Oglas na MojPosao.net - molim procijenite

PJam

Jan 28, 2006, 5:10:12 AM1/28/06
Prvo, oprostite za crosspost ali ovo mi je baš zanimljivo i mislim da
bi učesnici iz sve 3 grupe imali što za reći.
Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:
http://www.moj-posao.net/jseeker_ad_detailedview.php?entityId=11f477a26a423069c5284bb68d4448b8&kind=referrer

Kome se ne da čitati na linku evo kratko:
Institut za Fiziku traži voditelja računalnog centra.
Oni očekuju ovakav profil i ovakva znanja.
-------
Potrebna stručna sprema: VSS
Vozačka dozvola: Ne
Osnove rada na računalu: Da
Ostali uvjeti:
- detaljno poznavanje operacionih sustava Linux i MS Windows
- poznavanje programskih jezika C, C++, C#, dobro poznavanje .NET
arhitekture te iskustvo sa bazama podataka
- poznavanje osnovnih mrežnih protokola, konfiguracija i održavanje
Firewalla
- iskustvo u administriranju Linux servera, Sendmail, Postfix, Samba i
MySQL servera
- iskustvo u administriranju MS Windows 2003 servera, MS Exchange
servera, MS SQL servera, Windows Media Services servera
- detaljno poznavanje tehnologije održavanja web servisa na MS IIS i
Apache serveru
- iskustvo u prezentaciji multimedijalnog sadržaja na web-u, Live
Streaming, Macromedia Flash

Probni rok 6 mjeseci.

Plaća: Do 4700 Kn
--------------

Meni se čini da imaju poprilično velika očekivanja za ovu plaću.
Mislim da se nekoga tko sve ovo nabrojano obavlja pošteno i tko ima
sva ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je
potrebno puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih
tečajeva i sl.
A moje pitanje za kraj je:
Kolika mislite da bi trebala biti plaća i koje bi sve uvjete na poslu
trebao imati ovakav Voditelj računalnog centra po trenutnim prilikama
u Hrvatskoj?
Sada me ne zanima kolika bi plaća bila vani, isto tako ne zanima me
kolika bi plaća trebala biti ako uzmemo u obzir da je to institut i da
on ne može ponuditi plaću kao neka inf. tvrtka,...
Zanima me jednostavno realno stanje na hrvatskom tržištu rada.

Pozdrav svima i molim vas nemojte preletiti prko ovog posta.
Recite barem riječ-dvije.

PJam
--
Prije, davno,.. bio je samo jedan. Svi smo gledali samo jedan znak.
Puno poslije se pojavio drugi i svima je bilo čudno.

Zvonimir

Jan 28, 2006, 5:31:31 AM1/28/06
PJam wrote:

Kao prvo mislim da je jednostavno nemoguće zadovoljiti sve navedene uvjete i
kao drugo, kad bi i našli takvog stručnjaka sa svim potrebnim
kvalifikacijama koje se traže mislim da bi plaća trebala biti oko 20.000
kuna jer to mora biti bar 5 stručnjaka u jednoj osobi.
Ti koji su dali oglas su malo skrenuli, znam ljude koji pola života
usavršavaju samo npr:Microsoft Office, pa koliko bi ti ljudi trebali
živjeti da znaju sve ono kaj se od njih traži u oglasu. Takvi jednostavno
ne postoje. Poznato je da su pravi hakeri (kojih ima oko 80 na svijetu)
hodajuće enciklopedije ali mislim da ni oni nebi prošli na "prijemnom" za
taj institut. Toliko.......

PS Ja već duže vrijeme tražim posao u informatičkoj struci ali jednostavno
ne ide i to zbog ovakvih oglasa :( Svaka ti čast PJam :)
--
Zvonimir

Frodo

Jan 28, 2006, 5:48:57 AM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam wrote:

> [...]
> bi učesnici iz sve 3 grupe imali što za reći.
> Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:

Treba im "Katica za sve", ukratko. Vjerojatno su je našli pa u oglas
napisali neostvarivo. Ili je onaj tko je sastavljao natječaj jednostavno -
neinformiran, da ne budem grublji.

Trebaš vidjeti natječaje za izradu aplikacija koje raspisuje Županija ovdje
u Istri (i ne samo Županija): sve sam copy/paste bez i trunke
razuma/znanja.

--
There WAS a house in New Orleans,
They callED the Rising Sun

Drazen

Jan 28, 2006, 6:24:28 AM1/28/06
PJam wrote:

> A moje pitanje za kraj je:
> Kolika mislite da bi trebala biti plaća i koje bi sve uvjete na poslu
> trebao imati ovakav Voditelj računalnog centra po trenutnim prilikama
> u Hrvatskoj?

recimo da sam ja taj koji zadovoljava sve uvjete (a nisam niti cu ikada
biti) pa ja se ne bih dizao iz kreveta bez jos jedne nule na kraju. sa
tim znanjem stari moj mozes kaj god hoces a ne raditi za lovu manju od
place vozaca tramvaja. jedino ak si totalni mazohist (jer ti je jasno da
ces tamo visiti 25 sati dnevno) ili ti se svidja volonterski rad u
znanstvene svrhe.
moj tast, programer u banci, dobiva mjesecno osjetno vise love od ovog a
nema niti trecinu potrebnih kvalifikacija i jos razmislja promijeni
firmu jer mu je to malo...

--
Please remove REMOVE_THIS in reply.

matija

Jan 28, 2006, 6:27:00 AM1/28/06
PJam, completely geschtonkenflapped, wrote:
> Plaća: Do 4700 Kn
> --------------
>
> Meni se čini da imaju poprilično velika očekivanja za ovu plaću.

presmijesno! :))

da pise 14.700 kn, onda bi se MOZDA dalo razmisljati o tome
jesu li ocekivanja prevelika ili ne (obzirom na to gdje zivimo),
ali ovako se ponuda moze okarakterizirati kao "shit of the year".

--
the walls, such they be, are crawling with geometric hallucinations. [-shpongle]

address is scrambled - remove the superfluous "x" marks to reply

Drazen

Jan 28, 2006, 6:33:01 AM1/28/06
i da se nadovezem,

nije mi jasno kako oni misle da jedan covjek moze to sve obavljati,
mislim ono fizicki biti na 4 mjesta u isto vrijeme?
ah da to su ipak fizicari, mozda su usavrsili teleporter:

ENERGIZE!

Dragec

Jan 28, 2006, 6:48:16 AM1/28/06
Drazen wrote:

> [...]
> biti) pa ja se ne bih dizao iz kreveta bez jos jedne nule na kraju. sa
> tim znanjem stari moj mozes kaj god hoces a ne raditi za lovu manju od

A gdje to ?

Vedran Furač

Jan 28, 2006, 6:57:10 AM1/28/06
PJam wrote:

> Plaća: Do 4700 Kn
> --------------
>
> Meni se čini da imaju poprilično velika očekivanja za ovu plaću.

Očekivanja su jedno, realnost je drugo. Javit će im se ljudi koji znaju
jedva 20% onoga što traže i uzeti će tri takva. Mogli su staviti 3 oglasa,
no to je gubitak vremena jer sve možeš utrpati u jedan. Na njega će se
javljati razni ljudi s raznim znanjima, uzmeš par najboljih na svojem
području.

