Oglas na MojPosao.net - molim procijenite

PJam

Prvo, oprostite za crosspost ali ovo mi je baš zanimljivo i mislim da
bi učesnici iz sve 3 grupe imali što za reći.
Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:
http://www.moj-posao.net/jseeker_ad_detailedview.php?entityId=11f477a26a423069c5284bb68d4448b8&kind=referrer

Kome se ne da čitati na linku evo kratko:
Institut za Fiziku traži voditelja računalnog centra.
Oni očekuju ovakav profil i ovakva znanja.
-------
Potrebna stručna sprema: VSS
Vozačka dozvola: Ne
Osnove rada na računalu: Da
Ostali uvjeti:
- detaljno poznavanje operacionih sustava Linux i MS Windows
- poznavanje programskih jezika C, C++, C#, dobro poznavanje .NET
arhitekture te iskustvo sa bazama podataka
- poznavanje osnovnih mrežnih protokola, konfiguracija i održavanje
Firewalla
- iskustvo u administriranju Linux servera, Sendmail, Postfix, Samba i
MySQL servera
- iskustvo u administriranju MS Windows 2003 servera, MS Exchange
servera, MS SQL servera, Windows Media Services servera
- detaljno poznavanje tehnologije održavanja web servisa na MS IIS i
Apache serveru
- iskustvo u prezentaciji multimedijalnog sadržaja na web-u, Live
Streaming, Macromedia Flash

Probni rok 6 mjeseci.

Plaća: Do 4700 Kn
--------------

Meni se čini da imaju poprilično velika očekivanja za ovu plaću.
Mislim da se nekoga tko sve ovo nabrojano obavlja pošteno i tko ima
sva ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je
potrebno puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih
tečajeva i sl.
A moje pitanje za kraj je:
Kolika mislite da bi trebala biti plaća i koje bi sve uvjete na poslu
trebao imati ovakav Voditelj računalnog centra po trenutnim prilikama
u Hrvatskoj?
Sada me ne zanima kolika bi plaća bila vani, isto tako ne zanima me
kolika bi plaća trebala biti ako uzmemo u obzir da je to institut i da
on ne može ponuditi plaću kao neka inf. tvrtka,...
Zanima me jednostavno realno stanje na hrvatskom tržištu rada.

Pozdrav svima i molim vas nemojte preletiti prko ovog posta.
Recite barem riječ-dvije.

PJam
--
Prije, davno,.. bio je samo jedan. Svi smo gledali samo jedan znak.
Puno poslije se pojavio drugi i svima je bilo čudno.

Zvonimir

PJam wrote:

Kao prvo mislim da je jednostavno nemoguće zadovoljiti sve navedene uvjete i
kao drugo, kad bi i našli takvog stručnjaka sa svim potrebnim
kvalifikacijama koje se traže mislim da bi plaća trebala biti oko 20.000
kuna jer to mora biti bar 5 stručnjaka u jednoj osobi.
Ti koji su dali oglas su malo skrenuli, znam ljude koji pola života
usavršavaju samo npr:Microsoft Office, pa koliko bi ti ljudi trebali
živjeti da znaju sve ono kaj se od njih traži u oglasu. Takvi jednostavno
ne postoje. Poznato je da su pravi hakeri (kojih ima oko 80 na svijetu)
hodajuće enciklopedije ali mislim da ni oni nebi prošli na "prijemnom" za
taj institut. Toliko.......

PS Ja već duže vrijeme tražim posao u informatičkoj struci ali jednostavno
ne ide i to zbog ovakvih oglasa :( Svaka ti čast PJam :)
--
Zvonimir

Frodo

On Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam wrote:

> [...]
> bi učesnici iz sve 3 grupe imali što za reći.
> Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:

Treba im "Katica za sve", ukratko. Vjerojatno su je našli pa u oglas
napisali neostvarivo. Ili je onaj tko je sastavljao natječaj jednostavno -
neinformiran, da ne budem grublji.

Trebaš vidjeti natječaje za izradu aplikacija koje raspisuje Županija ovdje
u Istri (i ne samo Županija): sve sam copy/paste bez i trunke
razuma/znanja.

--
There WAS a house in New Orleans,
They callED the Rising Sun

Drazen

PJam wrote:

> A moje pitanje za kraj je:
> Kolika mislite da bi trebala biti plaća i koje bi sve uvjete na poslu
> trebao imati ovakav Voditelj računalnog centra po trenutnim prilikama
> u Hrvatskoj?

recimo da sam ja taj koji zadovoljava sve uvjete (a nisam niti cu ikada
biti) pa ja se ne bih dizao iz kreveta bez jos jedne nule na kraju. sa
tim znanjem stari moj mozes kaj god hoces a ne raditi za lovu manju od
place vozaca tramvaja. jedino ak si totalni mazohist (jer ti je jasno da
ces tamo visiti 25 sati dnevno) ili ti se svidja volonterski rad u
znanstvene svrhe.
moj tast, programer u banci, dobiva mjesecno osjetno vise love od ovog a
nema niti trecinu potrebnih kvalifikacija i jos razmislja promijeni
firmu jer mu je to malo...

--
Please remove REMOVE_THIS in reply.

matija

PJam, completely geschtonkenflapped, wrote:
> Plaća: Do 4700 Kn
> --------------
>
> Meni se čini da imaju poprilično velika očekivanja za ovu plaću.

presmijesno! :))

da pise 14.700 kn, onda bi se MOZDA dalo razmisljati o tome
jesu li ocekivanja prevelika ili ne (obzirom na to gdje zivimo),
ali ovako se ponuda moze okarakterizirati kao "shit of the year".

--
the walls, such they be, are crawling with geometric hallucinations. [-shpongle]

address is scrambled - remove the superfluous "x" marks to reply

Drazen

i da se nadovezem,

nije mi jasno kako oni misle da jedan covjek moze to sve obavljati,
mislim ono fizicki biti na 4 mjesta u isto vrijeme?
ah da to su ipak fizicari, mozda su usavrsili teleporter:

ENERGIZE!

Dragec

Drazen wrote:

> [...]
> biti) pa ja se ne bih dizao iz kreveta bez jos jedne nule na kraju. sa
> tim znanjem stari moj mozes kaj god hoces a ne raditi za lovu manju od

A gdje to ?

Vedran Furač

PJam wrote:

> Plaća: Do 4700 Kn
> --------------
>
> Meni se čini da imaju poprilično velika očekivanja za ovu plaću.

Očekivanja su jedno, realnost je drugo. Javit će im se ljudi koji znaju
jedva 20% onoga što traže i uzeti će tri takva. Mogli su staviti 3 oglasa,
no to je gubitak vremena jer sve možeš utrpati u jedan. Na njega će se
javljati razni ljudi s raznim znanjima, uzmeš par najboljih na svojem
području.

--
Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education.
--Bertrand Russell

RONIN

"Dragec" <dra...@softhome.net> wrote in message

odes u headhunter agenciju, prijavis se i za tjedan dana ides sluzbenim
autom na posao

Davor Banovic

matija <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> writes:

> da pise 14.700 kn, onda bi se MOZDA dalo razmisljati o tome

Ako odes na razgovor u IBM HR, pokazes vrlo masna znanja (C++, Python,
Postgres, Linux, Windows, rad na medjunarodnim priznatim projektima)
koja podkrepljujes i magisterijem iz racunalstva te kazes da hoces
placu od 14000 kuna, ljubazno ce ti reci da radije napises 10000 jer
ce te ovako izbaciti iako si sa znanjimra usao u uzi izbor. Lijepo je
svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

PJam

On Sat, 28 Jan 2006 12:48:16 +0100, Dragec <dra...@softhome.net>
wrote:

Svugdje. Pa čak i u ovoj našoj vukojebini.

Drazen

Davor Banovic wrote:
> [...]
> ce te ovako izbaciti iako si sa znanjimra usao u uzi izbor. Lijepo je
> svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

zato ibm kao i sve globalisticke firme i ide na istok. jer zna da mozes
tu, bez problema, naci budalu koja ce raditi za kikiriki ono sto se na
zapadu masno placa i jos ce biti sretan da uopce radi. nazalost. ogromna
je razlika izmedju robovlasnickih firmi i manjih firmi sa normalnim
medjuljudskim odnosima. a takvih u hrv ima dosta i sto je najbolje
placaju znanje.
jasno da ces prvo mozda imati neki pripravnicki period/placu ali ako se
dokazes ti si taj koji postavlja uvjete...

Drazen

Dragec wrote:

> A gdje to ?

sa takvim znanjem gdje hoces i kako hoces. ne zaboravi da si ti taj koji
postavlja uvjete a ne neki debilni sef koji misli da ces za 3 soma kuna
glumiti sport billy'a sa super-sakom. nazalost kod nas je opcenito jadna
situacija da je ljudska rezigniranost tolika, da kad ti netko obeca
besplatan gablec ekipa skace od srece. mi smo jednostavno ljudi koji
vole da nas se guzi. sto dublje to bolje...

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, matija <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> wrote:

> [...]
> jesu li ocekivanja prevelika ili ne (obzirom na to gdje zivimo),
> ali ovako se ponuda moze okarakterizirati kao "shit of the year".

Daleko si prejeftin. No, kada bi i prihvatio takav posao, 24h u danu su
ti premalo za obavljanje tog posla.

--
Uspjesne regije, tvrtke, muskarci i zene znaju da je uvijek bolje biti
prvorazredna verzija sebe nego drugorazredna verzija nekog drugog.

Kreso

moje misljenje oko 7000 - 80000 kn na prijavu plus beneficije tipa
mobiltelauto, da moľe pohađati specijalizirane tečajeve kupobvati po potrebi
knjige i sl.

ali isto tako bi taj posao i tu plaču dao ČOVJEKU koji zna to sve a ne kako
je kod nas praksa (SINU od nekog poznatog) koji igra doma igrice pa tvrdi da
zna mreľe odrľavati.

takvih ima pun zagreb

Marko P.

PJam wrote:
> Prvo, oprostite za crosspost ali ovo mi je baš zanimljivo i mislim da
> bi učesnici iz sve 3 grupe imali što za reći.
> Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:

Hahaha, da 4700kn :-)))))))))))))))))))))

--
http://www.crohoster.info/
| hosting od 60kn godisnje
| domene od 70kn godisnje

Marko P.

To je zato jer se kod nas jos uvijek outsourca zbog jeftine radne snage.

PJam

OK, ne znam je li to istina. Iskreno, čisto sumnjam da je tako.
Ali ako jest, onda, jebeš takav IBM HR. Jer, ja znam nekoliko osoba
koje rade 3 puta manje poslova od ovog navedenog a imaju plaće preko
10 000 Kn, imaju mogućnost daljeg školovanja, službeni auto,...

I nije stvar samo u većim parama. Stvar je u tome da hrpa jadnika koji
ne znaju ništa o svemu ovome, kroji nama informatičarima život, plaću,
uvjete na poslu,... Čovječe, omalovažavaju nas. U tome je stvar.
Pogledaj ono gore; 4700 Kn?!
Ne želim omalovažavati zanimanja poput vozača tramvaja ali ovakav
čovjek kojeg oni traže se obrazovao i radio na tome 20 godina. Za to
je potrebno puno uloženog novca iz vlastitog džepa da bi ti ostao u
toku, da bi bio spreman raditi s novim OS-ovima, programima,
uređajima,...

E, da, sad me zove prijatelj i kad sam mu ovo spomenuo on mi kaže
ovako: joj, pa nije ni čudo za taj institut jer gore ti rade sve samo
volonteri koji su spremni raditi i besplatno samo da rade. To gore je
tako (ne)organizirano.

