Kako kupiti nesto preko PlaystationStore-a?

Rayn

Uzeo sam ps3 prije nekih tjedan dana i, naravno, napravio account na
njemu. ni store ni playstation home nisu radili. Napravio sam novi
account i stavio zemlju USA i sad sve radi... ali sada kad pokusam
dodati visa-u po default-u mi stoji zemlja koju sam stavio i ne da se
promjeniti. I naravno, ne prihvaca karticu. Stvarno nemam rijeci za sony
i njihov idiotizam... -_-
Da li postoji neki nacin za kupnju preko tog store-a?

zg2007mk

cuo sam da se mogu kupiti krediti, ona druga opcija koju ti nude umjesto
vize pa bi onda mogao kupovati igrice ali se nisam previse interesirao gdje
pa molo proguglaj mozda nades konkretnije

"Rayn" <enjoym...@gmail.com> wrote in message

Mr.Bombastix

Rayn

Mr.Bombastix wrote:

> http://www.njuskalo.hr/ps3-igre/najpristupacnije-cijene-ps3-igara-najveci-izbor-top-ponuda-oglas-329415

Kakve to veze ima s temom? Ne trazim igre. I cijene su ti i dalje
previsoke. Izvana se dobije jeftinije

Mr.Bombastix

Rayn wrote:
> Kakve to veze ima s temom? Ne trazim igre. I cijene su ti i dalje
> previsoke. Izvana se dobije jeftinije

A jesi bistar, i ps3 vani dodje 300 dolara, a koliko dodje u nas xD.
I po cemu si ti odmah zakljucio da ja prodajem igre, sva�ta.

Mr.Bombastix

Rayn wrote:
> Kakve to veze ima s temom? Ne trazim igre. I cijene su ti i dalje
> previsoke. Izvana se dobije jeftinije

Isuse Kriste, jel ti ima� imalo pameti u toj glavi, to nije moj oglas, i
pogledaj malo bolje za kupovinu preko ps store.

PSN Bon od 20$ = 180kn!!!
PSN Bon od 50$ = 370kn!!!

haloo kuc kuc ima koga halo?

jole1000

"Rayn" <enjoym...@gmail.com> wrote in message

Postoji ti PSN Network Card (od 20 USD i 50 USD). Kad ih kupis, na Store-u
ti nudi opciju redeem codes, ukucas kodove s Network Cardova i imas na
raspolaganju tu kolicinu novaca koje si kupio na Cardu (znaci 20 ili 50
USD). Nabava tih Network Cardova je zeznutija, postoje ljudi na njuskalo.hr
koji prodaju (iako ne bas jeftino, na linku u ovom postu je 50 USD za 370
kn). Moja preporuka je ebay, tamo ces Card od 50 USD kupiti i za ispod 50
USD (manje od 250 kn uz sadasnji tecaj dolara).
P.S. pojavio se i PSN Network Card i za UK pa mozes kupovati i na njihovom
account-u.
P.S.S. oprez pri kupovini downloadable contenta (onaj za US ne odgovara onom
za UK)

Rayn

Hvala na informacijama. Pogledat cu onda ebay. Obzirom da se moram
orjentirati na jednu (laznu) regiju, sta je bolje; USA ili UK Account po
tvom misljenju? Ima li ikakve razlike?

jole1000

"Rayn" <enjoym...@gmail.com> wrote in message

Cijene su ti povoljnije na USA (dolar je sada ispod 5kn, tako da npr. igra
Trine preko USA store-a dodje 20 USD = 100kn, dok u U.K. 20 GBP = 160 kn).
Ja imam oba accounta, igre sa store-a uzimam preko US accounta dok UK
account sluzi za kupovinu downloadable contenta za igre koje narucujem iz
UK-a.
Razlike ti se vecinom svode na vremenski period kad se koja igra pojavi na
store-u.
Ako igre narucujes iz USA, tada ostani pri tom accountu jer ti europski (UK)
i ne treba.

noname

"jole1000" <jole...@net.hr> wrote in message

cek cek... kaj ps3 nije zalockana s igrama ??? ntsc pal itd. ja na wiiu nedo
bog da nes van pala kupim kaj se tice wiiwarea...

Poster

On Tue, 13 Oct 2009 01:07:14 +0200, noname wrote:

> cek cek... kaj ps3 nije zalockana s igrama ??? ntsc pal itd.

Nije.

Pozdrav.

movie

> [...]

> Hvala na informacijama. Pogledat cu onda ebay. Obzirom da se moram
> orjentirati na jednu (laznu) regiju, sta je bolje; USA ili UK Account po

Pa svatko ima oba accounta posto te nista ne kostaju. Isto tako imam obje
network card pa kupujem i na americmo i na engleskom store-u
Razlike ima , negdje dodje nesto prije negdje niti ne dojde tako da je o.k
imati oba ....

movie

"noname" <morphe...@yahoo.com> wrote in message

> cek cek... kaj ps3 nije zalockana s igrama ??? ntsc pal itd. ja na wiiu
> nedo bog da nes van pala kupim kaj se tice wiiwarea...

regijski nije a danas svaki tv mo�e vrtiti i pal i ntsc igre. Ako ima�
staru kramu od tv vjerojatno �e� ntsc igre igrati u crno bijeloj tehnici ili
ih uop�e ne�e� igrati ...

proje...@gmail.com

192 449