Zenske, zasto to radite?

Ivan

Naime, situacija je bila sljedeca, malo je dugacko, ali me bas zanima kaj bu
reko zenski dio grupe...

Ponukan nocasnjim dogašajima, odlucio sam napisati ovaj post. Bio sam na
svadbi kod svoje jako dobre frendice. Svadba je bila u jednom od vecih i
ljepsih zagrebackih hotela, tako da je svatko od gostiju imao svoju
rezervaciju za svojim stolom, pod imenom i prezimenom. I tako je za mojim
stolom nocas bilo oko 8 ljudi, vecinom sve ekipa i frendovi iz naselja, koji
se dobro poznajemo, osim jednog para, cure i decka, koji zive i rade van
zagreba (u slavoniji) s kojima se nismo poznali prije. I pocinje sve...
Naime, svi redom smo se krenuli za stolom upoznati sa tim parom, i dok su
svi samo izrekli svoje ime, rukovali se i zaboravili (jer su primarni bili
gemisti), dok je dosla do mene, tu je bilo upoznavanje, rukovanje i jedan
poprilicno dugi pogled u oci - eye contact i smjesak (i pred svojim -kao-
deckom), koji je dao naslutiti da ce vecer krenuti u drugom smjeru. Cijelu
vecer smo se zezali svi skupa, pricali, smijali se, zabavljali, i svako malo
oci su nam se srele na par sekundi i nakon toga smjesak. Kad je taj njezin
partner, decko s kim je ona dosla na svadbu otisao negdje van (na zrak
valjda), ja sam ju pozvao na ples, odusevljeno je prihvatila i plesala
samnom, stisnula se uz mene, smijala na podiju, uglavnom ono, puno vise od
obicnog (tek te poznam 3 sata) prijatelja, da ne spominjem tada kontakata
ocima, dodira itd... Jedna od stavki je bila i ta sto sam ja bio vozac kuci,
pa nisam pio apsolutno nista osim vode, a njezin taj decko se nadudal ko
krava! Nadalje se situacija odvijala isto, mi smo i dalje pricali i zezali
se, dok je njezin decko plesao sam svim mogucim curama na svadbi i glupirao
se okolo po plesnom podiju. I kaj sad? Dali poceti neku simpatiju, ili ne,
ona je tu s deckom, a mene gleda ko boga, smijesi mi se, gleda u oci,
dodiruje itd. Znam da od toga svega nebi vjerojatno bilo puno, ipak su
zagreb i slavonija predaleko za neku romansu, ali KAJ ME ONDA IMAS IZAZIVAT,
ako ti je decko tu?! S njim si, volis ga, i budi s njim. S ostalima se mozes
zezat, plesat itd. ali nemozes me na taj nacin gledati, dodirivati,
smjeskati se, traziti pogledom... Napominjem da cura nije neka (da oprostite
na izrazu) sponzorusa ili dronfulja, vec je zbilja dobrica od cure, strasno
simpaticna, jedna od onih - nice girl, a nije niti bila pijana. Doduse
popila malo je, ali je apsolutno bila cijelo vrijeme pri sebi, znala je
dobro kaj radi, kak se ponasa, itd jer je i ona morala voziti, pa je
pazila... Pa sam ponukan tom citavom situacijom odlucio i ovo napisati. Da
sam bio malo alkoholiziran, nebi rijec rekao, cak se vjerojatno nebi toga
svega niti sjecao. Ali sam bio 100% trijezan dok su drugi cugali (jer nisu
morali voziti), tako da se stvarno cudim tomu. Na kraju, nisam znao kak da
se postavim, krenuti ili ne, ipak joj je decko tamo, s njim hoda pod ruku
salom, a meni se smjeska, i trazi me pogledom itd. Totalna zbunjenost!
Jebiga, ujutro sam se pozdravio s njom, poklonio ruzu u znak zahvalnosti na
dobrom drustvu tijekom noci, na sto se ona iznenadila i sva rastopila (bilo
joj je drago, vidlo se), poljubio u lice za dovišenja, na sto je ona
reagirala najduljim i NAJDUBLJIM pogledom u oci te veceri, smjeskom i
zagrljajem... Okrenuo se, pokupio jos neke ljude koje sam vozio i krenuo
prema kuci lagano...

Sad, evo, pisem ovo stivo, jer me samo zanima, kaj se njoj ove noci vrzmalo
po glavi, i zasto vi curke tako nesto radite???

P.S. da ne velim da sam bio vec u takvim slicnim situacijama nekoliko puta,
samo me sad tek ova nagnala na ovo sve napisem...

Ivan

markec

/cut/

all women are bitches, except mum!

ixia

"Ivan" <iv...@mail.com> wrote in message news:dk2deo$547$1...@bagan.srce.hr...

> Naime, situacija je bila sljedeca, malo je dugacko, ali me bas zanima kaj
bu
> reko zenski dio grupe... /cut

a cuj... ako mislis da se nest "desilo" onda mozes napraviti dvije stvari:
a) reagirati
b) ne reagirati

tak je jednostavno.

za i jednu i drugu soluciju imas "+" i "-" stavki.
nema krivog i pravog odgovora. sto god da odlucis nemoj zaliti zbog te
odluke.
ako izaberes opciju a) kontaktiranja curke koja ima frajera napravi to tak
da ne bude tipa "barenja" nego stvaranja kontakta... npr kazes svojoj legici
da joj da tvoj broj i ak te oce nazvati nek te nazove. ak te nazove PRVO sto
moras rjesiti s njom da joj kazes da ne zelis nist dok je ona u vezi (to ti
je moj prijedog) i nek rjesi to sto ima rjesiti s frajerom.

javi ke si odlucio! :)

Marius

> [...]
> puta,
> samo me sad tek ova nagnala na ovo sve napisem...

Ja sam bio u dosta takvih situacija. Jednom se i jedna cura meni upucavala
na sestrinoj svadbi, pred mojom tadasnjom curom (naravno da nista nije
bilo). Dakle, moje misljenje je da djevojka u vezi ponekad zeli potvrditi
sama sebi da je jos uvijek privlacna i hot stuff, pa to radi na taj nacin.
Postoji velika sansa da bi te docekao cold shower da si nesto probao. Sa
druge strane, mozda je to bio jedan od onih rijetkih trenutaka gdje se
zauzeta cura bas pozeljela prasnuti sa nekim, njoj sexy, tipom na zabavi.
Ako takvu priliku propustis, vise ju neces dobiti, makar ju vidjao svaki
dan. Third, but not least, mozda si se curi jako svidio i htjela je nesto
vise, ali cekala je da ti napravis prvi korak, ili joj je bilo neugodno zbog
decka. Dakle, sumnjam da ti bilo tko moze odgovoriti... Zene nam vole
otezavati na ovaj nacin i cini mi se da je najpametnije napraviti ono sto u
tom trenutku zelis. Pa docekao te cold shower, ili ju povalio u wc-u, pa se
potuako s njenin deckom, barem ces znati da si ucinio ono sto si zacrtao.
Premladi smo da ne bi radili tako slatke greske. :))
--
Don't be sexist. Broads hate that.

Teronidovic

"Ivan" <iv...@mail.com> wrote in message news:dk2deo$547$1...@bagan.srce.hr...
<>

jako me podsjecas na iveka iz big brothera...
papak...

Ivan Matacic

> Naime, situacija je bila sljedeca, malo je dugacko, ali me bas zanima kaj bu
> reko zenski dio grupe...

Da, cura ima decka i ne dao joj Bog da pogleda nekog drugog tipa kojim
slucajem. Ona ima tog decka i ni u kom slucaju ne smije pogledati nekog
drugog, niti joj se ijedan smije svidjeti. Kad bi to bilo tako, onda ne bi
bilo raskida veza.

A u vezi subjecta poruke... Sva sreca pa muskarci to nikad ne rade...

Dodi k sebi malo.

--
www.elektronka.com

Ivan

> jako me podsjecas na iveka iz big brothera...
> papak...

Hvala na vrijeđanju. Lijepo od tebe "Teronidovic"!

P.S. Ne hvalim se i to ne volim se hvaliti, ali ja sam samo jedan mali,
obicni, fin, kulturan i pristojan sin jedinac, strogo odgojen po pravilima
roditelja, i zbog njihovog teskog zivota i smrti nekoliko djeteta, moje
rođene (al umrle) brace, odgojen sam po pravilima crkve i kavalir prema
curama, zenama, ljudima. Zato uvijek i najebem u zivotu!

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 13:14:12 +0100, Ivan wrote:

> KAJ ME ONDA IMAS IZAZIVAT

Dize si ego...vjerovatno je svjesna da od toga nema nista. Njen decko joj
je vjerovatno vec dopizdio ali ga i voli. Dobro joj je doslo malo
zavodjenja odnosno osjecaja da je jos pozeljna. Takvih flertova sa zauzetim
curama sam imao podosta, ja to jednsotavno ne uzimam previse ka srcu.
Poigram se sa tim kao i ona i na tome ostane. Nemoj samo ispast truba pa
trcati za njoj. Cooliraj pa njoj ak se prohtije bit ces obavijesten :)
To su ti one zenske fore...
....ja nikad ne bih prevarila decka, ako mi dodje da budem za drugim
muskarcem prekinit cu sa prvim...
To kad cujem kosa mi se digne...

Zene su ti kao macke..idu tamo gdje im je bolje, ali uvijek na sigurno.
Kak bi tebi dosla tako bi i otisla ;)

--
Edusex.Org - Seksualna Edukacija Online

http://www.edusex.org

ICQ 97665197

(iz e-mail adrese makni "abc.")

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 15:07:00 +0100, Ivan wrote:

> [...]
> rođene (al umrle) brace, odgojen sam po pravilima crkve i kavalir prema
> curama, zenama, ljudima. Zato uvijek i najebem u zivotu!

Znaci da imas potencijala da shvatis neke stvari :)
Ja sam vjernik, no pravila crkve slobodno zaboravi.
Ako ces se drzati neceg onda je to Biblija.
To sto si odgojen po strogim pravilima roditelja niti jednoj curi se nece
pretjerano svidjeti... IMO sve ovo sto si nabrojao kod cura bas i ne
prolazi.
Zalosno, ali tako je... Ne zelim te ubedirati, vec samo upozoriti da se ne
bi razocarao. Naci ces curu kojoj ces biti fin, miran i kulturan, a onda ce
te cura prevariti sa nekim "frajerom" i ti ces biti u kurcu i sve ce ti
zene biti kurve...

Moj prijedlog ti je da pratis grupu (iako ima gluposti nesto i shvatis),
pratis ljude oko sebe i na njihovim sranjima ucis kako se nositi.
Pogledaj kako prolaze mirni, tihi, fini decki i sto curama kod njih
(ne)odgovara, a sto im (ne)odgovara kod frajera. Kad shvatis u kojem
trenutku cure trebaju mirnog, tihog i finog decka, a u kojem trenutku macho
frajera...vrtit ces ih oko malog prsta :))))

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 15:18:19 +0100, Ivan Matacic wrote:

> A u vezi subjecta poruke... Sva sreca pa muskarci to nikad ne rade...

Muskarci to rade iz drugih pobuda i razloga, to je jedina i vrlo bitna
razlika.

Teronidovic

> [...]
> deckom), koji je dao naslutiti da ce vecer krenuti u drugom smjeru. Cijelu

sta seres da si fin i kulturan...a vec si na pocetku i sam znao da ce vecer
krenuti u "drugom smjeru" sto god to znacilo

> [...]
> partner, decko s kim je ona dosla na svadbu otisao negdje van (na zrak
> valjda), ja sam ju pozvao na ples, odusevljeno je prihvatila i plesala

gdje ti je ovdje "odgojen sam po pravilima crkve i kavalir prema
curama, zenama, ljudima"...gdje su ti ovdje one zapovjedi koje
govore da ne diras u tudjeg zenidbenog druga ili kako vec idu..
faco, ne? lik ode na zrak, a ti odmah shemu-plesanje, diruckanje,
a sto ti se vrtilo u glavi da ne pricam..nemam se snage nadjebavati
s tobom, ali ti si tipican primjer nrda u svakom pogledu...da ne pricam kad
situacija stisne onda odes pisati zalopojke na njuze...
nego shema je u tome da nisi imao muda povuci pravi potez i sad ti je
zao, a voz ode stari znas

> [...]
IZAZIVAT,
> ako ti je decko tu?! S njim si, volis ga, i budi s njim. S ostalima se

da, da, da....kao nije ti pasalo, ono necu, a hocu...hocu ali nemam muda...

nego lik, znas sta...
nista drugo sem preispitaj svoja moralna i vjerska uvjerenja jos jednom i
reci u kojem smjeru laznom karizmom pak ides ti...ne seruckaj ko u onom
replyu gore...
budi musko i reci, mala mi je digla kurac, a ja sam papak..sta mislis da ona
ne misli tako...ahhh likovi!

Shef

Ivan wrote:
> /cut

Dakle moguće je više razloga:

1. Flertovala bi s tobom
2. Želi napraviti dečka ljubomornim
3. Diže si ego
4. Želi osjetiti da je još poželjna
5. Želi se prasnuti s tobom da dečko ne zna
6. Ljubav na prvi pogled i radi tebe bi napucala svog sadašnjeg dečka
samo da joj daš znak (yeah right) :)
7. Ostali razlozi kojih se nisam sjetio...

Rješenje: odluči što TI želiš.
Ne vjerujem da je ljubav na pravi pogled. Ako ju hoćeš prasnuti, pitaj
ju nakon malo zajebancije, alkohola i plesa to direktno (nasamo
naravno). Ako nećeš, makni se od zauzete cure, zajebavaj se s ostalima,
a njoj nedaj ni pogled. Jedino ak si takav papak, pa želiš flertovanje :)

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 17:54:35 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> Muskarci to rade iz drugih pobuda i razloga, to je jedina i vrlo bitna
> razlika.