Onda ni mene ne čudi ovaj oglas. Onda mi je jasno da je ovaj oglas
sastavio neki volonter koji je ponešto čuo o svemu ovome i misli da se
podrazumjeva da jedan informatičar sve ovo zna.

Pozdrav

id0

On Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam wrote:
> Sada me ne zanima kolika bi plaća bila vani, isto tako ne zanima me
> kolika bi plaća trebala biti ako uzmemo u obzir da je to institut i da

Oglas je vjerojatno namjerno tako napravljen jer su nasli covjeka preko
veze (neciji rodak vjerojatno) pa se osiguravaju da nitko ne zadovolji na
natejecaju.

ALG

Davor Banovic wrote:
> Lijepo je svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

I imaju pravo da razmišljaju o većim parama od navedenih jer ipak
stručnjaka za iformatiku nema na svakom uglu i ne traže se jedino u
Hrvatskoj, a budući da takav čovjek vjerojatno vlada dobro barem jednim
stranim jezikom ne bi mu trebalo biti teško dići pasoš i otići raditi
van za 5-10 puta veću paru.

matija

Davorin Vlahovic, completely geschtonkenflapped, wrote:

> Daleko si prejeftin. No, kada bi i prihvatio takav posao, 24h u danu su
> ti premalo za obavljanje tog posla.

realnost u hrvatskoj je malo drugacija. i placa od 10.000 kn
vrlo je visoka, cak i za non-freelancer strucnjake.

ja polako gledam u koju drzavu da odem...

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

Oni su malo zabrijali, a? :)))) 4700kn za covjeka sa takvim znanjima? Malo
podcjenjuju ljude...

--
Toljaga trci krebilan dorucaku njuku danas u dnevnoj sobi ?
By runf

Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
a member of hr.comp.hardver FAQ-team

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, matija <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> wrote:

> realnost u hrvatskoj je malo drugacija. i placa od 10.000 kn
> vrlo je visoka, cak i za non-freelancer strucnjake.

Znam. A onda se sjetim svih onih managera koji su dobili licencu da
posluju u Hr. a samo guraju tvrtke u stecaj. Sto je najzalosnije, cak ne
znaju niti hrvatski. Uopce.

> ja polako gledam u koju drzavu da odem...

Na zalost, jucer sam se uhvatio u slicnoj situaciji :(

Zeljko Vrba

Drazen

Zeljko Vrba wrote:
> Zasto "na zalost" (ako nije preosobno pitanje) ?

nisam on ali nekao ti je doma uvijek naj. evo imam frenda u bostonu, po
ameriki je vec 15g i lagano mu je dozvizdilo. skucio bi se, zena, djeca
mozda i tako. veli da gore (boston) jednaki dio place otpada na rentu
stana kao i tu ali da za kupiti drvenu garsonjeru na periferiji moras
odvojiti 300000 usd'a (kupila njegova bivsa cimerica)
kad je poceo gore raditi, nakon faxa, govorio je da se nece vratiti nego
sa nogama naprijed, da ako se vrati samo zapadna europa itd. a sad bi
kucu u zapresicu. poludi covjek, nije ti vani med i mlijeko, pogotovo za
strance.
ne znam, mozda imas boljeg iskustva ali znam jos par ljudi koji su se
vratili nakon kaj su se malo opernatili...

Marko P.

Bome, ako nista imaju prakse u tome :)

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, Zeljko Vrba <ime.p...@oss.unist.hr> wrote:

> Zasto "na zalost" (ako nije preosobno pitanje) ?

Zato jer zbog odredenih nesposobnih/korumpiranih (take your pick)
sposobni ljudi moraju ici van da bi uopce mogli funkcionirati u nekim
normalnim uvjetima.

Bas je na VL-u bio takav clanak
(http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/croatia/470721/index.do).

Eto, jednostavno ne mogu shvatiti kako svi cvile zbog jednog sportasa, a
na anketi VL-a 56% ljudi (kada sam ja gledao) se izjasnilo kako ozbiljno
razmislja/razmisljalo je napustiti Hrvatsku. Pretpostavimo da su
prognoze tocne - covjece, 8% ljudi u Hr. je akademski obrazovano, a
100 000 obrazovanih ljudi napusta Hrvatsku. Ostaju Stefice(TM) i
Regice(TM) koje na kraju podignu Seljacku bunu i zarade prekrsajnu
prijavu
(http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,1,27,mtc_incident,8080.jl)
jer drzava uopce ne stiti svoje gradjane.

Nekome kao da je u interesu da je narod glup i samo glasa za uvijek iste
ljude. Zato i nemamo ekvivalent Stanfordu i Silicijskoj dolini. Iz istog
razloga nemamo kompetentno pravosudje, obucenu policiju i opcenito
ureden sustav.

Pogledajmo to na primjeru; sto bi se desilo da se skupi vrhunskih 100
racunalnih strucnjaka, osnuje tvrtku (a to je PITA vec samo po sebi,
mada deklerativno za takvo nesto trebas potrositi oko 750kn), napravis
killer proizvod a onda te ubije u pojam vlastita drzava jer svi traze
nesto ispod stola ili su vec sklopili ugovore ispod stola (vidi npr.
ugovor Vlade RH i MS-a za 57M kn kroz rok od 3 godine).

S druge strane, svi ti ljudi ne rade 24h dnevno. Moraju se i zabaviti
negdje. A gdje ce to napraviti? U Ludnici (:'))? U jednom od
prekobrojnih kafica ili disko klubova za osnovnoskolce koji nisu
osigurani od naoruzanih kretena i dilera drogom?

Nigdje u HR. skoro se nemas gdje zabaviti, a pogotovo ne ako ne moras
prvo biti pijan da bi uopce usao u jednu takvu rupu. No, eto, sada sam
zastranio...

Da se vratim otprilike na pravi trag, dosta mi je i toga sto zivim u
drzavi u kojoj ljudi izabrani od naroda lazu i zavaravaju narod, a
kada to ne rade broje krvna zrnca ili ispituju gdje je tko bio
1914./1941./1971./1991.:
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/croatia/468023/index.do

Absent Soul

Davorin Vlahovic wrote:

> Zato jer zbog odredenih nesposobnih/korumpiranih (take your pick)
> sposobni ljudi moraju ici van da bi uopce mogli funkcionirati u nekim
> normalnim uvjetima.

ovo je sad vec OT, ali...
Sve sto si napisao stoji, ali ako svi mladi, pametni, nadobudni, strucni,
samosvjesni odluce potraziti srecu negdje drugdje tko ce se onda "boriti"
protiv ovih nesposobnih i korumpiranih? Nekakva smjena generacija mora se
dogoditi kad tad. Potrebno je da takvi ljudi ostanu u drzavi i da u
najmanju ruku pasivno cekaju tu smjenu, ako vec ne mogu ili ne zele aktivno
raditi na njoj. Ili mozemo svi otic van i poslat sve u pm...

Zeljko Vrba

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, Absent Soul <absent.sou...@gmail.com> wrote:

> [...]
> samosvjesni odluce potraziti srecu negdje drugdje tko ce se onda "boriti"

Da ja odem van mora se dogoditi nesto vrlo vrlo grozno (da, ne idem
nikuda). Sto ja znam, masovna glad ili velika vjerojatnost nuklearnog
udara.

Ovdje sam doma, svidja mi se hrana, uglavnom mi se svidjaju i ljudi, a
vani si uvijek "auslander".

Ono sto mi je grozno je sto npr. na faksu ucim 56 godina star programski
jezik a za npr. Javu cujem samo kada postavim pitanje profesoru na faksu
u obliku "A zasto ne ucimo XXX kada je ovo potpuno zastarjelo gradivo",
a on mi odgovori (nakon minute sutnje) "Eto, bas razmisljam kome bi
trebalo postaviti to pitanje".

Bas sam prije par dana gledao sto po akademskom programu nude npr.
Stanford, M.I.T. i Berkely. Mogao sam samo sjesti i plakati.

Eto, na drugim sveucilistima mozes skidati podcaste predavanja (npr.
kompletan i vrlo impresivan uvod u racunalstvo; nemam link sada) a
kod nas moras koristiti literaturu koja je starija od 20 godina.

Primjer: prije par dana poznanik sa Geologije je morao koristiti atlas
naslaga ili cega vec Sjeverne Afrike koji je star jedno 30-40 godina
i pisan iskljucivo na cirilici i to na ruskom. Naravno, on nije bio jedan
od onih "sretnika" koji su morali uciti cirilicu u OS, a kamo li da zna
ruski.

> [...]
> najmanju ruku pasivno cekaju tu smjenu, ako vec ne mogu ili ne zele aktivno
> raditi na njoj. Ili mozemo svi otic van i poslat sve u pm...

Pa nadam se da ce se desiti neko iznenadenje, ali tesko se tome nadati
kada ti je pola stanovnika u mirovini i glasaju za onoga tko im najvise
obeca iz proracuna. Npr., posve mi je nezamislivo kako je moguce da se
mijenja popularnost HDZ-u i SDP-u kada su to potpuno jednako nesposobne
i lazljive stranke. O tome kako lizu guzicu svakome tko ima stranu
putovnicu i ne treba trositi rijeci.

neno

Davorin Vlahovic wrote:

> [...]
> u obliku "A zasto ne ucimo XXX kada je ovo potpuno zastarjelo gradivo",
> a on mi odgovori (nakon minute sutnje) "Eto, bas razmisljam kome bi

i sad ti je kriv profa pa ti je kriv kurac pa tako dalje
pizdunu netriba te 'neko drugi' ni uchit ni nauchit nit to mozhe
je 'lakshe' je kad te 'neko' vodi za rukicu
bash
ti to dobro znash i jopet se pravish blesav
jer ti si dado-usrechivach
i koji kurac gnjilish za kompon u subotu navecher
MARSH VAN!!
je nema mista za izach
mosh mislit
nemash muda il si sramezhljiv pa suva kurca odash okolo
i svisti krivi
kako da ne
jebo vas posa isfrustrirane
da vas jebo

YoYoGuRu

Postoji jos jedan njihov oglas za radno mjesto sistemca i istim opisom
ali sa placom je malo drugacije!!

Plaća: Od 2900
Do 4100

http://mojposao.net/jseeker_ad_detailedview.php?sessionId=4cbbbc1f92fa8e2ea60f4248ef10b72d&entityId=a5bf0da98f896069f80ecc6a6bcde60b&keywords=&kind=newwindow

Mladen Gogala

> [...]

> sva ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je
> potrebno puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih

Ovo je tipican natjecaj sa slikom. Imaju kandidata kojeg zele primiti
i osiguravaju da im se nitko drugi ne javi. Ti si izgleda jako mlad pa
ne znas kako se te stvari rade u nasem balkanskom kutleraju.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 15:32:20 +0100, id0 wrote:

> Oglas je vjerojatno namjerno tako napravljen jer su nasli covjeka preko
> veze (neciji rodak vjerojatno) pa se osiguravaju da nitko ne zadovolji na
> natejecaju.

Tocno.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 19:41:01 +0100, Davorin Vlahovic wrote:

> [...]
> udara.
>
> Ovdje sam doma, svidja mi se hrana, uglavnom mi se svidjaju i ljudi, a

To znaci da ces ostati u Hrvatskoj i boriti se protiv nesposobnih i
korumpiranih? To je, naime, bilo pitanje prethodnog postera. Dobijes
li priliku, mirno ce stariti i raditi svoj posao, bas kao sto bi napravili
i svi drugi. Na zalost, vrlo vjerojatno u Hrvatskoj mozes ocekivati
tektonske promjene jer ovakvo stanje je sve prije nego stabilno. Dodatno
pitanje, o kojem kao student vjerojatno nisi razmisljao, je zelis li da
ti djeca za jedno cetvrt stoljeca pocnu uciti Javu i C#? To ce tada biti
jednako staro kao danas C. Drugim rijecima, uz ubrzane promjene u nasem
obrazovnom sistemu, kakvu ce priliku u zivotu dobiti tvoja djeca?

