XCarnet, DLink DIR635 i pucanje veze

Jimmy

Bok!

Koristim već duže vrijeme XCarnet uslugu preko Bneta, te sam prije par
mjeseci prešo na D-Link Dir-635 ruter pošto mi je stari Linksys krepao.

Ono što me muči je to što mi tokom dana po nekoliko puta zna puknut veza
sama od sebe tako da sve što stavim skidat ode u Valhalu.
U postavkama rutera sam isključio sve stavke pod opcijom Firewall kako
je navedeno negdje na webu gdje sam naletio na sličan problem no to nije
pomoglo. Koristim firmware 2.34EU koji preporučava Bnet za taj ruter.
Zanima me jel netko ima isti problem i ako da kako ste ga riješli?

Hvala

Domagoj Penava

Testirao sam i taj, i jedan stari Linksys sa dignutim wrt-dd i Asus RT-
N10 i mogu ti reći da sa Carnetom najbolje radi potonji. Što se D-
linka tiče, stalno mi je javljao nekakve čudne greške.

Jimmy

Baš sam probao direktno spojit modem s računalom i nema pucanja veze.
Gotovo sam siguran da je problem u D-Linkovom ruter, probat ću se malo
još poigrat s njegovim postavkama ako to ne uspije možda pomogne stariji
firmware.
U krajnjem slučaju ako ništa ne pomogne uzet ću drugi ruter, koji je
točno taj Linksys za koji kažeš da odlično radi?

koko

a cuj, istina, nemam xcarnet, imam 2d i obican zicni, na koji sam
spojio dir 635, i radi super savrseno vec 2 godine
...tak da.....

Jimmy

Moguće da su problemi do Carneta, možda su im navečer zagušeniji linkovi
pa dolazi do pucanja veze.
Jel ovaj normalni btnet još uvijek na PPOE protokolu ili su se i oni
prebacili na PPTP? Znam da dok je sve bilo na PPOEu nikad nije bilo
nikakvih problema sa vezom i brzinom.

Memphis Raines

Braco, baci taj krš od dlinka i odi u dućan po TP-Link WR340G imaš ga u
diskontu24 za 180 kn i još doš neki usb stick gratis, ja imam taj od prvog
dana spojen na 3dcarnet, nikakva pucanja veze i slično, sve radi savršeno od
prvog dana, koristim to već 2 godine. Carnet je na PPTP-u i nema zagušenja i
sl, meni radi 11.33 mbps u svako doba dana upload 1,20 mbps mjereno bežično.
Tak da ako si hoćeš skratit muke i ima uredan net, investiraj tih 180 kn i
riješi se briga zauvijek.

Memphis Raines

I da ako skidaš sa torrenta i tada ti puca veza to je normalno jer ti carnet
zabranjuje skidanje istih, prolazi ti ako brzinu smanjiš na jedno 4, 4,5
mbps.

hbogner

Kad si vec kod TP-Linka...
Pokusavam pomoci rodjaku sa xcarnetom.
Uredjaj je Tp-Link Wr841ND a na njemu je zadnji dd-wrt.

Postavke su sljedece:
- Connection Type: PPTP
- Use DHCP: Yes
- Gateway (PPTP Server): 10.64.0.1
- User Name: koris...@ustanova.hr
- Password: ...
- Connection Strategy: Keep Alive: Redial Period 30 Sec
- PPTP Encryption: Disable
- Disable Packet Reordering: Enable
- STP: Disable
U Services -> VPN -> ugasen PPTP Client Options (Disable).

To je po Dinkovim uputama, ali neuspjeva se spojit.
Jel netko imao slicnih problema?

Memphis Raines

Upgrade firmwarea, imaš mail!

1.Fixed the problem that the router can not open ports for some application
software when UPnP function is enabled.
2.Fixed a PPTP/L2TP dial-up problem
3.Support Easy Setup Assistant

Memphis Raines

A koji firmware? Koja verzija? Kod tp link moraš pazit po verziji hadwarea
tražiš firmware!

hbogner

Hvala za mail.
Po tom znači da bi se trebao vratiti na factory firmware, a gore je već
zadnji dd-wrt baš za tu verziju hardvera, V7.2
Hmm, MTU nisam bio naštimao, probam to ovih dana pa javim.

Memphis Raines

Za hadwaresku verziju V7 zadnji firmware je ovaj;
TL-WR841ND_v7_120201

2/7/2012
1.Fix the bug that cannot connect to the PPTP/L2TP server successfully.
2.Improve the dyndns function.

hbogner

Di si taj našao?
Zadnji koji sam našao na dd-wrt stranicama piše:
"TP-Link WR841ND v7.0 Firmware: Webflash image
tl-wr841nd-webflash.bin 2010-12-13 3,75 MB"

Memphis Raines

http://www.tp-link.com/Resources/software/TL-WR841N_WR841ND_v7_120201.zip

hbogner

Maknuo dd-wrt revertao firmware, stavio zadnji tp-link firmware i nece,
nastimao iste postavke i nece.
Sad sam zbunjen.

Raines

Pogledaj koji error ti javlja u syslogu!

andrija...@gmail.com

Danas sam kupio TP-LINK TL-WR841ND i koristim xcarnet. Verzija firmware-a je v8. Ne mogu se nikako spojiti. Prijatelju sam postavio prije 2. g. D-link bez problema i ikakvog upgrade-a. Sto mislite jel sad moram ipak napraviti neki upgrade i koji? Jel nekom uopce radi ovaj router na xcarnet paketu?