Thunderbird and Gmail?

Vaso

TB koristim za postu i SAMO njega, a ne i gmail!
Gmail bi mi trebao biti SAMO sinkronizirani backup sve poste.

Znaci, sada imam svu postu u TB-u i prazan Gmail!

Gmail mi treba na pocetku povuci svu postu i foldere iz TB-a,
a NE OBRNUTO jer bi mi (mogao/morao?) obrisati svu poštu.
I nakon toga stalno biti sinkroniziran s Gmailom.

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Yossarian

On Fri, 9 Nov 2018 05:45:30 +0100, Vaso wrote:

> [...]
> a NE OBRNUTO jer bi mi (mogao/morao?) obrisati svu poštu.
> I nakon toga stalno biti sinkroniziran s Gmailom.

Prvi put čujem da Gmail radi na takav način ?!
--
Linux mint 18.3 Cinnamon

Ljitru i Vodu!

Originalni post mi zvuci kao da ga je pisao onaj tip koji se u Splitu
hrvao s Radom Koncarom pa - izgubio.

--
Sve manje ljudi, sve više uhljeba (index.hr)

Vaso

LOL! A ja bih htio da on radi bas na takav nacin!

Vaso

On 11/09/2018 05:45 AM, Vaso wrote:
> [...]
> a NE OBRNUTO jer bi mi (mogao/morao?) obrisati svu poštu.
> I nakon toga stalno biti sinkroniziran s Gmailom.

Ispravak Krivog Navoda, zadnji red:
I nakon toga stalno biti sinkroniziran s TB-om

Gyz

On Sat, 10 Nov 2018 20:03:50 +0100, Vaso wrote:

> LOL! A ja bih htio da on radi bas na takav nacin!

LOL
jedno je htjeti...

prvo i osnovno...
mail server je mail server...
i oni delaju onak kak delaju
a ne kak bi ti štel
;-D

ti sa servera skidaš mejlove...

i ti samo biraš na koji način ih buš skinul

nekaj slično... kaj bi ti štel
je IMAP protokol

tu mejlovi ostaju na serveru...
a ti im samo pristupaš...
i ne brišu se na serveru skidanjem kao kod pop protokola

na googlu najdi kako to aktivirati
i kako podesiti TB za IMAP pristup gmailu

Gyz

On Sat, 10 Nov 2018 18:37:05 -0000 (UTC), Ljitru i Vodu! wrote:

> Originalni post mi zvuci kao da ga je pisao onaj tip koji se u Splitu
> hrvao s Radom Koncarom pa - izgubio.

ma nije....
rade je ustuknuo od gađenja
zadah je bio nesnosan
;-D

Vaso

Ma NE! Bravarevi fusheri-samoupravljaci su lose postavili spomenik,
udarila JUZINA i srusila spomenik na nogu slucajnog prolaznika! LOL

Ljitru i Vodu!

On Sat, 10 Nov 2018 20:03:50 +0100, Vaso wrote:

> LOL! A ja bih htio da on radi bas na takav nacin!

A ja bih htio zivjeti u zemlji meda i mlijeka i ozeniti lijepu princezu.
Koga briga sto bi ti htio?

--
makar imam čavel v glavi nije meni nis
cavel v glavi si imame kaj sme Hrvati

Ljitru i Vodu!

On Sun, 11 Nov 2018 13:45:42 +0100, Vaso wrote:

> --
> Branko Vasiljev:
> Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru Obogatiti Kao g-din Bill Gates!!

Imas pravo. Jeff Bezos je jos bogatiji.

Melzzzzz

On 2018-11-12, Ljitru i Vodu! <Hrva...@Pozdrav.Invalid> wrote:

> Imas pravo. Jeff Bezos je jos bogatiji.

Ajaoj, morao sam da guglam:
"On July 27, 2017, he became the world's wealthiest person when his
estimated net worth increased to just over $90 billion."

90 frikin milijardi dolara, pa taj moze da kupi celu drzavu!

--
press any key to continue or any other to quit...

Vaso

On 11/12/2018 06:15 PM, Ljitru i Vodu! wrote:

> Imas pravo. Jeff Bezos je jos bogatiji.

