Cisco preklopnik - auto negotiataion

1 view

Tomislav Parčina

Feb 23, 2009, 2:57:08 AM2/23/09
Da li se na Cisco preklopnicima (konkretno 2960) može mijenjati vrijeme
predviđeno za dogovaranje o brzini (10 half, 10 full, 100 half, 100 full)?

Problem mi se javlja prilikom korištenja jedne aplikacije (Clonezilla)
koja koristi PXE (bootanje s mreže). Naime, aplikacija odmah prilikom
podizanja mreže kartice počne s slanjem DHCP zahtjeva. Međutim, sva tri
zahtjeva otiđu u time-out prije nego preklopnik digne port.

Pokušavam doći do informacija kako prilagoditi aplikaciju, al ako
postoji mogućnost podešavanja Cisco preklopnika, možda bi to bilo
zadovoljavajuće rješenje.

Hvala na odgovorima.

P.S.
10 Mb hub posao odradi bez problema :)

--
Tomislav Parčina
ime.p...@email.t-com.hr

Igor Briski

Feb 23, 2009, 3:00:36 AM2/23/09
Tomislav Parčina je nakucao/la:

> [...]
>
> Pokušavam doći do informacija kako prilagoditi aplikaciju, al ako
> postoji mogućnost podešavanja Cisco preklopnika, možda bi to bilo

A da na switchu forceaš brzinu i duplex?

interface FastEthernet 0/0
speed 100
duplex full

--
8-)

This space intentionally left blank.

Morph

Feb 23, 2009, 3:25:28 AM2/23/09

Nije problem u dogovaranju brzine nego u spanning tree.

Uradi ovo:
Recimo da koristis port FastEthernet 0/1

conf t
Interface FastEthernet 0/1
spanning-tree portfast

Kiwi

Feb 23, 2009, 5:49:41 AM2/23/09
nije dovoljno samo na interfaceu uključit spanning-tree portfast, potrebno
je generalno definirati rapid spanning-tree....ne znam napamet komandu

"Morph" <morph...@g.m.a.i.l> wrote in message

Bojan

Feb 23, 2009, 5:52:59 AM2/23/09
On 23 Feb., 11:49, "Kiwi" <bel...@orcon.net.nz> wrote:
> nije dovoljno samo na interfaceu uključit spanning-tree portfast, potrebno
> je generalno definirati rapid spanning-tree....ne znam napamet komandu
>
> "Morph" <morph.n...@g.m.a.i.l> wrote in message

Sumnjam da treba ukljucit RSTP....Portfast bi trebao biti sasvim
dovoljan

Morph

Feb 23, 2009, 11:02:52 AM2/23/09
In the message <gntuq5$7vd$1...@news.metronet.hr> Kiwi wrote:

Ne.
Dovoljno je samo definirat portfast na konkretnom interface-u.

Gnome

Feb 23, 2009, 12:10:25 PM2/23/09
On Mon, 23 Feb 2009 09:25:28 +0100, Morph <morph...@g.m.a.i.l>
wrote:

>Nije problem u dogovaranju brzine nego u spanning tree.
>
>Uradi ovo:
>Recimo da koristis port FastEthernet 0/1

> [...]

Ili recimo jos bolje
conf t
int ra fa 0/1 - 24 <--- Pazi da ne obuhvatis neki uplink port!!!
swi mo ho
end

--
Gnome
Veteran of Bermuda Triangle expeditionary force 1976 - 1948

Tomislav Parčina

Feb 24, 2009, 4:00:55 AM2/24/09
Morph kaže:

> Nije problem u dogovaranju brzine nego u spanning tree.
>
> Uradi ovo:
> Recimo da koristis port FastEthernet 0/1

> [...]

Hvala na odgovoru. Premda sam krivo postavio dijagnozu ti si mi ponudio
točno rješenje problema :)

--
Tomislav Parčina
ime.p...@email.t-com.hr

Tomislav Parčina

Feb 24, 2009, 4:03:39 AM2/24/09
Tomislav Parčina kaže:

> [...]
> podizanja mreže kartice počne s slanjem DHCP zahtjeva. Međutim, sva tri
> zahtjeva otiđu u time-out prije nego preklopnik digne port.

Hvala svima na odgovorima. Upute koje mi je Morph dao su riješile moj
problem.

Pozdrav,

--
Tomislav Parčina