----OPREZ PREVARANT (POZNATI)----

hyper @

E-mailovi: dinamo...@gmail.com i zok...@gmail.com

Tip prodaje Playstation 3 i oglasuje se tu na grupama

Ime mu je Perąić Zoran

Lik je 79 godiste rodjen u Trebinju (BiH)

meni osobno je uzeo 1100 kn (pola svote za PSX3) i jos se izmotava da je
poslao i laze da se sam u lazima ispreplete i onda se jos usudi traziti
drugi dio novca :_) nes nevjerojatno poslije cu poslat konverzaciju snjim.od
petka se snjim nateľem, koja sam ja budala naivna...

Uglavnom veli da je u Delnicama na razminiravanju i sl gluposti

Račun mu je u Raiffeisen banci
2484008-3200637775
adresa
Persic Zoran
Vlahe Stulica 16
Zagreb

tel 091 575 93 90

ima ga na http://www.prevaranti.info/

za sve informacije se mozete slobodno meni javiti na mail ili tel 0915583672

Denis

Ja sam također mislio uzeti od njega konzolu ali pouzećem.
Kako nije pristajao pretpostavio sam da je prevarant.

Treba biti oprezan, nije stvar 50 kn pa ideą na neviđeno.

Ljudi dolaze na svakakve ideje.
Treba mu noge polomiti!!!

Denis
"hyper" <ktrojnar(@)gmail.com> wrote in message

Denis

http://www.prevaranti.info/prijevare.php?pid=67

The Wolf

hyper wrote:
> E-mailovi: dinamo...@gmail.com i zok...@gmail.com
>
> Tip prodaje Playstation 3 i oglasuje se tu na grupama

Pa brate kako uzimaš tak da liku prvo uplacujes na račun, pa niej to
neka sitna svota pa ak ode 100kn ode, covjece inzistiraš na pouzechu,
ili odi sam po taj ps3 itd, valjda ćeš sad nauciti.

Davor Petrovic

I ja sam mislio kupiti ps3 od njega ali sam se natezo da platim pouzecem,on
nije htio kaze da mu ja uplatim 1100 kn a za ostalo moze kompenzacija ,meni
ok ,sam da je islo puzecem i ja odustanem ,i kaze lik meni neces ni sada
uzeti kas sam spustio cijenu na 800 kn ,reko samo pouzecem i na kraju sam
odustao jer sam se tako jednom nasanjko i necu vise nikada,imate pravo ne da
mu treba noge polomit nego i ruke!

_k...@softhome.net

da,

čovječe točno sam znao, uporno inzistira da mu se prvo uplati, jer kao
su ga zajebali
ja reko, pa uplatim ti poštarinu pa pošalji...neće
znao sam, točno sam znao

zoki zoki, za radi par tisuca kuna ima ljudi koji kičme lome.

_k...@softhome.net

hvala ti za ovo, nisam ni znao da postoji tako nešto.

mojne...@gmail.com

mojne...@gmail.com

novo zoran peršič hara po kučama i krade

beatrice robert

Mi smo pojedinci koji daju kredite u rasponu od 5000 € do 5.000.000 € ima sve ljudi u stanju ispuniti moje uvjete, osim kamatna stopa je 3% godišnje. ili vam je potreban novac za drugih razloga, ne ustručavajte se kontaktirati me za više informacija.
con...@sansonettigroup.com

TT

i jel ga ima na toj adresi ?

je napisao u poruci interesnoj