Molim te, ne generaliziraj ... muskarci ovo , zene ono ... bljak .

Teronidovic

"kiri" <kiri...@ark.cc.fer.hr> wrote in message

nemoj gledati tak ravno...ipak postoji segregacija spolova...bilo bi to easy
... ocke imamo mi dodirnih tocaka puno, ali .......

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 18:52:24 +0100, kiri wrote:

> Molim te, ne generaliziraj ... muskarci ovo , zene ono ... bljak .

Kiri tebi se doslovno svaki put mora crtati. Zasto robujes pretpostavkama
covjece ??? Bar sam tebi nekoliko puta objasnio na koga mislim kada pisem
opcenito. Ne generaliziram jer bi to znacilo da se to odnosi i na casne
sestre, a ne odnosi se. Svijet nije onakav kakav bi ti htio...ili ja.
Promatram ponasanja i razmisljanja vecine i tako i pisem.

U tvom svijetu su zene jednake muskarcima, nitko nikog ne vara i ostale
fantazije....e pa svijet je ipak bitnije drugaciji.
To ili shvatis pa si nogama na zemlji ili sanjaris pa bivas povrijedjen...

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 18:58:30 +0100, Teronidovic wrote:

> nemoj gledati tak ravno...ipak postoji segregacija spolova...bilo bi to easy
> ... ocke imamo mi dodirnih tocaka puno, ali .......

Ne vrijedi...nemoj se truditi...
Odgovorit ce ti da se on sa takvima ne druzi :)))

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> Muskarci to rade iz drugih pobuda i razloga, to je jedina i vrlo bitna
> razlika.

Kojih drugih? Nemogucnosti da budu u monogamnoj vezi? ;> Kad im se
digne na neku, ne mogu odoljeti a da je bar ne pokusaju "osvojiti"?

Nismo sa sigurnoscu utvrdili ni iz kojih pobuda i razloga je doticna
cura to napravila. Nisi li ti napisao da si time "dize ego"? Pa zar
muskarci to nikad ne rade iz takvih pobuda?

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 18:56:15 +0200, Vjera Lopina wrote:

> Kojih drugih? Nemogucnosti da budu u monogamnoj vezi? ;> Kad im se
> digne na neku, ne mogu odoljeti a da je bar ne pokusaju "osvojiti"?

Sad vec vidim da osobna iskustva progovaraju :)))
Muskarci u vezi ne osvajaju zene, vec ih pokusavaju pojebati ako im bas
dodje do toga. Nema tu nekog pretjeranog koketiranje, vec konkretnih
ponuda. Sa time ne hrani svoj ego nego zadovoljava seksualne apetite.

> Nismo sa sigurnoscu utvrdili ni iz kojih pobuda i razloga je doticna
> cura to napravila. Nisi li ti napisao da si time "dize ego"? Pa zar
> muskarci to nikad ne rade iz takvih pobuda?

Nikad necemo niti utvrditi posto citamo necije subjektivne dojmove. Trebalo
bi cuti i drugu strasnu price. Muskarci si dizu ego drugim stvarima, ako ce
i sheviti sa strane to ce biti kao sto si napisala jer im se digao, a ne
zbog dizanja ega.

Bottom line is..zene koje varaju rade to iz razlicitih pobuda, muskarci
uglavnom jer im se digao :))

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 19:08:32 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> Kiri tebi se doslovno svaki put mora crtati. Zasto robujes
> pretpostavkama covjece ???

Ti robujes pretpostavkama, upravo zato sam ti odgovorio.

Otkud ti ideja da muskarci nece nikad flertovarti zato da provjere da li
su pozeljni, i da je to ponasanje rezervirano za zene. Eto, za mene je to
tvoja pogresna pratpostavka, jer znam za suprotne primjere. Testiranje
drugih radi umirivanja svojeg ega je opcenita ljudska (losa) sklonost, i
to ne samo u musko-zenskim odnosima.

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 20:44:54 +0100, kiri wrote:

> Ti robujes pretpostavkama, upravo zato sam ti odgovorio.

???

> Otkud ti ideja da muskarci nece nikad flertovarti zato da provjere da li
> su pozeljni, i da je to ponasanje rezervirano za zene.

Gdje sam ja to napisao ? Gdje si ti procitao tu moju ideju ?
Ima ih naravno, no to nije odlika signifikantne vecine stoga ih niti ne
spominjem.

> Eto, za mene je to
> tvoja pogresna pratpostavka, jer znam za suprotne primjere.

Digao sam ruke od toga da ti mene uopce shvatis jer je to naprosto
nemoguce. Nevjerovatno ali lakse sa zenom dodjem na zelenu granu nego sa
tobom :)
Primjer dokazuje sto ? Da postoji i druga strana price ? I sto sa tim ?
Jel vecina frajera dize svoj ego koketiranjem ili nekim macho forama ?

> Testiranje
> drugih radi umirivanja svojeg ega je opcenita ljudska (losa) sklonost, i
> to ne samo u musko-zenskim odnosima.

Nisam ni tvrdio drugacije...

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 19:11:30 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> Ne vrijedi...nemoj se truditi...
> Odgovorit ce ti da se on sa takvima ne druzi :)))

Ne, ja se necu sprdati s tobom kako ti sada pokusavas sa mnom, nego cu ti
odgovoriti argumentom zasto sam to napisao. Flertovanje je nesto sto ne
radis uvijek na svjesnoj razini, ponekad osoba flertuje potpuno
podsvjesno, daje neke znakove podsvjesno i to su urodjeni mehanizmi. Ti
"dugi" pogledi, razmisli malo da li ih bas kontrolirano izvodis, ili se
oni dogode sami od sebe ? To moze raditi muska i zenska osoba, bez
razlike. Mogu reci da sam sigurno i ja vise puta flertovao bez ikakvog
zacrtanog cilja i plana, i godilo mi je, nisam to planirao nego se
dogodilo. Ja mislim da smo svi skloni ponekad podsvjesno to raditi.

Uostalom, evo jedan drugi primjer, ajde reci da mnogi muskarci nece
ponekad u zivotnim situacijama koristiti svoj sarm pred nepoznatom zenom
da negdje nesto ostvare preko reda, bolje prodju itd... cak i kad im se ta
zena uopce ne svidja. A da to napravi zena onda bi ti rekao "ma da, to je
tipicno zenski, fufe i sponozruse, bla bla bla...". Eto, toliko o
robovanju pretpostavkama :)

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 20:53:32 +0100

> Gdje sam ja to napisao ? Gdje si ti procitao tu moju ideju ?

Rekao si, citiram: "Muskarci to rade iz drugih pobuda i razloga, to je

jedina i vrlo bitna razlika".

Koje su to "druge pobude" nisam uspio pohvatati, niti si objasnio. A sad
na kraju se slazes da zapravo rade to ponekad iz sasvim istih pobuda.

Ivan

Thnx ljudi svima, posebno Rajnusu.

Usera pod nickom "Teronidovic" ne zelim uopce komentirati. Da si samo malo
pazljivije i sa malo vise paznje i koncentracije procitao moj originalni
post, nebi, da izvines, srao po newsima, sa blentavim komentarima. Zato, daj
molim te, ne kenjaj, uopce se ne zelim svaditi i prepucavati.

Lijep ti pozdrav

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 21:18:32 +0100, kiri wrote:

> Ne, ja se necu sprdati s tobom kako ti sada pokusavas sa mnom, nego cu ti
> odgovoriti argumentom zasto sam to napisao.

Ja se ne sprdam sa tobom, da se sprdam uvidio bi da je to potpuno drugacije
:)

> [...]
> zacrtanog cilja i plana, i godilo mi je, nisam to planirao nego se
> dogodilo. Ja mislim da smo svi skloni ponekad podsvjesno to raditi.

To stoji.. ako flert gledas u kontekstu bezazlenog pogleda. No ako ides
daleko kao ona cura sa Ivanom onda je to daleko od podsvijesnog.
To je cin sa predumisljajem i muski rijeto idu toliko daleko iz zezancije
ili egotripa.
Te bezazlene poglede niti ne racunam niti ih smatram ozbiljno jer nikad ne
znas zasto ti se neka cura smjeska :)

> [...]
> zena uopce ne svidja. A da to napravi zena onda bi ti rekao "ma da, to je
> tipicno zenski, fufe i sponozruse, bla bla bla...". Eto, toliko o

To ja nisam rekao. Dakako da sam iskoristio sarm i to pred svojom curom ne
vidim ja tu nista sporno niti kod cura. Sarm i stile jedno a droljasti
nastup drugo..no nije uopce o tome rijec.
Ovdje nije topic kad ja uletim u FINU i sa smjeskom zamolim sluzbenicu od
40g da mi pomogne ispuniti obrazac. Tu se radi o flertu tipa...koji ide
puno dalje cak i do nekih osjecaja i zaljubljenosti. Cur aflertuje i uziva
u tome da netko slini za njom. Muskarci u flertu ne idu toliko daleko.

Ono sto ti pises stoji, ali to uopce nema veze sa onim sto je Ivan pisao.

Last lap

Teronidovic <tara.tom@tom.m> wrote in message

> "Ivan" <iv...@mail.com> wrote in message news:dk2deo$547$1...@bagan.srce.hr...
> <>
>
> jako me podsjecas na iveka iz big brothera...
> papak...

Ajde, Teronidovicu suti. Lijepo bi te molio.

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 21:20:56 +0100, kiri wrote:

> [...]
>
> Koje su to "druge pobude" nisam uspio pohvatati, niti si objasnio. A sad
> na kraju se slazes da zapravo rade to ponekad iz sasvim istih pobuda.

Necu govoriti po iznimkama, govorim o ucestalom ponasanju.
No ti govoris o jednom, a ja o drugom.
Nema smisla o tome raspravljati jer cemo se opet uvuci u raspravu koja ne
vodi nicemu i nema veze sa Ivanovim problemom.

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 21:31:51 +0100

> Necu govoriti po iznimkama, govorim o ucestalom ponasanju.
> No ti govoris o jednom, a ja o drugom.
> Nema smisla o tome raspravljati jer cemo se opet uvuci u raspravu koja
> ne vodi nicemu i nema veze sa Ivanovim problemom.

Ok, ali ni tvoja tvrdnja nema veze s ivanovim problemom...

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 22:26:11 +0100, kiri wrote:

> Ok, ali ni tvoja tvrdnja nema veze s ivanovim problemom...

Da, ona cura je tak bezazleno flertovala....

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 22:22:29 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> Da, ona cura je tak bezazleno flertovala....

Ja ne iskljucujem i mogucnost da je on malo ekstenzivno protumacio njezine
znakove... znas ono, sugestija, ti zelis to tako tumaciti pa tako tumacis.
Tesko je biti objektivan, kada si subjekt :)

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 21:29:09 +0100
> [...]

> To stoji.. ako flert gledas u kontekstu bezazlenog pogleda. No ako ides
> daleko kao ona cura sa Ivanom onda je to daleko od podsvijesnog.

Kako je cin s predumisljajem, sta zena si je vec doma isplanirala prije
nego ga je upoznala da ce s njim, ili s kime god, flertovati ? :)

Ja mislim da je to bez potpune svijesti, curu je ponio trenutak, i ono
mogu si potpuno lako zamisliti i situaciju kad je neki frajer trenutno
ljut na svioju curu pa se duri tako da je pretjerano "ljubazan" prema
drugim zenama u okolini ... potpuno realno, i moguce.

> i muski rijeto idu toliko daleko iz
> zezancije ili egotripa.
> Te bezazlene poglede niti ne racunam niti ih smatram ozbiljno jer nikad
> ne znas zasto ti se neka cura smjeska :)

I tebi su nalijepili cedulju na ledja pa su ti se sve smjeskale :))

> Cura flertuje i
> uziva u tome da netko slini za njom. Muskarci u flertu ne idu toliko
> daleko.

Generaliziranje. Govoris u ime sebe i (valjda) par svojih frendova.

Evo, bez podcjenjivanja tvojih stavova, ja mislim ovako:
Postoji onaj faktor "kod susjeda je trava uvijek zelenija", i to ljudi u
vezi ponekad manifestiraju, bilo muski ili zenski. Dakle kad si u vezi,
i recimo veza dozivi neku malenu krizu i onda promatras osobe sa strane i
ucini ti se da je neka druga osoba bolja/-lji od tvoje/-g partnera/-ice .
To se dogadja bez obzira na spol.

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> Sad vec vidim da osobna iskustva progovaraju :)))

Eh, da su bar osobna iskustva! :> Ne zelis znati kakvi su tipovi mene
pokusavali osvojiti. Uglavnom oni koje ja nikad ne bih. A ako se nekom
od onih koji su se meni svidjali i digao, uvijek su imali neki dobar i
uvjerljiv razlog da nista ne pokusaju sa mnom. :<

> Muskarci u vezi ne osvajaju zene, vec ih pokusavaju pojebati ako im bas
> dodje do toga.

Jesi li primijetio da sam rijec 'osvojiti' obiljezila nekakvim znakicima
ispred i iza?

> Nema tu nekog pretjeranog koketiranje, vec konkretnih
> ponuda. Sa time ne hrani svoj ego nego zadovoljava seksualne apetite.

To dvoje (hranjenje ega i zadovoljavanje seksualnih apetita) se IMHO
uopce ne iskljucuje. Mnogi jako dobro uspijevaju iskombinirati jedno s
drugim. I muskarci i zene.

