CROSS: Pcsx2 0.9.2 TLB (non VM) postavke

Dead_Poet

Sve mi se uredno pokrene, medjutim svaki put se upali ekrean "browse,
config...", dakle, kao da nema igre.
Dual core 5ghz+, geforce 9600, 4 gb ram. Konkretno se radi o FF X.
Zna netko kako nastimati? Pluginovi i biosi su, cini se, u redu. Mozda ako
netko zna konkretno...
Tnx!

--
www.infobip.com

Azmodan

konkretno ti vjerujem nece nitko odgovorit jer si dao premalo infa, al
jedino znamo da imas dual core na 5GHz+ :)

Dead_Poet

> konkretno ti vjerujem nece nitko odgovorit jer si dao premalo infa, al
> jedino znamo da imas dual core na 5GHz+ :)

Ma mislio sam da ce netko (tocnije ti) znati neke defaultne postavke.
Daklem, athlon 64 X2 dual, 5000+, 2.61 GHz, 3,50 GM of RAM, geforce 9600.
Valjda je dovoljno infa.

--
www.infobip.com

Danijel Studen - LordDante

Koji DVD plugin? mountas iso sa daemon toolsima(ili necim slicnim) ili
radis run iso?
da li je iso bootabilan? Snimljeno na DVD i isprobano u PS2? Koliko se
sjecam FFX je prvi emuliran sa koliko-toliko upotrebljivom igrivoscu i
bilo je doslovce klik, pokreni, vidi da radi,smjesak i gasi

jos jednom 137 sati igre?? ne hvala :D

--
www.gamer.hr

I'm the voice inside your head you refuse to hear
I'm the face that you have to face mirrored in your stare
I'm what's left, I'm what's right I'm the enemy
I'm the hand that will take you down bring you to your knees

So who are you?