--
http://www.mgogala.com

Kristijan Conkas

On Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam <PJamShare3...@globalnet.hr> wrote:

> [...]

> sva ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je
> potrebno puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih

I prije 5 godina ova cifra se smatrala mizernom. Mozda nekom, kome je
druga alternativa sjesti na Glavni kolodvor sa kartonskom kutijom i
srcedrapateljnim tekstom, to i bude zanimljivo, ali mislim da je stvarno
neprimjereno malo.

Mozda ti ovo pomogne:
http://www.cwjobs.co.uk/SalaryChecker/SalaryCheckerSearch.aspx

--
v v
Kristijan Conkas

Zeljko Vrba

Kristijan Conkas

On Sat, 28 Jan 2006 18:31:56 +0100, Drazen <dradukicR...@net4u.hr> wrote:

> nisam on ali nekao ti je doma uvijek naj. evo imam frenda u bostonu, po
> ameriki je vec 15g i lagano mu je dozvizdilo. skucio bi se, zena, djeca

Nego, je li ti palo napamet ako mu je tako lose zasto ne plati par sto
US$ po clanu familije i vrati se doma?

Mato Kutlić

Dana Sat, 28 Jan 2006 18:59:53 +0100, Davorin Vlahovic
<nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:

> Zato jer zbog odredenih nesposobnih/korumpiranih (take your pick)
> sposobni ljudi moraju ici van da bi uopce mogli funkcionirati u nekim
> normalnim uvjetima.

Glupost.

To je članak u novinama, a isti vrlo rijetko imaju tendenciju da malo
ozbiljnije pristupe temi. Ne zato jer su novinari glupi, prečesto
publiku ne zanimaju razlozi.
Emigracija obrazovanih je puno manji problem od općeg nerada i nemara.

> [...]
> ljude. Zato i nemamo ekvivalent Stanfordu i Silicijskoj dolini. Iz istog
> razloga nemamo kompetentno pravosudje, obucenu policiju i opcenito

Jedan od razloga zašto imamo banana državu je i taj što popravljanje
iste ne zanima ni one što odu ni one što ostanu, doduše iz raznih
razloga.

> Pogledajmo to na primjeru; sto bi se desilo da se skupi vrhunskih 100
> racunalnih strucnjaka, osnuje tvrtku (a to je PITA vec samo po sebi,
> mada deklerativno za takvo nesto trebas potrositi oko 750kn),

Opet glupost. Otvoriti firmu nije ni približno jednostavno kao u
normalnom svijetu, ali nije ni takav bauk. Ili PITA, whatsoever...

> [...]
> nesto ispod stola ili su vec sklopili ugovore ispod stola (vidi npr.
> ugovor Vlade RH i MS-a za 57M kn kroz rok od 3 godine).

Koje kurčeve veze ima ugovor dobrog dečka Vlade i opakog dečka Bilog s
mogućnosti da netko radom uspije u RH?

> [...]
> prekobrojnih kafica ili disko klubova za osnovnoskolce koji nisu
> osigurani od naoruzanih kretena i dilera drogom?

Isuse, kako ti briješ...
Daleko smo od normalnog svijeta, ali u RH, a pogotovo u ZG, je toliko
mjesta za dobar provod da je jednostavno blasfemija reći da nije tako.

> Nigdje u HR. skoro se nemas gdje zabaviti, a pogotovo ne ako ne moras
> prvo biti pijan da bi uopce usao u jednu takvu rupu. No, eto, sada sam
> zastranio...

Da zastranio...

> [...]
> drzavi u kojoj ljudi izabrani od naroda lazu i zavaravaju narod, a
> kada to ne rade broje krvna zrnca ili ispituju gdje je tko bio

Pitanje je što ti činiš i što ćeš učiniti da ne bude tako?
Oići van igrati bridž s Gogalom?

--
Everybody lies; but it doesn't matter since nobody listens.

Drazen

Kristijan Conkas wrote:
> Nego, je li ti palo napamet ako mu je tako lose zasto ne plati par sto
> US$ po clanu familije i vrati se doma?

oprosti nisam shvatio kome da plati? mislis na avio-karte ili nesto
drugo? nema jos klince (planira, mozda), docekao je drzavljanstvo, dobar
posao je dobio tek prije jedno 4-5 godina. sad skuplja neku lovu da moze
mirno zapoceti sto zeli i da ovdje ne mora kopati kanale da bi prezivio.

zasto se ne vrati? pa kao sto rekoh, razmislja intenzivno o tome...

Boris Tudan

Mladen Gogala wrote:

> To znaci da ces ostati u Hrvatskoj i boriti se protiv nesposobnih i
> korumpiranih? To je, naime, bilo pitanje prethodnog postera. Dobijes
> li priliku, mirno ce stariti i raditi svoj posao, bas kao sto bi napravili

Sta je to smisao svega? Mirno raditi svoj posao i mirno ostariti. Jebes
takav zivot... Postoji puno vise od posla i mirne starosti, djece i
trcanja za vecim materijalizmom...

--
Legalize Crime
:-D

PJam

On Sat, 28 Jan 2006 15:37:56 +0000 (UTC),
cal...@fly.srk.fer.hr.invalid wrote:

>Oni su malo zabrijali, a? :)))) 4700kn za covjeka sa takvim znanjima? Malo
>podcjenjuju ljude...

Samo malo. Ništa strašno, rekli bi oni koji sastavljaju ovakve oglase
i oni koji nemaju dume o svemu ovome.
Međutim... samo ću iskopirati ovaj svoj dio teksta:

[...]

Ja imam jednu ideju.
Bilo bi jako zgodno kad bi mi napisali mail na onu kontakt adresu. Ili
napisati mail kojim se javljamo na posao/natječaj ili napisati mail
kojem ćemo reći što mislimo o ovome oglasu i o njima koji su sastavili
ovaj oglas.
Ja ću ovo drugo; napisat ću ovo što sam ovdje napisao i reći ću im što
mislim o njima i o oglasu. Neka ne misle da smo mi imbecili, neka
znaju da su oni tupavi i neznalice.
Pokušajte napisati koju riječ i recite neznalicama da niste blesavi.
Mail adresa je ja...@ifs.hr , to će valjda pročitati Jadranka Rajić,
osoba za kontakt.

Miroslav Zubcic

Davorin Vlahovic <nr...@ylf.krs.ref.rh> writes:

> Na zalost, jucer sam se uhvatio u slicnoj situaciji :(

Država ne postoji. Svuda će ti faliti ono što tražiš.

--
Man is something that shall be overcome.
-- Friedrich Nietzsche

Drazen

PJam wrote:

> Ja imam jednu ideju.
> Bilo bi jako zgodno kad bi mi napisali mail na onu kontakt adresu.

to kume, uzeo si mi rijec iz tipkica. ja sam to mislio u ponedjeljak,
rekoh vikend je pa da ne talasam...

Zvonimir

PJam wrote:

Odlična ideja, odma se bacam na posao :)
--
Zvonimir

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, neno <ne...@emajl.ka> wrote:

> i sad ti je kriv profa pa ti je kriv kurac pa tako dalje

Ja nisam uopce rekao da je kriv iti jedan od mojih profesora (koji su,
BTW, odlicni i zbilja sam zadovoljan s njima).

Zelio sam reci da se u obrazovanje ulaze manje nego u krpanje one rupe
na Vukovarskoj kada ides autom od FER-a prema Sopotu prije semafora.

> pizdunu netriba te 'neko drugi' ni uchit ni nauchit nit to mozhe
> je 'lakshe' je kad te 'neko' vodi za rukicu

Papcino, ja i ucim sve sam jer sam odavno shvatio da od naseg obrazovnog
sustava ne mogu ocekivati da ce me osposobiti za trziste rada kakvo mene
zanima.

> i koji kurac gnjilish za kompon u subotu navecher
> MARSH VAN!!

Nda, danas mi nesto nije dobro pa sam odlucio ostati doma.

> je nema mista za izach
> mosh mislit
> nemash muda il si sramezhljiv pa suva kurca odash okolo

:')

Drazen

i da, ljudi, molim vas, budite kulturni i fino polako. kad ih "zatrpa"
stotinjak mailova o tome kako bi njima kao fizicarima bilo da
istovremeno rade na postavljanju dalekovoda, popravljanju diesel motora
i proracunavanju pada tlaka na lopatici rotora parogeneratora za 4+
tisuce kuna mjesecno, mozda se zamisle.

PJam

To ti, onako, iz Jamerike vidiš...

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net> wrote:

> To znaci da ces ostati u Hrvatskoj i boriti se protiv nesposobnih i
> korumpiranih?

Hm. Cini se da hocu. I to na najpodmukliji moguci nacin koji mozes
zamisliti; "isprati cu mozak" njihovoj djeci da im bude nezamislivo raditi
to sto im roditelji rade. :)

> [...]
> i svi drugi. Na zalost, vrlo vjerojatno u Hrvatskoj mozes ocekivati
> tektonske promjene jer ovakvo stanje je sve prije nego stabilno.

Po naravi i nisam neka mirna osoba koja bi samo sjedila a da ne radi bas
nista :)

> Dodatno
> pitanje, o kojem kao student vjerojatno nisi razmisljao, je zelis li da
> ti djeca za jedno cetvrt stoljeca pocnu uciti Javu i C#? To ce tada biti
> jednako staro kao danas C.

Nije bitna starost, bitno je korisno znanje. Eto, recimo, danas nam je
svima nebitno kako loviti mamute na -20 :) A sada zamisli da je to
obavezna stvar koju mora nauciti svaki lovocuvar :) Naravno, uz obavezno
rukovanje kopljem s onim stap-izbacivacem da bi mogao probiti mamutovu
debelu kozu.

> Drugim rijecima, uz ubrzane promjene u nasem
> obrazovnom sistemu, kakvu ce priliku u zivotu dobiti tvoja djeca?

Haha, trick question :)

PJam

Nisam niti mlad, niti naivan. Barem ne koliko to ti zamišljaš. Ja sam
samo odlučio ostati u Hrvatskoj i raditi ovaj posao. Zato ću nekako
pokazati da ja nisam imbecil koji puši ove fore. Barem to mogu.

PJam

On Sat, 28 Jan 2006 20:32:41 +0100, YoYoGuRu <yoyo...@gmail.com>
wrote:

Čovječe?! Strašno!

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, Mato Kutlić <ma...@kulis.iskraemeco.hr> wrote:
> Dana Sat, 28 Jan 2006 18:59:53 +0100, Davorin Vlahovic
><nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:
>
> Glupost.

Slazem se da je to glupost :) (dobivam deja-vu) Glupost je da studenti
FER-a ispadaju iz te ustanove a nisu napravili niti jedan chip. Istina,
vrlo mali dio ga zna dizajnirati u VHDL-u ili Verilogu, ali da ce
napraviti svoj tranzistor, pa TTL7400 - nece.

Isto tako mnogi kojima je to struka nece znati napisati svoj OS. Mozda
jedan u deset godina ce znati napraviti racunalo kao sustav (racunalo +
par bitnih periferija + OS + kompiler + UI).

> [...]
> publiku ne zanimaju razlozi.
> Emigracija obrazovanih je puno manji problem od općeg nerada i nemara.

Tocno. Ali koliko uspjesnih tvornica znas nabrojati otprve? Da nisu iz
Zg?

> Jedan od razloga zašto imamo banana državu je i taj što popravljanje
> iste ne zanima ni one što odu ni one što ostanu, doduše iz raznih
> razloga.

