Preskoči na prvu nepročitanu poruku

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 10:36:1806. 12. 2005.
Ovo morate vidjeti da bi mogli vjerovati kako postoje i takvi kompleksasi
:-)))

http://www.adacta.org/

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 10:42:0506. 12. 2005.

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote in message

> Ovo morate vidjeti da bi mogli vjerovati kako postoje i takvi kompleksasi
> :-)))
>
> http://www.adacta.org/

Izvadak iz povijesti bolesti:
http://www.adacta.org/zalba_insp.htm

"1. Zapisnik o izvrąenom očevidu koji bi potvrdio ili opovrgao navod iz moje
prijave da se zvona predmetne crkve oglaąavaju suprotno članku 17. stavak 2.
Zakona o zaątiti od buke, kako slijedi:
- u 19:00 sa 7 otkucaja
- u 19:01 zvonjavom u trajanju od 1 min.
- u 19:02 zvonjavom drugim zvonom u trajanju od 1 min.
- u 19:30 sa 1 otkucajem
- u 20:00 sa 8 otkucaja
- u 20:30 sa 1 otkucajem
- u 21:00 sa 9 otkucaja
- u 21:30 sa 1 okucajem
- u 22:00 sa 10 otkucaja
- u 06:00 sa 6 otkucaja
- u 06:30 sa 1 otkucajem
- u 07:01 01 zvonjavom u trajanju od 1 min."

Ostao je cijelu noc budann da bi brojao otkucaje,LOLcina :-))))))))))

Snob

nepročitano,
6. pro 2005. 11:30:1406. 12. 2005.

Ako tu ima trasha onda je to tvoj post. Po cemu si zakljucio da je ostao
budan cijelu noc???? Poslje 22 sata nije nista zapisao. Kako znas da
nije spavao????

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 11:46:3106. 12. 2005.

"Snob" <sn...@fuckspam.org> wrote in message

Sami pogled na stranicu ti daje odgovor.
Mislis li da bi netko tko se potrudio sve to nadrobiti ,poslati toliko
pisama na toliko sluzbenih adresa i opcenito napraviti cijelu stranicu
posvecenu zvonjavi zvona kao primjer zadiranja crkve u drzavu,prespavao
cijelu noc uz zvonjavu? :-)

bue

nepročitano,
6. pro 2005. 11:49:2806. 12. 2005.

> [...]

> sluzbenih adresa i opcenito napraviti cijelu stranicu posvecenu zvonjavi
> zvona kao primjer zadiranja crkve u drzavu

klin se klinom izbija.

bue

nepročitano,
6. pro 2005. 11:52:4406. 12. 2005.

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote

> - u 19:00 sa 7 otkucaja

> - u 19:30 sa 1 otkucajem
> - u 20:00 sa 8 otkucaja
> - u 20:30 sa 1 otkucajem
> - u 21:00 sa 9 otkucaja
> - u 21:30 sa 1 okucajem
> - u 22:00 sa 10 otkucaja
> - u 06:00 sa 6 otkucaja
> - u 06:30 sa 1 otkucajem

crkva koja je zabrijala da je i sat je vrlo trashy pojava.
meni to uopce ne smeta onih par tjedana sta sam na moru ljeti, cak zna bit i
handy.
ali da je fiks ideja u njihovim mozgovima o toj omniprisutnosti trash (kao i
sve ostalo sto rade), je.

Snob

nepročitano,
6. pro 2005. 11:59:0306. 12. 2005.
Jure wrote:

> [...]
> pisama na toliko sluzbenih adresa i opcenito napraviti cijelu stranicu
> posvecenu zvonjavi zvona kao primjer zadiranja crkve u drzavu,prespavao

A mislis li ti da bi netko tko je sve to nadrobio i poslao na sluzbene
adrese propustio
zapisati da zvona zvone u ponoc, u 3 ujutro, 5 ujutro i.t.d.?? Ako je
bio budan. Ako nije
zapisao moze znaciti da po noci ne zvone, ili da zvone a on je spavao.
Kako god okrenes
nemas razloga reci da je tip cijelu noc bio budan.

Trash je tvoj post a o tome ima li smisla buniti se ubog zvonjave ne bi
ovdje.

Snob

nepročitano,
6. pro 2005. 12:01:4806. 12. 2005.
bue wrote:

> crkva koja je zabrijala da je i sat je vrlo trashy pojava.

