Draw.io

Mladen Gogala

Prije dosta vremena se na ovoj grupi vodila diskusija o Linux programu
koji bi barem djelomicno mogao zamijeniti Microsoftov Visio. Ni Dia ni
Kivio nisu odgovarajuce zamjene. U zadnje vrijeme koristim draw.io:

https://www.draw.io/

Moguce ga je skinuti na desktop, sto sam i ucinio, a moguce ga je
koristiti on-line. Moze importirati i .vsd grafove. Meni se svidja, no to
je stvar ukusa. Isprobajte ako zelite.

--
Mladen Gogala
Database Consultant

hm

15.08.2018 u 17:58, Mladen Gogala je napisao/la:
> [...]
>
> Moguce ga je skinuti na desktop, sto sam i ucinio, a moguce ga je
> koristiti on-line. Moze importirati i .vsd grafove. Meni se svidja, no to

Lijepo.
Još ljepše je kad neko dijeli ono što otkrije, vjerujem s namjerom da
pomogne.