Periodicko zamrzavanje kante?

Vaso

WTF? Linux Mint 18. Sarah. Firefox se buni da je 'stara' verzija
( nabijem softverase na krasni! lol).
Da'bog da ih zene nakon par godina ODBACILE kao OBSOLETE proizvod! LOL

Problem je da se kanta REDOVITO svakih sat vremena ZBLESIRA,
pjesme s 'jubitua' pocnu preskakati kao stara gramofonska ploca,
mouse radi na trzaje i nije vise upotrebljiva kanta!!!!!?????

Onda ga restartam, i opet NORMALNO radi nekih sat vremena pa se OPET
zlesira! I tako u krug!

--
Branko Vasiljev:
Vise se NIkada Nitko NECE Na Softveru

Nikolaj Lazic

Dana Thu, 24 Jan 2019 12:14:58 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
> [...]
> mouse radi na trzaje i nije vise upotrebljiva kanta!!!!!?????
>
> Onda ga restartam, i opet NORMALNO radi nekih sat vremena pa se OPET

Kad pocne "blesiranje", otvori konzolu i upisi:
top

pa ces vidjeti koji procesi ti zauzimaju najvise cpu. Javi.

Vaso

NULA bodova! prikazuje oko 30-40 posto CPU za neki Web-Content,
ali to zna ici i na 70-80 posto kada normalno radi!?

Vaso

I ovo sam 'ulovio' jer sam RANIJE otvorio konzolu!
Kada se pocne blesirati, krene otvarati konzolu ali je NE otvori!

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 25 Jan 2019 01:02:47 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
To je browser.
Jesi siguran da ti je u kernelu graficka definirana kak spada?

Nikolaj Lazic

Dana Fri, 25 Jan 2019 03:16:12 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
Pa... smanji ekran browsera tak da vidis i browser i xterm ili kaj vec
koristis. I onda pokrenes jubito.
Ono sto ti zauzima CPU ce se pokazati prije zamrzavanja.
A, mozes i startati jubito i onda otvoriti pravu konzolu (ctrl+alt+f1)
i vidjeti hoce li kernel nekaj izbaciti kao gresku.
Ili pak gledati syslog sa
tail -f /var/log/syslog
dok se jubito vrti u xima, a ti imas "pravu" konzolu otvorenu.

Ako se kernel smrzne, onda obicno blinkaju sve ledice na tipkovnici.
Tak da mi ovo vise lici na zagrijavane CPU-a, pa da nemas pastu ispod
ventilatora... ili se ventilator slabo vrti...

Jesi odradio test memorije? Vecina live distribucija ima memtest
kao opciju kod boota.

Vaso

Kada pocne blesiranje, (ctrl+alt+f1) pocne otvarati, u taskbaru pise
Starting Console te stoji, stoji i stoji....

Vaso

On 01/25/2019 09:31 AM, Nikolaj Lazic wrote:
Mogla bi biti CPU temperatura? U BIOS-u ide do 70!
Izgleda se zblesira prije nego sto mi se Warning na 85 stupnjeva pocne
dernjati?
Mada je cudno, treba mu sat vremena da se ugrije, a ohladi se za minutu?

Vaso

On 01/25/2019 09:31 AM, Nikolaj Lazic wrote:
BINGO! Crko ventilator na napajanju, kanta bi mogla skuhati kavu.
I jos napuhanih OSAM od 12 kondenzatora!!! LOL

A ploca radi barem cak sat vremena, svaka cast INTELU!

Vaso

Nova spoznaja nakon rjesenja problema pregrijavanja i
objasnjenje zasto se uspije ohladiti za minutu:

Naime, kada se zamrzne, HDD-ledica stalno svijetli i cuje se
KONSTANTNO zvrndanje po disku!
A Firefox ponekad napise da mi nesto usporava nesto!?
Znaci, neki proces nesto prcka po disku i opterecuje procesor.
Nakon restarta, mir u narednih sat vremena, kada opet pocne isto!

