Modem problem ili...

Azagtoth

Imam problem sa modemom da pri svakoj promjeni adrese ne moze dobiti
novu adresu.U pitanju sudva racunala spojena u mrezu preko routera na
internet.Zamijenjena je uticnica, novi konektori , i sada, jucer novi
modem.Situacija se ponavlja.Ima li tko kakvog iskustva sa ovim?
Hvala unaprijed!

Branimir

Imao sam isti problem. Nazvao tehničku podršku , a tamo mi vele da je
kod njih sve u redu i bla,bla ..... Ipak su stavili moj modem na
pojačani nadzor i drugi dan me nazovu i vele da je bio problem u mreži i
da su ga riješili . Od tada sve 5 !