Gamecube i N64 - koji emulator i gdje naci romove ??

zux909

Hvala

judge

"zux909" <zux...@gmail.com> wrote in message
news:g47q69$bdc$1...@ss408.t-com.hr...
> Hvala

posjeti www.ngemu.com i odaberi sekciju koja te zanima. naci ces sve - od
emulatora do plugg innova. mislim da se gamecube bas nesto i ne emulira, ali
pj64 je odlican emulator za n64. odlicna kompatibilnost i radi dobro i na
sporijim strojevima... sve sto ti treba naci ces na gornjem linku. ugodna ti
zabava :)

Azmodan

sve osim romova ;), za to pogledaj na torrent sajtovima...

judge

> sve osim romova ;),

to se podrazumijeva :)
btw, grupa je strasno zamrla... ovo su prvi postovi od hm, ozujka??? jel smo
se to zastitili emuliranja? :)

Azmodan

a ja prestao na kompu igrat, al zavrtim tu i tamo na xbox-u neku snes,
nes, neogeo, arcade, pce,... :)

judge

"Azmodan" wrote

> a ja prestao na kompu igrat, al zavrtim tu i tamo na xbox-u neku snes,
> nes, neogeo, arcade, pce,... :)

ma nedavno sam se pocastio novim kompom. moram priznati da bih rado vise
igrao, ali nemam vremena. tak da i dalje uglavnom neobavezno odigram 15-20
minuta nesto za neo geo u pauzama... taj neo geo jednostavno ne moze
dosaditi :)
inace, zahvaljujuci novom kompu, dreamcast emulacija postala je posve realna
i moram priznati da sasvim fino emulatori rade. ima par igara koje vrijedi
probati...

8-)

čisto informativno, koju konfiguraciju si kupio i koje igre za Dreamcast
preporučaą?

judge

> čisto informativno, koju konfiguraciju si kupio i koje igre za Dreamcast
> preporučaą?

x2 5000+ BE s 2 GIGE RAM-a i Ati 3850. nista spektakularno, ali
pristojni strojcic. isprobao sam dosta igara i sve se vrte savrseno na
nullDC emulatoru (full frame rate, emulacija na zavidnom nivou).
inace, mislim da bi i jaci a64 bio ok (barton 2500+@3200 je bio
malkice prespor, ali nije mu puno nedostajalo)
za preporuciti Soul Calibur (nesto u tekken stilu, lijepa grafika i
igrivo), sonic adventure (ako volis sonica), Rayman 3 (ako ga nisi
prije odigrao), Skies of Arcadia i Grandia 2 ako volis japanski RPG,
pa imas wacky races i u istom stilu nesto s looney toons likovima (ne
mogu se sjetiti kako se zove), svakako probaj Shenmue (predivna
avanturisticka igra osebujne atmosfere) i ako ti se svidja Resident
Evil serijal RE Code Veronica. imas i par specificnih igara tipa samba
de amigo i jet grind radio, ali to definitivno nije za svakoga.
postoji i cijeli niz 2D arkada, ali to se vise isplati emulirati na
CPS-2. eto, meni je DC bio poprilicna nepoznanica, ali koliko vidim
nije to bila toliko losa platforma koliko to njen neuspjeh sugerira...
uzivaj :)

8-)

thx

"judge" <rade...@hotmail.com> wrote in message

Leon Suljic

"zux909" <zux...@gmail.com> wrote in message
> Hvala
Odi na www.emulator-zone.com i tamo ima jako puno emulatora.
Ja sam nasao za gamecube i radio je savrseno emulator koji sma skinuo
Ako ne znas kako ga koristiti odi na www.youtube.com probaj potraziti pomoc.