--
Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education.
--Bertrand Russell

RONIN

Jan 28, 2006, 7:05:27 AM1/28/06

"Dragec" <dra...@softhome.net> wrote in message

odes u headhunter agenciju, prijavis se i za tjedan dana ides sluzbenim
autom na posao

Davor Banovic

Jan 28, 2006, 7:32:00 AM1/28/06
matija <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> writes:

> da pise 14.700 kn, onda bi se MOZDA dalo razmisljati o tome

Ako odes na razgovor u IBM HR, pokazes vrlo masna znanja (C++, Python,
Postgres, Linux, Windows, rad na medjunarodnim priznatim projektima)
koja podkrepljujes i magisterijem iz racunalstva te kazes da hoces
placu od 14000 kuna, ljubazno ce ti reci da radije napises 10000 jer
ce te ovako izbaciti iako si sa znanjimra usao u uzi izbor. Lijepo je
svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

PJam

Jan 28, 2006, 7:50:03 AM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 12:48:16 +0100, Dragec <dra...@softhome.net>
wrote:

Svugdje. Pa čak i u ovoj našoj vukojebini.

Drazen

Jan 28, 2006, 8:01:47 AM1/28/06
Davor Banovic wrote:
> [...]
> ce te ovako izbaciti iako si sa znanjimra usao u uzi izbor. Lijepo je
> svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

zato ibm kao i sve globalisticke firme i ide na istok. jer zna da mozes
tu, bez problema, naci budalu koja ce raditi za kikiriki ono sto se na
zapadu masno placa i jos ce biti sretan da uopce radi. nazalost. ogromna
je razlika izmedju robovlasnickih firmi i manjih firmi sa normalnim
medjuljudskim odnosima. a takvih u hrv ima dosta i sto je najbolje
placaju znanje.
jasno da ces prvo mozda imati neki pripravnicki period/placu ali ako se
dokazes ti si taj koji postavlja uvjete...

Drazen

Jan 28, 2006, 8:07:12 AM1/28/06
Dragec wrote:

> A gdje to ?

sa takvim znanjem gdje hoces i kako hoces. ne zaboravi da si ti taj koji
postavlja uvjete a ne neki debilni sef koji misli da ces za 3 soma kuna
glumiti sport billy'a sa super-sakom. nazalost kod nas je opcenito jadna
situacija da je ljudska rezigniranost tolika, da kad ti netko obeca
besplatan gablec ekipa skace od srece. mi smo jednostavno ljudi koji
vole da nas se guzi. sto dublje to bolje...

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 8:01:18 AM1/28/06
On 2006-01-28, matija <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> wrote:

> [...]
> jesu li ocekivanja prevelika ili ne (obzirom na to gdje zivimo),
> ali ovako se ponuda moze okarakterizirati kao "shit of the year".

Daleko si prejeftin. No, kada bi i prihvatio takav posao, 24h u danu su
ti premalo za obavljanje tog posla.

--
Uspjesne regije, tvrtke, muskarci i zene znaju da je uvijek bolje biti
prvorazredna verzija sebe nego drugorazredna verzija nekog drugog.

Kreso

Jan 28, 2006, 8:21:16 AM1/28/06
moje misljenje oko 7000 - 80000 kn na prijavu plus beneficije tipa
mobiltelauto, da moľe pohađati specijalizirane tečajeve kupobvati po potrebi
knjige i sl.

ali isto tako bi taj posao i tu plaču dao ČOVJEKU koji zna to sve a ne kako
je kod nas praksa (SINU od nekog poznatog) koji igra doma igrice pa tvrdi da
zna mreľe odrľavati.

takvih ima pun zagreb

Marko P.

Jan 28, 2006, 8:57:27 AM1/28/06
PJam wrote:
> Prvo, oprostite za crosspost ali ovo mi je baš zanimljivo i mislim da
> bi učesnici iz sve 3 grupe imali što za reći.
> Evo gledam malo oglase za posao na MojPosao.net i naletih na ovo:

Hahaha, da 4700kn :-)))))))))))))))))))))

--
http://www.crohoster.info/
| hosting od 60kn godisnje
| domene od 70kn godisnje

Marko P.

Jan 28, 2006, 8:59:08 AM1/28/06

To je zato jer se kod nas jos uvijek outsourca zbog jeftine radne snage.

PJam

Jan 28, 2006, 9:34:59 AM1/28/06

OK, ne znam je li to istina. Iskreno, čisto sumnjam da je tako.
Ali ako jest, onda, jebeš takav IBM HR. Jer, ja znam nekoliko osoba
koje rade 3 puta manje poslova od ovog navedenog a imaju plaće preko
10 000 Kn, imaju mogućnost daljeg školovanja, službeni auto,...

I nije stvar samo u većim parama. Stvar je u tome da hrpa jadnika koji
ne znaju ništa o svemu ovome, kroji nama informatičarima život, plaću,
uvjete na poslu,... Čovječe, omalovažavaju nas. U tome je stvar.
Pogledaj ono gore; 4700 Kn?!
Ne želim omalovažavati zanimanja poput vozača tramvaja ali ovakav
čovjek kojeg oni traže se obrazovao i radio na tome 20 godina. Za to
je potrebno puno uloženog novca iz vlastitog džepa da bi ti ostao u
toku, da bi bio spreman raditi s novim OS-ovima, programima,
uređajima,...

E, da, sad me zove prijatelj i kad sam mu ovo spomenuo on mi kaže
ovako: joj, pa nije ni čudo za taj institut jer gore ti rade sve samo
volonteri koji su spremni raditi i besplatno samo da rade. To gore je
tako (ne)organizirano.

Onda ni mene ne čudi ovaj oglas. Onda mi je jasno da je ovaj oglas
sastavio neki volonter koji je ponešto čuo o svemu ovome i misli da se
podrazumjeva da jedan informatičar sve ovo zna.

Pozdrav

id0

Jan 28, 2006, 9:32:20 AM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam wrote:
> Sada me ne zanima kolika bi plaća bila vani, isto tako ne zanima me
> kolika bi plaća trebala biti ako uzmemo u obzir da je to institut i da

Oglas je vjerojatno namjerno tako napravljen jer su nasli covjeka preko
veze (neciji rodak vjerojatno) pa se osiguravaju da nitko ne zadovolji na
natejecaju.

ALG

Jan 28, 2006, 9:57:15 AM1/28/06
Davor Banovic wrote:
> Lijepo je svakako vidjeti ovoliko ljudi da razmislja i o vecim parama.

I imaju pravo da razmišljaju o većim parama od navedenih jer ipak
stručnjaka za iformatiku nema na svakom uglu i ne traže se jedino u
Hrvatskoj, a budući da takav čovjek vjerojatno vlada dobro barem jednim
stranim jezikom ne bi mu trebalo biti teško dići pasoš i otići raditi
van za 5-10 puta veću paru.

matija

Jan 28, 2006, 10:39:06 AM1/28/06
Davorin Vlahovic, completely geschtonkenflapped, wrote:

> Daleko si prejeftin. No, kada bi i prihvatio takav posao, 24h u danu su
> ti premalo za obavljanje tog posla.

realnost u hrvatskoj je malo drugacija. i placa od 10.000 kn
vrlo je visoka, cak i za non-freelancer strucnjake.

ja polako gledam u koju drzavu da odem...

cal...@fly.srk.fer.hr.invalid

Jan 28, 2006, 10:37:56 AM1/28/06
Oni su malo zabrijali, a? :)))) 4700kn za covjeka sa takvim znanjima? Malo
podcjenjuju ljude...

