Preskoči na prvu nepročitanu poruku

almel

nepročitano,
10. lis 2008. 03:24:4810. 10. 2008.
Imam novi T-comov ST780WL router i novu ADSL liniju. Postavio server,
forwardao portove, svi prolaze osim porta 80. Promijenio HTTP port na 81 i
radi. Je li joą netko primijetio da je na novim ST780WL routerima ili novim
ADSL linijama blokiran port 80?
Inače, imam mjesec dana stariju istu konfiguraciju na drugom mjestu i radi s
portom 80.

shotif

nepročitano,
10. lis 2008. 03:27:2510. 10. 2008.
almel wrote:
> [...]
> ADSL linijama blokiran port 80?
> Inaèe, imam mjesec dana stariju istu konfiguraciju na drugom mjestu i radi s

Ne blokira ti T-Com sigurno nikakav port, može bit problem jedino u routeru.

almel

nepročitano,
10. lis 2008. 03:35:1010. 10. 2008.

"shotif" <shotif_u...@gmail.com> wrote in message

> Ne blokira ti T-Com sigurno nikakav port, može bit problem jedino u
> routeru.

Svejedno, blokiraju li novi T-comovi routeri port 80? Probao sam dva, ista
stvar.

Gyz

nepročitano,
10. lis 2008. 07:31:1810. 10. 2008.
On Fri, 10 Oct 2008 09:35:10 +0200, almel wrote:

> Svejedno, blokiraju li novi T-comovi routeri port 80? Probao sam dva, ista
> stvar.

nisam na T-kajvec... nego na metro.. ali je isti router
po defaultu je port 80 rezerviran za web sučelje routera

kad sam ih zval... onda je tehničar prebacil web sučelje na https (443),
poslije toga je prolazil portforward porta 80...
prije ne

to jer ugrubo... kak je objasnil...

e sad... ni mi trebalo jedno vrijeme...
a ponukan ovim theadom... provjeril... i opet ne prolazi 80
81... 21... bez ikakve frke al 80 ne

moram ponovo zvat
;->>>

mario

nepročitano,
10. lis 2008. 07:32:4710. 10. 2008.
In article <gcn000$4vg$1...@ss408.t-com.hr>, al...@st.t-com.hr says...

Mozda imas ukljucen firewall na tcom stranicama ? Ako je problem bas u
routeru, probaj sa drugim firmware-om.

Frodo

nepročitano,
10. lis 2008. 08:37:0610. 10. 2008.
On Fri, 10 Oct 2008 13:31:18 +0200, Gyz wrote:

> nisam na T-kajvec... nego na metro.. ali je isti router
> po defaultu je port 80 rezerviran za web sučelje routera

Port 80 je po defaultu "rezerviran" za HTTP promet, odnosno web klijente.
O čemu ti pričaš?

--
I say no to drugs, but they don’t listen.

Bruno Babic

nepročitano,
10. lis 2008. 09:13:0210. 10. 2008.
Frodo wrote:
> Port 80 je po defaultu "rezerviran" za HTTP promet, odnosno web klijente.
> O čemu ti pričaš?

Mozda covjek prica o "web klijentu" koji se nalazi na samom routeru?

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Poruka je izbrisana

Gyz

nepročitano,
10. lis 2008. 13:02:5010. 10. 2008.
On Fri, 10 Oct 2008 14:37:06 +0200, Frodo wrote:

> Port 80 je po defaultu "rezerviran" za HTTP promet, odnosno web klijente.
> O čemu ti pričaš?

ma meljem gluposti...

normalno da je http=80...

ako se želi routeru pristupiti preko web sučelja,
onda se na njemu vrti neki web server...
i ako je taj server na portu 80, dolazi do nekakvog kuršlusa u routeru
i portforwarding porta 80 ne funkcionira...

to je meni objašnjeno tak...
dal je to normalno ili ne, nemam pojma

ali znam, da kad mi je tehničar posložil da se na router spajam
sa 443 (https), onda je portforwarding 80 prolazila bez ikakvog problema

takva diskusija se vodila na hr.org.metronet davno...
i tam je čovjek napisal da je na taj način dobil 80-ku

ja nazval szk... i složili i meni...

i tehničar koji me kontaktiral je izravno rekel,
da ako omoguči portforward 80-ke da onda nebum mogel pristupat routeru,
i da onda sučelje mora podesiti za 443

dal je to normalno... opet velim nemam pojma

al bilo bi poželjno da se ljudi jave koji imaju Thomsona
i iznesu svoja iskustva...

dali im portforward 80-ke radi, i kaj su napravili da im radi
ja sam napisal kaj sam ja napravil, i delalo je

al sam u medjuvremenu imal hard reset, pa evidentno opet ne radi

ivo

nepročitano,
10. lis 2008. 15:46:1610. 10. 2008.
mora ti tcom prebaciti pristup routeru sa port 80 na port 443.

port 80 se inače koristi i za pritup s LAN strane (korsnik) i sa
managment strane (operater)

Bruno Babic

nepročitano,
13. lis 2008. 09:05:5813. 10. 2008.
Gyz wrote:
> ali znam, da kad mi je tehničar posložil da se na router spajam
> sa 443 (https), onda je portforwarding 80 prolazila bez ikakvog problema

Svaki pravi router ima opciju da mu se odredi da li je neka od njegovih
usluga dostupna i sa WAN, sa LAN ili sa WAN i LAN adrese.

Ukoliko tako nesto imas, onda je dovoljno da routeru kazes da je web
sucelje dostupno samo sa LAN-a, te ces time osloboditi WAN port za HTTP.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Odgovori svima