emuliranje u Hrvata i okolice ?

Maro

Sto stvarno vise nikoga nezanimaju emulatori ??

Grupa prazna, nitko nista ne pise...
Jedno vrijeme bila puna, cak je postojao i portal, yebemu.org ili kako
se vec zvao...

U cemu je stos, pomanjkanje volje, vremena, ubila vas ova secesija, PVD
i te stvari ?
--
http://samonajbolje.com - najbolja zabava na internetu

judge

"Maro" wrote

> Sto stvarno vise nikoga nezanimaju emulatori ??

ma zanimaju... i dalje su aktalne vg-network.com, planetemu.net i ngemu.com
:) no, ova grupa na zalost nikog vise ne zanima... :(

> Grupa prazna, nitko nista ne pise...

zlatno doba grupe bilo je razglabanje o playstation emuliranju i lamentacije
o PS2 emulaciji (koja eto polako, ali ipak dobro napreduje)

> Jedno vrijeme bila puna, cak je postojao i portal, yebemu.org ili kako se
> vec zvao...

da, jebemu.tk. cak sam i 2 recenzije napisao (Reunion i All Terrain Racing
za Amigu) i kompilirao povijesni razvoj amige za tu stranicu. projekt nikad
nije ozbiljno zazivio, ali volje je bilo :)

> U cemu je stos, pomanjkanje volje, vremena, ubila vas ova secesija, PVD i
> te stvari ?

ha cuj, s vremenom mijenjas interese, pa onda prioritete itd. nekad sam
obozavao vrtjeti emulatore, danas povremeno odigram neki klasik s amige ili
kakvu neo geo tabacinu. nemam vise vremena nista kvalitetno odigrati... sve
samo rekreativno... usput, stari sistemi (koji uglavnom zanimaju nas igrace
veterane) gotovo savrseno su emulirani i malo toga ima se o tome reci (btw,
vidi retrocopy i njegovo sucelje), novi, koji zanimaju neke nove klince jako
sporo napreduju, ali idu u pravom smjeru (PS2 i Gamecube). svaki dan
posjetim grupu i nadam se nekom postu... i vid' vraga, danas konacno replyam
:)

Spider

On 15.12.2009 23:01, judge wrote:
> "Maro" wrote
>
> ma zanimaju... i dalje su aktalne vg-network.com, planetemu.net i ngemu.com
> :) no, ova grupa na zalost nikog vise ne zanima... :(

a da napravimo neki portal ponovo?

D.

judge

"Spider" wrote

ma gle, za koga portal? kako dugo raditi i trositi ionako malo slobodnog
vremena za nesto sto ce desetak ljudi posjecivati? vidi koliko je ova grupa
posjecena... cak i na hr.comp.igre iznimno rijetko zaluta kakvo pitanje o
emulatorima ili se ode u OT s prijedlogom da se proba nesto na emulatoru.
iskreno, nemam vremena vise niti nesto odigrati... prije 6-7 godina vrlo sam
se rado primio posla, no danas bih eventualno rado posjecivao domaci
portal... ako se krene u izradu portala, mozes racunati na moje posjete :)

Spider

On 29.12.2009 22:04, judge wrote:
> [...]
> se rado primio posla, no danas bih eventualno rado posjecivao domaci
> portal... ako se krene u izradu portala, mozes racunati na moje posjete :)

ajmo reć ovako: mi smo generacija news grupa, današnja generacija je
generacija raznih foruma jer im je to lakše pratit. vjerojatno zato kaj
se mogu od bilo kuda spojit pa i sa mobitela.

što se izrade tiče, treba počet nekako.

ako ti nije problem da pronađeš te dvije recenzije koje si spomenuo u
prijašnjem postu te povijesni razvoj amige. nek se nađu kod mene na
disku pa kad stigne probamo nešto napravit.

LP

judge

"Spider" wrote
> ako ti nije problem da prona�e� te dvije recenzije koje si spomenuo u
> prija�njem postu te povijesni razvoj amige. nek se na�u kod mene na disku
> pa kad stigne probamo ne�to napravit.

moram pronaci i malo srediti tekst... to je bilo pred jedno 6-7 godina :)
btw, sretna nova!

Thaidaree

back then kad je jebemu bio u koncepciji, bili smo srednja, imali druge nickove i jako malo znali o webu osim postavljanja gotovog cms-a. sad bi se sajt mogao slozit bez beda, al kinda se ispalo iz stosa sto se tice emuliranja, da ne potvrdjujem sto si rekao za posjecivanje. drustvene mreze su pojele web.

bas gledao dolphin i icontroller, pa dosao posjetiti grupu. bio slozio tekst o snesu prije ihahaj godina za jebemu, al mislim da to vise ne mogu iskopati nigdje. s par ljudi se da stupit u kontakt iz te ekipe jos uvijek, ali mislim da nema sanse da se podaci sa sajta nadju.