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 28 Jan 2019 00:29:03 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
[snip]
> Nova spoznaja nakon rjesenja problema pregrijavanja i
> objasnjenje zasto se uspije ohladiti za minutu:
>
> Naime, kada se zamrzne, HDD-ledica stalno svijetli i cuje se
> KONSTANTNO zvrndanje po disku!

Pa, provjeri u /var/log/syslog sta pise i tom trenutku.

> A Firefox ponekad napise da mi nesto usporava nesto!?
> Znaci, neki proces nesto prcka po disku i opterecuje procesor.
> Nakon restarta, mir u narednih sat vremena, kada opet pocne isto!

Mora ostati trag u logovima.

Melzzzzz

On 2019-01-24, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:
> [...]
> mouse radi na trzaje i nije vise upotrebljiva kanta!!!!!?????
>
> Onda ga restartam, i opet NORMALNO radi nekih sat vremena pa se OPET

Ta stara kanta nema dovoljno snage da vozi youtube u browseru.
Ne moras da restartujes kantu ubi browser i vozi samo jedan tab ako to i
moze...

--
press any key to continue or any other to quit...

Vaso

On 01/28/2019 10:53 AM, Nikolaj Lazic wrote:
> Dana Mon, 28 Jan 2019 00:29:03 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
> [snip]

> Pa, provjeri u /var/log/syslog sta pise i tom trenutku.

U tom trenutku ne mogu vise nsta uraditi,
samo gasenje na tipku za ukljucenje kante!

Vaso

Stara kanta se tek nakon sat vremena sjeti toga,
a stalno je otvoreno barem 7-8 TAB-ova? lol

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 28 Jan 2019 19:58:10 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:

> U tom trenutku ne mogu vise nsta uraditi,
> samo gasenje na tipku za ukljucenje kante!

Ma, ok... ali mozda spremi nesto u syslog. Pa provjeris samo u to vrijeme
kad se dogodilo sranje, sta pise u syslogu.

Melzzzzz

On 2019-01-28, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:

> Stara kanta se tek nakon sat vremena sjeti toga,
> a stalno je otvoreno barem 7-8 TAB-ova? lol

Taj krs dobro da moze i tih sat, meni zapravo nije jasno kako uopste
mozes da gledas youtube na tome...

Melzzzzz

Deluje da pocne da svapuje pa se sve smrzne.

Vaso

Odlicna Intel-ova ploca i Linux! lol

Vaso

On 01/25/2019 09:31 AM, Nikolaj Lazic wrote:
Kanta o kojoj je bila rijec je imala 6 napuhanih kondova na ploci i
skoro sve u napajanju. ALI izgleda NIJE TO PROBLEM!?
Nepoderiva Intel ploca! lol

Znaci, sada je druga malo brza mobo, druga memorija, graficka i drugo
napajanje, ALI PROBLEM OSTAO!
Samo je ostao ISTI disk bez ponovne instalacije Minta.
Genijalni Linux Mint, setas disk od ploce do ploce i to RADI! LOL

FF nadrobi Temp. datoteke i popuni particiju ili WTF?
Usput, FF se dernja da je prastara verzija.

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 26 Feb 2019 04:23:19 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:
[snip]
> [...]
>
> FF nadrobi Temp. datoteke i popuni particiju ili WTF?
> Usput, FF se dernja da je prastara verzija.

Imas aktivan swap?

Vaso

Particija izgleda nije aktivna, onda valjda koristi datoteku?
Swap (version 1) — Not Active

Melzzzzz

On 2019-02-26, Vaso <branko.va...@xnet.hr> wrote:

> Particija izgleda nije aktivna, onda valjda koristi datoteku?

Valjda?
Sta kaze cat /proc/swaps

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 26 Feb 2019 17:41:54 +0100, Vaso <branko.va...@xnet.hr> napis'o:

> Particija izgleda nije aktivna, onda valjda koristi datoteku?
> Swap (version 1) — Not Active

Pa, onda napravi file i aktiviraj swap. I onda probaj opet.