> Nikad necemo niti utvrditi posto citamo necije subjektivne dojmove. Trebalo
> bi cuti i drugu strasnu price.

Mislis, stranu? Koja je mozda strasna, a mozda i strashna. :)

> Muskarci si dizu ego drugim stvarima, ako ce
> i sheviti sa strane to ce biti kao sto si napisala jer im se digao, a ne
> zbog dizanja ega.

Kojim si drugim stvarima muskarci dizu ego? Ne mislis da ima i onih
kojima svaka nova reckica na krevetu (ili cemu vec) takodjer dize ego?

> Bottom line is..zene koje varaju rade to iz razlicitih pobuda, muskarci
> uglavnom jer im se digao :))

Zasto imas tako lose misljenje o vlastitom spolu? ;) Ima li poneki
medju vama koji je u stanju kontrolirati svoje seksualne apetite?

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 22:41:51 +0100, kiri wrote:

> Ja ne iskljucujem i mogucnost da je on malo ekstenzivno protumacio njezine
> znakove... znas ono, sugestija, ti zelis to tako tumaciti pa tako tumacis.
> Tesko je biti objektivan, kada si subjekt :)

Istina, kao sto sam napisao ono je njegov subjektivan dojam. No ja ga mogu
razmatrati samo takvog kakav je jer drugu stranu price ne znam.

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 22:43:53 +0100, kiri wrote:

> Kako je cin s predumisljajem, sta zena si je vec doma isplanirala prije
> nego ga je upoznala da ce s njim, ili s kime god, flertovati ? :)

Niti flert niti sex ti se ne mogu samo tek tako dogoditi. To nije nesto sto
ti izleti iz usta pa poslje razmisljas o posljedicama.

> [...]
> ljut na svioju curu pa se duri tako da je pretjerano "ljubazan" prema
> drugim zenama u okolini ... potpuno realno, i moguce.

Tesko mi je zamisliti da je netko bez svijesti cijele veceri. Jedno je
rukovanje i pogled sa smjeskom. To je trenutno i to se cini nesvjesno i
tesko mozes na to utjecati. Ja to ne smatram flertom. Ono sto je radila
kasnije je itekako bila svjesna, cak sam uvjeren da je i razmisljala dok su
se pogledi susretali. To IMO nije nesto nesvjesno.

> I tebi su nalijepili cedulju na ledja pa su ti se sve smjeskale :))

Sto treba znaciti "i tebi" :))

> Generaliziranje. Govoris u ime sebe i (valjda) par svojih frendova.

Nije generaliziranje nego govorim opcenito sto naravno znaci da ne spadaju
svi u tu kategoriju. Moji frendovi ne flertaju. Oni imaju cure i ako hoce
nesto sa strane to je uglavnom izravno i diskretno (oni koji to rade).

Evo mogu i ja tebi dati jedan primjer. Jedan moj frend je isao na jedno
20tak kavica sa nekom curom. Nakon poduzeg vremena i nakon sto su se
prestali vidjati saznao je da ona ima decka. Ona niti jednog trenutka nije
spomenula decka u njihovim razgovorima. On je zamracio. Sutra dan sjedi u
stucu sa prijateljem i ona slucajno ulazi i prokomentira kako je isao sa
njom redovito na kave, a ona ima decka. Ovaj zanjemio iz razloga sto je i
on sa njom isao na kave. Naravno cura niti ovom drugom nije rekla nista za
decka. E sad ti meni reci sto se krije iza tog flertovanja? Cura nije imala
namjeru niti je i makar zabrijala sa ijednim od njih dvojice. Oni su
naravno ocekivali nesto no nikad se nije nista razvilo.
Sto sad reci o toj curi ?
I ja sam jednom bio zrtva takvog flerta.
Upoznao curu, otisao sa njom na kavu i bilo je odlicno. 5h sati smo pricali
a da nismo shvatili kako brzo vrijeme prolazi. Nakon kavice negdje je
zapelo i nisam shvacao u cemu je problem. Sazano sam da ima decka i da voli
okolo flertovati sa deckima. Kad sam ju pitao zasto mi nije spomenula niti
jednom decka rekla je da je mislila da ja znam...buljv...srach...hrach :)

Jedan frend je bio sa jednom curom koja sad ima decka, no ova redovito
dolazi kod njega i nikad niceg nema... Mogu ti jos hrpu primjera navesti,
ali ne mogu niti jedan gdje je neki lik tako flertovao sa curama po kavama.
Ako je netko i isao na kavu sa nekom to je bilo sa ciljem da ju posevi.
Sad ces mi reci da ove cure sve to rade nesvjesno!? ...I don't think so...

> [...]
> ucini ti se da je neka druga osoba bolja/-lji od tvoje/-g partnera/-ice .

To je istina, no ne vidim izravnu vezu sa flertovanjem.

kiri

On Sun, 30 Oct 2005 23:23:51 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> Niti flert niti sex ti se ne mogu samo tek tako dogoditi. To nije nesto
> sto ti izleti iz usta pa poslje razmisljas o posljedicama.

A cuj, ima ljudi koji fakat ne kontroliraju emocije i ponasaju se
impulzivno. Ja ne spadam bas u takve, ali ima ih dosta, i mogu reci da ih
ne osudjujem, zapravo njima nije lako sto su takvi, pa ih na neki nacin
zapravo zalim.

> [...]
> sto je i on sa njom isao na kave. Naravno cura niti ovom drugom nije
> rekla nista za decka. E sad ti meni reci sto se krije iza tog

A kak si zakljucio da je to flertovanje. Mozda je zeni bilo dosadno, mozda
su imali zanimljive teme za pricati pa joj je bio ugodno drustvo... itd.

> Cura nije imala namjeru niti je i makar zabrijala sa
> ijednim od njih dvojice. Oni su naravno ocekivali nesto no nikad se nije
> nista razvilo. Sto sad reci o toj curi ?

Krivo pitanje, pravo pitanje bi bilo sto reci o dvojici budala koji su
isli na 20 kava samo zato sto ocekuju nesto ...

> I ja sam jednom bio zrtva takvog flerta.

Zrtva ? Sad sam se od srca nasmijao . Pa sto je to "zrtvovano", ako si
otisao na kavu sa nekom simpaticnom osobom i proveo vrijeme ugodno ?
Sta ti ides na kavu samo s curama koje namjeravas sheviti ?

> [...]
>
> Jedan frend je bio sa jednom curom koja sad ima decka, no ova redovito
> dolazi kod njega i nikad niceg nema... Mogu ti jos hrpu primjera

Cek, cek, cek, mislim da opet ti i ja govorimo o razlicitom paru
rukavica...

Bojim se da ti svaki izlazak jedne zenske osobe s jednom muskom osobom
svrstavas u kategoriju musko-zenskih odnosa, tj. izlaska s potencijalnim
ciljem da nesto izmedju njih bude, ili upoznavanje radi procjene da li bi
nesto moglo biti.

Ali to uopce ne mora biti tako! Pa znas, imaju ljudi i druge potrebe osim
seksualnih, na primjer socijalne ! Ne mislis da cura moze zeljeti otici s
tobom na kavu zato sto su joj ostali kolege na poslu seljacine ili glupi
pa te vidi kao jedno normalno i dobro drustvo za prikratiti vrijeme ? Ili
cura voli upoznavati nove ljude i brbljati, a ti si se slucajno tu nasao .

Ja to uopce ne gledam tako... Mogu otic na kavu s curom koju poznam, jer
mi je ona zanimljiva kao osoba, imamo neke zajednicke interese, dobro se
zabavljamo, volimo pricati o slicnim stvarima, ugodno smo si drustvo, i
to je za mene cisti socijalni odnos ljudi bez nekog skrivenog cilja. Da
li ta cura/zena ima decka, muza , 2 decka , curu, ili nikoga, tada mi je
uglavnom nebitno. Isto tak mogu otic na kavu s osobom koju ne poznam, jer
mi je uvijek fora upoznat nekog novog ...

Dakle, ja ne vidim nist narocito lose u tome da cura ode sa mnom na kavu i
ako ima decka, pa sta bi ljudi koji imaju partnera trebali biti zakljucani
doma pod lokotima ? A ako me pocne zanimati kao zenska s kojom bih stvarno
mogao nesto i imati, do tada cu svakako vec saznati da li ima nekoga (ako
nista drugo, mogu ju to lijepo i pitati), ili nema.

> ali ne mogu niti jedan gdje je neki lik tako flertovao sa
> curama po kavama. Ako je netko i isao na kavu sa nekom to je bilo sa
> ciljem da ju posevi.

Pa mogu samo reci da su za mene to jadni ljudi koji ce ici na kavu samo sa
zenskom osobom koju zele posheviti. Mislim da ti se tu krije i odgovor
zasto tako slabo razumijes zene. Zato sto ih nikad ne slusas i ne shvacas
kao osobe, nego je svaki tvoj razgovor s ciljem pridobivanja njezine
naklonosti (a tako ne mozes biti potpuno iskren, otvoren, i ono sto jesi).
A meni je recimo tako super imati frendicu pred kojom ne moram bas nista
glumiti, kojoj mogu istracati svoju curu ili neku koju sam bas upoznao, i
cuti njeno misljenje o svemu. Jer , recimo ja sam svjestan da ja, kao
logicar po nacinu razmisljanja, ne mogu sagledati sto je u glavi neke cure
koja je totalno drugacijeg karaktera od mene...
Ja stvarno imam dojam da sam od nekoliko frendica toliko toga naucio o
zenskom rodu, koliko nisam od svih bivsih cura zajedno.

> Sad ces mi reci da ove cure sve to rade nesvjesno!?
> ...I don't think so...

A iskreno, ne znam, trebalo bi razmatrati od slucaja do slucaja. Ali ne
treba zato skakati na zakljucak da to rade svjesno.

Gigi

Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote in message
: To su ti one zenske fore...
: ....ja nikad ne bih prevarila decka, ako mi dodje da budem za drugim
: muskarcem prekinit cu sa prvim...
: To kad cujem kosa mi se digne...
:

Hehe, moj frend (ne onaj koji ima veliku batinu(sa hr.alt.seks) :O) )
kaze da su zene ko majmuni(ce) i idu sa grane na granu, al one su onaj
oblik majmuna koji ne moza skakati sa grane na granu, nego se mora
istovremeno pridrzavati za obje, tj. drzi se za prvu, pa se uhvati i za
drugu, pa pusti prvi i tako ide dalje! :O) Ok, moj frend je trenutno u
fazi u kojoj mrzi zene(jeeebiga, jedna teta ga je povrijedila) al zato
sevi ko "majmun"!!! :O))))

Gigi...

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 00:38:12 +0100, kiri wrote:

> [...]
> impulzivno. Ja ne spadam bas u takve, ali ima ih dosta, i mogu reci da ih
> ne osudjujem, zapravo njima nije lako sto su takvi, pa ih na neki nacin

Impulzivne osobe se ponasaju diskretno ne kontinuirnao, znaci ispucaju se u
kratkom vremenskom intervalu. To nikako ne moze trajati par sati, dana ili
stogod...

> A kak si zakljucio da je to flertovanje. Mozda je zeni bilo dosadno, mozda
> su imali zanimljive teme za pricati pa joj je bio ugodno drustvo... itd.

Nisam ja zakljucio nego ona dvojica sa kojima je bila.
Ako imas decka to onda ne radis. Tebi je to opravdano ?
Tebi bi bilo sasvim ok da nemas pojma kako tvoja cura izlazi frajerima na
kavice da pri tome presucuje vasu vezu kada je ocito da frajeri zele imati
nesto sa njom ?

> Krivo pitanje, pravo pitanje bi bilo sto reci o dvojici budala koji su
> isli na 20 kava samo zato sto ocekuju nesto ...

Oni su sad tu nebitni, to nista ne mjenja na stvari kakava je ona.
Nisam te pitao za njih nego za nju.

> Zrtva ? Sad sam se od srca nasmijao . Pa sto je to "zrtvovano", ako si
> otisao na kavu sa nekom simpaticnom osobom i proveo vrijeme ugodno ?
> Sta ti ides na kavu samo s curama koje namjeravas sheviti ?

Ne. Necu reci da je slagala, vec je presutila jednu ogromnu stvar i istinu.
Nisam ja tu nista stradao, netko na mom mjestu bi. Nije stavr u tome vec u
principu. To sto radi IMO nije ok.

> [...]
> ciljem da nesto izmedju njih bude, ili upoznavanje radi procjene da li bi

Naravno da je svaka komunikacija sa zenama musko-zenski odnos. To nema veze
sa mojim eventualnim ciljem ili trazenjem partnera. Ja svaki razgovor sa
zenskom osobom smatram musko-zenskim odnosom. Svaki odnos sa kolegicom
smatram musko-zenskim odnosom sa kolegicom sa faksa ili posla. Ja zene
nikad ne mogu gledati kao muskarce. Ako izadjem sa frendicom na kavu onda
je to musko-zenski prijateljski odnos. Ne mogu se niti bi one htjele da se
ja sa njima odnosim "ravnopravno" kao sa muskarcima odnosno prijateljima.

> Ali to uopce ne mora biti tako! Pa znas, imaju ljudi i druge potrebe osim
> seksualnih, na primjer socijalne !

Tocno tako. No onda kad se pocne pricati o tome onda se spomene decko,
ljubav, veza i sl. Presucivacnje toga kada vidis da se druga osoba zanima
za tebe i ti ju drzis u neznanju ko budalu nije u redu.

> [...]
> cura voli upoznavati nove ljude i brbljati, a ti si se slucajno tu nasao .

Naravno da moze...ali se onda ne ponasaju kao one koje sam naveo.