Ovo ja zovem trashom:
http://adacta.org/pressclips/slobodnadalmacija_050728.htm

> ali da je fiks ideja u njihovim mozgovima o toj omniprisutnosti trash (kao i
> sve ostalo sto rade), je.

Slazem se.

Aqayax

nepročitano,
6. pro 2005. 12:04:2006. 12. 2005.
Jure pretended :

> Ovo morate vidjeti da bi mogli vjerovati kako postoje i takvi kompleksasi
> :-)))
>
> http://www.adacta.org/

to se zove istina a ne trash. Ima covjek pravo

--
××× Aqayax ×××
~~~~~~

Gordan

nepročitano,
6. pro 2005. 12:07:3106. 12. 2005.
A tada Jure reče:

> Ovo morate vidjeti da bi mogli vjerovati kako postoje i takvi
> kompleksasi :-)))
>
> http://www.adacta.org/

zaąto bi on bio kompleksaą??
ovo nije trash! ovo je surova realnost jedne drľave koja nas je prodala za
kikiriki!

gordan

Cartmann

nepročitano,
6. pro 2005. 12:26:4206. 12. 2005.
"Snob" <sn...@fuckspam.org> je napisao u poruci interesnoj
grupi:dn4eap$j0q$1...@ss405.t-com.hr...

> Ako tu ima trasha onda je to tvoj post. Po cemu si zakljucio da je ostao
> budan cijelu noc???? Poslje 22 sata nije nista zapisao. Kako znas da nije
> spavao????

Pise da zvona ne zvone izmedju 22 i 7h ujutro. Vjerovatno je to dovoljan
razlog.

Btw., za zvonjavu u 7h ujutro bi gadjao zvonik zoljom, ali i ti mjestani su
face, svake godine deja vu, u koga god iznajmim sobu, bilo na Hvaru, Bracu
ili negdje drugdje, upadne mi ponosni vlasnik ili vlasnica s sprehom da oni
idu spavat u 21h i da bi morao doci doma prije te ure. Ok, posljednji je bio
bolji, dao mi je izlazak do 22.30. Prvi dan, a tad me izbacio, nije htio
poslusat moje "opravdanje" da se ljudi u gradu tek skupljaju oko 1h, a da je
disco prazan do 3h.

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 12:36:0606. 12. 2005.

> A mislis li ti da bi netko tko je sve to nadrobio i poslao na sluzbene
> adrese propustio
> zapisati da zvona zvone u ponoc, u 3 ujutro, 5 ujutro i.t.d.??

Mislim da ne bi.

>Ako je bio budan. Ako nije
> zapisao moze znaciti da po noci ne zvone, ili da zvone a on je spavao.

Ne,ako nije zapisao znaci da ne zvone :-).

> Kako god okrenes
> nemas razloga reci da je tip cijelu noc bio budan.

Imam, jer vec nekoliko dana s tipom raspravljam o temema mijesanja crkve u
stvari drzave na politickoj newsgrupi i jasno mi je da je on prebdio cijelu
noc,sasvim sigurno.

> Trash je tvoj post a o tome ima li smisla buniti se ubog zvonjave ne bi >
> ovdje.

kako god okrenemo,njegova stranica ili moj post,na pravom smo mjestu :-)

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 12:38:4906. 12. 2005.

"bue" <kik...@g.mail.com> wrote in message

> "Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote

> crkva koja je zabrijala da je i sat je vrlo trashy pojava.

Crkva koja je ujedno i javni sat je toliko stara pojava da uopce nije trash
nego sasvim obicna stvar.
Svaka katedrala na svijetu,vise-manje ima i sat .Sjeti se samo Big Bena koji
zvoni svaki cijeli sat.Da je po nasem trasheru iz subjekta,ukinio bi i Big
Ben

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 12:39:1506. 12. 2005.

"Gordan" <gorda...@torkul.hr> wrote in message

LOL :-)

> gordan

Cartmann

nepročitano,
6. pro 2005. 12:36:1406. 12. 2005.
"Gordan" <gorda...@torkul.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:dn4go2$iuq$1...@news1.xnet.hr...

> ovo nije trash! ovo je surova realnost jedne drľave koja nas je prodala za
> kikiriki!

Jbga, cijenu formira zakon ponude i potraznje.

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 12:40:5506. 12. 2005.

"Aqayax" <a...@e-mail.xxx> wrote in message

> Jure pretended :

> to se zove istina a ne trash.