--
Toljaga trci krebilan dorucaku njuku danas u dnevnoj sobi ?
By runf

Damir Lukic, calypso@_MAKNIOVO_fly.srk.fer.hr
a member of hr.comp.hardver FAQ-team

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 11:17:29 AM1/28/06
On 2006-01-28, matija <xmatijax...@xzgx.xt-comx.hr> wrote:

> realnost u hrvatskoj je malo drugacija. i placa od 10.000 kn
> vrlo je visoka, cak i za non-freelancer strucnjake.

Znam. A onda se sjetim svih onih managera koji su dobili licencu da
posluju u Hr. a samo guraju tvrtke u stecaj. Sto je najzalosnije, cak ne
znaju niti hrvatski. Uopce.

> ja polako gledam u koju drzavu da odem...

Na zalost, jucer sam se uhvatio u slicnoj situaciji :(

Zeljko Vrba

Jan 28, 2006, 11:45:01 AM1/28/06

Drazen

Jan 28, 2006, 12:31:56 PM1/28/06
Zeljko Vrba wrote:
> Zasto "na zalost" (ako nije preosobno pitanje) ?

nisam on ali nekao ti je doma uvijek naj. evo imam frenda u bostonu, po
ameriki je vec 15g i lagano mu je dozvizdilo. skucio bi se, zena, djeca
mozda i tako. veli da gore (boston) jednaki dio place otpada na rentu
stana kao i tu ali da za kupiti drvenu garsonjeru na periferiji moras
odvojiti 300000 usd'a (kupila njegova bivsa cimerica)
kad je poceo gore raditi, nakon faxa, govorio je da se nece vratiti nego
sa nogama naprijed, da ako se vrati samo zapadna europa itd. a sad bi
kucu u zapresicu. poludi covjek, nije ti vani med i mlijeko, pogotovo za
strance.
ne znam, mozda imas boljeg iskustva ali znam jos par ljudi koji su se
vratili nakon kaj su se malo opernatili...

Marko P.

Jan 28, 2006, 12:50:57 PM1/28/06

Bome, ako nista imaju prakse u tome :)

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 12:59:53 PM1/28/06
On 2006-01-28, Zeljko Vrba <ime.p...@oss.unist.hr> wrote:

> Zasto "na zalost" (ako nije preosobno pitanje) ?

Zato jer zbog odredenih nesposobnih/korumpiranih (take your pick)
sposobni ljudi moraju ici van da bi uopce mogli funkcionirati u nekim
normalnim uvjetima.

Bas je na VL-u bio takav clanak
(http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/croatia/470721/index.do).

Eto, jednostavno ne mogu shvatiti kako svi cvile zbog jednog sportasa, a
na anketi VL-a 56% ljudi (kada sam ja gledao) se izjasnilo kako ozbiljno
razmislja/razmisljalo je napustiti Hrvatsku. Pretpostavimo da su
prognoze tocne - covjece, 8% ljudi u Hr. je akademski obrazovano, a
100 000 obrazovanih ljudi napusta Hrvatsku. Ostaju Stefice(TM) i
Regice(TM) koje na kraju podignu Seljacku bunu i zarade prekrsajnu
prijavu
(http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2006,1,27,mtc_incident,8080.jl)
jer drzava uopce ne stiti svoje gradjane.

Nekome kao da je u interesu da je narod glup i samo glasa za uvijek iste
ljude. Zato i nemamo ekvivalent Stanfordu i Silicijskoj dolini. Iz istog
razloga nemamo kompetentno pravosudje, obucenu policiju i opcenito
ureden sustav.

Pogledajmo to na primjeru; sto bi se desilo da se skupi vrhunskih 100
racunalnih strucnjaka, osnuje tvrtku (a to je PITA vec samo po sebi,
mada deklerativno za takvo nesto trebas potrositi oko 750kn), napravis
killer proizvod a onda te ubije u pojam vlastita drzava jer svi traze
nesto ispod stola ili su vec sklopili ugovore ispod stola (vidi npr.
ugovor Vlade RH i MS-a za 57M kn kroz rok od 3 godine).

S druge strane, svi ti ljudi ne rade 24h dnevno. Moraju se i zabaviti
negdje. A gdje ce to napraviti? U Ludnici (:'))? U jednom od
prekobrojnih kafica ili disko klubova za osnovnoskolce koji nisu
osigurani od naoruzanih kretena i dilera drogom?

Nigdje u HR. skoro se nemas gdje zabaviti, a pogotovo ne ako ne moras
prvo biti pijan da bi uopce usao u jednu takvu rupu. No, eto, sada sam
zastranio...

Da se vratim otprilike na pravi trag, dosta mi je i toga sto zivim u
drzavi u kojoj ljudi izabrani od naroda lazu i zavaravaju narod, a
kada to ne rade broje krvna zrnca ili ispituju gdje je tko bio
1914./1941./1971./1991.:
http://www.vecernji-list.hr/newsroom/news/croatia/468023/index.do

Absent Soul

Jan 28, 2006, 1:18:26 PM1/28/06
Davorin Vlahovic wrote:

> Zato jer zbog odredenih nesposobnih/korumpiranih (take your pick)
> sposobni ljudi moraju ici van da bi uopce mogli funkcionirati u nekim
> normalnim uvjetima.

ovo je sad vec OT, ali...
Sve sto si napisao stoji, ali ako svi mladi, pametni, nadobudni, strucni,
samosvjesni odluce potraziti srecu negdje drugdje tko ce se onda "boriti"
protiv ovih nesposobnih i korumpiranih? Nekakva smjena generacija mora se
dogoditi kad tad. Potrebno je da takvi ljudi ostanu u drzavi i da u
najmanju ruku pasivno cekaju tu smjenu, ako vec ne mogu ili ne zele aktivno
raditi na njoj. Ili mozemo svi otic van i poslat sve u pm...

Zeljko Vrba

Jan 28, 2006, 1:35:51 PM1/28/06

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 1:41:01 PM1/28/06
On 2006-01-28, Absent Soul <absent.sou...@gmail.com> wrote:

> [...]
> samosvjesni odluce potraziti srecu negdje drugdje tko ce se onda "boriti"

Da ja odem van mora se dogoditi nesto vrlo vrlo grozno (da, ne idem
nikuda). Sto ja znam, masovna glad ili velika vjerojatnost nuklearnog
udara.

Ovdje sam doma, svidja mi se hrana, uglavnom mi se svidjaju i ljudi, a
vani si uvijek "auslander".

Ono sto mi je grozno je sto npr. na faksu ucim 56 godina star programski
jezik a za npr. Javu cujem samo kada postavim pitanje profesoru na faksu
u obliku "A zasto ne ucimo XXX kada je ovo potpuno zastarjelo gradivo",
a on mi odgovori (nakon minute sutnje) "Eto, bas razmisljam kome bi
trebalo postaviti to pitanje".

Bas sam prije par dana gledao sto po akademskom programu nude npr.
Stanford, M.I.T. i Berkely. Mogao sam samo sjesti i plakati.

Eto, na drugim sveucilistima mozes skidati podcaste predavanja (npr.
kompletan i vrlo impresivan uvod u racunalstvo; nemam link sada) a
kod nas moras koristiti literaturu koja je starija od 20 godina.