Mislis? Eto, mene zanima kako stvoriti tehnoloski park sa sveucilistem
na podrucju koje sada zauzimaju sela s 0 ili manje stanovnika :) umjesto
saniranja Viktora Lenca, Kamen Ingrada i kompanije. Naravno, pri tome
zaposliti nezaposlene u RH. Nakon toga stvoriti pandan klasicnom turizmu
- znanstveni turizam :) gdje bi se studenti trgali da dodju kao sto se
trgaju da posjete (i ostanu) u Silicijskoj dolini.

> Opet glupost. Otvoriti firmu nije ni približno jednostavno kao u
> normalnom svijetu, ali nije ni takav bauk. Ili PITA, whatsoever...

Je, PITA je. PITA je prvenstveno zato sto ti nitko ne da osnove
poslovanja u osnovnoj/srednjoj skoli.

Onda je PITA zato sto se nad tobom izzivljavaju preplaceni i
isfrustrirani "ja sam bolji od tebe" sluzbenici i tjeraju te da
popunjavas glupe obrasce u najboljoj maniri Brazila (film) te trcis
naokolo bez veze.

> Koje kurčeve veze ima ugovor dobrog dečka Vlade i opakog dečka Bilog s
> mogućnosti da netko radom uspije u RH?

Velike ako planiras biti igrac na istom trzistu kao i Bili, a natjecaj
se ne provede kako bi se trebao. Dakle, ne trazi se protekcionizam,
trazi se bar minimalno objava natjecaja.

Isto tako, trazi se i sustav koji ce te zastititi od neplatisa. Mozda ne
svih, ali bar onih koji dobro posluju a ne isplacuju dugove (eto bas
gledam na vijestima da su uveli stos s sredivanjem dugova preko javnog
biljeznika; to ce biti veselo, mada se pitam vrijedi li takvo sto i za
vece tvrtke/trgovacke lance/drzavu ili kvace samo obicne ljude). Sto se
tice onih koji ne isplacuju dugove ako takvo stanje potraje npr. tri
mjeseca lijepo se blokira racun, odlazak u stecaj i dovidjenja. Naravno,
plus dodatni utezi ovisno o situaciji.

> Isuse, kako ti briješ...
> Daleko smo od normalnog svijeta, ali u RH, a pogotovo u ZG, je toliko
> mjesta za dobar provod da je jednostavno blasfemija reći da nije tako.

Sto nas dovodi do drugog pitanja - je li Zg Hrvatska ili ima jos malo
okolo prostora i ljudi?

Sto se tice Zg-a; eto, meni osobno je zabava u Zg koma. A posebno tv
program ukoliko iz bilo kojeg razloga odlucim ostati doma. Bogu hvala na
racunalima :)

> Pitanje je što ti činiš i što ćeš učiniti da ne bude tako?
> Oići van igrati bridž s Gogalom?

Kao sto rekoh, ne pada mi na pamet ici van. Cujem da su Vani(tm)
najblizi cevapi u New Yorku, a pitanje je kakvi su :)

Uglavnom, sto bih trebao napraviti? Lako je prozivati ljude kako nista
ne rade, ali kada se netko npr. kandidira za predsjednika svi ga ismiju
(sjecam se onog mladog tipa, navodno clana sekte iz Samobora, koji je
pricao o vaznosti obrazovanja i usput podbadao "ozbiljne" kandidate).

Problem je sto svi vicu samo kada je njima lose i ne gledaju u
buducnost. Da smo prava nacija, sa prosvjednicima, ne znam, Sljemena
prosvjedovali bi i zaposlenici ZET-a, HT-a, HEP-a, skolski
sindikati... i to po cijeloj Hrvatskoj istovremeno. Nesto kao u
Francuskoj. Ovako smo sitni i igraju se s nama kako god zele...dok im se
ne dogodi ono sto se desilo Milosevicu 2000. ili ako bas nemaju srece,
ono sto se desilo Chausheskuu (kako li se njegovo ime vec pise).

Doomer

> Recite barem riječ-dvije.

Riječ.
...dvije!

Ah, ja sam traľio također preko tog moj posao i posao.hr neki novi posao,
ali nemreą nać niąta normalno, tako da ovo nije nikakvo čudo. Inače za takav
posao bih ja dao čovjeku min 16k kn, ako to uopće netko zna sve, btw.
garantiram da pola grupe nema pojma o pojmovima uopće, a kamoli o obimu
posla.
Eto, ja sam tako u svojoj firmi 'katica za sve' za 2500 - 3000 kn, a sef mi
dobiva 9000 - 13000.

Cinjenica je da ja studiram, vozim fiat tipo iz 90'te, radim dostavu,
prodaju i montazu kopirki, printera, kompjutera, mreza i svega sto ima veze
s tehnikom. Od pojedinacnih korisnika do ogromnih tvrtki.
Radim dizajn, web, skeniram (par tisuca skenova), umnozavam dokumentacije,
odlazim na tecajeve, seminare, radim od 8 do 20 za 4000 kn mjesecno i sto da
kazem dalje? Da me nitko ne zeli zaposlit i kad im spomenem da trazim
jebenih 4000 za to sto radim da me uredno sve firme odjebu gdje sam bio na
razgovoru. Bio to M-san, ECS, Kodeks, Info gama, Microline, you name it, ne
sjecam se vise na koliko sam razgovora bio i koliko su me puta pogledali kad
sam rekao da trazim neku normalnu placu za posao koji radim 8 sati, a da sve
prekovremeno zelim ekstra.

Druga cinjenica je da je sefov posao doci u 9, 9:30 sa svojim passatom
starim 3 mjeseca, a zena mu preuzela 'starog' prethodnog passata, ima ganc
novu motorolu, Ipaq, bluetoth, satelitsku i sve moguca jebena sranja
digitalije u svom uredu, digitalni foto printer, dva jebena lcd-a, 3.4Ghz
intela sa svim mogucim karticama unutra, a posao mu je popit kavu do 10:00,
zatim napravit dvije ponude, otic na rucak, pa na neki sastanak natezat neku
fufu, i onda se vratit jebat meni i kolegama mater da je kava u jebenoj
austriji na skijanju jebenih 2 eura i da si je kupio plasmu za 26.000 kn i
da je kupio malom novi pc koji je pila da nemre bit veca pila. I to sve
uspije kupit u par mjeseci. Uglavnom nam sere o svojim problemima dva sata
pa nekaj isprinta u fuąu i to mu ja moram dovrąit al meni da kitu i onda ode
doma prije svih nas i kaľe da kaj bi nam on, da mu je ľao al mora ić po
djecu u vrtić. A ja jebote razmisljam gdje da si kupim sto jeftinije
tenesice jer nosim svoje vec 2 godine i malo djeluju ofucane, jel. I tak,
niej da se zalim, samo kazem da je to u Hrvatskoj tako, i tko me zeli
uvjerit da je drugacije, nek me zaposli za bar 4k kn:)
btw. naravno sef ima samo sredjnu skolu jer faks je gubljenje vremena kako
on kaze.

Treca cinjenica je da ce se poboljsanje dogodit tek za 50 godina jer ce
njegov bussines nastavit netko iz njegove loze, tak da ja neku ljepsu
buducnost ne vidim u hrvatskoj, a izmedu ostalog ovo mi nije prva firma u
kojoj pisam krv za male novce.
Pozdrav!

Mato Kutlić

Dana Sat, 28 Jan 2006 22:28:34 +0100, Davorin Vlahovic

<nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:

> Slazem se da je to glupost :)

Mudrijaš.
Nije glupost to što ti veliš da jeste, nego je glupost to što ti veliš.
Van idu i sposobni i nesposobni, u svim kategorijama i smislovima. Van
idu svijetski poznati stručnjaci ( jer im u RH ne daju da rade ),
svijetski poznati stručnjaci jer smatraju da je bolje raditi vani za
veće pare nego unutra za manje, van idu ubojice i kriminalci kojima je
ovo malo tržište ili su toliko zasrali da se boje ostati, ali van idu i
budale kojima ništa i nigdje nije dobro. A bogami van ide i sav onaj
narod koji se da svrstatu između i oko tih kategorija. Jednostavno, neki
idu, neki ne idu, ali jako malo ih _mora_ ići da bi _uopće_ mogli
funkcionirati u nekim _normalnim_ uvjetima.
Što su tebi normalni uvjeti?

> [...]
> vrlo mali dio ga zna dizajnirati u VHDL-u ili Verilogu, ali da ce
> napraviti svoj tranzistor, pa TTL7400 - nece.

No, i zašto bi oni /morali/ ići vani?

> Isto tako mnogi kojima je to struka nece znati napisati svoj OS. Mozda
> jedan u deset godina ce znati napraviti racunalo kao sustav (racunalo +
> par bitnih periferija + OS + kompiler + UI).

Opet ne vidim nikakvu vezu.

> Tocno. Ali koliko uspjesnih tvornica znas nabrojati otprve? Da nisu iz
> Zg?

Više nego što ti misliš.
Po meni, svaka tvornica koja svojim uposlenicima osigurava plaću u
prosjeku države, uz realnu sigurnost da će tako biti i u dogledno
vrijeme, a vlasniku dobit veću od one koju bi ostvario da je novac
uložio u banku, je više nego uspješna. To što ti briješ po Microsoft
veličinama, to je drugi par opanaka.

> [...]
> - znanstveni turizam :) gdje bi se studenti trgali da dodju kao sto se
> trgaju da posjete (i ostanu) u Silicijskoj dolini.

Davorine, no more beer & weed for you!
Ti bi u državi u kojoj ne mogu stati na kraj poduzetnicima koji ne
plaćaju porez i obaveze gradio tehnološke parkove, a u državi koja ne
zna kako pobrati korist od prirodnih resursa izmišljao intelektualne i
na njima gradio turizam?!?!?!
Pretpostavljam da i kad programiraš prvo radiš debugging, a tek onda
bugove...

> Je, PITA je. PITA je prvenstveno zato sto ti nitko ne da osnove
> poslovanja u osnovnoj/srednjoj skoli.

Eto ga, još jedan koji je zna jebati jer je pričao s prijateljem koji je
gledao pornić. Jesi li otvorio firmu? Što je točno bilo pita u tome? U
našem zaknodavstvu po pitanju gospodarstva i politike prema
poduzetništvu ima toliko propusta ( bolje bi bilo reći crnih rupa ), ali
samo otvaranje firme je toliko bezazleno da na njega ne treba potošiti
ni ovoliko riječi koliko već jesmo.

> Onda je PITA zato sto se nad tobom izzivljavaju preplaceni i
> isfrustrirani "ja sam bolji od tebe" sluzbenici

Opet ćorak. Nisu oni preplaćeni, već ne rade ništa jer im sustav to
nalaže.

> i tjeraju te da
> popunjavas glupe obrasce

Navedi tri glupa obrazca koja treba popuniti.

> u najboljoj maniri Brazila (film) te trcis
> naokolo bez veze.

Trčanje je cool. Pogotovo ako ga kombiniraš s nekim eksplozivnijim
aktivnostima, a začinjavaš s nekim anaerobnima a fizički zahtijevnijima.

> Velike ako planiras biti igrac na istom trzistu kao i Bili, a natjecaj
> se ne provede kako bi se trebao. Dakle, ne trazi se protekcionizam,
> trazi se bar minimalno objava natjecaja.

Sereš. U RH nema, i dugo neće ni biti firme koja može konkurirati
Microsoftu. Ne po kvaliteti proizvoda i usluga, ne može im se
konkurirati ni po osnovi tržišnog natjecanja - nitko ne može ni izdaleka
odraditi projekte koje oni mogu. Firmama u RH fali za to i novca i
ljudi.

