PS3 pali se bučni ventilator

Pajooo

Znači pitanje je šta napravit, zadnjih 7 dana, pošto su velike vrućine, oko
30ak stupnjeva, navečer kad upalim PS3 i dok browsam ili prčkam po storeu
sve je ok, kad pokrenem Red Dead Redemption nakon 5-10 minuta upale se
ventilatori i stvarno su bučni, čim ugasim igru opet se ugase.
Znam da je to jer se PS3 pregrijava pa ovaj pali ventilatore da ga ohladi.
Jel to ima veze sa količinom prašine unutra, šta je najbolje napravit? Možda
ga rastavit i očistit?
Usisavao sam sve otvore ali opet isto.
Dal da ga sam otvara ili da ga odnesem na servis da ga oni otvore i očiste?

Neki savjeti koliko bi to koštalo

THx

Domagoj X

Vjerojatno ima veze sa kolicinom prasine ali sumnjam da ce mu ciscenje
pomoci da se manje grije. Tj. da se vis nece paliti ventilator po ovim
vrucinama. Moj cak i nakon izlaska iz igre nastavi bucno raditi. A
takodjer pocne jace vrtiti tek nakon nekih 10-20 minuta igre. Jel se tek
nakon nekog vremena uspori ili odmah cim izadjes iz igre?

Pajooo

"Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:i2m6lc$n76$1...@gregory.bnet.hr...

Uspori se možda minut dvije nakon šta izađem iz igre

movie

"Pajooo" <paj...@jopa.hr> wrote in message

> Uspori se moľda minut dvije nakon ąta izađem iz igre

Kakve vi to PS3 imate ? Ja imam dva i rade normalno. Upaljen mi je cijeli
dan i kada mi se digne bacim sat dva nogomet pa malo odmorim pa opet.
Količina buke i puhanja je uvijek ista , nema promjene. Oba PS3 su slim
modeli ali niti sa starim dok sam ga imao nisam primjetio pojačanu buku
uslijed zagrijavanja. Inače PS3 mi uvijek stoji na otvorenoj polici

Domagoj X

"movie" <mo...@email.t-com.hr> wrote:
> [...]

> buku
> uslijed zagrijavanja. Inače PS3 mi uvijek stoji na otvorenoj polici

Debeli iz 2008. Ne sjecam se jel bio 40 ili 60 gb. 2 usb porta ima.
Danas je nakon recimo 20 minuta bc2 poceo jace raditi ventilator. Nije
to tako strasna buka da bi smetala tijekom igranja. Smjesten je unutar
elementa tako da je sa svih strana najmanje 10-15 cm prostora. Osim
dolje, naravno.

Pajooo

"movie" <mo...@email.t-com.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:i2momo$6e7$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]

> modeli ali niti sa starim dok sam ga imao nisam primjetio pojačanu buku
> uslijed zagrijavanja. Inače PS3 mi uvijek stoji na otvorenoj polici

Ja imam fat iz 2008, od 40Gb, sve je radilo ok do ovog ljeta onda tek
počinje paljenje ventilatora, pričekaj malo pa će i tebi počet.

Jučer recimo tek su se upalili ventilatori na jače nakon 50 minuta igranja,
i 2 minute nakon gašen ja igre se ugase. S tim da je pala temperatura zraka
od prije nekih 5 stupnjeva.

Probat ću ga postaviti horizontalno jer sad je vertikalno i stavit nešto
ispod da se može hladit pa ću javit kako radi nakon toga.

movie

"Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message

> [...]
> to tako strasna buka da bi smetala tijekom igranja. Smjesten je unutar
> elementa tako da je sa svih strana najmanje 10-15 cm prostora. Osim

Imao sam ih sve osim tog od 40gb ali mogu ti odmah reći da ga drľią na loąem
mjestu.
Treba biti puno viąe mjesta i zrak oko njega stalno cirkulirati a ne da bude
tako skučen !

Domagoj X

"movie" <mo...@email.t-com.hr> wrote:
> "Domagoj X" <domago...@MAKNIyahoo.com> wrote in message

> Imao sam ih sve osim tog od 40gb ali mogu ti odmah reći da ga držiš na
> lošem
> mjestu.
> Treba biti puno više mjesta i zrak oko njega stalno cirkulirati a ne

> da bude
> tako skučen !

Probati cu ga sutra staviti na prozracnije mjesto

bokiv...@gmail.com

Eee ovako,ja imam sony 3 fat,konzola mi je znala upaliti ventilator tako bucno kao da je fen upaljen,sto normalno jako nervira i skracuje vijek konzoli.ja sam kupio hladnjak za laptop sto vrti 1000rpm,rastaio konzolu ako imas isksva za hardwareom i zamjenama termalne paste na cpu nece ti biti problem,a ako si laik nemoj to raditi.dalje rastavio sam konzolu,prvo izvaio hadd sa lijeve strane ima poklopac njega skini i imas plavi vijak odvrni ga i izvuci hdd,skini gornji poklopac potezom na lijevo,odvrni brdo vijaka i obrati paznju na gornji desni oma oznaku S small,zapmti gdje je bio,onda gornji dio konzole odvoji,eee sad istekaj napajanje sa ploce i odvoji ga savjet sve uslikaj da lakse znas vratiti sve na svoje mjesto,kada si to uradio podigni blu ray citac i lagano iskopcaj njegov flat i naponski kablic i makni citac sa strane,onda odsarafi sve vijke sa maticne ploce i izvadi plocu,kada to uradis onda odvoji cooler on se nalazi tacno ispod napajanja gdje je bilo,eee onda uzmi od caleta busilicu i izbusi rupe tu gdje je bio cooler sto vise rupa to bolje,onda uzmi usisivac i sve to usisaj,onda sa procesora vizit karticom skini pastu i skini je sa metalnog dijela hladnjaka,podrazumjeva se da imas termalnu pastu,na njoj nemoj stediti pare a nije skupa oko 6 eur,kad si skinio pastu onda iz tubice nanesi tremalnu na oba procesora nemoj praviti debel sloj,nije pekmez :-) razmazi pastu vizitkom tanak sloj i nemoras brinuti da bude bas ravnomjerno nanesen jer kad stavis hladnjak i ucvrstis ga sve ce se to razvuci i razmazati po cpu,fora je da bude tanak sloj paste,i sad sastavljaj konzolu po obrnutom redoslijedu,naglasavam da je pametno snjimiti slike postupka da se mozes lakse snaci,pri sastavljanju obrati paznju da flat od blu ray citaca ispravno stavis i da zakacis kopcu koja ga drzi,svaki vijak na svoje mjesto,kada si sastavio konzolu,upali je i probaj jel radi a radice logicno :-) eee onda konzolu okreni i na donji dio tamo gdje su izbusene rupe busilicom uzmi komad gaze ili neke tanke krpe i zalijepi preko rupa uzmi crnu izolir traku,kada si to sve uradio konzolu stavi na usb ventilator za laptop vidi ako nadjes sa plavim led diodama izgleda mocno.i to je toooo,meni se jedva cuje konzola a igram GTA ,mnogo me je nerviralo pametovanja po forumima a i zujanje ja sam tako rijesio svoj problem.nadam se da sam pomogao pozzz

pide.ermi...@gmail.com

A kad huci previse i javljaju se crne linije staje problemzmal ko hvala.