Linux-Swap particija?

Vaso

Ja sam svojevremeno za Mint 18 formirao tu particiju, a sada vidim da ga
ne koristi ( Not Active), ili tako barem pise u Control Center/Disks

Zatim, pri instalaciji Mint 19. vidim da on sam NIJE formirao tu particiju?
Treba, ne treba?

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Mel

Pa ako već imaš particiju, dodaj u fstab :)

--
Press any key to continue or any other to quit

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 30 Jan 2019 11:07:38 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
> [...]
> ne koristi ( Not Active), ili tako barem pise u Control Center/Disks
>
> Zatim, pri instalaciji Mint 19. vidim da on sam NIJE formirao tu particiju?

Pogledaj sa
swapon -s
koristi li ga uopce.

Vaso

nije nista napisao, ignorirao me i ceka novu komandu?

Vaso

On 02/05/2019 09:31 AM, Vaso wrote:

> nije nista napisao, ignorirao me i ceka novu komandu?

Ovo gore je za Mint 18, kojem sam formirao swap-particiju.

ALI, Mint 19/64-bit koji je sam formirao particiju
i na kojoj nema te particije kaze na to:
Filename: /swapfile
Type: file
Size: 2097148
Used: 0
Priority -2

Znaci, datoteka u Linux particiji?

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 09:36:38 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:

> [...]
>
> ALI, Mint 19/64-bit koji je sam formirao particiju
> i na kojoj nema te particije kaze na to:

Da, kao windblowsi.

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 09:31:47 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:

> nije nista napisao, ignorirao me i ceka novu komandu?

Znaci da nema. Napravi swap file, ako bude trebalo.

Vaso

Omaklo ti u mom drugom komentaru:
pise da nema, ali na Mint 18. postoji jer sam je formatirao prije
instalacije, ali je izgleda ne dozivljava? ( Not Active)

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 5 Feb 2019 11:25:50 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
[snip]
> Omaklo ti u mom drugom komentaru:
> pise da nema, ali na Mint 18. postoji jer sam je formatirao prije
> instalacije, ali je izgleda ne dozivljava? ( Not Active)

swap moze ili particija ili file. Sto se linuxa tice, to je isto.
Samo ti file moze fiti frahmentiran, pa time i malo sporiji.
Ali, ako ga ionako ne koristi, onda ti ta fragmentacija ionako nece doci
do izrazaja.
Napravis file neke velicine...
mkswap /path_dto_filea
stavis taj file u fstab za buduce aktiviranje
i onda ga sa
swapon /taj_file
aktiviras za ovaj session.

Mozda ti je i ono ranije bio problem sa swapom. Jer ti firefox pojede vecinu
memorije, a nema kamo napraviti swap...

Mladen Gogala

On Tue, 05 Feb 2019 09:46:09 +0000, Nikolaj Lazic wrote:

> Znaci da nema. Napravi swap file, ako bude trebalo.

Naredba je "mkswap".

--
Mladen Gogala
Database Consultant