> [...]
> tice onih koji ne isplacuju dugove ako takvo stanje potraje npr. tri
> mjeseca lijepo se blokira racun, odlazak u stecaj i dovidjenja. Naravno,

Ta sustav postoji. Druga je priča što se ne provodi. Koliko ti možeš
pričati o poduzetništvu, to nije normalno... a sve ćorci...

> Sto nas dovodi do drugog pitanja - je li Zg Hrvatska ili ima jos malo
> okolo prostora i ljudi?

Naravno da nije. No niti jedna država se ne može podičiti sveopćom
decentralizacijom. U RH je to daleko od idealnog, ali se da popraviti.
No poanta je da je bar _kulturni_ život kod nas dosta pravično
raspoređen. Uostalom, meni nije nikakav bed odlaziti na koncerte u Pulu,
a nerijetko se zaputim i do Slavonskog Broda, Varaždina, pa čak i do
dubrovnika.

> Sto se tice Zg-a; eto, meni osobno je zabava u Zg koma. A posebno tv
> program ukoliko iz bilo kojeg razloga odlucim ostati doma. Bogu hvala na
> racunalima :)

Što ti treba od zabave? Disneyland? Koncerata ima koliko hoćeš, jedna
smo od rijetkih metropola koja, zahvaljujući dragom Zoranu Mariću,
redovito ima koncerte svjetski poznatih glazbenika koji nisu puki
mainstream već _vrhunski_ _glazbenici_, festvala k'o u priči, imamo
kino dvorana i filmova s malo ili nimalo zakašnjenja u odnosu na svijet (
ako te zanimaju hollywoodski blockbusteri ), sportska natjecanja su isto
na OK nivou ( ako ne računamo Cibonu ), itd...
Dakle, mislim da je ona narodna "rđavu kurcu i dlaka smeta" skroz OK za
ovu tvoju spiku...

> Kao sto rekoh, ne pada mi na pamet ici van. Cujem da su Vani(tm)
> najblizi cevapi u New Yorku, a pitanje je kakvi su :)

Jebeš zemlju bez ćevapa i sevdaha!!! ( Nek mi Veliki Vegan oprosti,
pjesma me ponijela :)

> Uglavnom, sto bih trebao napraviti? Lako je prozivati ljude kako nista
> ne rade,

Samo sam pitao :p

> ali kada se netko npr. kandidira za predsjednika svi ga ismiju
> (sjecam se onog mladog tipa, navodno clana sekte iz Samobora, koji je
> pricao o vaznosti obrazovanja i usput podbadao "ozbiljne" kandidate).

Taj mladi lik je munjara iz Slavonskog broda, i nije navodno član sekte
već je istaknuti član organizacije koja se svojski trudi da izrabljuje
ne samo raju već i svoje manje istaknute članove... Waco guy...

> [...]
> ne dogodi ono sto se desilo Milosevicu 2000. ili ako bas nemaju srece,
> ono sto se desilo Chausheskuu (kako li se njegovo ime vec pise).

A ti ćeš za to vrijeme assemblirati, štoli? :)

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 22:24:05 +0100, PJam wrote:

> Nisam niti mlad, niti naivan. Barem ne koliko to ti zamišljaš. Ja sam
> samo odlučio ostati u Hrvatskoj i raditi ovaj posao. Zato ću nekako
> pokazati da ja nisam imbecil koji puši ove fore. Barem to mogu.

Hmmm, za sada ti ne ide od ruke.
--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 22:19:55 +0100, PJam wrote:

> To ti, onako, iz Jamerike vidiš...

Odrastanje u uvjetima samoupravnog socijalizma covjeka nauci raznim
stvarima. To ces shvatiti jednom kada odrastes. Stvari su se promijenile
puno manje nego sto ti se cini.

--
http://www.mgogala.com

matija

Doomer, completely geschtonkenflapped, wrote:
> [...]
> njegov bussines nastavit netko iz njegove loze, tak da ja neku ljepsu
> buducnost ne vidim u hrvatskoj, a izmedu ostalog ovo mi nije prva firma u

ovo si dobro rekao.

vecina top pozicija u vecini firmi u hrvatskoj je vazelinska
(uvlacenja koja traju godinama) ili krvna.

ako nisi na top poziciji, a ne mozes biti, automatski te smatraju
nizim bicem; imam frenda kojemu je kao sef informatike u jednoj
firmi dosao klinac s ekonomije (23 godine, vec vozi nekog audija,
pravi wunderkind), a ne zna ni centrirati tekst u wordu. dosao je
na to radno mjesto po srodstvu. naravno, odmah je zaposlio svoju
fufu kao tajnicu - njemu je placa oko 20.000 kn i odlucuje o
strategiji informatizacije tvrtke, a njoj oko 10.000, s time da se
pojavi nekoliko puta tjedno na poslu.

frend je nedavno dobio rabljeni sluzbeni mobitel s napuknutim
staklom, a placa mu je, ovisno o prekovremenima, najvise do 5k.

s druge su pak strane tvrtke koje su dosle kod nas jer smo im vrlo
jeftina i kvalitetna radna snaga; siemensovci i ericssonovci koji
ovdje zaradjuju 4-5.000 kn vani se placaju najmanje pet puta toliko.

ima, dakako, i izuzetaka, ali su rijetki i - ne primaju ljude.

zaista se ne vidim ovdje jos dugo. ne toliko zbog toga sto mi je
lose (prezivljavam, i imam vlastitu nekretninu), vec zato sto
mi je fakat zlo od svega sto se desava i sto bih zelio zbrinuti
roditelje koji su vec stari i nisu pri zdravlju, a ceka ih penzija
od 1200-1500 kuna.

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 18:35:51 +0000, Zeljko Vrba wrote:

> Hrvatskom opet de facto vladaju stranci. Ogroman dio bankarskog
> sektora drze austrijanci i talijani, telekomunikacije nijemci, naftnu
> industriju Madjari..

Dok bi nama svima bilo puno bolje da Hrvatskom vladaju Hrvati.

http://www.24sata.hr/articles/view/15068/
http://www.forum.hr/printthread.php?s=e66e6c7fc8208be085211a445fb6966f&threadid=62821
http://www.vjesnik.hr/html/2005/05/11/Clanak.asp?r=tem&c=4

Ono cemu svakako treba teziti je da gospodarstvo Hrvatske zavrsi u rukama
nasih, balkanskih, lopova a ne onih iz inozemstva. Ti si jos jedna
balkanska bukva koju smeta vlasnistvo nad HT-om a ne smeta ga sudstvo,
izborni sistem, drzavno vlasnistvo nad dobrim dijelom gospodarstva i
kontrola dodatnog dijela gospodarstva preko primitivnih "tajkuna" koji
bez slizanosti s politickom oligarhijom ne bi bili sposobni opstati tjedan
dana. Upravo su nacionalisticki kreteni poput tebe garancija opstanka
ovakvog sistema. Nacionalizam je opijum za narod: ljude pljackaju "za
'vacku", koja je u modernom politickom zargonu zamijenila "proletere" i
"radnicku klasu".

--
http://www.mgogala.com

PJam

On 28 Jan 2006 23:59:56 +0100, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net>
wrote:

Ma, daaaaj. Ti se šališ.
Kakav samoupravni socijalizam. Što ti je to? Ja za to ne znam...

PJam

On 28 Jan 2006 23:59:53 +0100, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net>
wrote:

>On Sat, 28 Jan 2006 22:24:05 +0100, PJam wrote:

A i to vidiš iz svoje Jamerike. Dooobar si, dobar,... gledač,
bježač...

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 18:31:56 +0100, Drazen wrote:

> [...]

> sa nogama naprijed, da ako se vrati samo zapadna europa itd. a sad bi
> kucu u zapresicu. poludi covjek, nije ti vani med i mlijeko, pogotovo za

Covjek se zali, ali se ne vraca. Sudi po djelima, ne po rijecima. Kada
dodjem doma za Bozic i ja kazem rodbini da nigdje nema takvog bakalara,
da je Hrvatska najljepsa na svijetu i tako to. Ja sam u "Ameriki" vec 10
godina, imam i stan u Zagrebu, ali se ne vracam. Naravno, Hrvatska je
najljepsa na svijetu, bas kao i Tranaj. Obavezno procitati pricu "Ticket
to Tranay" Roberta Sheckleya.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 21:25:23 +0100, Drazen wrote:

> pa kao sto rekoh, razmislja intenzivno o tome...

Ocito, nedovoljno intenzivno za povratak.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 12:48:16 +0100, Dragec wrote:

> A gdje to ?

U inozemstvu.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sat, 28 Jan 2006 13:32:00 +0100, Davor Banovic wrote:

> [...]
> ce te ovako izbaciti iako si sa znanjimra usao u uzi izbor. Lijepo je
> svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

Naravno, uvijek mozes otici u SAD ili Kanadu i tu cifru pomnoziti
otprilike s 5, a ako ti se to cini malo, place u Kuvajtu ili Dubaiju su
jos i vece.

--
http://www.mgogala.com

PJam

On Sat, 28 Jan 2006 22:10:25 +0100, Drazen
<dradukicR...@net4u.hr> wrote:

> [...]
>istovremeno rade na postavljanju dalekovoda, popravljanju diesel motora
>i proracunavanju pada tlaka na lopatici rotora parogeneratora za 4+

Da, ovo je dobra uputa.
Ja naravno nisam mislio psovati u tom mailu nego baš napisati onako
kako sam i ovdje. I dati im nekakav luzerski primjer; koji sav narod
razumije. Evo, i oni se sigurno bolje razumiju u automobile nego u
računalnu tehnologija. Eto, čujem da se u automobile svatko razumije.
ha-ha.

Luksa

Le Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam a écrit :

> [...]
> ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je potrebno
> puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih tečajeva

Stanje ti je otprilike ovako: treba im sistemac, ali su drzavna ustanova
pa ga ne mogu vise platiti. Upravo zato jer ne mogu ponuditi vecu lovu
onda su napisali gomilu uvjeta kako bi sa natjecaja eliminirali ljude koji
su voljni raditi za takvu lovu, a misle da su face jer su frendu dva puta
instalirali windowse.
Ako ne ispunjavas sve uvjete, ali mislis da bi se mogao snaci sa svime
time, a nije ti bed raditi za takvu placu (jer mislis da ne znas dovoljno
da bi se zaposlio u nekoj firmi koja daje vecu lovu, ali zbilja trazi
sva ta znanja), onda nije lose pokusati tamo "ispeci zanat". Nakon par
godina kada naucis puno vise nego sto sad znas, onda lijepo das otkaz i
radis za konkretne novce (znam nekoliko takvih ljudi).
IFS je znanstvena ustanova, dinamika posla nije ludjacka, i korisnici
uglavnom znaju da printer da bi radio mora biti spojen na struju i na
racunalo, biti upaljen, sa dovoljno tonera i papira.
Na natjecaj ce im se najvjerojatnije javiti neki fizicar koji je vise
vremena provodio u racunalnoj nego na predavanjima i koji povrsno poznaje
dosta toga, raditi ce neko vrijeme i onda otici na dobro placeno radno
mjesto, a oni ce ponovno izaci sa ovakvim natjecajem.

Marko P.

matija wrote:

> s druge su pak strane tvrtke koje su dosle kod nas jer smo im vrlo
> jeftina i kvalitetna radna snaga; siemensovci i ericssonovci koji
> ovdje zaradjuju 4-5.000 kn vani se placaju najmanje pet puta toliko.