Da li je istina ili ne ,to uopce nije trash.Trash je trud ulozen u web
stranicu za takvu beznacajnu stvar.

>Ima covjek pravo

Mozda

KruKop

nepročitano,
6. pro 2005. 13:11:3306. 12. 2005.
Ufff... Ovo me malo zateklo, moram priznat. Cijelo vrijeme se smijem i onda
na kraju skuzim da je taj lik susjed moje none u Losinju te da ja ljetujem
5m blize tim zvonima od njega. U tom casu stubokom sam se uozbiljio (brijem
da je to refleksna reakcija hipotalamusa). Ta zvona su STRASNA! Ne mogu vam
opisat koliko je to uzasno, kad si na odmoru, ljeto je, sve super i onda,
najednom - pozne zvonit tako da se trese cijeli stan. Ova iritantna zvona na
svaki sat i svakih pola sata jos nekako istrpi covjek jer radi samo jedno
zvono (nije ni to najugodnije kad se zavalis ubit oko poslije rucka, ali je
podnosljivo), ali kad pocnu zvonit sva 4, u trajanju od 10min, u 7:45 ujutro
na 10m zracne udaljenosti (stan na 2. katu je tocno u visini
zvona)....brrrr. Strasno.
Druga je stvar sto ti popovi stvarno nemaju obzira. U najblizoj okolici te
crkve su uglavnom ljudi u mirovini i iz iskustva znam da cijene svoj osobni
mir i postuju minimum kucnog reda - onaj o tisini izmedju 14 i 17h. Ako je
netko bio u Londonu zasiguno je primijetio da u neposrednoj blizini Big Bena
ne stanuje nitko. A i kad bi usporedili zvonjavu Big Bena i buku londonskih
ulica razlika bi bila puno manja nego kad bi usporedjivali mirno srpanjsko
jutro u primorskom gradicu i 4 broncana zvona na udaljenosti 10m.
Cesto sam mastao da se pop objesio pa da zato toliko zvoni... :)
Pokusajte se zamislit u situaciji da ste uspjeli skupit 2 tjedna godisnjeg i
zelite se ODMORIT i dugo spavat, a da vam svaki dan od 7-22 4 zvona nabijaju
kraj glave.
S druge strane, ovaj post je dokaz koliko ta zvona iritiraju ta dva tjedna
koja sam dolje ljeti. Ne zelim zamisljat kako to izgleda tijekom citave
godine.

bue

nepročitano,
6. pro 2005. 13:12:0506. 12. 2005.

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote

> Crkva koja je ujedno i javni sat je toliko stara pojava da uopce nije
> trash nego sasvim obicna stvar.

obicna stvar u mojem malom mistu je unazad par godina, otkad su valjda
dobili elektronicko upravljanje pa si mogu dozvoliti zvonjavu svakih pola
sata.
ta crkva nikad prije nije bila akusticni sat..

> Svaka katedrala na svijetu,vise-manje ima i sat .Sjeti se samo Big Bena
> koji

ima sat. s kazaljkama. koji nije dio tvog zivota i sna, ako ti tako hoces.

> zvoni svaki cijeli sat.Da je po nasem trasheru iz subjekta,ukinio bi i Big
> Ben

nego, big je ben je katedrala? crkva uopce?

bue

nepročitano,
6. pro 2005. 13:15:5406. 12. 2005.

> [...]

> Imam, jer vec nekoliko dana s tipom raspravljam o temema mijesanja crkve u
> stvari drzave na politickoj newsgrupi i jasno mi je da je on prebdio

ja ne bi bio toliko siguran.
kod mene npr. taj sat zvoni uredno cijele noci, svakih pola sata, ali sreca
da su to "sitni" sati u pravom smislu rijeci.

i ne, nisam ostajao budan zbog njih..

Aqayax

nepročitano,
6. pro 2005. 13:01:0306. 12. 2005.
Jure formulated the question :

> Da li je istina ili ne ,to uopce nije trash.Trash je trud ulozen u web
> stranicu za takvu beznacajnu stvar.

beznacajna za nekog kome zvono ne zvoni kraj glave

--
××× Aqayax ×××
~~~~~~

Hellraiser

nepročitano,
6. pro 2005. 13:21:0606. 12. 2005.
I tada nas je KruKop <kru...@net4u.hr> počastio još jednim biserom iz
svoje nepregledne škrinje znanja:

> Cesto sam mastao da se pop objesio pa da zato toliko zvoni... :)

Bwahahahahahahahaaaa :))))

--
And even when the memory of us
fades completely, mankind will

Sabs (Nonsense)

nepročitano,
6. pro 2005. 13:24:3506. 12. 2005.