> [...]
> uglavnom nebitno. Isto tak mogu otic na kavu s osobom koju ne poznam, jer
> mi je uvijek fora upoznat nekog novog ...

To sve nema veze sa flertovanjem :)

> [...]
> mogao nesto i imati, do tada cu svakako vec saznati da li ima nekoga (ako
> nista drugo, mogu ju to lijepo i pitati), ili nema.

No ako vidis da se cura zanima za tebe i ne ide sa tobom na kavu da bi se
olaksala vec zato sto joj se svidjas, naravno da ces joj ukazati na to.
Neces se igrati sa njezinim nadama...zar ne ?

> [...]
> kao osobe, nego je svaki tvoj razgovor s ciljem pridobivanja njezine
> naklonosti (a tako ne mozes biti potpuno iskren, otvoren, i ono sto jesi).

E kiri ...postedi me molim te :)))
Ja se ne poistovjecujem sa svojim prijateljima.
Cemu generaliziranje ? :)

> [...]
> Ja stvarno imam dojam da sam od nekoliko frendica toliko toga naucio o
> zenskom rodu, koliko nisam od svih bivsih cura zajedno.

Ides bezpotrebno u sirinu.

> A iskreno, ne znam, trebalo bi razmatrati od slucaja do slucaja. Ali ne
> treba zato skakati na zakljucak da to rade svjesno.

Ako ne rade svjesno...onda jebeno gadno ne kontaju neke stvari i treba im
pomoc....

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 00:38:33 +0100, Gigi wrote:

> [...]
> drugu, pa pusti prvi i tako ide dalje! :O) Ok, moj frend je trenutno u
> fazi u kojoj mrzi zene(jeeebiga, jedna teta ga je povrijedila) al zato

Nesto slicno kao ovo
http://www.intellectualwhores.com/masterladder.html

:)))

Gigi

[...]
: :)))
:

Uh, eh, ne znam, umoran sam(cekam da mi skine neko sranje s neta) pa mi
se ne da bas sad sve to citat : ) al, obecajem, ako lazem ne volim Tita,
da cu jednoga dana, negdje, to MOZDA i procitati :)))

Gigi...

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 00:59:59 +0100
> [...]

> Impulzivne osobe se ponasaju diskretno ne kontinuirnao, znaci ispucaju
> se u kratkom vremenskom intervalu. To nikako ne moze trajati par sati,

Pa moze par sati .. jos ako je malo alkohola prisutno, nekontrolirani
postupci se lako dogadjaju. istina je da su neke osobe tome sklonije, ali
zato mozes biti pametan pa ili A) takvu si ne uzeti za curu B) takvu si
uzeti za curu, ali ti raditi to isto, onda nema ljubomore jer ste even :)

> Nisam ja zakljucio nego ona dvojica sa kojima je bila.
> Ako imas decka to onda ne radis.

Sto ne radis, ne ides na kavu s drugim muskim osobama ? Ja ne vidim nista
lose u tome, sve dok se radi o socijalnom odnosu.

> Tebi je to opravdano ?
> Tebi bi bilo sasvim ok da nemas pojma kako tvoja cura izlazi frajerima
> na kavice da pri tome presucuje vasu vezu kada je ocito da frajeri zele
> imati nesto sa njom ?

Naravno da mi je ok. Ali bi i njoj moralo biti ok da ja to radim s drugim
curama, naravno. Zapravo, ja sam takav, volim se druziti sa curama i
mislim da me ni jedna ne bi mogla sprijeciti da to radim, ako to nije u
stanju podnesti onda je bolje da nema posla sa mnom.

> Oni su sad tu nebitni, to nista ne mjenja na stvari kakava je ona.
> Nisam te pitao za njih nego za nju.

Pa ja iz ovoga ne vidim nista lose u tome kakva je ona. Ako nije htjela
niti namjeravala prevariti decka, onda je ona totalno ok.
Nemoj mi sada pliz pricati da je i varanje mislju varanje, jer onda ti
varas curu svaki put kad pogledas golu zensku na www.gola-zenska.com

> Ne. Necu reci da je slagala, vec je presutila jednu ogromnu stvar i
> istinu. Nisam ja tu nista stradao, netko na mom mjestu bi. Nije stavr u
> tome vec u principu. To sto radi IMO nije ok.

Kako bi stradao ? Platio bi 10 kava, uf gadno ...
Zena ce od tebe praviti budalu uvijek tocno onoliko koliko joj
to dozvoljavas :)

> [...]
> kavu onda je to musko-zenski prijateljski odnos. Ne mogu se niti bi one
> htjele da se ja sa njima odnosim "ravnopravno" kao sa muskarcima odnosno

E, hebiga. Onda si seksist :)

> Tocno tako. No onda kad se pocne pricati o tome onda se spomene decko,
> ljubav, veza i sl. Presucivacnje toga kada vidis da se druga osoba
> zanima za tebe i ti ju drzis u neznanju ko budalu nije u redu.

Pa jesu li popricali o tome ? Jel ju pitao tvoj frend da li je u vezi i
ona je rekla na to - ne, nisam ?

> Naravno da moze...ali se onda ne ponasaju kao one koje sam naveo.

Pa po tebi je vec i sam odlazak na kavu nesto sto kao "zauzeta" ne smije
:)

> To sve nema veze sa flertovanjem :)

Ima, jer ti upravo pokusavam objasniti da nije svaki odlazak na kavu
flertovanje. Ok, mozda ja vise u ovoj fazi zivota i ne znam sto je
pravo flertovanje, ali zato vrlo tocno znam sto nije flertovanje.

> No ako vidis da se cura zanima za tebe i ne ide sa tobom na kavu da bi
> se olaksala vec zato sto joj se svidjas, naravno da ces joj ukazati na
> to. Neces se igrati sa njezinim nadama...zar ne ?

Pa ja ne znam procijeniti njezine nade, niti ih procijenjujem ako s njom
izlazim kao s _osobom_ a ne potencijalnom curom, kuzis. Ja cu tada biti
prirodan, a kak ce me ona protumaciti, to je njezin problem. Ako joj nesto
nije jasno, slobodno pita , ili nek suti zauvijek :)

> E kiri ...postedi me molim te :)))

Cega, gorke istine :) ?

> Ako ne rade svjesno...onda jebeno gadno ne kontaju neke stvari i treba
> im pomoc....

Ili ti ne kontas neke stvari, a one kontaju ....

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 01:56:20 +0100, kiri wrote:

> [...]
> zato mozes biti pametan pa ili A) takvu si ne uzeti za curu B) takvu si
> uzeti za curu, ali ti raditi to isto, onda nema ljubomore jer ste even :)

E jebiga sad...jos da je nadrogirana i ima pticiju gripu :)
Sto neces sve napisati sam da nije onako kako sam ja napisao .)

> Sto ne radis, ne ides na kavu s drugim muskim osobama ? Ja ne vidim nista
> lose u tome, sve dok se radi o socijalnom odnosu.

To kazes covjeku koji je svaki dan na kavi :Đ

> [...]
> mislim da me ni jedna ne bi mogla sprijeciti da to radim, ako to nije u
> stanju podnesti onda je bolje da nema posla sa mnom.

No comment

> [...]
> niti namjeravala prevariti decka, onda je ona totalno ok.
> Nemoj mi sada pliz pricati da je i varanje mislju varanje, jer onda ti

Ne mislim da je to varanje, ali IMO to apsolutno nije oK. Tu sad nema
smisla raspravljati ti mislis ovako ja onako.

> Kako bi stradao ? Platio bi 10 kava, uf gadno ...
> Zena ce od tebe praviti budalu uvijek tocno onoliko koliko joj
> to dozvoljavas :)

Ja ako cu uvijek placati cuge onda cu ju odmah parasnit u guzicu.
Zas bi ja placao svaku cugu ? Ne berem ja novce sa drveca, jebeno se
pomucim za njega. I kad budem imao stav ce biti isti. IMO svaka cura koja
drzi do sebe nece dati da platis cugu vise od dva puta.
Imas pravo, ja sam tenkre ispao samo prvi put. Uopce ne kuzis sto ti zelim
reci. To nije u redu i usudim se reci da se vecina ljudi samnom slaze.

> E, hebiga. Onda si seksist :)

Ako ti tako kazes. Nemoj mislit da sad "vracam" istom mjerom. Ja mislim da
je tvoja feminem strana previse dominantna. Nisam siguran kontriras li
iskljucivo meni ili branis zensku perspektivu.

> Pa jesu li popricali o tome ? Jel ju pitao tvoj frend da li je u vezi i
> ona je rekla na to - ne, nisam ?

Kiri nismo djeca...nije govno neg se pas posro.

> Pa po tebi je vec i sam odlazak na kavu nesto sto kao "zauzeta" ne smije
> :)

Puno stvari ti meni stavljas u usta.

> Ima, jer ti upravo pokusavam objasniti da nije svaki odlazak na kavu
> flertovanje.

Pa bravo...klap klap..
E tis' tipicno zensko... ne mozes tebi dokazati nesto da ga jebes. Dokaze
ti se nesto tek kad ti to shvatis :))

> [...]

> prirodan, a kak ce me ona protumaciti, to je njezin problem. Ako joj nesto
> nije jasno, slobodno pita , ili nek suti zauvijek :)

I ti meni kazes onda da ja ne kuzim zene ? Ti stvarno ocekujes da bi te
zena u takvoj situaciji otvoreno pitala ? Haaaaaaaa haaaaaa.
To je men logich, ne chick logic.
Say no more :)))

> Cega, gorke istine :) ?

Da.. do tebe sam zivo u mraku i ne znanju ti si me prosvijetlio :)

> Ili ti ne kontas neke stvari, a one kontaju ....

Ovo je vec previse da bi bilo slucajno ti se definitivno feminem!
Ja ne znam niti jednog muskarca koji kuzi zene kao ti. Postoji li muskarac
koji kuzi uopce zene ili obratno ?

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 09:07:48 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

ovo gore nije zanimljivo, sve smo vec rekli

> Ja ako cu uvijek placati cuge onda cu ju odmah parasnit u guzicu.
> Zas bi ja placao svaku cugu ? Ne berem ja novce sa drveca, jebeno se
> pomucim za njega. I kad budem imao stav ce biti isti.

Rajnuse !!! Ti ne znas matematiku. Ajde citaj pazljivo , napisao sam
"platio bi 10 kava", a govorili smo o 20 odlazaka na kavu. Upotrijebi
svoje znanje matematike i izracunaj da sam vec podrazumijevao da bi ti
platio svaku drugu, a ona svaku drugu . Ok ?

> IMO svaka cura
> koja drzi do sebe nece dati da platis cugu vise od dva puta.

Slazem se.

> [...]
> da je tvoja feminem strana previse dominantna. Nisam siguran kontriras
> li iskljucivo meni ili branis zensku perspektivu.

Branim ljudsku perspektivu.

> Kiri nismo djeca...nije govno neg se pas posro.

Pa lik ocito nije pitao na vrijeme niti se raspitao okolo o njoj... nego
tek nakon 20 kava. Njegova greska.

> Pa bravo...klap klap..
> E tis' tipicno zensko... ne mozes tebi dokazati nesto da ga jebes.
> Dokaze ti se nesto tek kad ti to shvatis :))

I dalje stojim iza toga da nije svaki odlazak na kavu flertovanje. Meni
mozes stvari dokazati samo cvrstim argumentima :)

> I ti meni kazes onda da ja ne kuzim zene ? Ti stvarno ocekujes da bi te
> zena u takvoj situaciji otvoreno pitala ? Haaaaaaaa haaaaaa.
> To je men logich, ne chick logic.
> Say no more :)))

Pa da sam otisao na kavu i da me zena na prvoj kavi pitala da li sam
slobodan, to sam dozivio, vise od jednom. Mislim nije tim rijecima pitala
ali i o tome smo pricali, valjda kuzis ako je cura inteligentna da ona
moze izvuci tu informaciju iz mene a da i dalje ostavi dojam kulerice i
nezainteresirane... a i ja pitanja na tu temu mogu dozivjeti kao obicnu
radoznalost i cavrljanje, a ne nekakvo provjeravanje terena...

Ali kuzis da to za mene nije uopce posebna situacija, to je svakodnevna
situacija jer ona meni nije napeta i ja idem na kavu iz socijalnih pobuda,
a to sto si ona vrti u glavi (ako si vrti) stvarno nije moj problem.

> Ovo je vec previse da bi bilo slucajno ti se definitivno feminem!
> Ja ne znam niti jednog muskarca koji kuzi zene kao ti. Postoji li
> muskarac koji kuzi uopce zene ili obratno ?

Pa ne kuzim ni ja dovoljno , ali opet to je zato sto ne kuzim ljude
opcenito dovoljno, a ne zato sto su zene nesto posebno. Dakle volio bih
da puno bolje razumijem ljude, i na tome treba cijeli zivot raditi...
Ima ljudi koji su mi stvarno dragi, ali njihovu logiku uopce ne razumijem,
a volio bih razumijeti i onda bi se bolje slagali.

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> I ti meni kazes onda da ja ne kuzim zene ? Ti stvarno ocekujes da bi te
> zena u takvoj situaciji otvoreno pitala ? Haaaaaaaa haaaaaa.
> To je men logich, ne chick logic.
> Say no more :)))

Ono u cemu je Kiri u pravu jest da previse generaliziras: zene su jedna
kategorija, muskarci druga. A ima nas koji smo izvan svih kategorija, pa
nam ta dvodijelna kategorizacija malo ide na jetra.

> Ovo je vec previse da bi bilo slucajno ti se definitivno feminem!
> Ja ne znam niti jednog muskarca koji kuzi zene kao ti. Postoji li muskarac
> koji kuzi uopce zene ili obratno ?

