pitanje...

suljone

kaj napraviti?
Malome je ps3 crko tj. nije davao sliku na televizor i odnio ju je na servis
u SMD Elektronik.
Fino je rekao covjeku da mu javi koliko bi otprilike bio popravak (Blue Ray
nije radio ali je igrao preko externog harda i rekaomu je da ne popravlja
Blue Ray jer se ne isplati) i covjek se javi nakon tjedan dana i kaze pasta
plus ovo ono cirka 450 kuna.
Mali veli da moze ali vraga covjek je popravio tj. dobio sliku ali mu ga je
i updeatao i sad figa,nema jailbreka (ili kak se pise) za taj firmware.
Klinci cvile doma (ipak smo tridesetak kilometara daleko od servisa a mali
ga je odnio jer mu je srednja skola blizu) i ja nazovem frajera i veli on
meni da mu je mali rekao da ga popravi da dobije sliku.Nazovem ga ja i kaze
da ga je morao uploadati da zna koji je kvar ali mi nije jasno kak ga je
uploadao ako nije bilo slike jer je plejka bila mrtva osim kaj su lampice
radile?
Kaj napraviti? da nije vikend sjeo bi u auto i otisao zadaviti covjeka jer
mi nije jasno zasto nije nazvao i pitao smije li ga updeatati jer zna da
moze igrati samo sa jailbreakom?

hvala unaprijed na odgovorima..:)