Zabrana pristupa odredjenim stranicama

Ljitru i Vodu!

Izgleda da je vlada odlucila zabranjivati pristup odredjenim internetskim
stranicama. Zakon je napisan jako siroko, tako da se moze odnositi i na
kockarnice ali i na index.hr. Ako nekoga zanima kako tu zabranu zaobici
potpuno besplatno, neka pogleda ovdje:

https://www.torproject.org/index.html.en

Druga varijanta su komercijalni PPTP VPN paketi koji kostaju oko 50 EUR
godisnje i koje nije moguce zabraniti jer se PPTP VPN potpuno legalno
koristi u poslovne svrhe. Google smjesta izbacuje slijedecu stranicu:

https://www.top10vpn.com
Zabrana ce se provoditi tako da se telekomunikacijski operateri dobiti
popis zabranjenih stranica, tzv. index veborum prohibitorum, i svaki
direktni zahtjev za pristup tim stranicama ce biti odbijen. Ipak, u
slucaju Tora i VPN-ova, operater ne moze procitati URL kojem korisnik
zeli pristupiti, pa ga ne moze niti blokirati.

--
Socijalizam ne funkcionira. Nikada nije i nikada nece.

Melzzzzz

Ne citaju oni url nego blokiraju host. Dovoljan je i obican proxy, ne
mora TOR.

--
press any key to continue or any other to quit...

Gyz

LOL
pun kurac administracije je "zaostao" iz komunizma...
pa im udbaške metode... nisu strane...

meni nije jasno...
zašto zabranjivati nešto, kaj su dozvolili???????????

na primjer....kod registracije domene index.hr
dozvolili su domenu...
pa lagano mogu i uskratiti dozvolu za tu istu domenu

koji je smisao izdavanje domena, pa blokiranje pristupa istima???
LOL

ili to misle samo, za hostove koji su van "dohvata"... ko kina?
;->>>

kak misle blokirati vpn????
LOL

Melzzzzz

On 2019-01-25, Gyz <gyz....@email.htnet.hr> wrote:

> kak misle blokirati vpn????
> LOL

Ne moze.

Dario

25.01.2019 u 16:27, Melzzzzz je napisao/la:

> Ne moze.

Može, zatvori ti portove.

--
Tražim korisnike, širim posao.
Hardware, software, erp, računovodstvo,

Gyz

On Fri, 25 Jan 2019 18:00:33 +0100, Dario wrote:

> Može, zatvori ti portove.

misliš???
da bi se to usudili???
;->>>

koliko firmi ima podešen vpn...

blokiraš vpn, blokiral si rad firme...

ajd da i to vidimo...
;->>>

Dario

Bivši metronet je to radio.
Javio bi se i oni bi ti otvorili port. Dapače grupu od 5 u nizu.
I to su naplaćivali.

Gyz

On Fri, 25 Jan 2019 18:27:19 +0100, Dario wrote:

> Bivši metronet je to radio.
> Javio bi se i oni bi ti otvorili port. Dapače grupu od 5 u nizu.
> I to su naplaćivali.

LOL
a zato su "bivši"
;->>>>
;-D

Melzzzzz

On 2019-01-25, Dario <dariosplitOV...@hi.t-com.hr> wrote:

> Može, zatvori ti portove.

To moze samo ISP da ti uradi. A to je restrikcija tipa kineskog
nacionalnog firewall-a...

Ljitru i Vodu!

> Može, zatvori ti portove.

Komercijalne PPTP VPN-ove koriste strane firme u sasvim legitimne
poslovne svrhe. Sto misle blokirati Interspar, DM i slicno? Sto mislis,
kako racunala u podruznicama komuniciraju s racunalima u centrali?
Zatvaranje portova bi izazvalo golemi skandal.

Ljitru i Vodu!

> Bivši metronet je to radio.
> Javio bi se i oni bi ti otvorili port. Dapače grupu od 5 u nizu.
> I to su naplaćivali.

Zato i jest bivsi. Inace, sto bi se u tom slucaju dogodilo sa sve
popularnijim servisima tipa Azure i AWS?

Dario

Oli sad to ne rade. A1 strpa grupu iza NAT-a i da im svakom neku
virtualnu adresu. I ne radi vpn. Pa ih zovi i onda te prebace van grupe.
Poslovni korisnici imali bi poseban status, njihove adrese ionako se znaju.
Azure, azure... ionako se uklapa u ministrove kriminalce, zarađuje i ne
plaća ništa državi.

Mladen Gogala

On Sat, 26 Jan 2019 17:59:26 +0100, Dario wrote:

> Oli sad to ne rade. A1 strpa grupu iza NAT-a i da im svakom neku
> virtualnu adresu.

Sto je to "virtualna adresa"? Dobijes pravu adresu, unutar A1 mreze. S te
adrese mozes sasvim normalno koristiti sve portove, ukljucujuci i port
447 (SSL) koji onemogucava ISP-u da vidi koju stranicu posjecujes.

> [...]
> se znaju.
> Azure, azure... ionako se uklapa u ministrove kriminalce, zarađuje i ne

Ja sam koristio VPN sa A1 mreze (bivsi VIPNet) i nisam imao nikakvih
problema. Radim u SAD i trebao sam tijekom godisnjeg, spojiti se na
americku firmu za koju radim i pregledati neke dokumente. VPN koji
koristim je Citrix NetScaler sa MFA i nisam imao ama bas nikakvih
problema. Dapace, linija je bila brza. Kako bi A1 mogao znati spajam li
se putem VPN-a na firmu za koju radim ili na "zabranjenu stranicu"?
Jednom kada se prebacim na VPN, IP adresa koju salje moj browser je
americka adresa. Ako su vlasnici "zabranjenih stranica" dovoljno pametni
da stranicu hostaju izvan Hrvatske, A1 ne moze sprijeciti pristup. VPN
radi kao sat. Probao i isprobao. VPN radi sasvim normalno.

--
Mladen Gogala
Database Consultant