pitanjce

Ivan E.

dal je modem koji se dobije od bneta "vezan" za prethodnog vlasnika i
njegovu lokaciju?

planiram prec na bnet, pa gledam najam wifi modema kosta 30kn:S pa me
zanima dal je moguce uzet od nekog vec rabljeni modem koji radi na bnet
mrezi, kod kolege sam vidio neki ciscov model.

Sinisa Platz

Najam modema za internet je obavezan.
Moras uzeti bar obicni zicani modem za koji je najam 15kn.
Na njega mozes spojiti ruter, i koristiti se bezicnom vezom.
Nije moguce koristiti svoj osobni modem.

Ivan E.

> Najam modema za internet je obavezan.
> Moras uzeti bar obicni zicani modem za koji je najam 15kn.
> Na njega mozes spojiti ruter, i koristiti se bezicnom vezom.
> Nije moguce koristiti svoj osobni modem.

nisam mislio svoj osobni modem, vec uzet od nekog tko je prije koristio
bnet usluge, pa me zanima dal je to moguce, da taj isti modem nekako
firmwareom ili cim vec vezan za odredjenu lokaciju.

Darko

On Wed, 18 Apr 2012 03:51:16 +0200, Ivan E. wrote:

> nisam mislio svoj osobni modem, vec uzet od nekog tko je prije koristio
> bnet usluge, pa me zanima dal je to moguce, da taj isti modem nekako
> firmwareom ili cim vec vezan za odredjenu lokaciju.

Nisi shvatio što ti je Siniša odgovorio. Čak i da jest moguće koristiti
tuđi modem (što nije), svejedno bi bio obavezan uzeti u najam modem od
bneta, makar žični.

Ivan E.

> Nisi shvatio što ti je Siniša odgovorio. Čak i da jest moguće koristiti
> tuđi modem (što nije), svejedno bi bio obavezan uzeti u najam modem od
> bneta, makar žični.

primio na znanje;)

nego 162,91kn za 2D paket + najam wlan modem/routera 29,72kn ipak je
malo puno placat 3 godine, uzet taj wlan modem/router jednokratno i
bolje placat dodatno flat za telefon?

koko

MAC adresa je bitna,....a SVAKI ima svoj.....