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote:

> - u 19:00 sa 7 otkucaja
> - u 19:01 zvonjavom u trajanju od 1 min.
> - u 19:02 zvonjavom drugim zvonom u trajanju od 1 min.
> - u 19:30 sa 1 otkucajem
> - u 20:00 sa 8 otkucaja
> - u 20:30 sa 1 otkucajem
> - u 21:00 sa 9 otkucaja
> - u 21:30 sa 1 okucajem
> - u 22:00 sa 10 otkucaja
> - u 06:00 sa 6 otkucaja
> - u 06:30 sa 1 otkucajem
> - u 07:01 01 zvonjavom u trajanju od 1 min."

eh, blago njemu...
crkvica koja je od moje kuce udaljena jedno 30 metara zvoni:
na 15 minuta jednom
na pola sata dvaput
na 45 minuta triput
na puni sat 4 puta + kolko je sati (znaci u ponoc 4+12) i tako stalno, nema
ni pauze u gluho doba noci, zvoni tak 24 sata dnevno
u 6 (il 7?) ujutro zvoni minutu-dve bez prestanka, ko i u podne i predvecer
(isto 6 il 7)
okolo je uglavnom gerijatrija koja ionak nis ne cuje, a uz to su i "veliki
vjernici", a par ljudi koji su se usudili pobunit kad je prije par godina
kad su to govno stavljali na crkvu, su naravno ogovarani mjesecima
dok sam stalno bila doma jos sam se i privikla s vremenom, al sad kak me
cesto nema, kad god dodjem, prvih par dana se nemrem naspavat kak treba od
toga sranja
i da, cesto pozelim srusit cijeli zvonik i naspavat se konacno doma kak
treba

Snob

nepročitano,
6. pro 2005. 13:38:3406. 12. 2005.

E jest ti to dokaz :)))) Jel to u stilu "Vjerujem jer mi je pop tako
rekao". Tebi je jasno, ma nemoj. Zbilja jaaaaak dokaz :))) "Jasno mi
je". Nisi normalan.

> kako god okrenemo,njegova stranica ili moj post,na pravom smo mjestu :-)

Tocno. Na pravom mjestu je tvoj post i prica o crkvenoj zvonjavi. To je
pravi trash, ta suluda zvonjava

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:02:5506. 12. 2005.

> E jest ti to dokaz :)))) Jel to u stilu "Vjerujem jer mi je pop tako
> rekao". Tebi je jasno, ma nemoj. Zbilja jaaaaak dokaz :))) "Jasno mi je".
> Nisi normalan.

OK,jasno mi je da si ti taj koji je pisao te tuzbe,ne moras vise :-))

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:05:2906. 12. 2005.

> [...]
> sata.
> ta crkva nikad prije nije bila akusticni sat..

Bila je ,ali je zvonar zvonio samo u podne.

> ima sat. s kazaljkama. koji nije dio tvog zivota i sna, ako ti tako hoces.

> nego, big je ben je katedrala? crkva uopce?

Dio Westminster palace,tj. skupstine.Uopce nije crkva,pa mu vjerojatno zbog
toga ne bi ni smetala ogromna buka njegovih zvona :-)

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:07:5406. 12. 2005.

> Jure formulated the question :

> beznacajna za nekog kome zvono ne zvoni kraj glave

Oprosti,ali imao sam i ja ta iskustva i vrlo se brzo naviknes.Dapace ,imao
sam i gorih iskustava sa vlakovima,pa nisam brojio i zapisivao koliko
prolaza je bilo po noci,a kamoli bio opsjednut time.
Ako ti je tolika buka,stavis cepice u usi i spavas kao beba.Sigurno ne ides
se lomiti po ustavnom sudu,osim ako nisi "poseban" tip

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:09:0106. 12. 2005.

"KruKop" <kru...@net4u.hr> wrote in message

LOL,dobar post :-)))

Grizzly

nepročitano,
6. pro 2005. 14:27:5306. 12. 2005.
On Tue, 6 Dec 2005 20:07:54 +0100, "Jure" <jprusac_MAKNI
OV...@hotmail.com> wrote:

>"Aqayax" <a...@e-mail.xxx> wrote in message

>Oprosti,ali imao sam i ja ta iskustva i vrlo se brzo naviknes.