Primjer: prije par dana poznanik sa Geologije je morao koristiti atlas
naslaga ili cega vec Sjeverne Afrike koji je star jedno 30-40 godina
i pisan iskljucivo na cirilici i to na ruskom. Naravno, on nije bio jedan
od onih "sretnika" koji su morali uciti cirilicu u OS, a kamo li da zna
ruski.

> [...]
> najmanju ruku pasivno cekaju tu smjenu, ako vec ne mogu ili ne zele aktivno
> raditi na njoj. Ili mozemo svi otic van i poslat sve u pm...

Pa nadam se da ce se desiti neko iznenadenje, ali tesko se tome nadati
kada ti je pola stanovnika u mirovini i glasaju za onoga tko im najvise
obeca iz proracuna. Npr., posve mi je nezamislivo kako je moguce da se
mijenja popularnost HDZ-u i SDP-u kada su to potpuno jednako nesposobne
i lazljive stranke. O tome kako lizu guzicu svakome tko ima stranu
putovnicu i ne treba trositi rijeci.

neno

Jan 28, 2006, 2:32:36 PM1/28/06
Davorin Vlahovic wrote:

> [...]
> u obliku "A zasto ne ucimo XXX kada je ovo potpuno zastarjelo gradivo",
> a on mi odgovori (nakon minute sutnje) "Eto, bas razmisljam kome bi

i sad ti je kriv profa pa ti je kriv kurac pa tako dalje
pizdunu netriba te 'neko drugi' ni uchit ni nauchit nit to mozhe
je 'lakshe' je kad te 'neko' vodi za rukicu
bash
ti to dobro znash i jopet se pravish blesav
jer ti si dado-usrechivach
i koji kurac gnjilish za kompon u subotu navecher
MARSH VAN!!
je nema mista za izach
mosh mislit
nemash muda il si sramezhljiv pa suva kurca odash okolo
i svisti krivi
kako da ne
jebo vas posa isfrustrirane
da vas jebo

YoYoGuRu

Jan 28, 2006, 2:32:41 PM1/28/06
Postoji jos jedan njihov oglas za radno mjesto sistemca i istim opisom
ali sa placom je malo drugacije!!

Plaća: Od 2900
Do 4100

http://mojposao.net/jseeker_ad_detailedview.php?sessionId=4cbbbc1f92fa8e2ea60f4248ef10b72d&entityId=a5bf0da98f896069f80ecc6a6bcde60b&keywords=&kind=newwindow

Mladen Gogala

Jan 28, 2006, 2:50:38 PM1/28/06
> [...]

> sva ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je
> potrebno puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih

Ovo je tipican natjecaj sa slikom. Imaju kandidata kojeg zele primiti
i osiguravaju da im se nitko drugi ne javi. Ti si izgleda jako mlad pa
ne znas kako se te stvari rade u nasem balkanskom kutleraju.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

Jan 28, 2006, 2:51:25 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 15:32:20 +0100, id0 wrote:

> Oglas je vjerojatno namjerno tako napravljen jer su nasli covjeka preko
> veze (neciji rodak vjerojatno) pa se osiguravaju da nitko ne zadovolji na
> natejecaju.

Tocno.

--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

Jan 28, 2006, 3:03:19 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 19:41:01 +0100, Davorin Vlahovic wrote:

> [...]
> udara.
>
> Ovdje sam doma, svidja mi se hrana, uglavnom mi se svidjaju i ljudi, a

To znaci da ces ostati u Hrvatskoj i boriti se protiv nesposobnih i
korumpiranih? To je, naime, bilo pitanje prethodnog postera. Dobijes
li priliku, mirno ce stariti i raditi svoj posao, bas kao sto bi napravili
i svi drugi. Na zalost, vrlo vjerojatno u Hrvatskoj mozes ocekivati
tektonske promjene jer ovakvo stanje je sve prije nego stabilno. Dodatno
pitanje, o kojem kao student vjerojatno nisi razmisljao, je zelis li da
ti djeca za jedno cetvrt stoljeca pocnu uciti Javu i C#? To ce tada biti
jednako staro kao danas C. Drugim rijecima, uz ubrzane promjene u nasem
obrazovnom sistemu, kakvu ce priliku u zivotu dobiti tvoja djeca?

--
http://www.mgogala.com

Kristijan Conkas

Jan 28, 2006, 3:03:55 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 11:10:12 +0100, PJam <PJamShare3...@globalnet.hr> wrote:

> [...]

> sva ova znanja, mora moći platiti puno više. Za sva ova znanja je
> potrebno puno godina školovanja, učenja i rada, puno specijalističkih

I prije 5 godina ova cifra se smatrala mizernom. Mozda nekom, kome je
druga alternativa sjesti na Glavni kolodvor sa kartonskom kutijom i
srcedrapateljnim tekstom, to i bude zanimljivo, ali mislim da je stvarno
neprimjereno malo.

Mozda ti ovo pomogne:
http://www.cwjobs.co.uk/SalaryChecker/SalaryCheckerSearch.aspx

--
v v
Kristijan Conkas

Zeljko Vrba

Jan 28, 2006, 2:55:34 PM1/28/06

Kristijan Conkas

Jan 28, 2006, 3:09:08 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 18:31:56 +0100, Drazen <dradukicR...@net4u.hr> wrote:

> nisam on ali nekao ti je doma uvijek naj. evo imam frenda u bostonu, po
> ameriki je vec 15g i lagano mu je dozvizdilo. skucio bi se, zena, djeca

Nego, je li ti palo napamet ako mu je tako lose zasto ne plati par sto
US$ po clanu familije i vrati se doma?

Mato Kutlić

Jan 28, 2006, 3:17:07 PM1/28/06
Dana Sat, 28 Jan 2006 18:59:53 +0100, Davorin Vlahovic
<nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:

> Zato jer zbog odredenih nesposobnih/korumpiranih (take your pick)
> sposobni ljudi moraju ici van da bi uopce mogli funkcionirati u nekim
> normalnim uvjetima.

Glupost.

To je članak u novinama, a isti vrlo rijetko imaju tendenciju da malo
ozbiljnije pristupe temi. Ne zato jer su novinari glupi, prečesto
publiku ne zanimaju razlozi.
Emigracija obrazovanih je puno manji problem od općeg nerada i nemara.

> [...]
> ljude. Zato i nemamo ekvivalent Stanfordu i Silicijskoj dolini. Iz istog
> razloga nemamo kompetentno pravosudje, obucenu policiju i opcenito

Jedan od razloga zašto imamo banana državu je i taj što popravljanje
iste ne zanima ni one što odu ni one što ostanu, doduše iz raznih
razloga.

> Pogledajmo to na primjeru; sto bi se desilo da se skupi vrhunskih 100
> racunalnih strucnjaka, osnuje tvrtku (a to je PITA vec samo po sebi,
> mada deklerativno za takvo nesto trebas potrositi oko 750kn),

Opet glupost. Otvoriti firmu nije ni približno jednostavno kao u
normalnom svijetu, ali nije ni takav bauk. Ili PITA, whatsoever...

> [...]
> nesto ispod stola ili su vec sklopili ugovore ispod stola (vidi npr.
> ugovor Vlade RH i MS-a za 57M kn kroz rok od 3 godine).

Koje kurčeve veze ima ugovor dobrog dečka Vlade i opakog dečka Bilog s
mogućnosti da netko radom uspije u RH?

> [...]
> prekobrojnih kafica ili disko klubova za osnovnoskolce koji nisu
> osigurani od naoruzanih kretena i dilera drogom?

