02-05, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:
> [...]
> dodao drugu, ali NE MOZE, javlja gresku?
>
> Nema swap-particije, samo swapfile na samoj particiji!

swap particiju ili fajl mozes napraviti naknadno kad god hoces.
Samo treba da ubacis u fstab...

--
press any key to continue or any other to quit...

Vaso

On 02/05/2019 10:51 AM, Nikolaj Lazic wrote:
> Dana Tue, 5 Feb 2019 09:40:56 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:

> Koju?

Tu JEDNU JEDINU pokusavam smanjiti i NULA bodova,
Kao pocne, ali nakon pola sekunde javlja gresku i odbija to napraviti!
( na njoj je taj Mint 19. ali bootam s Live CD-a )

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 11:29:19 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:

> Tu JEDNU JEDINU pokusavam smanjiti i NULA bodova,
> Kao pocne, ali nakon pola sekunde javlja gresku i odbija to napraviti!
> ( na njoj je taj Mint 19. ali bootam s Live CD-a )

Ma, KOJU GRESKU JAVLJA??? :)

Vaso

Eee... to!
An error occured while applying the operations
See the detaols for more information

A detalja NEMA!? Ima samo OK!

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 15:22:35 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
Mozda zapise u syslog?
Ako ne... probaj rucno napraviti resize.
Mozda pokusavas napraviti velicinu koja je manja od zauzete kolicine?

Vaso

Ima mjesta uz zauzece diska od samo 10 GB. Da nije swapfile na kraju, a
GParted to konta?

Melzzzzz

On 2019-02-05, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:

Obrisi ga onda...

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 15:34:39 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
Ne znam...
Daj prvo smanji file system, a onda particiju.
resize2fs...

Vaso

On 02/05/2019 09:40 AM, Vaso wrote:
> [...]
>
> Sada s GParted Live CD pokusavam SMANJITI tu particiju na POLA da bih
> dodao drugu, ali NE MOZE, javlja gresku?

Pa nevjerojatno, NABIJEM te informaticare!
Dva sata skida HBCD PE64, boota se PET minuta,

AOMEI Partition Asistent ima SIVU/neaktivnu opciju za Resize.

Acronis NIJE htio napraviti Image,
AOMEI Backupper je napravio, dva puta više GB od izvorne! LOL

I onda brišem particiju, napravim DVIJE, ALI: NULA bodova!
AOMEI Backupper PROFESIONAL NECE vratiti Image na tu MANJU particiju!

MA NABIJEM IH SVE NESPOSOBNE, svaki stoti informaticar treba visjeti!

Vaso

Pa dobro, jesam corav ili WTF?
Gdje je ova objava:

> [...]
> dodao drugu, ali NE MOZE, javlja gresku?
>
> Nema swap-particije, samo swapfile na samoj particiji!

Novi momenat: Pokusao napraviti Image datoteku te particije s Acronis
2014, a on meni:
Some partitions contain errors and can be imaged only sector-by-sector.....

MA NABIJEM JA TE SOFTVERASE I NJIHOVE PROGRAME!
Svi pronalaze nekakve greske, a ni jedan NE ZNA dati neku suvislu
informaciju!

MA NABIJEM IH, dva dana se zezam s tim njihovim kenjazama! LOL

Vaso

On 02/06/2019 02:52 PM, Vaso wrote:

> [...]
> AOMEI Backupper PROFESIONAL NECE vratiti Image na tu MANJU particiju!
>
> MA NABIJEM IH SVE NESPOSOBNE, svaki stoti informaticar treba visjeti!

Pa ovo je VRHUNAC! NABIJEM IH!
BRISEM te dvije particije, napravim opet JEDNU i idem vracati image,
kad ono:
Opet NEMA dovoljno prostora!? DEBILI PROKLETI, CRKLI dabogda!

Vaso

Ima jos! Nabijem ih!
Vratim taj fu*king Image na drugi VECI disk, i naravno, bilo bi prelako,
ali nije: taj disk NE BOOTA!

Vaso

Nema mi druge, nova instalacija mi ne gine!

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 6 Feb 2019 18:07:04 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
> Nema mi druge, nova instalacija mi ne gine!

Bootaj sa sticka, ali root stavi taj disk. Onda napravi lilo ili
sredi grub i onda reboot. Nema sanse da se ne boota.