stisavanje buke ventilatora / zvucna izolacija kucista

Jazz

Da li neko ima ideju ili projekt na koji nacin zvucno izolirat kuciste
kompa tako da se buka svih onih ventilatora, a ja ih imam 6 (+1 jer je na
procu Super Orb) nekako utisa i to ne na nacin da masinu smjestim u susjednu
prostoriju nego da se to nekako izvede oblaganjem unutrasnje oplate kucista
nekim zvucno apsorbirajucim materijalom ili slicno.
Takodjer kako zastitit unutrasnjost kucista od sveprisutne prasine?
Filter za zrak? Znam da Mac Case kucista imaju neki filter (ili se varam,
tako su mi rekli cini mi se) koji filtrira zrak od prasine. Moze li se to
nekako izves u kucnoj radinosti i na koji nacin?

Ideje ili neki korisni linkovi, sve dobrodoslo, hvala.
Jazz

Spajky

Svega imam 4 venta!
Ja sam obložio unutrašnjost kutije spužvom; smanjio napon na ventilatorima
i sredio "AirFlow" kroz kučište /desktop/ na optimum i odrezao zaštitni
pleh na kučištu ispred intake fana i iza PSU fana, sprijeda je filtar a
pozadi druga zaštitna mreža; napravio elektroniku, da mi kad ga stavim u
Suspend to RAM preko biosa se još smanji napon na ventilatorima i tako je
tih; verovatno jedan između najtiših O/C PC-ja sa samo zračnim hlađenjem...
:-) ; imam low RPM Sunon fan-e unutra! i termo kontroled fans na PSU i
cpu/chipsetu !, pa kad gledam TV , stavim ga u suspend i 3 m od njega
uopšte da se ne čuje !!!

A što se prašine tiče: filtar od ženske hulahopke na mreži od komaraca
ispred intake front fana!
i ostali viški rupa sređeni sa plastičnim platnom-mrežastim za zvučnike i
selotape-om!.
i pošto je računalo uglavnom "neiskorišteno-idle" i u preko 95% vremena u
godini sredio sam, da prednji fan puši malo više zraka unutar nego vuče van
pozadi, pa imam tako uglavnom blagi natpritisak u kutiji, da kroz sitne
rupice ne uvlači drugdje prašinu unutra: rezultat: prije 3 put više prašine
u pola godine nego sad posle jedne godine !!! prije sam morao hladnjake i
fane čistiti sa četkicom, sad samo usisivačem očistim filtar i ispušim
obrnuto usisivačem sve ostalo !

Nadam se , da si dobio neku ideju! :-)

PS ovi moderni cpu cooleri: smatram, da bi ih sve trebalo napajati sa 7v,
tako je buka bar snošljiva i makar CPU ne clockati do max, nego korak
manje..manje boli glava...
/pre nekoliko dana isprobavao sam neke super coolere, jao bože koliko buke
na 12v...!!! /

--
§§§§§§ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
¤ Best Regards, from Slovenia, SPAJKY* ¤

Celly300A@450 /100FSB
Enhanced* StandardFanCooling & 2,05Vcore
+ still on W95osr2.1...hm...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E-mail AntiSpam: remove ## from my adress §§§§
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jazz <ja...@hi.hinet.hr> wrote in article <9frk2u$h24$1...@sunce.iskon.hr>...

> [...]

> kompa tako da se buka svih onih ventilatora, ...

> Takodjer kako zastitit unutrasnjost kucista od sveprisutne prasine?

moze li se to

HARDWARE

Vi niste normalni, čime se vi zamarate ....

da...@ponuda.f2s.com
www.ponuda.f2s.com
Zapalite vaše voljeno stvorenje u našoj peči GORENJE Velenje !
Tko to tvrdi da se mnogo prdi? To se samo pjeva iz debelog crijeva!
Ja ju bacam u postelju meku,
Ona urla, a ja dižem dreku.
Ona zabrinuto pita : "Šta je?",
A ne vidi da mi je priklještila jaje!

Jazz

Evo zasad sam samo napravija filtere i to od zenskih najlonki :)) i doda
sam jos jedan fan koji upuhuje zrak,a temp je veca za cca 2-3 stupnja,
smanjivanje brzine vrtnje? Eh to mi se cini pre pre... zapravo neman pojma
je li to komplicirano ili jednostavno. I nekako mi se cini da ne bi bas isa
u tako nesto jer imam AMD TB 1200/266, a procesor redovito opterecujem.
Sta se tice oblaganja kucista radi zvucne izolacije koji bi materijal u
tome bio najefikasniji, sta upotrebljavaju audiofili?

Jazz

"Spajky" <zdenko.jerman@##siol.net> wrote in message

Spajky

Jazz <ja...@hi.hinet.hr> wrote in article <9ftjr7$fol$1...@sunce.iskon.hr>...
>... fan koji upuhuje zrak,a temp je veca za cca 2-3 stupnja,

Protok zraka nije u redu; napravio si nehotice neku turbulenciju,
koja"zaj*..e AirFlow...

> Sta se tice oblaganja kucista radi zvucne izolacije koji bi materijal
> tome bio najefikasniji, sta upotrebljavaju audiofili?

spužvu!

--
§§§§§§ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
¤ Best Regards, from Slovenia, SPAJKY* ¤

~~~~~~~~~~~~~~ ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ °°°°°°°°°

Spajky

Svako ima svoje hobije.... :-)..

--

HARDWARE <da...@ponuda.f2s.com> wrote in article
<9ft6ke$o85$1...@garrison.globalnet.hr>...
> Vi niste normalni, èime se vi zamarate ....

Jadrija

Izolacija za oblaganje brodskih motora, sljepljena s Kobit-om(katranski
premaz)