Isuse, kako ti briješ...
Daleko smo od normalnog svijeta, ali u RH, a pogotovo u ZG, je toliko
mjesta za dobar provod da je jednostavno blasfemija reći da nije tako.

> Nigdje u HR. skoro se nemas gdje zabaviti, a pogotovo ne ako ne moras
> prvo biti pijan da bi uopce usao u jednu takvu rupu. No, eto, sada sam
> zastranio...

Da zastranio...

> [...]
> drzavi u kojoj ljudi izabrani od naroda lazu i zavaravaju narod, a
> kada to ne rade broje krvna zrnca ili ispituju gdje je tko bio

Pitanje je što ti činiš i što ćeš učiniti da ne bude tako?
Oići van igrati bridž s Gogalom?

--
Everybody lies; but it doesn't matter since nobody listens.

Drazen

Jan 28, 2006, 3:25:23 PM1/28/06
Kristijan Conkas wrote:
> Nego, je li ti palo napamet ako mu je tako lose zasto ne plati par sto
> US$ po clanu familije i vrati se doma?

oprosti nisam shvatio kome da plati? mislis na avio-karte ili nesto
drugo? nema jos klince (planira, mozda), docekao je drzavljanstvo, dobar
posao je dobio tek prije jedno 4-5 godina. sad skuplja neku lovu da moze
mirno zapoceti sto zeli i da ovdje ne mora kopati kanale da bi prezivio.

zasto se ne vrati? pa kao sto rekoh, razmislja intenzivno o tome...

Boris Tudan

Jan 28, 2006, 3:28:18 PM1/28/06
Mladen Gogala wrote:

> To znaci da ces ostati u Hrvatskoj i boriti se protiv nesposobnih i
> korumpiranih? To je, naime, bilo pitanje prethodnog postera. Dobijes
> li priliku, mirno ce stariti i raditi svoj posao, bas kao sto bi napravili

Sta je to smisao svega? Mirno raditi svoj posao i mirno ostariti. Jebes
takav zivot... Postoji puno vise od posla i mirne starosti, djece i
trcanja za vecim materijalizmom...

--
Legalize Crime
:-D

PJam

Jan 28, 2006, 3:53:47 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 15:37:56 +0000 (UTC),
cal...@fly.srk.fer.hr.invalid wrote:

>Oni su malo zabrijali, a? :)))) 4700kn za covjeka sa takvim znanjima? Malo
>podcjenjuju ljude...

Samo malo. Ništa strašno, rekli bi oni koji sastavljaju ovakve oglase
i oni koji nemaju dume o svemu ovome.
Međutim... samo ću iskopirati ovaj svoj dio teksta:

[...]

Ja imam jednu ideju.
Bilo bi jako zgodno kad bi mi napisali mail na onu kontakt adresu. Ili
napisati mail kojim se javljamo na posao/natječaj ili napisati mail
kojem ćemo reći što mislimo o ovome oglasu i o njima koji su sastavili
ovaj oglas.
Ja ću ovo drugo; napisat ću ovo što sam ovdje napisao i reći ću im što
mislim o njima i o oglasu. Neka ne misle da smo mi imbecili, neka
znaju da su oni tupavi i neznalice.
Pokušajte napisati koju riječ i recite neznalicama da niste blesavi.
Mail adresa je ja...@ifs.hr , to će valjda pročitati Jadranka Rajić,
osoba za kontakt.

Miroslav Zubcic

Jan 28, 2006, 3:01:43 PM1/28/06
Davorin Vlahovic <nr...@ylf.krs.ref.rh> writes:

> Na zalost, jucer sam se uhvatio u slicnoj situaciji :(

Država ne postoji. Svuda će ti faliti ono što tražiš.

--
Man is something that shall be overcome.
-- Friedrich Nietzsche

Drazen

Jan 28, 2006, 3:58:55 PM1/28/06
PJam wrote:

> Ja imam jednu ideju.
> Bilo bi jako zgodno kad bi mi napisali mail na onu kontakt adresu.

to kume, uzeo si mi rijec iz tipkica. ja sam to mislio u ponedjeljak,
rekoh vikend je pa da ne talasam...

Zvonimir

Jan 28, 2006, 4:02:10 PM1/28/06
PJam wrote:

Odlična ideja, odma se bacam na posao :)
--
Zvonimir

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 3:56:33 PM1/28/06
On 2006-01-28, neno <ne...@emajl.ka> wrote:

> i sad ti je kriv profa pa ti je kriv kurac pa tako dalje

Ja nisam uopce rekao da je kriv iti jedan od mojih profesora (koji su,
BTW, odlicni i zbilja sam zadovoljan s njima).

Zelio sam reci da se u obrazovanje ulaze manje nego u krpanje one rupe
na Vukovarskoj kada ides autom od FER-a prema Sopotu prije semafora.

> pizdunu netriba te 'neko drugi' ni uchit ni nauchit nit to mozhe
> je 'lakshe' je kad te 'neko' vodi za rukicu

Papcino, ja i ucim sve sam jer sam odavno shvatio da od naseg obrazovnog
sustava ne mogu ocekivati da ce me osposobiti za trziste rada kakvo mene
zanima.

> i koji kurac gnjilish za kompon u subotu navecher
> MARSH VAN!!

Nda, danas mi nesto nije dobro pa sam odlucio ostati doma.

> je nema mista za izach
> mosh mislit
> nemash muda il si sramezhljiv pa suva kurca odash okolo

:')

Drazen

Jan 28, 2006, 4:10:25 PM1/28/06
i da, ljudi, molim vas, budite kulturni i fino polako. kad ih "zatrpa"
stotinjak mailova o tome kako bi njima kao fizicarima bilo da
istovremeno rade na postavljanju dalekovoda, popravljanju diesel motora
i proracunavanju pada tlaka na lopatici rotora parogeneratora za 4+
tisuce kuna mjesecno, mozda se zamisle.

PJam

Jan 28, 2006, 4:19:55 PM1/28/06

To ti, onako, iz Jamerike vidiš...

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 4:02:47 PM1/28/06
On 2006-01-28, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net> wrote:

> To znaci da ces ostati u Hrvatskoj i boriti se protiv nesposobnih i
> korumpiranih?

Hm. Cini se da hocu. I to na najpodmukliji moguci nacin koji mozes
zamisliti; "isprati cu mozak" njihovoj djeci da im bude nezamislivo raditi
to sto im roditelji rade. :)

> [...]
> i svi drugi. Na zalost, vrlo vjerojatno u Hrvatskoj mozes ocekivati
> tektonske promjene jer ovakvo stanje je sve prije nego stabilno.

Po naravi i nisam neka mirna osoba koja bi samo sjedila a da ne radi bas
nista :)

> Dodatno
> pitanje, o kojem kao student vjerojatno nisi razmisljao, je zelis li da
> ti djeca za jedno cetvrt stoljeca pocnu uciti Javu i C#? To ce tada biti
> jednako staro kao danas C.

Nije bitna starost, bitno je korisno znanje. Eto, recimo, danas nam je
svima nebitno kako loviti mamute na -20 :) A sada zamisli da je to
obavezna stvar koju mora nauciti svaki lovocuvar :) Naravno, uz obavezno
rukovanje kopljem s onim stap-izbacivacem da bi mogao probiti mamutovu
debelu kozu.