Opet ti sa svojim generalizacijama. Meni uopce nije napeto kuziti
"muskarce" kao nekakvu imaginarnu cjelinu. Sasvim mi je dovoljno da
nastojim skuziti onoga koji mi je interesantan.

BTW, je li ti promakao moj post (odgovor na tvoj) od sinoc u 22:27 ili
imas neki drugi razlog zasto nisi odgovorio na njega?

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 11:29:12 +0200, Vjera Lopina wrote:

> Ono u cemu je Kiri u pravu jest da previse generaliziras: zene su jedna
> kategorija, muskarci druga. A ima nas koji smo izvan svih kategorija, pa
> nam ta dvodijelna kategorizacija malo ide na jetra.

Kiri je misljenja da su zene i muskarci jednaki u svakom osim u fizickom
pogledu. Ti si sad upala i ne mozes shvatiti sto ja njemu govorim jer sam
neke stvari objasnio davno prije. Naravno da su neki ljudi izvan tih
okvira, ali to su neki ne vecina. Ja kada pisem pisem o vecini ne pisem o
iznimkama. Ako su svi moji prijatelji i njihove cure sa diplomom ili korak
do nje to ne znaci da svi imaju diplomu samo zato sto se ja druzim sa
takvima, niti da se svi ponasaju kao oni. Cak stovise oni spadaju u nekih
7%. Ja ne generaliziram vec pricam opcenito, kako da pricam pojedinacno ?

> Opet ti sa svojim generalizacijama. Meni uopce nije napeto kuziti
> "muskarce" kao nekakvu imaginarnu cjelinu. Sasvim mi je dovoljno da
> nastojim skuziti onoga koji mi je interesantan.

Ne moras shvatiti sve muskarce ali moras shvatiti neka opetovana ponasanja
kod svih muskaraca. Npr zene su emocionalnije muskarci su manje. Sad bi tu
kiri upao nije istina i muskarci itekako znaju plakati :)))
To je tako nema tu filozofiranja i trazenja svoje zenske strane i
izjednacavanja sa zenama. Vi mislite da ja generaliziram zato sto vi
gledate na masu ljudi kroz prizmu pojedinaca. Ja imam recimo 5 prijatelja.
Svi su razliciti, jedan vara curu, drugi ne, treci nema curu samo shara,
cetvrti nit ima curu nit shara...svi oni imaju nesto zajednicko, neki
uzorci ponsasanja su im isti. Ista je stvar i kod zena.
Frajer vise prilaze curama, dok cure vise koketiraju i pasivno su aktivne,
to je tako kod vecine. Vecina cura ce rijetko ili nikako prilaziti frajeru
dok ce vecina frajera cesto prilazti curama. To je tako..nemojte izmisljati
toplu vodu i izjednacavati spolove....

> BTW, je li ti promakao moj post (odgovor na tvoj) od sinoc u 22:27 ili
> imas neki drugi razlog zasto nisi odgovorio na njega?

Pogledat cu....ja rijetko ne odgovorim na post. Vjerovatno sam odgovorio
preko drugog news servera jer ovaj xnetov nije radio pa odgovor nije
stigao.

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 12:27:56 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

> Kiri je misljenja da su zene i muskarci jednaki u svakom osim u fizickom
> pogledu.

Nisam to nikada rekao , i ne slazem se s time.

> [...]
> sam neke stvari objasnio davno prije. Naravno da su neki ljudi izvan tih
> okvira, ali to su neki ne vecina. Ja kada pisem pisem o vecini ne pisem

A zasto da ovdje govorimo o vecini ? Pa vec smo i mi koji koristimo njuze
za raspravu o ovome, manjina, zar ne ? Vecina ljudi to ne radi . Dakle
drugaciji smo vec u startu od te tvoje vecine ... kuzis, mislim da je
govorenje u ime "vecine", a ne u svoje ime, vrlo nezahvalno .

> Ne moras shvatiti sve muskarce ali moras shvatiti neka opetovana
> ponasanja kod svih muskaraca.

^^^^
A lijepo ti kaze Vjera, a to ti i ja pokusavam reci , zasto bi nju
zanimali SVI muskarci. Zanima je, vjerojatno, u nekom trenutku samo
jedan... I sta nekome vrijedi da ti objasnjavas statisticki utvrdjeno
ponasanje muskarca ili zene, kada nas zanima neka konkretna osoba, koja
moze biti totalno razlicita od vecine.

> [...]
> prilaziti frajeru dok ce vecina frajera cesto prilazti curama. To je
> tako..nemojte izmisljati toplu vodu i izjednacavati spolove....

Rajnuse, predlazem da zavrsimo s ovim, jer ti stalno generaliziras i ne
mozes se toga odviknuti, pa cijela rasprava nema smisla.

Ti imas 5 frendova, uzorci ponasanja su im isti ---> iz toga zakljucujes
da je to neko pravilo. E, pa takvo zakljucivanje ti je lose i krivo.
5 frendova iz jednog drustvanca nije nikakav referentni uzorak .

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 11:11:27 +0100, kiri wrote:

> [...]
> svoje znanje matematike i izracunaj da sam vec podrazumijevao da bi ti
> platio svaku drugu, a ona svaku drugu . Ok ?

Ja ne brojim cuge, kad mi dodje platim kad njoj dodje ona plati. Tako i sa
prijateljima...stvarno ih ne brojim...

> Branim ljudsku perspektivu.

Kod svakog odnosa postoje dvije prespektive, dvije strane price, medalja sa
dvije strane.

> Pa lik ocito nije pitao na vrijeme niti se raspitao okolo o njoj... nego
> tek nakon 20 kava. Njegova greska.

Nije on budala, nakon par je vidio da od toga nema nista, ali posto mu je
bilo ok sa njom pricati nastavili su sa kavicama, zasto ne bi mogli ostati
dobri ili cak postati prijatelji.

> I dalje stojim iza toga da nije svaki odlazak na kavu flertovanje. Meni
> mozes stvari dokazati samo cvrstim argumentima :)

Ja to nisam niti tvrdio, ja pricam o onima koji jesu flertovanje.

> [...]
> nezainteresirane... a i ja pitanja na tu temu mogu dozivjeti kao obicnu
> radoznalost i cavrljanje, a ne nekakvo provjeravanje terena...

E pa vidis i oni su o tome pricali, nije ju direktno pitao ali su pricali o
tome i ona je presutila da ima decka. Ajd prihvati to kao tako :)

> Ali kuzis da to za mene nije uopce posebna situacija, to je svakodnevna
> situacija jer ona meni nije napeta i ja idem na kavu iz socijalnih pobuda,
> a to sto si ona vrti u glavi (ako si vrti) stvarno nije moj problem.

Ti si jedna bezosjecajna muska svinja :)))))

> [...]
> Ima ljudi koji su mi stvarno dragi, ali njihovu logiku uopce ne razumijem,
> a volio bih razumijeti i onda bi se bolje slagali.

Da bi shvatio ljude ne mozes se okrenuti samo ljudima sa kojima ti
komuniciras i koji su na tvom nivou. Moras otici u lokalnu birtiju, moras
raditi sa zidarima, doktorima, neobrazovanima, nadasve intelignentnima,
kretati medju sminkerima, shatro mafijasima...alternativcima, raznim
subkulturama i porama naseg drustva.... mladjima, starijima etc...
Ukratko moras dobiti full perspective picture....

Mogao bih ti ja ti razvezati Markove konake, ali sumnjam da bi shvatio o
cemu pricam. Ja volim upoznavati razne ljude iz raznijh slojeva drustva.
U subotu sam bio u predgradju Osijeka gdje zalaze u glavnom mladji i
lokalna ekipa. To nije nit moj stil nit moj djir ali sam otisao iz
znatizelje. Tamo mos vidjeti lokalne shmekce, curice, nadobudne
klince...narodnjaci treste, naravno da je izbila tuca... Gledas kako ljudi
reagiraju na tebe, kako ti na njih. Ti na takva mjesta sumanjam da zalazis
i savrseno mi je jasno da ne mozes shvatiti ulet tipa "ajd da te dobro
izjebem" Vama tu to moze biti smjesno, ali frajeri jebu na tu foru. Onda to
ti jadni deckici tipa Ivana gledaju i kurca ne kuze. Da ti vidis koju
slikicu ili video zapis sa takvih tuluma sa curicama i curama za koje na
ulici da vidis nikad nista ne bi pomislio...ono fuj sto sam sve vidio :)))

I onda mi tu pricamo o nekim bajkama "kako bih ja zelio da svijet bude..."

Rajnus

On Sun, 30 Oct 2005 22:27:32 +0200, Vjera Lopina wrote:

> [...]
> od onih koji su se meni svidjali i digao, uvijek su imali neki dobar i
> uvjerljiv razlog da nista ne pokusaju sa mnom. :<

:))))))))
To ti je tako u zivotu...
Biraj...nemoj biti izabran(a)...
To je kad cure cekaju da im dodje princ na bijelom konju, pa ni konj na
kraju ne dodje.

Imao sam prilike slusati iskustva jedne zene od 38g za slicnim problemom.
Zove ju tip na kavu, ona ajd pristane i odmah u glavu..."sto ces mi
raditi?" :)))
Ili i kad odluci da spava sa nekim taj onda ima tri ljubavnice koje
opsluzuje pa je bas tu noc umoran :)))
Jedna njena legica tri puta zaredom naletila na frajera kojem se nije mogao
dignuti i tako to :)))
Moram priznati da ni vama zenama pogotovo u zrelim godinama nije lako :)))

> Jesi li primijetio da sam rijec 'osvojiti' obiljezila nekakvim znakicima
> ispred i iza?

Nisam.

> To dvoje (hranjenje ega i zadovoljavanje seksualnih apetita) se IMHO
> uopce ne iskljucuje. Mnogi jako dobro uspijevaju iskombinirati jedno s
> drugim. I muskarci i zene.

To stoji. Muskarci slaganjem komada dizu svoj ego [znam kiri da nisi takav,
negeneraliziram :)) ], ali ne flertom. Za nas to uglavnom nista ne znaci...
Kod nas muskih ti je...ak nisi rekao da si jebo, ko da nisi jebo :))))

> Mislis, stranu? Koja je mozda strasna, a mozda i strashna. :)

Da..strasnu...a mozda :)

> Kojim si drugim stvarima muskarci dizu ego? Ne mislis da ima i onih
> kojima svaka nova reckica na krevetu (ili cemu vec) takodjer dize ego?

Naravno da ima i takvih, cak je jedan lik na hr.alt.sex to i izricito
rekao. To je njegov pojam uspjesnosti. Jednom sam pricao sa jednim frendom
i ja sam digao vatru nes na njega..njegov odgovor je bio..."ja bar jebem
cure..sto ti radis ?" Svaki put kad izjebe curu ko lasta je :)))

> Zasto imas tako lose misljenje o vlastitom spolu? ;) Ima li poneki
> medju vama koji je u stanju kontrolirati svoje seksualne apetite?

Kad je to tako, nije to lose misljenje nego cinjenica.
Ja mogu kontrolirati, vrlo sam principijalan. Kad jednom kazem da je gotovo
onda je to tako. Ne trcim gradim sa kitom u ruci i skacem za skunjama.

ForMageekOnly

> Moram priznati da ni vama zenama pogotovo u zrelim godinama nije lako :)))

O kada bi samo znao koliko si u pravu...

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 13:01:47 +0100, kiri wrote:

> Nisam to nikada rekao , i ne slazem se s time.

Koliko ja vidim poistovjecujes zenske i muske postupke. Ja kad napisem da
se muskarci i zene ne ponasaju isto...kontriras.

> A zasto da ovdje govorimo o vecini ?

Zasto sto netko napise..."ja sam upoznao neku curu" koju nitko pa ni on ne
zna i na osnovu njenih godina, obrazovanja i obrazaca ponasanja pokusavamo
nesto zakljuciti. Ja o malo osoba na grupi mogu govoriti izricito.

> [...]
> drugaciji smo vec u startu od te tvoje vecine ... kuzis, mislim da je
> govorenje u ime "vecine", a ne u svoje ime, vrlo nezahvalno .

Da samo sto mi (ta manjina) komuniciramo sa tom vecinom koja se uglavnom ne
koristi newsima. Ja sam svega par puta napisao...usudim se reci u ime
vecine...sve ostalo je iskljucivo moje razmisljanje i ti se mozes sloziti
ili ne...
Kako mozes uopce raspravljati o pojedincima kada ih uopce ne znas ?
Kako ? Mjesat ces ih sa svojim pojedninacnim iskustvima... Jedino sto mozes
je strpati tu osobu u neku skupinu u kojoj svi imaju neke zajednicke
karakteristike.

> [...]
> jedan... I sta nekome vrijedi da ti objasnjavas statisticki utvrdjeno
> ponasanje muskarca ili zene, kada nas zanima neka konkretna osoba, koja

Ne moze biti totalno razlicita od vecine jer je ili musko ili zensko.
Neke stvari su jednake svim muskarcima i svim zenama. Ako te zanima
odredjena zivotinja onda ce prvo prouciti kako se ponasa neka vrsta
opcenito, pa copor pa zatim socilosko ponasanje doticne zivotinje u svojoj
okolini. Da bi razumio pojedinca moras razumjeti i masu.

> Rajnuse, predlazem da zavrsimo s ovim, jer ti stalno generaliziras i ne
> mozes se toga odviknuti, pa cijela rasprava nema smisla.

Jel te tko tjera da odgovaras na moje postove ?

