OT : Android 9 volume buttons

1 view

Smail Aga :-)

Imam totalni OT ali mi se vi ovdje činite kao netko tko bi mogao znati.

Imam Android one telefon (ima goli Android OS kao Pixel) i tražim gdje
bi mogao uloviti nekog službenog lika iz Googla da mu postavim pitanje
ali ne mogu naći nikakav forum. Na službenom forumu Pixela su me
odjebali (iako imaju isti operativni sustav).

Nego, da možda vi ne znate odgovor pa ne moram njih pitati: S novim
apdejtom na Android 9 više nisu pametni volume gumbi nego sad uvijek
samo pojačavaju/stišavaju multimediju a ako hoćeš stišati zvonjavu moraš
na ikonu settings pa onda tamo smanjiti zvuk zvona. Čak i to bi bilo OK
da majmuni nisu stavili da se čuje zvonjava dok stišavam.
I onda, par puta na ženinom A-one i jednom na mom se pojavila dva rulera
usporedno kad se stisne vol- gumb i ima taj drugi ruler koji je za
zvonjavu. Kako se to pojavilo tako je i nestalo a ni ona ni ja nemamo
pojma zašto a pretraga na internetu NIGDJE ne spominje takvu situaciju.
Evo zato mi treba službena osoba iz Googla da ga malo priupitam o tome
ili da mu spomenem rodbinu.