> Drugim rijecima, uz ubrzane promjene u nasem
> obrazovnom sistemu, kakvu ce priliku u zivotu dobiti tvoja djeca?

Haha, trick question :)

PJam

Jan 28, 2006, 4:24:05 PM1/28/06

Nisam niti mlad, niti naivan. Barem ne koliko to ti zamišljaš. Ja sam
samo odlučio ostati u Hrvatskoj i raditi ovaj posao. Zato ću nekako
pokazati da ja nisam imbecil koji puši ove fore. Barem to mogu.

PJam

Jan 28, 2006, 4:26:31 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 20:32:41 +0100, YoYoGuRu <yoyo...@gmail.com>
wrote:

Čovječe?! Strašno!

Davorin Vlahovic

Jan 28, 2006, 4:28:34 PM1/28/06
On 2006-01-28, Mato Kutlić <ma...@kulis.iskraemeco.hr> wrote:
> Dana Sat, 28 Jan 2006 18:59:53 +0100, Davorin Vlahovic
><nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:
>
> Glupost.

Slazem se da je to glupost :) (dobivam deja-vu) Glupost je da studenti
FER-a ispadaju iz te ustanove a nisu napravili niti jedan chip. Istina,
vrlo mali dio ga zna dizajnirati u VHDL-u ili Verilogu, ali da ce
napraviti svoj tranzistor, pa TTL7400 - nece.

Isto tako mnogi kojima je to struka nece znati napisati svoj OS. Mozda
jedan u deset godina ce znati napraviti racunalo kao sustav (racunalo +
par bitnih periferija + OS + kompiler + UI).

> [...]
> publiku ne zanimaju razlozi.
> Emigracija obrazovanih je puno manji problem od općeg nerada i nemara.

Tocno. Ali koliko uspjesnih tvornica znas nabrojati otprve? Da nisu iz
Zg?

> Jedan od razloga zašto imamo banana državu je i taj što popravljanje
> iste ne zanima ni one što odu ni one što ostanu, doduše iz raznih
> razloga.

Mislis? Eto, mene zanima kako stvoriti tehnoloski park sa sveucilistem
na podrucju koje sada zauzimaju sela s 0 ili manje stanovnika :) umjesto
saniranja Viktora Lenca, Kamen Ingrada i kompanije. Naravno, pri tome
zaposliti nezaposlene u RH. Nakon toga stvoriti pandan klasicnom turizmu
- znanstveni turizam :) gdje bi se studenti trgali da dodju kao sto se
trgaju da posjete (i ostanu) u Silicijskoj dolini.

> Opet glupost. Otvoriti firmu nije ni približno jednostavno kao u
> normalnom svijetu, ali nije ni takav bauk. Ili PITA, whatsoever...

Je, PITA je. PITA je prvenstveno zato sto ti nitko ne da osnove
poslovanja u osnovnoj/srednjoj skoli.

Onda je PITA zato sto se nad tobom izzivljavaju preplaceni i
isfrustrirani "ja sam bolji od tebe" sluzbenici i tjeraju te da
popunjavas glupe obrasce u najboljoj maniri Brazila (film) te trcis
naokolo bez veze.

> Koje kurčeve veze ima ugovor dobrog dečka Vlade i opakog dečka Bilog s
> mogućnosti da netko radom uspije u RH?

Velike ako planiras biti igrac na istom trzistu kao i Bili, a natjecaj
se ne provede kako bi se trebao. Dakle, ne trazi se protekcionizam,
trazi se bar minimalno objava natjecaja.

Isto tako, trazi se i sustav koji ce te zastititi od neplatisa. Mozda ne
svih, ali bar onih koji dobro posluju a ne isplacuju dugove (eto bas
gledam na vijestima da su uveli stos s sredivanjem dugova preko javnog
biljeznika; to ce biti veselo, mada se pitam vrijedi li takvo sto i za
vece tvrtke/trgovacke lance/drzavu ili kvace samo obicne ljude). Sto se
tice onih koji ne isplacuju dugove ako takvo stanje potraje npr. tri
mjeseca lijepo se blokira racun, odlazak u stecaj i dovidjenja. Naravno,
plus dodatni utezi ovisno o situaciji.

> Isuse, kako ti briješ...
> Daleko smo od normalnog svijeta, ali u RH, a pogotovo u ZG, je toliko
> mjesta za dobar provod da je jednostavno blasfemija reći da nije tako.

Sto nas dovodi do drugog pitanja - je li Zg Hrvatska ili ima jos malo
okolo prostora i ljudi?

Sto se tice Zg-a; eto, meni osobno je zabava u Zg koma. A posebno tv
program ukoliko iz bilo kojeg razloga odlucim ostati doma. Bogu hvala na
racunalima :)

> Pitanje je što ti činiš i što ćeš učiniti da ne bude tako?
> Oići van igrati bridž s Gogalom?

Kao sto rekoh, ne pada mi na pamet ici van. Cujem da su Vani(tm)
najblizi cevapi u New Yorku, a pitanje je kakvi su :)

Uglavnom, sto bih trebao napraviti? Lako je prozivati ljude kako nista
ne rade, ali kada se netko npr. kandidira za predsjednika svi ga ismiju
(sjecam se onog mladog tipa, navodno clana sekte iz Samobora, koji je
pricao o vaznosti obrazovanja i usput podbadao "ozbiljne" kandidate).

Problem je sto svi vicu samo kada je njima lose i ne gledaju u
buducnost. Da smo prava nacija, sa prosvjednicima, ne znam, Sljemena
prosvjedovali bi i zaposlenici ZET-a, HT-a, HEP-a, skolski
sindikati... i to po cijeloj Hrvatskoj istovremeno. Nesto kao u
Francuskoj. Ovako smo sitni i igraju se s nama kako god zele...dok im se
ne dogodi ono sto se desilo Milosevicu 2000. ili ako bas nemaju srece,
ono sto se desilo Chausheskuu (kako li se njegovo ime vec pise).

Doomer

Jan 28, 2006, 5:05:33 PM1/28/06
> Recite barem riječ-dvije.

Riječ.
...dvije!

Ah, ja sam traľio također preko tog moj posao i posao.hr neki novi posao,
ali nemreą nać niąta normalno, tako da ovo nije nikakvo čudo. Inače za takav
posao bih ja dao čovjeku min 16k kn, ako to uopće netko zna sve, btw.
garantiram da pola grupe nema pojma o pojmovima uopće, a kamoli o obimu
posla.
Eto, ja sam tako u svojoj firmi 'katica za sve' za 2500 - 3000 kn, a sef mi
dobiva 9000 - 13000.

Cinjenica je da ja studiram, vozim fiat tipo iz 90'te, radim dostavu,
prodaju i montazu kopirki, printera, kompjutera, mreza i svega sto ima veze
s tehnikom. Od pojedinacnih korisnika do ogromnih tvrtki.
Radim dizajn, web, skeniram (par tisuca skenova), umnozavam dokumentacije,
odlazim na tecajeve, seminare, radim od 8 do 20 za 4000 kn mjesecno i sto da
kazem dalje? Da me nitko ne zeli zaposlit i kad im spomenem da trazim
jebenih 4000 za to sto radim da me uredno sve firme odjebu gdje sam bio na
razgovoru. Bio to M-san, ECS, Kodeks, Info gama, Microline, you name it, ne
sjecam se vise na koliko sam razgovora bio i koliko su me puta pogledali kad
sam rekao da trazim neku normalnu placu za posao koji radim 8 sati, a da sve
prekovremeno zelim ekstra.