Nije tajna da je Hr zemlja treceg svijeta odlicna za autsorsing. Moguce
da smo i povoljniji od Indije :)

--
http://www.crohoster.info/

Drazen

PJam wrote:

> Bilo bi jako zgodno kad bi mi napisali mail na onu kontakt adresu.

receno - ucinjeno. ja sam svoju umotvorinu odasr'o pardno odasl'o

Zeljko Vrba

In article <pan.2006.01.28...@sbcglobal.net>, Mladen Gogala wrote:

> Ono cemu svakako treba teziti je da gospodarstvo Hrvatske zavrsi u rukama
> nasih, balkanskih, lopova a ne onih iz inozemstva. Ti si jos jedna

lopovi su lopovi, koja je razlika odakle su?

> balkanska bukva koju smeta vlasnistvo nad HT-om a ne smeta ga sudstvo,
> izborni sistem, drzavno vlasnistvo nad dobrim dijelom gospodarstva i

naravno da me smeta(lo.. posto vise nisam u HR :)) vlasnistvo nad HT-om posto
su nakon prodaje cijene opako porasle bez ikakvog opravdanja. a jos k tome
otpustaju radnike.

i ne vidim u cemu je problem ako je drzava vlasnik dobrog dijela gospodarstva?
da su zakoni i propisi normalniji (a ne da se recimo nudi placa od 4k7 kuna
za informatickog strucnjaka) i da ih ima tko kontrolirati..

nije problem u drzavnom vlasnistvu nego u ljudima koji sjede u drzavnoj
upravi..

> kontrola dodatnog dijela gospodarstva preko primitivnih "tajkuna" koji
> bez slizanosti s politickom oligarhijom ne bi bili sposobni opstati tjedan

gle, sve to kaj si nabrojao je povezano jedno s drugim.

> dana. Upravo su nacionalisticki kreteni poput tebe garancija opstanka

nisam nacionalist. naime, zakaj mislim da ne valja strano vlasnistvo nad
ht-om: zato kaj pol profita od dividendi ode u .de umjesto u drzavni proracun.
sto samo pokazuje kratkovidno razmisljanje vlade koja je prodala vecinu HT-a
ne bi li kratkorocno popunila rupe u proracunu. vlasnistvo je tu najmanji
problem :)

ma gle, nemam ti zapravo kaj dokazivat. ak te veseli mislit da sam nacionalist,
nek ti bude, kaj cu ti ja. otisao sam iz HR i nemam se namjeru vracat jer
cijeli sistem "smrdi" i (meni jednako bitno) dobar dio drustva je poprilicno
primitivan, licemjeran i netolerantan. da ne spominjem tzv. "hrvatski jal"
(upravo sam se sjetio clanka na Indexu koji opisuje kako bi se Draganja mogao
utuzit prema nekim propisima i tako mu se upropastit transfer u Katar. ono,
jebo takve ljude koji razmisljaju po shemi "ak meni nije dobro, nece bit ni
drugima."), a takvih primjera ima jos (npr. Radman) mozda ce se stvari
promijenit za nekih X godina, al ne prek mojih ledja. zivot je prekratak za
borbu s vjetrenjacama.

Mladen Gogala

On Sun, 29 Jan 2006 00:37:04 +0100, PJam wrote:

> A i to vidiš iz svoje Jamerike.

Vidim. Glupost nije tesko uociti. Ako je ima u dovoljnim kolicinama
zakrivljuje prostor i vrijeme, tako da je vidljiva s nekoliko svjetlosnih
godina udaljenosti. Tvoja je vidljiva golim okom, s drugog kontinenta.

> Dooobar si, dobar,... gledač,
> bježač...

Zaista sam pobjegao, ali od gluposti i primitivizma. Kako vidis,
nisam sam niti jedini. Nadam se da ce vam biti dobro kada u Hrvatskoj
ostanu samo ljudi s IQ-om ne vecim od broja cipela koje nose. Tada
ces se osjecati kao riba u vodi, raditi za Nijemca ili Talijana a
more vidjeti samo ako te netko bude htio za sezonskog konobara. Ako
mi kavu doneses brzo i sa smjeskom, mozda ti ostavim i koju lipu
tringelta.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sun, 29 Jan 2006 00:35:37 +0100, PJam wrote:

> Ma, daaaaj. Ti se šališ.
> Kakav samoupravni socijalizam. Što ti je to? Ja za to ne znam...

Drugo ime za balkansku bestragiju u kojoj nema reda ni zakona.
--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sun, 29 Jan 2006 07:17:30 +0000, Zeljko Vrba wrote:

> i ne vidim u cemu je problem ako je drzava vlasnik dobrog dijela gospodarstva?

Eh, vidis, upravo zato sam te i nazvao "balkanskom bukvom". Problem je u
tome sto je drzava birokracija sa prilicno specificnim zadacima:
- obrana zemlje
- vanjska politika
- provodjenje zakona i osiguravanje pravne, imovinske i fizicke sigurnosti
gradjana.
- Javno skolstvo

Izdavanje novina, sivanje kosulja i grudnjaka, tocenje benzina i
proizvodnja i promocija najgoreg muzickog sunda ne spadaju opis
poslova i radnih zadataka drzave. Drugo, slizanost drzavne administracije
i gospodarstva generira korupciju i steti i jednom i drugom. Pogledaj
oko sebe i primijeti kako je neefikasan "drzavni kapitalizam" ili
"samoupravni socijalizam", bez obzira kako zelis zvati ovo sranje.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

On Sun, 29 Jan 2006 07:17:30 +0000, Zeljko Vrba wrote:

> ma gle, nemam ti zapravo kaj dokazivat. ak te veseli mislit da sam nacionalist,
> nek ti bude, kaj cu ti ja.

Ma ne veseli me, zapravo mi je jako zao. Slusaj, ovo je Linux grupa a ne
tecaj demokracije. Ako te zanima kako stvari funkcioniraju drugdje,
pogledaj malo kako to rade anglosaksonske drzave: Kanada, Australija,
Novi Zeland, SAD i UK. To su sve drzave sa razvijenom demokracijom.
Vidi malo kako stvari funkcioniraju u njima ( a ja sam zivio u dvije
od njih) pa usporedi sa stanjem u Hrvatskoj. To je sve.
Ono sto mi je zao jeste da uopce ne shvacas prirodu argumenata o tome kako
je "sve u rukama stranaca". Frekvencija s kojom tu pricu vidim mi kaze
kako je zapravo vec kasno i kako nema nade da bi Hrvatska uskoro mogla
doci k sebi i stvoriti demokratske institucije. Radije ce pustiti svoju
djecu da emigrira i pociniti kolektivno samoubojstvo nego sto ce se
demokratizirati. To je jako tuzna prica koja me nimalo ne veseli. Ti
misli sto god zelis, to je tvoje pravo.

--
http://www.mgogala.com

Zeljko Vrba

zeljko

> [...]
> Apache serveru
> - iskustvo u prezentaciji multimedijalnog sadržaja na web-u, Live

Valjda je u probnom roku tolika placa. Za covjeka s ovolikim znanjem realna
cifra (u Hrvatskoj bi bila) minimum 1500E mjesecno (neto).
Ovo je ponizavanje struke, ali vjerojatno im se niti nece javiti nitko s
ovolikim znanjem da bi im radio za ponudjenu lovu.

Ivica Loncar

> [...]

> jedan u deset godina ce znati napraviti racunalo kao sustav (racunalo +
> par bitnih periferija + OS + kompiler + UI).

Ma daj, prizemlji se. Ljudima je problem napraviti web site, a ti bi
radio racunalo. Mislim, svaka ti cast, ali zadnja osoba za koju sam
cuo da je bila u stanju osmisliti cijelo racunalo, od tranzistora do
operacijskog sustava je bio Seymour Cray. Za prikupljanje potrebnog
znanja ti je potrebno malo vise od 3 godine fakulteta ili 4+3 godine
ako racunamo i srednju skolu (svaka cast izuzecima kojih je prokleto
malo).

> [...]
> stvoriti pandan klasicnom turizmu - znanstveni turizam :) gdje bi se
> studenti trgali da dodju kao sto se trgaju da posjete (i ostanu) u

Slicno sam i ja razmisljao prije par godina, no onda me je kolega
prosvjetlio:

Postoji nesto sto se zove socijalni mir. U prijevodu, o Viktoru Lencu
ne ovise samo zaposlenici Lenca vec i cijeli niz tvrtki koje s njim
suradjuju. Propadne li Lenac i oni su propali. To ti je par tisuca
ljudi na burzi s kojima ne znas sto bi jer su prestari, premalo
obrazovani, neagilni, bez jasne perspektive. Jednostavno je bolje
davati potporu takvim tvrtkama negoli sve samo poslati u stecaj (Lenac
proizvodi i okrece novce - dajes mu manje para negoli sto bi morao
dati tim ljudima da nista ne rade). Dok ne smislis kako ce otpustanje
svih tih ljudi i raspadi njihovih obitelji dugotrajno povoljno
utjecati na drzavni proracun nemas se nikakvo pravo javljati. Eh, da.

Postoji puno toga sto mi smeta u ovoj drzavi, ali najvise mi smeta
kada o njenoj buducnosti raspravljaju ljudi koji ne znaju sto
napraviti da je poboljsaju. Ti trenutno spadas u takve.

> [...]
> isfrustrirani "ja sam bolji od tebe" sluzbenici i tjeraju te da
> popunjavas glupe obrasce u najboljoj maniri Brazila (film) te trcis

Probaj odgovoriti na par pitanja:
1. sto ces proizvoditi
2. kome ces to prodati
3. koliko ces naplatiti

Uspijes li odgovoriti na ta tri pitanja imamo solidnu osnovu za
uspjesnu tvrtku i mozemo dic kredit od neke strane banke. Sve ostalo
su najobicnija sranja koja mozes obaviti ukoliko nekom frendu
odvjetniku sutnes postotak od firme ili koju tisucicu u ruke.

> [...]
> isplacuju dugove ako takvo stanje potraje npr. tri mjeseca lijepo se
> blokira racun, odlazak u stecaj i dovidjenja. Naravno, plus dodatni

Kada bi se ista pravila primjenjivala na SVE tvrtke ubrzo bi 90% nas
ostalo bez posla. :)

> Kao sto rekoh, ne pada mi na pamet ici van. Cujem da su Vani(tm)
> najblizi cevapi u New Yorku, a pitanje je kakvi su :)

Eto, odes van i otvoris "čevapdžinicu" na Floridi. Ukoliko te zamijeti
BurgerKing mozes se masno prodat i raditi OSS na jadranskoj obali. :)

Eto, mozda Gogala moze nesto rec na tu temu, hell, ako
otvori prcvarnicu ocekujem da mi nesto ekstra prihoda svaki mjesec
sjeda na racun. :)

Josip Deanovic

Ivica Loncar <leth...@NOspam.hr> writes:

> [...]
>
> Eto, mozda Gogala moze nesto rec na tu temu, hell, ako
> otvori prcvarnicu ocekujem da mi nesto ekstra prihoda svaki mjesec

Znajuci njega vjerojatno bi trovao ljude.

Josip Deanovic

--
Na clusterFS obicno ide baza i samo baza.

--- Mladen Gogala, 27.01.2006 ---

Zeljko Vrba

Miroslav Zubcic

Zeljko Vrba <ime.p...@oss.unist.hr> writes:

> nije problem u drzavnom vlasnistvu nego u ljudima koji sjede u drzavnoj
> upravi..

Poprilično točno razmišljanje. Nije stvar u sistemima kao nečemu
datome po sebi, već u tome tko je onaj koji vlada. Vladaju "sluge
naroda" umjesto gospodara i onih viših ljudi, pametnijih, smjelijih sa
svojom voljom.

> [...]
> ne bi li kratkorocno popunila rupe u proracunu. vlasnistvo je tu najmanji

Još neke prednosti domaćeg lopova su u tome što ga se može u povoljnim
trenucima uhvatiti, što ga se konačno može i tražiti na izručenje od
strane države koja to ne bi napravila za svojeg državljana, a u
idealnom slučaju i idealnim okolnostima, može visiti na platani dok ga
kljukaju vrane.

