DD-WRT/OPEN-WRT siemens 763sx Xcarnet PPTP postavke?

ante.b...@gmail.com

Cijenjeni znalci,

imam gore navedeni router i stavio sam open-wrt i dd-wrt i sa nijednim nisam uspio spojit se na internet, na oba mi se desi da mi jedino na 1 kompu uspije prebacit ip od carnet-a umijesto LAN IP-a

slijedio sam upute sa pc eksperta, ali treba mi pomoc kako konfigurirati, po mogucnosti za DD-wrt jer mi je on trenutno gore ali nije problem i ako je za open- wrt

trazim vec danima po internetu i sve sam probao i neće.

Jos sta je najgore mozda sam i uspio (iako sumljam) u jednom od 100 puta samo nisam dovoljno puta resetirao modem. nikako da mi modem dobije wan ip.

Ako ima netko da je upogonio da mi kaze koje postavke mi trebaju i koji firmware bi bih jako zahvalan.