Druga cinjenica je da je sefov posao doci u 9, 9:30 sa svojim passatom
starim 3 mjeseca, a zena mu preuzela 'starog' prethodnog passata, ima ganc
novu motorolu, Ipaq, bluetoth, satelitsku i sve moguca jebena sranja
digitalije u svom uredu, digitalni foto printer, dva jebena lcd-a, 3.4Ghz
intela sa svim mogucim karticama unutra, a posao mu je popit kavu do 10:00,
zatim napravit dvije ponude, otic na rucak, pa na neki sastanak natezat neku
fufu, i onda se vratit jebat meni i kolegama mater da je kava u jebenoj
austriji na skijanju jebenih 2 eura i da si je kupio plasmu za 26.000 kn i
da je kupio malom novi pc koji je pila da nemre bit veca pila. I to sve
uspije kupit u par mjeseci. Uglavnom nam sere o svojim problemima dva sata
pa nekaj isprinta u fuąu i to mu ja moram dovrąit al meni da kitu i onda ode
doma prije svih nas i kaľe da kaj bi nam on, da mu je ľao al mora ić po
djecu u vrtić. A ja jebote razmisljam gdje da si kupim sto jeftinije
tenesice jer nosim svoje vec 2 godine i malo djeluju ofucane, jel. I tak,
niej da se zalim, samo kazem da je to u Hrvatskoj tako, i tko me zeli
uvjerit da je drugacije, nek me zaposli za bar 4k kn:)
btw. naravno sef ima samo sredjnu skolu jer faks je gubljenje vremena kako
on kaze.

Treca cinjenica je da ce se poboljsanje dogodit tek za 50 godina jer ce
njegov bussines nastavit netko iz njegove loze, tak da ja neku ljepsu
buducnost ne vidim u hrvatskoj, a izmedu ostalog ovo mi nije prva firma u
kojoj pisam krv za male novce.
Pozdrav!

Mato Kutlić

Jan 28, 2006, 5:34:40 PM1/28/06
Dana Sat, 28 Jan 2006 22:28:34 +0100, Davorin Vlahovic

<nr...@ylf.krs.ref.rh> napisa:

> Slazem se da je to glupost :)

Mudrijaš.
Nije glupost to što ti veliš da jeste, nego je glupost to što ti veliš.
Van idu i sposobni i nesposobni, u svim kategorijama i smislovima. Van
idu svijetski poznati stručnjaci ( jer im u RH ne daju da rade ),
svijetski poznati stručnjaci jer smatraju da je bolje raditi vani za
veće pare nego unutra za manje, van idu ubojice i kriminalci kojima je
ovo malo tržište ili su toliko zasrali da se boje ostati, ali van idu i
budale kojima ništa i nigdje nije dobro. A bogami van ide i sav onaj
narod koji se da svrstatu između i oko tih kategorija. Jednostavno, neki
idu, neki ne idu, ali jako malo ih _mora_ ići da bi _uopće_ mogli
funkcionirati u nekim _normalnim_ uvjetima.
Što su tebi normalni uvjeti?

> [...]
> vrlo mali dio ga zna dizajnirati u VHDL-u ili Verilogu, ali da ce
> napraviti svoj tranzistor, pa TTL7400 - nece.

No, i zašto bi oni /morali/ ići vani?

> Isto tako mnogi kojima je to struka nece znati napisati svoj OS. Mozda
> jedan u deset godina ce znati napraviti racunalo kao sustav (racunalo +
> par bitnih periferija + OS + kompiler + UI).

Opet ne vidim nikakvu vezu.

> Tocno. Ali koliko uspjesnih tvornica znas nabrojati otprve? Da nisu iz
> Zg?

Više nego što ti misliš.
Po meni, svaka tvornica koja svojim uposlenicima osigurava plaću u
prosjeku države, uz realnu sigurnost da će tako biti i u dogledno
vrijeme, a vlasniku dobit veću od one koju bi ostvario da je novac
uložio u banku, je više nego uspješna. To što ti briješ po Microsoft
veličinama, to je drugi par opanaka.

> [...]
> - znanstveni turizam :) gdje bi se studenti trgali da dodju kao sto se
> trgaju da posjete (i ostanu) u Silicijskoj dolini.

Davorine, no more beer & weed for you!
Ti bi u državi u kojoj ne mogu stati na kraj poduzetnicima koji ne
plaćaju porez i obaveze gradio tehnološke parkove, a u državi koja ne
zna kako pobrati korist od prirodnih resursa izmišljao intelektualne i
na njima gradio turizam?!?!?!
Pretpostavljam da i kad programiraš prvo radiš debugging, a tek onda
bugove...

> Je, PITA je. PITA je prvenstveno zato sto ti nitko ne da osnove
> poslovanja u osnovnoj/srednjoj skoli.

Eto ga, još jedan koji je zna jebati jer je pričao s prijateljem koji je
gledao pornić. Jesi li otvorio firmu? Što je točno bilo pita u tome? U
našem zaknodavstvu po pitanju gospodarstva i politike prema
poduzetništvu ima toliko propusta ( bolje bi bilo reći crnih rupa ), ali
samo otvaranje firme je toliko bezazleno da na njega ne treba potošiti
ni ovoliko riječi koliko već jesmo.

> Onda je PITA zato sto se nad tobom izzivljavaju preplaceni i
> isfrustrirani "ja sam bolji od tebe" sluzbenici

Opet ćorak. Nisu oni preplaćeni, već ne rade ništa jer im sustav to
nalaže.

> i tjeraju te da
> popunjavas glupe obrasce

Navedi tri glupa obrazca koja treba popuniti.

> u najboljoj maniri Brazila (film) te trcis
> naokolo bez veze.

Trčanje je cool. Pogotovo ako ga kombiniraš s nekim eksplozivnijim
aktivnostima, a začinjavaš s nekim anaerobnima a fizički zahtijevnijima.

> Velike ako planiras biti igrac na istom trzistu kao i Bili, a natjecaj
> se ne provede kako bi se trebao. Dakle, ne trazi se protekcionizam,
> trazi se bar minimalno objava natjecaja.

Sereš. U RH nema, i dugo neće ni biti firme koja može konkurirati
Microsoftu. Ne po kvaliteti proizvoda i usluga, ne može im se
konkurirati ni po osnovi tržišnog natjecanja - nitko ne može ni izdaleka
odraditi projekte koje oni mogu. Firmama u RH fali za to i novca i
ljudi.

> [...]
> tice onih koji ne isplacuju dugove ako takvo stanje potraje npr. tri
> mjeseca lijepo se blokira racun, odlazak u stecaj i dovidjenja. Naravno,

Ta sustav postoji. Druga je priča što se ne provodi. Koliko ti možeš
pričati o poduzetništvu, to nije normalno... a sve ćorci...

> Sto nas dovodi do drugog pitanja - je li Zg Hrvatska ili ima jos malo
> okolo prostora i ljudi?

Naravno da nije. No niti jedna država se ne može podičiti sveopćom
decentralizacijom. U RH je to daleko od idealnog, ali se da popraviti.
No poanta je da je bar _kulturni_ život kod nas dosta pravično
raspoređen. Uostalom, meni nije nikakav bed odlaziti na koncerte u Pulu,
a nerijetko se zaputim i do Slavonskog Broda, Varaždina, pa čak i do
dubrovnika.

