Bnet uvodjenje usluge u zgradu i najbolji modem preporuka

dubra...@net.hr

Susjed i ja razmisljamo uzeti Bnet jer nas postojeci ISP zafrkava u zadnje
vrijeme. Necemo ga frkunuti jer znam da ni kablovski nije savrsen.

Frend ima Cisco 2100 i kaze da ga uzmem ako ga budu nudili da mi onda kao i
sebi slaze neki linux ruter. Nudi li Bnet i dalje taj modem u ponudi? Ako ne, mogu li ga uzeti na oglasniku i normalno koristiti, umjesto da od njih dobijem neki drugi? Ako postoji neku druzi zicni modem koji se trenutno nudi u ponudi, mozete mi preporuciti, pa cu uzeti onda taj model?

U nasoj zgradi nitko nema Bnet, a skoro sam siguran ni zgrade do nas nemaju. Na kakve troskove tocno moramo racunati, ako budu uvodili uslugu? Placannje kablova ili kaj tocno? U zgradama svi imaju kablovsku, ali ne od Bneta, vec neki iskljucivo TV provider. Hoce li se oni njihovim kablovima koristiti, ili moraju bas svoj dovuci do nase zgrade?