Zasto bi bilo tko pristao navikavati se na nasilje nad sobom?
Mazohist? Kandidat za mucenika vjere i tradicije? Budala?
Zaokruzi tocan odgovor.

>Ako ti je tolika buka,stavis cepice u usi i spavas kao beba.

Ovo je izjava za zlatnu medalju na sampionatu gradjansko-pravnog
trasha.

--
It is now quite lawful for a Catholic woman to avoid pregnancy
by a resort to mathematics, though she is still forbidden

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:37:1806. 12. 2005.

"Grizzly" <gri...@funshack.com> wrote in message

> Zasto bi bilo tko pristao navikavati se na nasilje nad sobom?

Kakvo nasilje?Crkva ima pravo zvoniti,a ako je zvonjava preglasna neka
odredjena sluzba to modificira i rijesi.Nije potrebno voditi krizarsku
kampanju protiv katolicke crkve.

> Mazohist? Kandidat za mucenika vjere i tradicije? Budala?
> Zaokruzi tocan odgovor.

> Ovo je izjava za zlatnu medalju na sampionatu gradjansko-pravnog
> trasha.

Da u pravu si,ima i laksi nacin od stavljanja cepica ako zelis miran
san,napisi 100 zalbi,ne spavaj nocu prebrojavajuci zvonjavu,napravi web
stranicu i svakodnevno agitiraj protiv utjecaja crkve,pa i samog Pape na
newsima i cekaj godinama osluskujuci zvona :-)))

T-Zombix

nepročitano,
6. pro 2005. 14:39:2406. 12. 2005.

Ako je trash uloziti vlastito vrijeme na ukazivanje necega zasto onda trosis
svoje vrijeme na ukazivanje njegovog trosenja vremena? I BTW koliko bi tebi
trebalo da napravis takvu stranicu?

bue

nepročitano,
6. pro 2005. 14:36:5606. 12. 2005.

> [...]

> sam i gorih iskustava sa vlakovima,pa nisam brojio i zapisivao koliko
> prolaza je bilo po noci,a kamoli bio opsjednut time.

razlika je u tome da prolazak vlaka na tom mjestu i u to vrijeme ima smisao,
i (uglavnom) nema pametniju alternativu.

T-Zombix

nepročitano,
6. pro 2005. 14:41:0406. 12. 2005.
Jure wrote:

> Ako ti je tolika buka,stavis cepice u usi i spavas kao
> beba.Sigurno ne ides se lomiti po ustavnom sudu,osim ako
> nisi "poseban" tip

Ne rijesavaju svi svoje probleme sa supozitorijima kao "neki" kojima je to
omiljena rekreacija.

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:42:2706. 12. 2005.

"T-Zombix" <zombi...@MAKNIzombix.ma.cx> wrote in message
Da,neki bi rusili katolicku crkvu :-)

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:44:0106. 12. 2005.

> Ako je trash uloziti vlastito vrijeme na ukazivanje necega zasto onda
> trosis
> svoje vrijeme na ukazivanje njegovog trosenja vremena?

Zbog zajebancije ,ovo je trash grupa i na pravom sam mjestu za pokazati na
kakve gluposti ljudi trose vrijeme i energiju.

>I BTW koliko bi tebi
> trebalo da napravis takvu stranicu?

Dosta,puno previse u odnosu na vrijednost akcije

T-Zombix

nepročitano,
6. pro 2005. 14:45:1406. 12. 2005.

Ne vidim kako bi pridrzavanje zakona o buci bilo rusenje katolicke crkve.
Daj mi pojasni malo.

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:45:4206. 12. 2005.

"T-Zombix" <zombi...@MAKNIzombix.ma.cx> wrote in message

Prati politicku grupu.

Grizzly

nepročitano,
6. pro 2005. 14:47:2706. 12. 2005.

Ovo je primjer trash logike.

Grizzly

nepročitano,
6. pro 2005. 14:48:4806. 12. 2005.
On Tue, 6 Dec 2005 20:45:42 +0100, "Jure" <jprusac_MAKNI
OV...@hotmail.com> wrote:

>"T-Zombix" <zombi...@MAKNIzombix.ma.cx> wrote in message

>Prati politicku grupu.

Zato sto prati znao je sto da te pita. A pitao je znajuci sto ces
odgovoriti.

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:54:3006. 12. 2005.

> Zato sto prati znao je sto da te pita. A pitao je znajuci sto ces
> odgovoriti.