> ma gle, nemam ti zapravo kaj dokazivat. ak te veseli mislit da sam nacionalist,
> nek ti bude, kaj cu ti ja. otisao sam iz HR i nemam se namjeru vracat jer
> cijeli sistem "smrdi"

Da, ovdje na sreću još uvijek smrdi. Vani su sve dobro obrisali,
posakrivali i namirisali sa osvježivačima, tako da pošteni građanin
može živjeti za svoju malu sreću, pričajući sebi priče kako je Balkan
negdje drugdje.

> i (meni jednako bitno) dobar dio drustva je poprilicno primitivan,
> licemjeran i netolerantan.

Kao i vani na zapadu. Samo što se oni "kontroliraju".

> [...]
> propisima i tako mu se upropastit transfer u Katar. ono, jebo takve
> ljude koji razmisljaju po shemi "ak meni nije dobro, nece bit ni

Po ovoj definiciji, većina amera i evropljana su jalni k'o 'rvati.

Tvrditi da je to samo hrvatska pojava je umišljaj i neka vrsta
negativnog nacionalizma. Nismo mi ni po čemu posebni.

Josip Deanovic

Zeljko Vrba <ime.p...@oss.unist.hr> writes:

> 4. KAKO ces naplatiti, ako se radi o hrvatskom trzistu

Slicno kao i na bilo kojem drugom.

Miroslav Zubcic

Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net> writes:

> [...]
> pogledaj malo kako to rade anglosaksonske drzave: Kanada, Australija,
> Novi Zeland, SAD i UK. To su sve drzave sa razvijenom demokracijom.

Liberalni lopovi i humanistički gadovi bez premca. Danas istina i
generalni "napredni" pogled na svijet pripadaju njima, ali uskoro će
doduše plivati u krvi budući da su dolijali već i sami sebi, a i
svojim cijenjenim manjinama i državama koje sišu i iskorištavaju -
kako to obično biva. I opet će se svi čuditi - "kako to da je puknulo
Bratstvo i Jedinstvo, a još jučer bili su na vrhu svijeta, činilo se
je da idu prema kraju povijesti, prema idealnom društvu, zašto sada
ovo, od kuda to, a moglo je drugačije ...".

Kanino

"PJam" <PJamShare3...@globalnet.hr> wrote in message
> [...]
> bi učesnici iz sve 3 grupe imali ąto za reći.
> Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:

Zato sam ja 6 mj trazio posao u informatici, i dobio ponude za 3-5 kn kuna.
A tlak mi je puknuo kada je jedan lik trazi posao informaticara, koji ce ici
svugdje po Zagrebu, od firme do firme na odrzavanje, a gledam si ja da
sigurno svaki radni nalog ide na najmanje 1000 kn. I takvih nekoliko na dan.

Njemu sam rekao da hocu 8000, malo se premisljao, onda je htio natovariti i
radne vikende...

I jos nesto: znam hrpu ljudi koji rade u struci koja nema veze sa
informatikom, i hrpa njih pise prekovremene, i onda te prekovremene pretvara
u novac ili slobodne dane.
A danas system admin upgrade servera radi poslije 17 pa do kad traje.... Tko
placa prekovremene? ? ?

Miroslav Zubcic

Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net> writes:

> Zaista sam pobjegao, ali od gluposti i primitivizma.

Pobjegao od gluposti i primitivizma?

Od toga se ne može pobjeći /geografski/ Mladene. Sve je to i dalje sa
tobom kuda god ti pošao. Nisu *Drugi* problem.

Zeljko Vrba

Ivica Loncar

> [...]

> ne bi li kratkorocno popunila rupe u proracunu. vlasnistvo je tu najmanji

Danas su tipicni primjeri nacionalizma u Izraelu i USA, tako da se
moram zapitati sto je sad lose u tome da jedan hrvatski drzavljanin
ili gradjanin bude hrvatski nacionalist? Pogotovo kada to istice
gradjanin USA.

Dalje, tvoje ogorcenje cinjenicom da tvrtkama u RH vladaju strane
tvrtke, tj. da su hrv. tvrtke u vecinskom vlasnistvu stranih tvrtki i
odluke indirektno donose vlade stranih drzava, a istovremeno je
gospodarstvo i zivotni standard u banani NE ZNACI (dakle ne povlaci
nuzno) da si etnicki nacionalist (Gogala sugerira da tvrdis kako bi
bilo bolje da je na celu svih tvrtki Hrvat - dakle istice etnicku
pripadnost). LOGICAL FALACY.

To sto su uglavnom strane tvrtke kupile ono sto zbilja vrijedi a moze
se kupiti totalno je bespredmetno i ne vidim zasto netko ne bi
kritizirao glupu odluku tadasnjih vlada da proda udjele u tvrtkama
koje ne generiraju gubitak.

Trece, Gogala je totalno orijentiran na etnicki nacionalizam i
zaboravlja da postoje razni izmi koji se medjusobno ispreplecu i nisu
nuzno iskljucivi. Npr. mozes biti pacifist i nacionalist; socijalist i
nacionalist; nacionalist i nacist; nacionalist i rasist; imperijalist,
rasist i fasist; pacifist, socijalist i anarhist; itd.

Da zakljucim, dok Gogala totalno neopravdano za tebe tvrdi da si
nacionalisticki kreten ja sasvim opravdano tvrdim da je on jednostavno
kreten.

Zvonimir Buzanic

> jeftina i kvalitetna radna snaga; siemensovci i ericssonovci koji
> ovdje zaradjuju 4-5.000 kn vani se placaju najmanje pet puta toliko.

true true, ako si zavrsio fer u ericssonu prema informacijama koje sam cuo
dobis 3.5k kn - 4.5k kn.
Eventualno ako za x godina dodes do pozicije nekog sefa onda imas 6-8, a ovi
na visim pozicijama i preko toga.
Inace i u siemensu i u ericssonu ti nemas pojma sto radis, daju ti da
programiras to i to i samo to znas...
Ili da proucavas to i to. Uglavnom da to nemozes poslije iskoristiti za neki
svoj projekt. Jer samo par ljudi podobnih ericssonu zna sto oni zapravo
razvijaju. Sto je u neku ruku OK, ali s druge strane ljudi koji predaju
mreze, ali doslovno drze predavanja o mrezama (lan, wlan, gprs, internet,
...), neznaju sebi podesiti IP adrese u Windowsima vec zovu admina za to
.... i to mi sami priznaju da neznaju jer ih nitko nije nikada ni pokusavao
nauciti....

Ante Karamatic

On Sun, 29 Jan 2006 13:46:04 +0100, Ivica Loncar wrote:

> Da zakljucim, dok Gogala totalno neopravdano za tebe tvrdi da si
> nacionalisticki kreten ja sasvim opravdano tvrdim da je on jednostavno
> kreten.

Jao! :)

--
Ante Karamatic | 0xD3BDA225 | 0x0A4A0161
iv...@grad.hr | iv...@ubuntu.com | ivoks.blogspot.com

Drazen

Mladen Gogala wrote:
> Covjek se zali, ali se ne vraca. Sudi po djelima, ne po rijecima. Kada
> dodjem doma za Bozic i ja kazem rodbini da nigdje nema takvog bakalara,
> da je Hrvatska najljepsa na svijetu i tako to.

?????
a i ti ga isto znas? pa covjek se vraca na jesen, siguran si da ti nije
to rekao? sad sredjuje gore zadnje kaj ima za zbogom i gleda kako tu
dici kredit...

> Ja sam u "Ameriki" vec 10
> godina, imam i stan u Zagrebu, ali se ne vracam. Naravno, Hrvatska je
> najljepsa na svijetu, bas kao i Tranaj.

zato sam ga i spomenuo. ne pricam o tipu kojem se mora slati sarma u
express loncu jer je gore hebeni diznilend.
no on je bar shvatio na vrijeme...

Kristijan Conkas

On Sun, 29 Jan 2006 07:17:30 +0000 (UTC), Zeljko Vrba <ime.p...@oss.unist.hr> wrote:

> naravno da me smeta(lo.. posto vise nisam u HR :)) vlasnistvo nad HT-om posto
> su nakon prodaje cijene opako porasle bez ikakvog opravdanja. a jos k tome
> otpustaju radnike.

Ne shvacam zasto bi itko bio apriori protiv otpustanja "radnika". Pa
dobro je poznata cinjenica da manje-vise sve drzavne firme imaju puno
vise zaposlenih nego sto bi za opseg posla koji obavljaju trebale imati.
Posljedice toga osjecaju korisnici na svojimk racunima. A o efikasnosti
i radnom mentalitetu ovom prilikom necu ni govoriti.

> i ne vidim u cemu je problem ako je drzava vlasnik dobrog dijela gospodarstva?

Po tome sto je to vlasnistvo onda "svacije", dakle "nicije". I samim
time se moze s njime raditi svasta, bez ikakvih posljedica. Nesto mi se
cini da je to bio i jedan od glavnih razloga zasto se onomad urusio
socijalizam.

> nije problem u drzavnom vlasnistvu nego u ljudima koji sjede u drzavnoj
> upravi..

Tocno. No, jesi li se kad zapitao o tome kako su ti ljudi dosli na svoja
mjesta? Da ti pomognem: postavila ih trenutna vlast koju je birao tko?
Bingo! Hrvatski gradjani! Oni isti koji sad kukaju kako im se to ne
svidja.

Kad li ce vise ukinuti ono suludo "glasanje dijaspore"?

--
v v
Kristijan Conkas

Kristijan Conkas

On Sun, 29 Jan 2006 09:03:44 +0000 (UTC), Zeljko Vrba <ime.p...@oss.unist.hr> wrote:

> Specificno si spomenuo anglosaksonske drzave, ali recimo, USA. Nisam zivio
> tamo, ali ono sto vidim u filmovima mi se ne svidja. Npr, kako zaista tamo
> funkcionira zdravstveno osiguranje?

Slicno kao sto ce uskoro funkcionirati i u Hrvatskoj, tako da ljudi
placaju sve veci udio u lijecenju. :-(

> Eh da, ajd molim te komentiraj sljedece: IIRC, Francuska je donijela zakon
> o strateskim firmama (energija, vodovod i sl.) prema kojemu vlasnici mogu
> biti samo "domace" firme. Ne sjecam se detalja, ali zakon je u tom tonu.

Francuska je nedavno donijela zakon po kojim se prodaje odredjeni udio u
autocestama. Isto tako vec dugo se prica o privatizaciji EDF
(Electricite de France). Niti oni ne mogu dugo odolijevati.

Sto se energije i slicno tice, u UK to je vec odavno privatizirano i
mozes birati od koga zelis kupovati struju, plin, vodu, telefon, itd.
Da je takva konkurencija dobra za potrosace i da vodi nizim cijenama, ne
trebam posebno napominjati, zar ne?

Josip Lazic

On 2006-01-29, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net> wrote:
> ...raditi za Nijemca ili Talijana...

... ili amerikanca...
--
"It may be that our role on this planet is not to worship God but to
create him."

Kristijan Conkas

On Sun, 29 Jan 2006 01:49:10 +0100, Marko P. <support[[@]> wrote:

> Nije tajna da je Hr zemlja treceg svijeta odlicna za autsorsing. Moguce
> da smo i povoljniji od Indije :)

Sasvim sigurno niste (tj. nismo). Naime, svaki skolovani Indijac tecno
govori engleski.

matija

Marko P., completely geschtonkenflapped, wrote:

> Nije tajna da je Hr zemlja treceg svijeta odlicna za autsorsing. Moguce
> da smo i povoljniji od Indije :)

ovisi za sto... za software development - ne. indijci i rusi tu
vladaju, a i srbi se polako guraju... oni nisu toliko jeftini,
ali nema barijere udaljenosti i jezika.

indijci imaju outsourcing kompanije s po 50.000 zaposlenih,
a "protok" ljudi zaposlenih kod njih je i po 3-5.000 mjesecno.