> Sto se tice Zg-a; eto, meni osobno je zabava u Zg koma. A posebno tv
> program ukoliko iz bilo kojeg razloga odlucim ostati doma. Bogu hvala na
> racunalima :)

Što ti treba od zabave? Disneyland? Koncerata ima koliko hoćeš, jedna
smo od rijetkih metropola koja, zahvaljujući dragom Zoranu Mariću,
redovito ima koncerte svjetski poznatih glazbenika koji nisu puki
mainstream već _vrhunski_ _glazbenici_, festvala k'o u priči, imamo
kino dvorana i filmova s malo ili nimalo zakašnjenja u odnosu na svijet (
ako te zanimaju hollywoodski blockbusteri ), sportska natjecanja su isto
na OK nivou ( ako ne računamo Cibonu ), itd...
Dakle, mislim da je ona narodna "rđavu kurcu i dlaka smeta" skroz OK za
ovu tvoju spiku...

> Kao sto rekoh, ne pada mi na pamet ici van. Cujem da su Vani(tm)
> najblizi cevapi u New Yorku, a pitanje je kakvi su :)

Jebeš zemlju bez ćevapa i sevdaha!!! ( Nek mi Veliki Vegan oprosti,
pjesma me ponijela :)

> Uglavnom, sto bih trebao napraviti? Lako je prozivati ljude kako nista
> ne rade,

Samo sam pitao :p

> ali kada se netko npr. kandidira za predsjednika svi ga ismiju
> (sjecam se onog mladog tipa, navodno clana sekte iz Samobora, koji je
> pricao o vaznosti obrazovanja i usput podbadao "ozbiljne" kandidate).

Taj mladi lik je munjara iz Slavonskog broda, i nije navodno član sekte
već je istaknuti član organizacije koja se svojski trudi da izrabljuje
ne samo raju već i svoje manje istaknute članove... Waco guy...

> [...]
> ne dogodi ono sto se desilo Milosevicu 2000. ili ako bas nemaju srece,
> ono sto se desilo Chausheskuu (kako li se njegovo ime vec pise).

A ti ćeš za to vrijeme assemblirati, štoli? :)

Mladen Gogala

Jan 28, 2006, 5:59:53 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 22:24:05 +0100, PJam wrote:

> Nisam niti mlad, niti naivan. Barem ne koliko to ti zamišljaš. Ja sam
> samo odlučio ostati u Hrvatskoj i raditi ovaj posao. Zato ću nekako
> pokazati da ja nisam imbecil koji puši ove fore. Barem to mogu.

Hmmm, za sada ti ne ide od ruke.
--
http://www.mgogala.com

Mladen Gogala

Jan 28, 2006, 5:59:56 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 22:19:55 +0100, PJam wrote:

> To ti, onako, iz Jamerike vidiš...

Odrastanje u uvjetima samoupravnog socijalizma covjeka nauci raznim
stvarima. To ces shvatiti jednom kada odrastes. Stvari su se promijenile
puno manje nego sto ti se cini.

--
http://www.mgogala.com

matija

Jan 28, 2006, 6:03:28 PM1/28/06
Doomer, completely geschtonkenflapped, wrote:
> [...]
> njegov bussines nastavit netko iz njegove loze, tak da ja neku ljepsu
> buducnost ne vidim u hrvatskoj, a izmedu ostalog ovo mi nije prva firma u

ovo si dobro rekao.

vecina top pozicija u vecini firmi u hrvatskoj je vazelinska
(uvlacenja koja traju godinama) ili krvna.

ako nisi na top poziciji, a ne mozes biti, automatski te smatraju
nizim bicem; imam frenda kojemu je kao sef informatike u jednoj
firmi dosao klinac s ekonomije (23 godine, vec vozi nekog audija,
pravi wunderkind), a ne zna ni centrirati tekst u wordu. dosao je
na to radno mjesto po srodstvu. naravno, odmah je zaposlio svoju
fufu kao tajnicu - njemu je placa oko 20.000 kn i odlucuje o
strategiji informatizacije tvrtke, a njoj oko 10.000, s time da se
pojavi nekoliko puta tjedno na poslu.

frend je nedavno dobio rabljeni sluzbeni mobitel s napuknutim
staklom, a placa mu je, ovisno o prekovremenima, najvise do 5k.

s druge su pak strane tvrtke koje su dosle kod nas jer smo im vrlo
jeftina i kvalitetna radna snaga; siemensovci i ericssonovci koji
ovdje zaradjuju 4-5.000 kn vani se placaju najmanje pet puta toliko.

ima, dakako, i izuzetaka, ali su rijetki i - ne primaju ljude.

zaista se ne vidim ovdje jos dugo. ne toliko zbog toga sto mi je
lose (prezivljavam, i imam vlastitu nekretninu), vec zato sto
mi je fakat zlo od svega sto se desava i sto bih zelio zbrinuti
roditelje koji su vec stari i nisu pri zdravlju, a ceka ih penzija
od 1200-1500 kuna.

--
the walls, such they be, are crawling with geometric hallucinations. [-shpongle]

address is scrambled - remove the superfluous "x" marks to reply

Mladen Gogala

Jan 28, 2006, 6:29:21 PM1/28/06
On Sat, 28 Jan 2006 18:35:51 +0000, Zeljko Vrba wrote:

> Hrvatskom opet de facto vladaju stranci. Ogroman dio bankarskog
> sektora drze austrijanci i talijani, telekomunikacije nijemci, naftnu
> industriju Madjari..

Dok bi nama svima bilo puno bolje da Hrvatskom vladaju Hrvati.

http://www.24sata.hr/articles/view/15068/
http://www.forum.hr/printthread.php?s=e66e6c7fc8208be085211a445fb6966f&threadid=62821
http://www.vjesnik.hr/html/2005/05/11/Clanak.asp?r=tem&c=4

Ono cemu svakako treba teziti je da gospodarstvo Hrvatske zavrsi u rukama
nasih, balkanskih, lopova a ne onih iz inozemstva. Ti si jos jedna
balkanska bukva koju smeta vlasnistvo nad HT-om a ne smeta ga sudstvo,
izborni sistem, drzavno vlasnistvo nad dobrim dijelom gospodarstva i
kontrola dodatnog dijela gospodarstva preko primitivnih "tajkuna" koji
bez slizanosti s politickom oligarhijom ne bi bili sposobni opstati tjedan
dana. Upravo su nacionalisticki kreteni poput tebe garancija opstanka
ovakvog sistema. Nacionalizam je opijum za narod: ljude pljackaju "za
'vacku", koja je u modernom politickom zargonu zamijenila "proletere" i
"radnicku klasu".

--
http://www.mgogala.com

PJam

Jan 28, 2006, 6:35:37 PM1/28/06
On 28 Jan 2006 23:59:56 +0100, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net>
wrote:

Ma, daaaaj. Ti se šališ.
Kakav samoupravni socijalizam. Što ti je to? Ja za to ne znam...

PJam

Jan 28, 2006, 6:37:04 PM1/28/06
On 28 Jan 2006 23:59:53 +0100, Mladen Gogala <gog...@sbcglobal.net>
wrote:

>On Sat, 28 Jan 2006 22:24:05 +0100, PJam wrote:

A i to vidiš iz svoje Jamerike. Dooobar si, dobar,... gledač,
bježač...