> Ti imas 5 frendova, uzorci ponasanja su im isti ---> iz toga zakljucujes
> da je to neko pravilo. E, pa takvo zakljucivanje ti je lose i krivo.
> 5 frendova iz jednog drustvanca nije nikakav referentni uzorak .

Ne citas pazljivo. Ja ne zakljucujem iskljucivo na osnovu svojih prijatelja
jer su oni samo jedan mali segment naseg drustva. Dao sam ti primjer gdje
na skupinu razlicitih pojedinaca mozes svesti na zajednicki nazivnik.

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 13:22:26 +0100
Rajnus <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote:

..cut..

> Ne moze biti totalno razlicita od vecine jer je ili musko ili zensko.
> Neke stvari su jednake svim muskarcima i svim zenama.

Ok, ja ovo ne mogu nikako provariti, i zato EOD sto se mene tice.

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 13:21:17 +0100, ForMageekOnly wrote:

> O kada bi samo znao koliko si u pravu...

Znam. Mogao bih ja i o muskarcima raspisati...i oni bi dobili svojih 5
minuta :)

Pisem mahom o zenama jer se o zenama vise prica i vrti, kako u zivotu tako
i ovdje :)
Mozda decki lakse olaksaju dusu, a cure drze za sebe, mozda je veci broj
korisnika muskog spola...tko ce ga znat :)))

Da se vratim malo na muske...
Carobno je zapravo kakvih sve primjeraka muske vrste ima i oni uspjevaju
nekoj finoj i dobroj curi zagorcati zivot. Pa da se vratim opet na zene
:)))
Sto je vama da se kacite za takve likove ?
Vjerovatno isto sto i nama da se kacimo na bicharke :))
[kiri excluded] :)))

Heywood Yablowme

ForMageekOnly wrote:

> O kada bi samo znao koliko si u pravu...

Znao sam da je ovaj ForMageekOnly ckapi XEXE Mozda cak i MILF XEXE

Quazaar

--
Disclaimer:

Za zenama i tramvajima ne treba trcati ... sa iznimkom nocnih tramvaja.
Moj brat

Vjera Lopina

ForMageekOnly wrote:

> O kada bi samo znao koliko si u pravu...

A ti si zena u zrelim godinama? ;>

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> :))))))))
> To ti je tako u zivotu...
> Biraj...nemoj biti izabran(a)...

Ja sam, kao sto vec napisah, izvan tih musko-zenskih kategorija. Nisam
skoro ni po cemu tipicno zensko. Tako je i s ovim, ne cekam da budem
izabrana (to se kojiput dogodi protiv moje volje ;) ), nego biram. No
mislim da ne znas kakvu paniku to (moja naznaka njemu da mi se svidja)
moze izazvati kod nekoga tko je koliko-toliko tipican muskarac. Tako
brzo (i ako je moguce, daleko) pobjegnu da bi ih i oni kenijski
dugoprugasi tesko stigli. :)

> To je kad cure cekaju da im dodje princ na bijelom konju, pa ni konj na
> kraju ne dodje.

Gle, ja mozda ocekujem da doticni ima bar neke princevske odlike, ali
nije bas da cekam da mi se pojavi na kucnom pragu, tako bedasta i
uljuljana u mastu ipak nisam.

> Imao sam prilike slusati iskustva jedne zene od 38g za slicnim problemom.
> Zove ju tip na kavu, ona ajd pristane i odmah u glavu..."sto ces mi
> raditi?" :)))

A sto joj to tako strashnoga moze napraviti na kavi? ;)
No ako je pozove u vikendicu, to je vec druga prica. :)

> Ili i kad odluci da spava sa nekim taj onda ima tri ljubavnice koje
> opsluzuje pa je bas tu noc umoran :)))

Siroce mamino. No dobro, dalo bi se i to rijesiti: pustis ga da se tu
noc dobro naspava i odmori, pa onda ujutro navalis. >;)

> Jedna njena legica tri puta zaredom naletila na frajera kojem se nije mogao
> dignuti i tako to :)))

Tri puta zaredom na istoga ili na trojicu razlicitih? ;)

> Moram priznati da ni vama zenama pogotovo u zrelim godinama nije lako :)))

Nije, nije. No moji su problemi zbog mojih specificnosti sasvim drukciji
od onih koje obicno imaju zene u mojim godinama. :X

> Nisam.

No, ali stavila sam je u navodnike, sto znaci da nisam bas doslovno
mislila na osvajanje.

> [...]
> Kod nas muskih ti je...ak nisi rekao da si jebo, ko da nisi jebo :))))

Sad bih ti ja rekla da znam nekoliko protuprimjera, koji su bas (premda
muski) skloniji flertu, nego slaganju komada.

> [...]
> i ja sam digao vatru nes na njega..njegov odgovor je bio..."ja bar jebem
> cure..sto ti radis ?" Svaki put kad izjebe curu ko lasta je :)))

Naravno da ima takvih, ali nisi mi odgovorio na pitanje: "kojim si
drugim stvarima muskarci dizu ego?" A ne znam ni sto si njemu odgovorio
na pitanje "a sto ti radis?". Bas me zanima kakav je bio tvoj odgovor.
Nisi valjda samo odsutio?

> Kad je to tako, nije to lose misljenje nego cinjenica.

No opet, ima i zena koje svoje seksualne apetite ne mogu kontrolirati i
muskaraca koji svoje seksualne apetite predobro kontroliraju, bar za moj ukus.

> Ja mogu kontrolirati, vrlo sam principijalan. Kad jednom kazem da je gotovo
> onda je to tako. Ne trcim gradim sa kitom u ruci i skacem za skunjama.

A ima i takvih koji trce u takvom stanju? ;)

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> [...]
> :)))
> Sto je vama da se kacite za takve likove ?

Bila je jednom davno rasprava na Sprint BBSu o toj temi. Napisala sam
jedan esejcic tada o tome. Bilo bi lijepo ako bih ga uspjela odnekud
iskopati jer mi se ne da ponovno pisati.

> Vjerovatno isto sto i nama da se kacimo na bicharke :))
> [kiri excluded] :)))

Mislim da nije isto. Vi uglavnom ne skuzite navrijeme da je neka zena
zapravo bitch (a neke od njih se vrlo vjesto pretvaraju dok ne postignu
cilj, npr. udaju), dok je kod nas zena drukcije, zlocesti su nam decki
privlacni bas zato sto kuzimo da su takvi. :>

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Heywood Yablowme

Vjera Lopina wrote:

> Bila je jednom davno rasprava na Sprint BBSu o toj temi. Napisala sam
> jedan esejcic tada o tome. Bilo bi lijepo ako bih ga uspjela odnekud
> iskopati jer mi se ne da ponovno pisati.

Ih, ak si to pisala na Sprint BBS-u, onda su tvoja saznanja i
zakljuchci dosad zasigurno zastarjeli XEXEXE

Ivan

> Istina, kao sto sam napisao ono je njegov subjektivan dojam. No ja ga mogu
> razmatrati samo takvog kakav je jer drugu stranu price ne znam.

Decki, druga strana price je ista takva! Vjerojatno da je tu curu sada za
pitati kako je to ona sve vidjela, rekla bi i napisala, pretpostavljam,
sasvim nesto 16-sto! A kaj sam ja napisao se tocno tako i desavalo tijekom
veceri i noci. Bez preuvelicavanja i generaliziranja. Na kraju krajeva, nema
niti veze, kaj je bilo - bilo je. Proslo je, i mislim da si sljedeci put u
takvoj situaciji vise necu dozvoliti takve "igrice", jer si na kraju samo
zbunjen, a zasto? Za k! Vjerojatno je, da, cura htjela malo flertovanja,
vjerojatno sam joj se svidio, bio simpa, dobro obucen, nisam bio pijan ko
ostalih par frendova oko mene i to je bilo to! Ali sve to skupa bi ja jos i
razumio da je ona na svadbu dosla sama. Ali s deckom, stara moja, dosla si
sa svojim deckom, koji je, doduse, isto tako bio poprilicno "jampi", ali ti
je frajer, tako da me je to cudilo. Pa sam samo zato napisao ovaj post.

Nadao sam se da ce vise zenskog dijela grupe napisati svoje misljenje o
tomu, a posebno me zanimalo da li ce Dunja nesto natipkati, kao starija,
iskusnija i pametnija zena, koja je ipak vise toga prosla, kaj ona misli o
tomu kaj rade nekoliko godina mladje "njezine kolegice"...

Na greskama se uci.

Pozdrav, Ivan

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 14:19:58 +0100, Vjera Lopina wrote:

> [...]
> cilj, npr. udaju), dok je kod nas zena drukcije, zlocesti su nam decki
> privlacni bas zato sto kuzimo da su takvi. :>

Istina...slazem se...

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 16:19:08 +0100, Ivan wrote:

> Na greskama se uci.

Budala na svojim ;)
just kidin' :)

Teronidovic

"kiri" <kiri...@ark.cc.fer.hr> wrote in message

<ne mogu da ufatim tvoju misao, negdje je gore>

ali da si ti spreman reci kako si upoznao zenski rod na temelju druzenja sa
curkama frendovkama
pa to je totalno sranje od argumenta i to ti niko ne bi popusio pa ni klinjo
mali
i jos bih na kraju svim svojim bicem stao za rajnusa jer lik fakat cupa moje
misli
rodjo daj shvati ovu stvar...ako si imalo prosjecan lik...pokusaj pojebati
nesto, ajde 3 pichice..
i onda predlozi to istoj svojoj prosjecnoj frendici, da se baci na tri
pishe...
i onda se javi sa pricom vamo na net...reci koliko je trebalo tebi i onda
reci koliko je trebalo njoj...
segregacija rules ma sto ti mislio o tome...

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 17:30:52 +0100
"Teronidovic" <tara.tom@tom.m> wrote:

> rodjo daj shvati ovu stvar...ako si imalo prosjecan lik...

Prosjecan nisam, to sigurno. Lik jesam.

> [...]
> onda reci koliko je trebalo njoj...
> segregacija rules ma sto ti mislio o tome...

Pa zar je to tebi kao neki sport koliko ces po*ebat u jedinici vremena ?

Ovo je hr.alt.romanse, pricamo o lijepim i ljudskim stvarima: romantici,
emocijama, razlozima zasto ljudi jesu ili nisu zajedno, i zasto se
razumiju ili ne razumiju... a o zivotinjskim nagonima i lovackim
pricama koliko si po*ebao tokom zadnjeg ljeta mozes otici pricati na
hr.alt.sex ili negdje drugdje.

Ali mogu ti reci da frendicama koje su preko 3 banke uopce nije lako naci
partnera (podrazumijevamo da ih ne zanimaju ozenjeni i propalice), mozda
je cak i lakse meni muskome, jer ipak mogu birati iz spektra od svih
mladjih a punoljetnih, pa sve do malo starijih od mene, dok se one
uglavnom moraju orijentirati na likove starije od sebe, a ti su uglavnom
ozenjeni.

Zapravo stvari se svode na isto i kod muskih i kod zena - ako imas neke
svoje kriterije sto ocekujes od partner/-ice onda je podjednako tesko i
jednima i drugima naci osobu koja im odgovara... a sto si vise snizujes
kriterije, to ti je lakse.

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 14:46:14 +0100
Heywood Yablowme <nigge...@fly.VELIKAsrk.fer.SLOVAhr> wrote:

> Znao sam da je ovaj ForMageekOnly ckapi XEXE Mozda cak i MILF XEXE

A kaj ti je to "MILF" ?

allecto

> [...]
> impulzivno. Ja ne spadam bas u takve, ali ima ih dosta, i mogu reci da ih
> ne osudjujem, zapravo njima nije lako sto su takvi, pa ih na neki nacin

I oni zale tebe.
Emocije i kontrola ne idu u isti kos.

> A meni je recimo tako super imati frendicu pred kojom ne moram bas nista
> glumiti,

A zasto i kada ista moras glumiti? Zasto prema van nisi onaj koji jesi?

> kojoj mogu istracati svoju curu ili neku koju sam bas upoznao, i
> cuti njeno misljenje o svemu.

Svaka cast.
Sto radis i zasto jesi s curom koju tracas?

> Jer , recimo ja sam svjestan da ja, kao
> logicar po nacinu razmisljanja, ne mogu sagledati sto je u glavi neke cure
> koja je totalno drugacijeg karaktera od mene...

Mislis, nije licemjerna i ne glumi?

allecto

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 14:36:27 +0100, Vjera Lopina wrote:

> [...]
> moze izazvati kod nekoga tko je koliko-toliko tipican muskarac. Tako
> brzo (i ako je moguce, daleko) pobjegnu da bi ih i oni kenijski

Muski kukaju kada trebaju bariti i bivaju odbijeni, no kad im se baci
rukavica u lice bivahu posrani :)))
Ja osobno se bolje snalazim u toj situaciji nego kad ja moram bacati.

> A sto joj to tako strashnoga moze napraviti na kavi? ;)
> No ako je pozove u vikendicu, to je vec druga prica. :)

To je bilo na kavici i mislio je na sex.

> Tri puta zaredom na istoga ili na trojicu razlicitih? ;)

Razlicitih :)

> Sad bih ti ja rekla da znam nekoliko protuprimjera, koji su bas (premda
> muski) skloniji flertu, nego slaganju komada.

Ja osobno sam skloniji flertu nego slaganju komada :)
To ne znaci da su svi skloniji tome...

> [...]
> drugim stvarima muskarci dizu ego?" A ne znam ni sto si njemu odgovorio
> na pitanje "a sto ti radis?". Bas me zanima kakav je bio tvoj odgovor.

