WRT54GL + OpenWRT i Bnet-CARNet

Dinko Korunic

Elem, htio sam samo javiti da radi i WRT54GL + OpenWRT. Prilicno se
jednostavno i brzo iskonfigurira, dakle potrebno je na osnovnu instalaciju
dodati kmod-gre i pptp paket, te se u /etc/config/network za "wan"
interface doda sljedece:

config 'interface' 'wan'
option 'proto' 'pptp'
option 'ipproto' 'dhcp'
option 'device' 'eth0.1'
option 'username' 'KORISNIK@AAIDOMENA'
option 'password' 'LOZINKA'
option 'server' '10.64.0.1'
option 'defaultroute' '1'
option 'peerdns' '1'
option 'persist' '1'
option 'keepalive' '10'

S istim setupom radi mi i 2.4-kernel based i 2.6-kernel based BackFire
distribucija OpenWRT-a (BackFire 10.03-rc3, r20653).

Nakon toga ifdown wan (eventualno ubijete dhcpcd proces) i ifup wan.
Trivijalno i efikasno, moram reci da radi dosta brze nego DDWRT za
spajanje na PPTP gateway.

Nazalost, probao sam i MikroTik (411 te 450G) modele sloziti i oni nikako
ne rade sa PPTP-om od Bneta (odnosno vidim da je sa druge strane
SRCE-RO2), ma sto god da im radim. Cak i kad uspjesno uspostavim PPTP
tunel, nikakav promet ne prolazi kroz tunel (u PPP profilu ugasena
enkripcija i kompresija, s obzirom da vidim da ih udaljena PPP strana
odbije u pregovoru). Mozda ovo nekome pomogne da ne ulazi u investicije.

--
NAME:Dinko.kreator.Korunic DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies
ICQ:16965294 JAB:kreat...@jabber.org PGP:0xEA160D0B

10alex

> config 'interface' 'wan'
>         option 'proto' 'pptp'
>         option 'ipproto' 'dhcp'
>         option 'device' 'eth0.1'
>         option 'username' 'KORISNIK@AAIDOMENA'
>         option 'password' 'LOZINKA'
>         option 'server' '10.64.0.1'

Vidim da se dobro razumijes u konfiguracija PPTP, pa da li mi znas
reci zasto meni u Os su stavili ovaj IP: 10.63.0.1 ?

Dinko Korunic

On Tue, 06 Apr 2010 17:31:34, 10alex <kos....@gmail.com> wrote:

> Vidim da se dobro razumijes u konfiguracija PPTP, pa da li mi znas
> reci zasto meni u Os su stavili ovaj IP: 10.63.0.1 ?

To se translatira na odgovarajuci router koji je garant u Osijeku :)

blaa

On Sun, 4 Apr 2010 08:58:17 +0000 (UTC), Dinko Korunic wrote:

> [...]
>
> Nakon toga ifdown wan (eventualno ubijete dhcpcd proces) i ifup wan.
> Trivijalno i efikasno, moram reci da radi dosta brze nego DDWRT za

e hvala puno, bas sam mislio kupiti taj router iskljucivo zbog bnet+carnet,
ali sam se ustrucavao jer nisam znao da li ce raditi

npr. asus wl-500(dd-wrt) mi nije radio.
pozz

Dinko Korunic

On Thu, 06 May 2010 16:35:49, blaa <bl...@bla.com> wrote:
> npr. asus wl-500(dd-wrt) mi nije radio.

Sve sa DDWRT sigurno radi, samo treba imati sto noviji release zbog
najnovijeg pptpclienta u njemu..

tomo

On 6 svi, 19:05, Dinko Korunic <dinko.koru...@gmail.com> wrote:

> [...]
> najnovijeg pptpclienta u njemu..
>
> --
> NAME:Dinko.kreator.Korunic   DISCLAIMER:Standard.disclaimer.applies

jeli to sigurno, probao sam sa najnovijim dd-wrt softw.(u 2. mjesecu)
u vise navrata, nije radilo.

U medjuvremenu sam asus-a dao drugdje, a sada opet nabavljam router.
Ako vec ne trebam potrositi 500kn na linksys gl, mozda bih uzeo neki
low entry router (mislim da za moje potrebe ne treba vise), a da na
njega dd-wrt.
Koliko vidim , d-link dir-300 rev B (klon dir-600) ima :
Ralink RT3050@320MHz 32mb ram 4mb flash , kosta 210kn
Da li netko moze potvrditi da ovo sigurno radi ili mozda neki drugi
savjet ?
thnx

Dinko Korunic

On Sat, 29 May 2010 15:00:41, tomo <tom...@gmail.com> wrote:
> jeli to sigurno, probao sam sa najnovijim dd-wrt softw.(u 2. mjesecu)
> u vise navrata, nije radilo.

