script

Yossarian

postavio sam ovaj script u etc/pm/sleep.d
file permission: -rwxrwxr-x
______________________________
#!/bin/sh
case "$1" in
thaw|resume)
sleep 10
hdparm -Y /dev/sdc
;;
esac
______________________________

ali nema nikakvog rezultata disk se i dalje vrti. Nešto sam sigurno
zbrčkao, ovo mi je tek drugi pokušaj skriptiranja. Radio sam na temelju ove
stranice
https://goo.gl/cEXH3J
Može mala pomoć?
--
Linux mint 18.3 Cinnamon

BotaniCar

Bok, probaj staviti puni path do hdparm-a.
Takodjer, ovo u zagradi, mozda ti je sustav odmah ponovno probudio disk:

-Y Force an IDE drive to immediately enter the lowest power
consumption sleep mode, causing it to shut down completely.
A hard or soft reset is required before the drive can be accessed
again (the Linux IDE driver will automatically handle issuing a reset
if/when needed). The current power mode status can be checked using
the -C option.

Yossarian

On Wed, 26 Sep 2018 09:48:32 +0200, BotaniCar wrote:

> Bok, probaj staviti puni path do hdparm-a.
> Takodjer, ovo u zagradi, mozda ti je sustav odmah ponovno probudio disk:

Problem je da hdparm zahtjeva root privilegije. Ja sam mislio da kad ga
stavim u direktorij etc/pm/sleep.d da će se komanda izvršavati sa (sudo)
Sve skripte u tom direktoriju se izvršavaju nakon dizanja iz susped stanja.
Malo sam promjenio skriptu i sad izgleda ovako
-------
#!/bin/sh
sleep 10
hdparm -Y /dev/sdc
-------
Iz terminala se izvršava sa
sudo sh /etc/pm/sleep.d/suspend_sdc
upišem lozinku
i stvar radi, ali kad dižem komp iz spavanja skripta se ne izvršava
i tu ja ostajem sa upitnicima iznad glave.
Kako natjerati skriptu da se izvršava kao root a da ne pita za lozinku

> [...]
> again (the Linux IDE driver will automatically handle issuing a reset
> if/when needed). The current power mode status can be checked using
Mislim da to nije problem , zato sam i stavio ovih 10 sekundi spavanja.

Yossarian

On Wed, 26 Sep 2018 13:12:54 +0200, Yossarian wrote:

> Kako natjerati skriptu da se izvršava kao root a da ne pita za lozinku

OK, uspio sam to učiniti pomoću ove strsanice
https://goo.gl/LWkSwY
Spojio sam to sa tipkovničkom kraticom i sad se disk gasi na ctrl+F1
Samo još uvijek se ne izvršava automatski sa podizanjem iz suspend stanja.
Upitnik i dalje stoji

Mladen Gogala

On Wed, 26 Sep 2018 09:48:32 +0200, BotaniCar wrote:

Pitanje je radi li se uopce o IDE disku? Vecina modernih diskova su SATA3
diskovi. IDE i EIDE se koriste samo za DVD, ako netko jos stavlja to u
racunala. Danas 64GB USB disk kosta oko $20 u SAD. Ako se ne radi o IDE
disku, onda stvar nece raditi.

--
Mladen Gogala
Database Consultant

Yossarian

On Fri, 28 Sep 2018 02:58:40 +0000 (UTC), Mladen Gogala wrote:

> [...]
> diskovi. IDE i EIDE se koriste samo za DVD, ako netko jos stavlja to u
> racunala. Danas 64GB USB disk kosta oko $20 u SAD. Ako se ne radi o IDE

Da to je SATA3 disk WD Blue od 1 Tb i hdparm se izvršava bez problema.
Ovo što je Botani poslao je vjerovatno zastarjeli ispis manuala :)

Yossarian

Evo da odgovorim samome sebi :)
Kako se radi o Ubuntu našao sam da se više ne upotrebljava sleep.d folder
već se mora ići preko servisa u
/etc/systemd/system
evo i link na stranicu sa cijelim treadom
https://goo.gl/zCWMij