Nisam odsutio vec sam mu se nasmijao i rekao wow kak ti zavidim, nitko te
ne voli, nemas curu...vuces se sa kurvicama jer samo njih mozes pojebati,
sa pametnom nemos ni na kavu. Brat te tretira kao sluskinju, mama te malo
malo torepedira na ulicu... To jebanje ti je jedino zadovoljstvo u
zivotu... Nisam isao toliko daleko da mu kazem kako mu se svi zivi
podsmijavaju...

Nekom ego dize prezgodna cura pored njega, nekom pametna, nekom dobar auto,
nekom motor, nekom jebavanje cura, nekom to sto ima para, nekom sto je
ufuran u bratske fore...shatro moobsteri, nekom skola, nekom pedigre, nekom
misici, nekom ugled u gradu, nekom da je sa nekim poznatim...

> A ima i takvih koji trce u takvom stanju? ;)

Sve je moguce :)

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 19:18:56 +0100
"allecto" <allecto@net...> wrote:

> I oni zale tebe.

Uuuu, brutalno :) Ustali smo na krivu nogu jutros ? :D

> Emocije i kontrola ne idu u isti kos.

Look who's talking...

> A zasto i kada ista moras glumiti? Zasto prema van nisi onaj koji jesi?

Pa, svi mi glumimo, i ti duso.

Cinjenica je da kad osjecas privlacnost prema nekoj osobi, onda se zelis
prikazati u boljem svjetlu nego sto jesi, i to radimo cesto podsvjesno.
Dok, ako nema nikakve emocionalne napetosti, onda mozes lijepo i opusteno
i totalno otvoreno razgovarati, o tome sam ovdje pricao.

> Svaka cast.
> Sto radis i zasto jesi s curom koju tracas?

A ti svojim frendicama/sestri/bratu/mami nisi nikad tracala frajera ...
yeah, right... i daj nemoj shvacat to "tracanje" kao nesto maligno ...

> Mislis, nije licemjerna i ne glumi?

Mislim tocno to sto sam napisao. Pogledaj si ponovo onu podjelu
"personality types", znas dobro da na to mislim...

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 19:18:56 +0100, allecto wrote:

Bas sam pomislio gdje si ti, kak te nema i kak si u prosloj debati izmedju
kirija i mene sam tak dosla :)))
Nadam se da ces se zadrzati malo vise na grupi :)))

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> Istina...slazem se...

Eh, sad ne znam da li da budem ponosna sto sam napisala nesto tako
pametno da si se morao sloziti ili da se ljutim na tebe sto si ovako
ubio mogucnost daljnje rasprave. :)

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Ivan wrote:
> [...]
> iskusnija i pametnija zena, koja je ipak vise toga prosla, kaj ona misli o
> tomu kaj rade nekoliko godina mladje "njezine kolegice"...

Nisam Dunja, ali jesam jedna ponesto starija zena (iako se zapravo
osjecam jos jako mlado) i moram reci da ni meni takvo ponasanje nije
nista jasnije nego tebi. No imam dojam da se to zenama jos uvijek jako
zamjera, a istovrsno ponasanje muskih se bar nekako presutno tolerira.

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> Muski kukaju kada trebaju bariti i bivaju odbijeni, no kad im se baci
> rukavica u lice bivahu posrani :)))

No da, nikad zadovoljni. A zasto bi bili (tj. osjecali se) posrani ako
zena njima na neki suptilan ili (ako ne shvati) na malo manje suptilan
nacin dade do znanja da joj se doticni svidja? Mozes li mi to, molim te, objasniti?

> Ja osobno se bolje snalazim u toj situaciji nego kad ja moram bacati.

Pa normalno da ti je lakse tako. No vidis da ni ti nisi bas tako tipican
muskarac kao sto nas svojim generalizacijama obicno zelis uvjeriti da jesi.

Ono sto je meni najgore pri tome jest da nema sanse da ce mi doticni na
neki normalan nacin priopciti da nije zainteresiran za tako nesto, nego
se redovito dogodi da me napadno pocne izbjegavati. A onda se pak ja
osjecam pomalo posrano.

> To je bilo na kavici i mislio je na sex.

Ma vi muski stalno mislite na seks. :) No meni poziv na kavu zvuci
prilicno bezazleno, a kako ce se stvari dalje razvijati ovisi o raznim stvarima.

> Razlicitih :)

Aha. To i jest logicnije, ali ima i nas (zena) svakakvih, pa i takvih
koje su u stanju tri put zarednom naletjeti na istoga.

> Ja osobno sam skloniji flertu nego slaganju komada :)
> To ne znaci da su svi skloniji tome...

Vidis kako tvoje generalizacije padaju u vodu cim ih se malo detaljnije
proanalizira. Cak pocnes i sam pronalaziti primjere koji ih osporavaju. >;)

> Nisam odsutio vec sam mu se nasmijao i rekao wow kak ti zavidim, nitko te
> ne voli, nemas curu...vuces se sa kurvicama jer samo njih mozes pojebati,
> sa pametnom nemos ni na kavu.

A tebi ce prije ili kasnije naskoditi silne kave koje ispijas s
pametnima.

> Brat te tretira kao sluskinju, mama te malo
> malo torepedira na ulicu... To jebanje ti je jedino zadovoljstvo u
> zivotu... Nisam isao toliko daleko da mu kazem kako mu se svi zivi
> podsmijavaju...

Ma mene je zanimao odgovor na pitanje "a sto *ti* radis?". Osim sto
ispijas kave, dakako. :)

> Nekom ego dize prezgodna cura pored njega, nekom pametna,

Mozes me upoznati s nekim takvim kojem je za dizanje ega bitno da ima
pametnu? ;) Ja nikako da naletim na nekoga takvoga. Dapace, sve vise
mislim da mi je to (pamet) cak veci minus od ne osobito atraktivnoga izgleda.

Wow, koja raskos raznolikosti...

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Heywood Yablowme wrote:

> Ih, ak si to pisala na Sprint BBS-u, onda su tvoja saznanja i
> zakljuchci dosad zasigurno zastarjeli XEXEXE

Bilo je to relativno nedavno, prije kojih par godina, u vrijeme kad se
Sprintu pristupalo preko weba, a ne u onim starim danima BBS-inga. I
moje spoznaje i zakljucci se nisu bitno promijenili od tada. A jesu li
zastarjeli, to ne znam.

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

allecto

> Uuuu, brutalno :) Ustali smo na krivu nogu jutros ? :D

Ne, uvijek ustajem na desnu, ako to nekom praznovjernom nesto znaci.
Izmedju osjecajnih i kontroliranih radije biram osjecajne. Ako nista drugo,
barem su posteni i iskreni, a ne proracunati. I ne paraju nosom nebo u
zabludi da su iznad drugih.

> Look who's talking...

Emocije su emocije. Kontrola je racunica. A neki se i preracunaju pa popuse.
No, to je rizik kojega moraju biti svjesni. Obicno nisu pa poslije cvile. A
natrag se vise ne moze. Dobro je samo ako uce na vlastitim greskama.

> Pa, svi mi glumimo, i ti duso.

Govori u svoje ime.
Nisu svi kontrolirani, proracunati ni glumci. Ima i onih koji uvijek kazu
sto misle i osjecaju.
Mozda ipak da malo prosiris svoju gornju izjavu da te bolje shvatimo. Kako
si ono rekao, super ti je imati frendicu pred kojom ne moras glumiti.
Prostom logikom izvodi se zakljucak da pred ostalim ljudima glumis. Pa pitam
ponovno: zasto glumis i zasto _moras_ glumiti?

> [...]
> Dok, ako nema nikakve emocionalne napetosti, onda mozes lijepo i opusteno
> i totalno otvoreno razgovarati, o tome sam ovdje pricao.

Zasto se imas potrebu prikazivati u drugacijem, laznom svjetlu? Zasto pravis
razliku izmedju osoba koje ti se svidjaju i drugih s kojima nemas namjere
ulaziti u vezu? Ne bi li jednostavno prema svima trebao biti onakav kakav
jesi, a ne stvarati iskrivljenu sliku koja kasnije dovodi do problema? Mozda
najprije trebas u sebi pronaci izvor nesigurnosti, a tek kad se pomiris sa
samim sobom, krenuti u opustene i otvorene razgovore s drugima.

> A ti svojim frendicama/sestri/bratu/mami nisi nikad tracala frajera ...
> yeah, right... i daj nemoj shvacat to "tracanje" kao nesto maligno ...

Krecem od toga da sa svakim, u kakvom god odnosu bili, treba ostvoreno i
posteno razgovarati, bez glumatanja. Onda neces imati potrebu "tracati" tu
osobu s drugima.

> Mislim tocno to sto sam napisao. Pogledaj si ponovo onu podjelu
> "personality types", znas dobro da na to mislim...

Sorry, greska u interpunkciji. Umjesto upitnika, trebala je stajati tocka.

allecto

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 22:00:39 +0100, Vjera Lopina wrote:

> Eh, sad ne znam da li da budem ponosna sto sam napisala nesto tako
> pametno da si se morao sloziti ili da se ljutim na tebe sto si ovako
> ubio mogucnost daljnje rasprave. :)

Pa sto da radim kad se slazem, bar samnom nije problem uci u neku diskusiju
:)

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 22:30:03 +0100, Vjera Lopina wrote:

> [...]
> nacin dade do znanja da joj se doticni svidja? Mozes li mi to, molim te, objasniti?

Ne, ni meni nije jasno. Sad cu se morati pozvati na laru kad ona kaze da je
to sve u genima :)))
Valjda sto muskarci ne vole dominantne zene, ne vole biti inferiorni.
Navikli su oni voditi igru (bar oni tako misle) i kad im netko uzme ulogu
jednsotavno se ne snadju. Nekad budu i nesvjerno grubi iako to ne zele.

> Pa normalno da ti je lakse tako. No vidis da ni ti nisi bas tako tipican
> muskarac kao sto nas svojim generalizacijama obicno zelis uvjeriti da jesi.

Meni je lakse, nekima nije. Nisam ja ni rekao da sam tipican muskarac, cak
stovise smatram se atipicnim. Ja govorim nesto drugo. Ono sto napisem kada
"generaliziram" ne znaci da se i slazem sa time. Ja samo govorim kako se
vecina muskaraca ili zena ponasa, daleko od toga da se ja sa time i slazem.
U jednom od prvih postova sam ti i rekao da si upala u raspravu i da neces
shvatiti, no kiriju sam to vise nego jedanput objasnio, a nikako da mu to
sjedne.

> [...]
> neki normalan nacin priopciti da nije zainteresiran za tako nesto, nego
> se redovito dogodi da me napadno pocne izbjegavati. A onda se pak ja

Tipicno :)
Meni se jedna cura al bas nabacivala. Uglavnom iz kulture sam se upoznao,
cak sam i na kavu sa njom otisao i lijepo sam joj odmah objasnio da tu nema
niceg i da cu i opet izaci na kavu ako me pozove ali na prijateljskoj bazi.

S druge strane mi se kako mi se cini dogodilo obratno. Zavao sam curu na
kavu, ona je pristala i izgleda da ce to samo ostati na kavi. Kad sve tako
kulturno bez oklijevanja kazes nema povrijedjenih osjecaja. Ja sam takav,
ti si takva, ta cura je takva, ali vecina nije...

> Ma vi muski stalno mislite na seks. :) No meni poziv na kavu zvuci
> prilicno bezazleno, a kako ce se stvari dalje razvijati ovisi o raznim stvarima.

I meni, ali mi se dogodi da me cura odbije za kavicu jer se boji te kavice.
I muski i zenske te kavice prejudiciraju i vrte si svakojakve gluposti po
glavi. Pogotovo u mom slucaju kada 99% cura dobije krivi dojam i jos kad ju
priupitam prije sto smo se upoznali malo bolje... dolazi do toga "sto njemu
ta kavica znaci?" Nekad neke cure ne mozes poblize upoznati nego pozivom na
kavicu...

> Aha. To i jest logicnije, ali ima i nas (zena) svakakvih, pa i takvih
> koje su u stanju tri put zarednom naletjeti na istoga.

:))))))))))
Nada umire posljednja hehe

> Vidis kako tvoje generalizacije padaju u vodu cim ih se malo detaljnije
> proanalizira. Cak pocnes i sam pronalaziti primjere koji ih osporavaju. >;)

To nije generaliziranje i ne pada u vodu. Ja ne tvrdim da je apsolutno
tako, vec uglavnom tako. :Đ

> A tebi ce prije ili kasnije naskoditi silne kave koje ispijas s
> pametnima.

Ja to zovem kavica iako ne pijem uvijek kavicu. Nazalost ne pijem cesto
kavicu sa prepametnim ljudima.

> Ma mene je zanimao odgovor na pitanje "a sto *ti* radis?". Osim sto
> ispijas kave, dakako. :)

Sto ja radim ? Tada sam radio u VIPu i paralelno isao u civilnu na
trgovackom sudu. Nisam imao slobodnog dana 4mj, a slobodnu nedjelju i
subotu preko godinu dana. Isao na njemacki, polozio vozacki za A
kategoriju. Isao po politickim seminarima po RH i EU, davao ispite.
Nabijao u teretani masu i sjedio po kavicama. Znam da ovo zvuci kao da mi
je dan trajao 36 sati, ali nekako sam to uspjevao stizati, sada ni sam ne
znam kako...
Sada ucim za zadnji ispit, pisem diplomski, ucim programirati, radim kad
uleti neki poslic, visim po kavama i teretani, a ostatak vremena
filozofiram po newsima :)

> Mozes me upoznati s nekim takvim kojem je za dizanje ega bitno da ima
> pametnu? ;) Ja nikako da naletim na nekoga takvoga. Dapace, sve vise
> mislim da mi je to (pamet) cak veci minus od ne osobito atraktivnoga izgleda.

