b-net MILI BOŽE ČUDA VELIKOGA!

Mirko

Kao dugogodišnji korisnik b-net usluga ugledavši njihovu novu kampanju
SPRINTERNET, nazvao sam službu za korisnike da se informiram da li se
ona odnosi i na postojeće korisnike. I moram priznati da sam se dobrano
iznenadio njihovim odgovorom. Iako na njihovim stranicama piše da i
postojeći korisnici imaju pravo na pogodnosti kao i novi korisnici, to
nije istina.
Pravo na kampanju imaju svi novi korisnici, postojeci koji rade
gradaciju usluge (npr. s 1D na 2D, ili 2D na 3D),

te korisnici 3D paketa kojima je istekla ugovorna obveza.

Naravno da ne želim nikakve druge usluge od onih koje već imam, jer mi
ne trebaju.
Rekao sam kako mi je ugovor koji sam sa njima potpisao već davno istekao
i kako već danas mogu bez problema otići raskinuti ugovor sa B-netom, a
potom za pet minuta potpisati novi ugovor koji će mi omogućiti
pogodnosti koje ostvaruju novi korisnici, a zadržati ću samo one usluge
koje već imam, na što mi je njihov službenik odgovorio: "DA TO VAM JE
JEDINO RJEŠENJE"!
Da čovjek ne povjeruje.

upravo tako, apsurd zivi... a jos veci je da ako imas duze od 3 godine onda
gubis onu prednost da vise ne placas najam modema. jer si efektivno prestao
biti korisnik.
odi na hr.org.bnet tamo je vec bila rasprava o tome.

Active Phase Switching

to Mirko
zato sam ja godinama na Amisu :-)

--
Jedan trenutak sreće vrijedi tisuću godina slave