Kristijan Conkas

On Sat, 28 Jan 2006 22:28:34 +0100, Davorin Vlahovic <nr...@ylf.krs.ref.rh> wrote:

> [...]
> jedan u deset godina ce znati napraviti racunalo kao sustav (racunalo +
> par bitnih periferija + OS + kompiler + UI).

Zasto mislis da bi svi studenti FER-a trebali i pisati OS-ove i raditi
cipove i stojaznam sto sve ne? Mislim da bi i Albert Einstein imao
problema sa svim time. Informatika je jedna jako siroka grana i ako se
pocnes baviti svastarenjem neces imati ama bas nikakve sanse za bilo
kakav uspjeh.

> Mislis? Eto, mene zanima kako stvoriti tehnoloski park sa sveucilistem
> na podrucju koje sada zauzimaju sela s 0 ili manje stanovnika :) umjesto
> saniranja Viktora Lenca, Kamen Ingrada i kompanije. Naravno, pri tome

Hear, hear. Ali otvaranje tehnoloskog parka nece donijeti puno glasova
na iducim izborima, dok reanimacija propalih firmi to cini vrlo
uspjesno. Ako nisi shvatio, "iduci izbori" je najdulji rok do kojeg se
bilo koja vladajuca garnitura trudi razmisljati. Sto ce se dogoditi za
10, 15 ili 20 godina - bas ih briga.

> Kao sto rekoh, ne pada mi na pamet ici van. Cujem da su Vani(tm)
> najblizi cevapi u New Yorku, a pitanje je kakvi su :)

Ima jedna dobra cevabdzinica i u blizini samog centra Dublina. Javi ako
budes isao tamo, pa ti kazem tocno gdje. Blize je od New Yorka, a klima
je znatno ugodnija. :-)

Kristijan Conkas

On Sat, 28 Jan 2006 21:25:23 +0100, Drazen <dradukicR...@net4u.hr> wrote:

> oprosti nisam shvatio kome da plati? mislis na avio-karte ili nesto
> drugo? nema jos klince (planira, mozda), docekao je drzavljanstvo, dobar

Mislim na avio-karte, naravno. Ako mu je bas toliko lose i ako mu je bas
sve u komi, vrlo mu se jeftino i jednostavno vratiti.

Hrvoje Niksic

Kristijan Conkas <cho...@izbrisi-ovo.net.hr> writes:

> Slicno kao sto ce uskoro funkcionirati i u Hrvatskoj, tako da ljudi
> placaju sve veci udio u lijecenju. :-(

Pitanje je sto u kojem mentalitetu znaci "veci udio"? U Hrvatskoj je
"velik udio" kad odlazak lijecniku platis 30-ak kuna jer je mnogima
tih 30-ak kuna puno, npr. penzicima. U SAD-u, sudeci po filmovima,
ljudi tijekom bolesti upadaju u zesce dugove zbog /medical billsa/.

S druge strane, poducen osobnim iskustvom jedne bolesti u Hrvatskoj i
citajuci o iskustvima Amera s istom bolescu, moram se zapitati je li
tamo situacija stvarno tako losa kakvom je neki predstavljaju.

> Francuska je nedavno donijela zakon po kojim se prodaje odredjeni
> udio u autocestama. Isto tako vec dugo se prica o privatizaciji EDF
> (Electricite de France). Niti oni ne mogu dugo odolijevati.

Privatizacija samo znaci da te stvari vise nisu u drzavnom vlasnistvu,
ne nuzno da su prodane stranim ulagacima. Vrba je i napisao "domace
firme", ne "drzava". Ne mogu prosuditi ima li smisla taj potez,
odnosno da li te "domace" firme smiju biti u vlasnistvu firmi ciji su
vlasnici stranci i do kojeg koljena se to provjerava. Mozda je zato
Zeljko stavio "domace" u navodnike.

Kristijan Conkas

On Sun, 29 Jan 2006 13:08:44 +0100, Josip Deanovic <djosi...@linuxpages.org> wrote:
> [...]
>>> 2. kome ces to prodati

> Slicno kao i na bilo kojem drugom.

Da? Koliko jos zemalja (da ne idemo predaleko: u 25 drzava EU) znas u
kojima je normalno da ti netko nesto duguje i da to ne mozes naplatiti?
Ja se onako nabrzinu ne mogu sjetiti niti jedne.

Davorin Vlahovic

On 2006-01-28, Mato Kutlić <ma...@kulis.iskraemeco.hr> wrote:
> Dana Sat, 28 Jan 2006 22:28:34 +0100, Davorin Vlahovic
><nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:

> Mudrijaš.

Uvijek. Nakupim dosta negativnih bodova zbog toga :)

> Nije glupost to što ti veliš da jeste, nego je glupost to što ti veliš.

Mudrijas.

> Van idu i sposobni i nesposobni, u svim kategorijama i smislovima. Van
> idu svijetski poznati stručnjaci ( jer im u RH ne daju da rade ),

E, pa to je bas ono o cemu sam ja pricao (da im u RH ne daju da rade).

> Što su tebi normalni uvjeti?

Pitaj Radmana.

> No, i zašto bi oni /morali/ ići vani?

Pa ne moraju ukoliko su zadovoljni s radom za onakve poslodavce na koje
je PJam ukazao i mogucnostima (nikakvim) da se bave onime sto zele u RH.

> Opet ne vidim nikakvu vezu.

To je onda samo tvoj problem. Dok se vani uci kako pisati igre (za
industriju koja godisnje okrene prilicno respektabilnu kolicinu novca),
kako raditi razne zanimljive stvari (i na zanimljivi nacin!) mi ucimo
fortran kako bi znali isprogramirati PDP-6 ili IBM 1130 ukoliko nam se
slucajno stvore u obliku povece zgrade.

> [...]
> prosjeku države, uz realnu sigurnost da će tako biti i u dogledno
> vrijeme, a vlasniku dobit veću od one koju bi ostvario da je novac

Slazem se; pocevsi od tvornice stakala za Ferrari do onih sto proizvode
neke pokretne tocionice piva negdje u Samoboru :)

> To što ti briješ po Microsoft
> veličinama, to je drugi par opanaka.

Zar je tako lose razmisljati o stvaranju klime u kojoj bi mogla nastati
i takva domaca tvrtka? Naravno, to se ne moze desiti ako nitko ne
pokrene nista.

> Davorine, no more beer & weed for you!

Eto, razveseliti cu te cinjenicom da je "najjace" sto sam ikada
konzumirao coca-cola. Ne pijem ni alkohol, ni kavu, ne pusim i ne
drogiram se.

> [...]
> na njima gradio turizam?!?!?!
> Pretpostavljam da i kad programiraš prvo radiš debugging, a tek onda

Vidis, tvoj je problem sto ocekujes od mene da ti iznesem zgotovljen
plan u kojemu bi pisalo eksplicitno kako popraviti sve sto ne valja kod
nas. Medutim, propustas uvidjeti kako bi npr. takav pothvat izronio
grupe vrlo obrazovanih i inteligentnih ljudi koji bi mogli cak srediti
vrlo jaku lobisticku grupu. Mozda cak nesto poput CCC-a u Njemackoj.

Osim toga, time bi privukli i brdo raznoraznih ulagaca. Primjer ti je
FER; njima MS besplatno nudi svoj sw. A sada zamisli da tako dodju jos
SUN, IBM, Apple, Oracle, HP...

> [...]
> konkurirati ni po osnovi tržišnog natjecanja - nitko ne može ni izdaleka
> odraditi projekte koje oni mogu. Firmama u RH fali za to i novca i

Pa onda nije uopce problem objaviti natjecaj.

> Ta sustav postoji. Druga je priča što se ne provodi. Koliko ti možeš
> pričati o poduzetništvu, to nije normalno... a sve ćorci...

Sustav ako se ne provodi ne postoji. Ma koliko mi sutjeli o tome.

> [...]
> raspoređen. Uostalom, meni nije nikakav bed odlaziti na koncerte u Pulu,
> a nerijetko se zaputim i do Slavonskog Broda, Varaždina, pa čak i do

Pa blago tebi :)

> Samo sam pitao :p

Ne, samo kritiziras. Kako se uopce mozes cuditi da nema
ideja/znanja/whatever i da ih nitko ne daje javnosti kada su gotovo sve
reakcije poput ove tvoje. Medutim, kada hr. vlada kaze da su "kupili
najjaci server u Hrvatskoj" kako bi odrzavali pravosudje.hr onda sutis.

Mislim, zasto se onda uopce truditi kada su s druge strane podija osobe
poput tebe?

> Taj mladi lik je munjara iz Slavonskog broda, i nije navodno član sekte
> već je istaknuti član organizacije koja se svojski trudi da izrabljuje
> ne samo raju već i svoje manje istaknute članove... Waco guy...

Dobro, takve sam stvari i ja cuo. Medutim, sto da se npr. ja na iducim
izborima kandidiram za predsjednika? Da imam najbolji program s
najrazradenijom taktikom u okviru predsjednickih ovlasti bio bih
popljuvan prvo sa strane Hloverke (ona je radila razgovore s kandidatima
:) ), onda bih dozivio medijsku blokadu a ljudi (poput tebe) bi mi se
samo smijali.

Kako se ono kaze, narod ima vlast kakvu zasluzuje.

> A ti ćeš za to vrijeme assemblirati, štoli? :)

Ne, davati cu izjave na newse tako da mi se ti mozes smijati :P

Hrvoje Niksic

> Sasvim sigurno niste (tj. nismo).

> Naime, svaki skolovani Indijac tecno govori engleski.

To sam i ja mislio dok se nisam malo druzio s Indijcima. Oni mi tvrde
da tamo obrazovani ljudi taman nauce Hindu, a da im je ucenje
engleskog definitivno sekundarno. Ne pomaze sto imaju vrlo tezak
naglasak u kojem "gutaju" puno glasova zbog kojeg ih je, ako nisi
naviknut na indijski engleski, prilicno tesko razumjeti, pogotovo
preko telefona. "U sljedecoj epizodi Mythbustersa bustat cemo mit da
svi skolovani Japanci tecno govore engleski!"

Usprkos tom detalju, slazem se s tvojom procjenom da i nismo neki raj
za outsourcing. Veliko je pitanje koliko "obrazovanih" ljudi u
Hrvatskoj, pa cak i u IT-ju, govori tecan (ne-/pidgin/) engleski.
Imam osjecaj da je realni postotak puno manji nego sto misle oni koji
sami dobro govore engleski (ili si tako laskaju) pa misle da je to
univerzalno. Place su nam daleko vece od "pravih" zemalja treceg
svijeta, a standard je nizak zbog visokih cijena... Na kraju ispadne
da smo nit' tu nit' tamo.

Ante Karamatic

On Sun, 29 Jan 2006 13:35:36 +0000, Kristijan Conkas wrote:

> Da? Koliko jos zemalja (da ne idemo predaleko: u 25 drzava EU) znas u
> kojima je normalno da ti netko nesto duguje i da to ne mozes naplatiti?
> Ja se onako nabrzinu ne mogu sjetiti niti jedne.

Ti kreces od pogresne pretpostavke; da je u Hrvatskoj normalno da ti netko
nesto duguje. To nije normalno i na taj nacin se ne odvija vecina posla. A
problem nelikvidnosti postoji u svim drzava svijeta i u svim tim drzavama
to nije normalno.

It is loading more messages.