Citas mu misli?
Htio ili ne ,tvoja reakcija na zvona je vise nego trash,a za ostalo se vrati
na tvoju dragu grupu i nastavi po crkvi,popovima,Papi itd. :-)

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:54:5106. 12. 2005.

> Ovo je primjer trash logike.

Apsolutno,vidis da ipak znas :-)

Grizzly

nepročitano,
6. pro 2005. 14:52:0206. 12. 2005.

Utjerivanje zakonitosti je posao vrijedan svakog truda. Utjerivanje
katolicke Crkve u zakonske okvire je cast, a uspjeh u tome vrijedan
beatifikacije.

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
6. pro 2005. 14:57:2806. 12. 2005.

> [...]

> Utjerivanje zakonitosti je posao vrijedan svakog truda. Utjerivanje

> katolicke Crkve u zakonske okvire je cast, a uspjeh u tome vrijedan

To,to ,nastavi ... :-)))

Grizzly

nepročitano,
6. pro 2005. 14:57:1506. 12. 2005.
On Tue, 6 Dec 2005 20:54:30 +0100, "Jure" <jprusac_MAKNI
OV...@hotmail.com> wrote:

>Citas mu misli?

Ne, nego znam kako funkcionira sredjen sustav misljenja.

>Htio ili ne ,tvoja reakcija na zvona je vise nego trash,

Bila bi kad bi postojala grupa hr.katolici.trash

T-Zombix

nepročitano,
6. pro 2005. 15:22:5506. 12. 2005.
Jure wrote:

> Zbog zajebancije ,ovo je trash grupa i na pravom sam
> mjestu za pokazati na kakve gluposti ljudi trose vrijeme
> i energiju.

Ako pretpostavis da je neciji interes trash, naravno da ces i njegove
postupke proglasiti za trash, bas kao sto si ti zakljucio da je izrada
stranica u ovom slucaju trash ali po toj (meni glupoj) logici ja bi mogao
reci da je i ova stranica cisti trash...

http://www.glas-koncila.hr/

Butters

nepročitano,
6. pro 2005. 15:35:1506. 12. 2005.

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com> wrote

> Ovo morate vidjeti da bi mogli vjerovati kako postoje i takvi kompleksasi
> :-)))
>
> http://www.adacta.org/

trash je jedino ovaj post o tome...

ajde ti zivi kraj crkve ti di svakih pol sata opici zvono po bulji ;)
bilo je o tome vec i novinama i tv...

dissident

nepročitano,
6. pro 2005. 17:18:5106. 12. 2005.
ajd sad svi zamislite da zivite kraj dzamije pa kad hodza zaurla ne znas
jel pozar, jel napadaju huni ili je poceo 3 svjetski rat :)) majkemi,
niste normalni, svi pod zemlju!!!

pegla

nepročitano,
6. pro 2005. 19:13:0806. 12. 2005.

> Zbog zajebancije ,ovo je trash grupa i na pravom sam mjestu za pokazati na
> kakve gluposti ljudi trose vrijeme i energiju.

Zasto bi to bila glupost ? Navodno u nekim mjestima nema zvona vec zvucnik
koji te dobrano strese sa 110 dB kad prolazis kraj crkve. A mesto na kojem
sam ljetovao je imalo crkvu koja je takodjer zvonila svakih 10ak minuta.
Prvo jedno zvono, pa onda dva, pa stane na 10 sekundi pa onda sva tri u
nepravilnim vremenskim razmacima od pola sekunde do sekundu... Meni to nije
bio bed, al zamisli samo kako je ljudima koji zive tamo 20ak godina...

adrian

nepročitano,
7. pro 2005. 02:47:5607. 12. 2005.

"dissident" <whokill...@dublin.com>

> ajd sad svi zamislite da zivite kraj dzamije pa kad hodza zaurla ne znas
> jel pozar, jel napadaju huni ili je poceo 3 svjetski rat :)) majkemi,
> niste normalni, svi pod zemlju!!!

jel to po onoj zdravoj krscanskoj logici "ako nisi nas, protiv nas si"?

kakve veze ovo sada ima sa dzamijama i hodzama?

adrian

nepročitano,
7. pro 2005. 02:48:4807. 12. 2005.

"Jure" <jprusac_MAKNI OV...@hotmail.com>

> Kakvo nasilje?Crkva ima pravo zvoniti,

pa i nema bas, bar po postojecim zakonima protiv buke

OVO_@hotmail.com Jure

nepročitano,
7. pro 2005. 03:04:4907. 12. 2005.