SSH na racunalo na b.netu

Vedran Padovan

Ajde ako ko zna, imam problem, dyndns namjesten, radio na t-comu uredno, na b.netu mogu pingat svoje racunalo dok sam na b.netu, kad odem u firmu sa t-coma vise ne odgovara, ni dyndns domena ni ip adresa racunala na b.netu. Koji k?

disco

moze sto stvari bit... tvoj komp ne updatea dyndns nakon promjene ip
adrese pa se s tcoma spajas na staru, port forwarding na tvom routeru,
firewall na bnetu, firewall na tvom kompu, firewall na tcomu, nesto
sasvim deseto...
meni dyndns radi izvana no nemam pojma da li radi preko tcoma. probaj s
nekog drugog providera cisto da eliminiras tcom kao uzrok.
ukoliko se dyndns dobro resolvea onda probaj sshd vrtit na nekom drugom
portu (npr 45678) u slucaju da netko u lancu blokira port 22.

--
"You feed and feed and complain only when your meal is interrupted.
You do not look up. You do not see that the grass is bare. All you

Vedran Padovan

ok, nije do update-a jer sam probo pingat i ip adresu.
posto sam nov na bnetu, ne znam ima li u njihovom modemu firewall (modem je onaj zicni cisco spojen na dir-300 router)
port forwarding je nepromjenjen jer dok sam bio na t-comu radilo je sve pet
upravo provjerio s vipneta - nula bodova
na kompu nema fw
evo tracert sa t-coma:

ping 109.60.35.X
3 16 ms 15 ms 14 ms gdr10-hdr01.ip.t-com.hr [195.29.240.93]
4 21 ms 19 ms 19 ms 194.152.222.58
5 16 ms 17 ms 16 ms cat02.net.iskon.hr [89.164.64.206]
6 15 ms 16 ms 16 ms rem-dcm.net.iskon.hr [213.202.120.254]
7 16 ms 16 ms 16 ms 83.139.64.118
8 * * * Request timed out.

anyway, hvala!

John Doe

On 26.10.2011. 18:57, Vedran Padovan wrote:
> provjerio s vipneta - nula bodova

Port fwd moraš složiti na svom routeru / modemu

Vedran Padovan

vidi sto sam napisao:
port forwarding je nepromjenjen jer dok sam bio na t-comu radilo je sve pet

ping ne koristi tcp portove

John Doe

to hr.comp.kabe...@googlegroups.com, Vedran Padovan
I sada imaš isti router koji si imao i kod t-coma ili si dobio novi?

Vedran Padovan

to Vedran Padovan
ruter, mreza je komplet ista, samo modem promjenjen. izgleda da webstar 2100 ima neko skriveno podesavanje, kad dodjem doma cu pogledat... vjerojatno on blokira

disco

nema on firewall. "skriveno podesavanje" se odnosi samo na pristup onim
gore tabovima koji su po defaultu disableani no tamo nemas sto podesavat.

izgleda da tebi bnetov firewall radi probleme. u pocetku (2002-2003
iirc) su svi portovi bili zatvoreni pa sam ih morao zvat da mi otvore te
i te portove i odmah im sugerirao da je to jako losa ideja jer ce
popizdit ako ce ih useri stalno morat zvat. nakon par dana su iskljucili
firewall no nije iskljuceno da i dalje blokiraju icmp i neke portove
poput tcp/22.

Vedran Padovan

znaci, savjetujes da nazovem sluzbu za korisnike i zamolim ih da mi otvore port(ove)?

disco

On 27/10/11 18:25, Vedran Padovan wrote:
> znaci, savjetujes da nazovem sluzbu za korisnike i zamolim ih da mi
> otvore port(ove)?

ne nego reci sshd-u da slusa na drugom portu, kao sto sam i napisao prvi
put.

Vedran Padovan

gde se nisam toga setio... ;)
sad sam vec u uredu
thanks

Vedran Padovan

sjetio se neceg cime mogu provjeriti tvoju tvrdnju: imam wdtvlive sa homebrew firmwareom na portu 62222 - ne radi ni on. jel to blokiraju i 62222 port ili sve portove?

disco

oni ti sigurno ne blokiraju 62222. jesi li napravio port forward za
wdtvlive i da li je wdtvlive ukljucen?

nekako imam feeling da si u svim slucajevima nesto pogresno napravio oko
port forwarda ili ga uopce nisi napravio. to bi objasnilo zasto su ti
blokirani svi portovi.

Vedran Padovan

da mene netko pita i ja bi reko istu stvar ;)
ali port forwarding nisam dirao, samo promijenio modem
wdtvlive je online 24/7 i na t-comu je radilo :(

disco

On 28/10/11 15:42, Vedran Padovan wrote:
> da mene netko pita i ja bi reko istu stvar ;)
> ali port forwarding nisam dirao, samo promijenio modem

e pa diraj ga, provjeri sve detalje.

> wdtvlive je online 24/7 i na t-comu je radilo :(

nije bitno to sto ti je ranije radilo. cinjenica je da ti u ovom
trenutku port forwarding ne radi. ulogiraj se na router i pogledaj zasto.

Vedran Padovan

eto, red je da se javim... nakon dugog i napornog cackanja po routeru, pronasao sam ukljucen FIREWALL!!! kako se to cudo upalilo - nemam pojma, ali sad je iskljucen i sve radi.
hvala svima na strpljenju i pomoci