sta je sa grupom? :)

1 view

PhanTasam

niko vise ne emulira nista i ne igra stare snes,nes,sega,psx,mame itd
itd igre?

dali ima zaniteresiranih da bace mortal combat sa snes-a preko neta neki
turnir da nabacimo? :)

ili preko kalliere sega ili neki mame nogomet,voznju ili tucnjavu bilo
bi zanimljivo heh

poz

judge

"PhanTasam" wrote

> niko vise ne emulira nista i ne igra stare snes,nes,sega,psx,mame itd itd
> igre?

eto, ja gotovo svaki dan iz navike na vratim na grupu, ali vise nemam
vremena 'emulirati' kao prije par godina... mrtvilo zavladalo. :(

> dali ima zaniteresiranih da bace mortal combat sa snes-a preko neta neki
> turnir da nabacimo? :)

ideja ti je dobra, ali ja cu ipak propustiti :) mk2 sam rasturao na amigi,
ali prava verzija s arkade (mame ju emulira odlicno) ipak je najbolja...

> ili preko kalliere sega ili neki mame nogomet,voznju ili tucnjavu bilo bi
> zanimljivo heh

bratic i ja mlatimo street hoop za neo geo (za istim kompom, gubi se draz
igranja ovakvih igri na daljinu), ali volimo odigrati i puzzle de pon, bang
bead, wind jammers... od borilackih moj favorit je garao MOW i last blade...
sve za neo geo..

pozdrav svima koji ipak navracaju na grupu...