Sigurno radi, isprobano na barem 10ak WRT54GL-ova od razlicitih ljudi.

Razlozi zasto ne radi je da ljudi u 99% slucaja zaborave da treba ugasiti
i upaliti modem (modem, ne router!) nakon reflasha ili zamjene routera.
Takodjer, to najnoviji nista ne znaci -- tocno sam naveo koju s kojom
*razvojnom* verzijom trebas isprobati (sto nije sluzbeno releaseano), jer
sam za nju siguran da ispravno podize PPtP tunel.

Takodjer, svaki put kad mi se netko javio ispalo je da je radio varijacije
na temu umjesto da se striktno drzi navedenih uputa (gateway, dhcp, pptp,
nobuffer) i da ceka dovoljno dugo (5-10 minuta)... :)

> [...]
> Ralink RT3050@320MHz 32mb ram 4mb flash , kosta 210kn
> Da li netko moze potvrditi da ovo sigurno radi ili mozda neki drugi

Koliko vidim taj uredjaj radi prema router databaseu i wikiju. Nisam ga
nikad imao u rukama, ali vidim da se flasha u 2 koraka. Dokle god to ima
dovoljno svjezi/novi DDWRT firmware i dok sve slozis prema danim uputama
na grupi, pptp bi morao raditi besprijekorno (makar, dosta se sporo
inicijalno spaja na 10.64.0.1).

blaa

On Sat, 29 May 2010 13:13:43 +0000, Dinko Korunic wrote:

> Sigurno radi, isprobano na barem 10ak WRT54GL-ova od razlicitih ljudi.

mislio sam da je mozda problem vezan uz uredjaj (s obzirom da nije bio
linksys nego asus i zato sam na kraju odustao, iako je vrlo vjerojatno da
sam negdje ponavljao istu gresku (probao sam i firmw. s linka)

> [...]
> dovoljno svjezi/novi DDWRT firmware i dok sve slozis prema danim uputama
> na grupi, pptp bi morao raditi besprijekorno (makar, dosta se sporo

Hvala puno na pomoci, probati cu onda s tim jeftinijim d-linkom (ili
eventualno airlive 1600gl) pa javim kako je proslo.

pozz

tomo

On May 29, 3:53 pm, blaa <nije_pravi_m...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvala puno na pomoci, probati cu onda s tim jeftinijim d-linkom (ili
> eventualno  airlive 1600gl) pa javim kako je proslo.

kupio sam d-link dir-300 (isti kao : http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/DIR-600)
i stavio zadnju verziju dd-wrt :v24 pre SP2 14311, podesio postavke,
resetirao modem i router, cekao i nista.. :(

ne moze dobiti nikakav ip..
Zatim sam probao staviti preporucenu verziju : 12774 standard i NOKAID
da bi ustanovio kako se, nazalost, te verzije ne mogu instalirati
(router se poslije upgrade-a na 12774 zblesira i uopce ne reagira na
192.168.1.1 (sva sreca da postoji nekakav safe upgrade pa mogu vratiti
na bilo sto) Probao sam i 30/30/30 reset ali nije se nista promijenilo
(na dd-wrt sluzbenim stranicama taj release nije ni ponudjen za ovaj
router)

Tako da sam sad u slijepoj ulici, mislim da sam ipak trebao kupiti
linksys gl koji provjereno radi, umjesto sto sam bio skrt.
pozz

Dinko Korunic

On Fri, 04 Jun 2010 11:42:38, tomo <tom...@gmail.com> wrote:
> i stavio zadnju verziju dd-wrt :v24 pre SP2 14311, podesio postavke,
> resetirao modem i router, cekao i nista.. :(

Posalji mi screenshote svojih postavki.

> ne moze dobiti nikakav ip..

Ovo je prakticki nemoguce, ako si dobro iskonfigurirao uredjaj. MORA
dobiti barem dvije IP adrese, prvu od cable-modema i kasnije, za cca 10
sekundi od Bnetovog DHCP-a da bi se uopce mogao PPTP-om spajati dalje na
10.64.0.1.

Velim, daj stavi zadnji zadnji firmware i posalji mi mailom sve postavke
koje si mijenjao.

> Tako da sam sad u slijepoj ulici, mislim da sam ipak trebao kupiti
> linksys gl koji provjereno radi, umjesto sto sam bio skrt.

Samo polako i posalji mi sto sam trazio :)

nzag...@gmail.com

Sorry što bumpam staru temu al eto zanima me jeste uspjeli natjerati DD-WRT na DIR-300 da radi sa B.netovim PPTP-om? Imam ga doma pa da ga iskoristim ako ga mogu.