Kakve on ima veze sa softverom, tj. njegovo bogatstvo?

Vaso

On 11/12/2018 06:13 PM, Ljitru i Vodu! wrote:

> A ja bih htio zivjeti u zemlji meda i mlijeka i ozeniti lijepu princezu.
> Koga briga sto bi ti htio?

LOL
Jednom je grupica studosa nesto lupetala o necemu sto ne postoji.
To se ucinilo zanimljivo jednom programeru i taj danas mlati lovu
( Facebook)!

Turbo

On 2018-11-12, Ljitru i Vodu! <Hrva...@Pozdrav.Invalid> wrote:
> A ja bih htio zivjeti u zemlji meda i mlijeka i ozeniti lijepu princezu.
> Koga briga sto bi ti htio?

Valjda pive i cevapa ? I kakvu princezu, valjda razvratnicu ? :)

--
obruT

Vaso

lol

Ljitru i Vodu!

On Mon, 12 Nov 2018 19:36:24 +0100, Vaso wrote:

> LOL Jednom je grupica studosa nesto lupetala o necemu sto ne postoji.
> To se ucinilo zanimljivo jednom programeru i taj danas mlati lovu (
> Facebook)!

Opet, koga briga? Koliko vidim ne pokazujes nikakvu volju da nesto sam
isprogramiras niti si pokazao bilo kakvo znanje o predmetu o kojem
pokusavas raspravljati. Inace, osobno nemam FB racun, to mi se cini kao
nesto primjereno tinejdzerima, sto ja vise nisam. To sto je netko drugi
nesto isprogramirao i na tome dobro zaradio nije nikakav argument za to da
bi it Thunderbird trebao raditi kako ti zamisljas. Thunderbird je open
source projekt, mozes doprinijeti svoj kod i predlagati izmjene. Prava na
zahtjeve stjeces na dva nacina: pisanjem softwarea koji radi ono sto ti
zelis i kupovinom softwarea. Kada kupujes software, imas pravo
postavljati zahtjeve i kupiti onaj software koji po tvom misljenju
najbolje udovoljava tvojim zahtjevima. Baljezganjem po Usenetu o tome kako
ti mislis da bi Thunderbird trebao raditi neces nikoga pretjerano
impresionirati. Postoje elementarni protokoli kao sto su POP3, IMAP4, SMTP
i EWS koje bi bilo dobro nauciti, barem na osnovnom nivou, prije negoli
se upustis u raspravu u Thunderbirdu.
Svojedobno je postojao osjecaj koji se zvao "sram". Raspravljati o necemu
o cemu nemas pojma je bilo sramotno i covjek koji bi bio uhvacen u tome
se smatrao osramocenim. Ti pokusavas raspravljati o necemu o cemu ocito
nemas pojma i ne pokazujes nikakav sram.
Ovo je grupa posvecena Linuxu i od ljudi koji na ovoj grupi raspravljaju
se ocekuje bar osnovno poznavanje Linuxa, koje ukljucuje i osnovno
poznavanje stvari kao sto su email protokoli. Ti baljezgas bez ikakve
veze. Reci mi, veseli li te to? Sto pokusavas postici? Potvrditi da je
neznanje moc, kako je svojedobno napisao Orwell? Pun mi je kufer tvog
bezveznog trolanja po ovoj grupi. OVa je grupa vec odavno mrtva, vrijeme
je da je maknem s popisa grupa koje povremeno posjecujem. Cinjenica da
vecina postova na ovoj grupi dolazi od idiota poput tebe znaci da je ova
grupa konacno umrla. RIP.

Vaso

Grupe u nacelu funkcioniraju tako da oni koji MANJE znaju pitaju one
koji VISE znaju i pojam 'sram' je tvoje baljezganje!

Moja ideja je bila neka vrsta CLOUD opcije za Local Foldere TB-a jer to
više nije na email-serveru, i nemam srama radi toga! lol

FB je u rukama pravih igraca mnogo ozbiljnija stvar nego sto mislis
( Pitaj Trumpove protivnike!)