Ja sam Rajnus drago mi je :))))
Imam jos jednog takvog frenda, eventualno jos dvojica koju znam i to je
otprilike to :)
Meni treba intelektualno ravnopravna osoba zbog samog funkcioniranja veze,
ai naravno nije da mi ne godi. Hodao sam 7g sa medicinskom sestrom i na
kraju je ozenio. Nikada mi to nije smetalo, ma da njoj i njenima je...

> Wow, koja raskos raznolikosti...

Vidis koliko ja ranolikih likova znam :)))
To nisam pisao napamet vec sam vadio likove iz glave :)

kiri

On Mon, 31 Oct 2005 22:42:26 +0100
"allecto" <allecto@net...> wrote:

> [...]
> Izmedju osjecajnih i kontroliranih radije biram osjecajne. Ako nista
> drugo, barem su posteni i iskreni, a ne proracunati. I ne paraju nosom

Ja biram ljude zbog ljudskih osobina, svatko ih ima dobrih i losih, a oni
kod kojih dobre osobine prevladavaju mogu mi biti bliski. Ljudi nisu
strojevi, a zivot nije western film u kojem postoji good guys/bad guys
podjela, pa tako je i biranje drustva uvijek zestoki fuzzy logic ... i
pogreske su vrlo moguce.

> [...]
> popuse. No, to je rizik kojega moraju biti svjesni. Obicno nisu pa
> poslije cvile. A natrag se vise ne moze. Dobro je samo ako uce na

Ne znam zasto si sad na to skrenula, jer govorili smo o necem drugom, no
dobro... Proracunate ljude stvarno lose podnosim. Drago mi je ako je i
tebi doslo do mozga da nije dobro biti proracunat. Nemam pojma da li takvi
proracunati ljudi cvile, brijem da ne, jer im uvijek sve ide po planu, jer
to su oni koji gaze preko drugih ljudi da bi sebi ugadjali i uvijek dobro
prolaze u zivotu. Kada nekoga pregaze, obicno se ne osvrcu, idu dalje do
nove zrtve, to im je stil zivota.

> Govori u svoje ime.
> Nisu svi kontrolirani, proracunati ni glumci. Ima i onih koji uvijek
> kazu sto misle i osjecaju.

Ne kenjaj. Sad ti mogu odmah navesti 5 ljudi tocno po imenu kojima neces
reci ono sto mislis u facu, ali si isto to rekla meni o njima u 4 oka.
Zato pliz, nemoj pricat da nisi covjek od krvi i mesa.... nego spusti se
malo na zemlju.

> [...]
> glumiti. Prostom logikom izvodi se zakljucak da pred ostalim ljudima
> glumis. Pa pitam ponovno: zasto glumis i zasto _moras_ glumiti?

Nisam uopce govorio o sebi i da ja moram glumiti, nego sam davao Rajnusu
primjer kako je lijepo biti neopterecen i ne shvacati odnos s frendicom
musko-zenskim, nego jednostavno prijateljskim, a ocito si ti te stvari
totalno krivo pohvatala...

To se u mojoj glavi odnosilo recimo na onu jednu pricicu koju je ovdje
(ne znam sad jel Rajnus ili Tomo) ispricao kako sjede za stolom 4 frenda i
jedna cura i pricaju na jedan nacin, a kada ona ode iz drustva onda njih
cetvorica pricaju sasvim drugacije, "kao muski". E, na to sam mislio,
dakle to kako se ponasaju pred njom, to je gluma. To vidis ja ne radim,
jer to je _svjesna_ gluma. Ali postoji i nesvjesna gluma. Neke slucajeve
drugacijeg prikazivanja sebe radimo podsvjesno, da ne kazem nagonski, kad
je u pitanju musko/zenski odnos i kada postoje neke emocije. Mogao bih ti
navesti neke primjere kada si i ti to radila, moguce nesvjesno, ali jesi.

> [...]
> namjere ulaziti u vezu? Ne bi li jednostavno prema svima trebao biti
> onakav kakav jesi, a ne stvarati iskrivljenu sliku koja kasnije dovodi

Ovakvo pitanje moze postaviti neko dijete, ali cudi me stvarno da ga ti
postavljas. Psihologija seksualnosti je dosta komplicirana nauka, ali ako
ne vjerujes meni, pitaj nekoga tko se time strucno bavi - cinjenica je da
se ne ponasamo jednako kada je u blizini osoba prema kojoj imamo neke
emocionalne napetosti, i kada takve osobe nema. Hoces-neces, ako postoje
jake emocije, prestajes biti spontana i to je cinjenica.

Ono kada vidis pauna kako se napuhuje pred zenkom - e to zivotinjsko
ponasanje postoji ipak negdje duboko u nama, isto kao sto postoji nagon za
razmnozavanje, i mnogi drugi nagoni po kojima imamo dodirne tocke sa
zivotinjama. Razmisli malo o tome. Ipak postoje unutrasnji porivi koji
ponekad tjeraju zenu da bude zenstvenija i muskarca da bude muskiji nego
svakodnevno.

Mozda postoje ljudi koji su majstori kontrole koji to gotovo uvijek mogu
obuzdati, mozda si ti tolika kulerica da mozes potiskivati sve emocije,
ali bome ja nisam, i to priznajem, a nije ni vecina ljudi koje poznam.

> Mozda najprije trebas u sebi pronaci izvor nesigurnosti, a
> tek kad se pomiris sa samim sobom, krenuti u opustene i otvorene
> razgovore s drugima.

Skrenula si na totalno krivi kolosjek. Ja govorim o nesvjesnoj glumi, ne o
svjesnoj... Svjesna gluma je i meni losa stvar, i to odbacujem.

Nisi mi odgovorila, ti svoj frajera frendici/sestri/bratu/mami/tati nikad
nisi tracala ?

> Krecem od toga da sa svakim, u kakvom god odnosu bili, treba ostvoreno i
> posteno razgovarati, bez glumatanja. Onda neces imati potrebu "tracati"
> tu osobu s drugima.

....in the perfect world. Bajke brace Grimm.

Daj shvati da to nije nista maligno nego je normalan krug socijalnih
odnosa, pricas bliskoj osobi sto ti se dogadja u zivotu, s kime se druzis,
sto osjecas. To "tracati" moze znaciti da me nesto smeta i da trazim od
nekoga prijateljski savjet kako da to rijesim. To uopce ne znaci da ja
onoga koga "tracam" ne postujem, ne volim ili da mi nije vise blizak...

I primjecujem da si ti izgleda ljubomorna ako tvoj partner ima nekoga tko
mu je blizak i s kim prica o povjerljivim stvarima. A meni je totalno
jadno kada je cura ljubomorna na frendove i frendice od decka i obratno.
Ja sam spreman partnerici dati svu slobodu da ostane bliska sa svojim
drustvom, jer ako sam s nekom osobom, onda sam nju izabrao zato sto u nju
imam nekog povjerenja, pa ocekujem da i ona u mene ima jednako takvo
povjerenje.

Ako si ljubomorna vec i na samu cinejnicu bliskosti tvog partnera sa
prijateljima, i ako mu postavljas ultimatume tipa "ili ja, ili prijatelji"
onda tu mozemo i te kako govoriti o tvojoj ogromnoj nesigurnosti ...

Rajnus

On Mon, 31 Oct 2005 23:43:15 +0100, kiri wrote:

> Nisam uopce govorio o sebi i da ja moram glumiti, nego sam davao Rajnusu
> primjer kako je lijepo biti neopterecen i ne shvacati odnos s frendicom
> musko-zenskim, nego jednostavno prijateljskim,

Ti si stvarno izniman, ja nisam upoznao osobu koja se jednako ponasa prema
prijateljicama kao i prema prijateljima. Pri tome ne mislim na trachanje
ili takve stvari vec na jednostano plain ponasanje. Nisam siguran da bi to
cure i htjele. To nije gluma. Otici cu malo u ekstrem. Decki se recimo zbog
necega mogu posvadjati i potuci. Mislim da curi ne bi bilo ugodno da dobije
sakom u glavu :))))
Kao sto sam rekao to nije gluma vec obazrivost. Neke stvari pricas sa
prijateljima neke stvari sa prijateljicama. Ja nikad prijateljicu necu
oplest rukom preko ledja, frenda iz zajebancije hocu. Prijateljicu nikad
necu zezati da ima recimo veliku glavu, dok svog jednog frenda ubijam.
To su citave knjige napisane na temu njegove glave.
Ja se mogu jednako ponasati sa curama na netkoj intelektualnoj raznini, no
na nekoj socioloskoj ne...jer one su zene mi muskarci. Cure su njeznije i
tako se odnosim prema njima. Tu cu uvijek biti ajde recimo kavalir iako sam
sebe ne smatram istim.
Imamo iste potrebe iz razlicitih pobuda, razlicito se ponasamo, razlicito
rezoniramo. Koliko gd se ti trudio ne mozes spojit kruse i jabuke...

> [...]
> cetvorica pricaju sasvim drugacije, "kao muski". E, na to sam mislio,
> dakle to kako se ponasaju pred njom, to je gluma.

Nije, to ti tako vidis. Imam bratica koji studira kroatistiku i okruzen je
sa hrpom cura. Posto su primorani na hrpe zajednickog vremena zbog faksa
cure ga vise ne smatraju deckom niti suzdrzavaju svoje zenske bubice. To
njemu bas i nije cool. Uopce nije zabavno gledati cure kako se sprdaju na
njima svojstven zenski nacin. Covjek je dobio totalno drugu percepciju
zena. Vidi kako se one ponasaju medjusobno, a kako pred deckima. Ista je
situacija i sa deckima. Po tvojoj definiciji smo onda svi glumci osim tebe
i par izuzetaka. Ja bih ipak rekao da je to obazrivost i nas spolni i drugi
nagoni koji nas tjeraju da se ponasamo zastitnicki i udvaracki pred zenama.

kiri

> [...]

> Decki se recimo zbog necega mogu posvadjati i potuci. Mislim da curi ne
> bi bilo ugodno da dobije sakom u glavu :))))

Ali opet govoris sudeci prema sebi. Ja to recimo ne mogu, nikad u zivotu
se nisam putukao ili uopce fizicki sukobljavao (nisam za ozbiljno, jesam
samo u igri i zezanciji) . Smatram da fizicko nasilje nema smisla i to
za mene nije opcija. Odgojen sam nenasilno, i drago mi je da sam takav.

Verbalno mogu biti ponekad nasilan ako me nesto izbaci iz takta, mogu
istresti svasta nekome u lice, i to jednako prema zenama i muskima, mogu
se svadjati i prepirati do nevidjenih granica, ali ne tucem se nikad.

> [...]
> oplest rukom preko ledja, frenda iz zajebancije hocu.
> Prijateljicu nikad necu zezati da ima recimo veliku glavu, dok svog

A da ima male cice ? Za to isto nikad neces zezati prijateljicu ? Cak i
ako se ona sama ne propusta nasaliti na svoj racun ?

Pa dobro, gle, necu ni frenda ni frendicu zezat za neke njihove ocite
fizicke nedostatke, ako znam ih to bas smeta, to je pitanje pristojnosti i
dobrog ukusa. Ali da su reci frendici kako se vidi da je dobila par kila,
ako je ocito da je dobila, to hocu, iako znam da to nije bas popularna
izjava :) . Ali ja to sve ne vidim da je problem, jer uostalom, vecina
ljudi s kojima se druzim nisu iskompleksirani izgledom i znaju se uvijek
nasaliti na vlastiti racun, dobro prihvacaju salu na svoj racun, a i
uzvracaju mi slicnom mjerom :)

> [...]
> Imamo iste potrebe iz razlicitih pobuda, razlicito se ponasamo,
> razlicito rezoniramo. Koliko gd se ti trudio ne mozes spojit kruse i

Pa ok, kavalirstina je i meni ok na nekoj razini osnovnog bontona, recimo
da ti otvoris i pridrzis vrata, poneses neki teret ili takve sitnice...
to je ok.

> [...]
> se sprdaju na njima svojstven zenski nacin. Covjek je dobio totalno
> drugu percepciju zena. Vidi kako se one ponasaju medjusobno, a kako pred

Mislim da bi tebi trebalo upravo tako nesto da isto dobijes tu drugu
percepciju :)
Ja sam se igrao s curama sa barbikama, a nisam igrao s deckima nogomet,
pa sam to jos rano iskusio :)

> [...]
> svi glumci osim tebe i par izuzetaka. Ja bih ipak rekao da je to
> obazrivost i nas spolni i drugi nagoni koji nas tjeraju da se ponasamo

Ne, upravo sam napisao prethodni post sa naglaskom na disktinkciji izmedju
dvije (po meni) vrlo razlicite stvari : svjesna promjena ponasanja i
nesvjesna promjena ponasanja, kao posljedica musko-zenskog kontakta.

Svjesna je uvjetovana okolinom, odgojem, drustvenim normama, obrascima
ponasanja koje vidis u okolini, i na posljetku - vlastitom odlukom, jer ti
to svjesno kontroliras. To je ova pricica koju sam naveo (4 frenda +cura).

Nesvjesna je stvar nagona, genetike, ljudske prirode i uglavnom se ne moze
kontrolirati, tako da uglavnom svi od toga bolujemo, i ne mozemo to voljom
promijeniti, nije nasa odluka.

allecto

"Rajnus" <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote in message

Ne vidim kiriev post, mozes li mi ga, molim te, cijeloga prenjeti da
odgovorim.

Tnx.

allecto

Rajnus

On Tue, 1 Nov 2005 01:07:11 +0100, kiri wrote:

> Ali opet govoris sudeci prema sebi.

U ovom slucaju sam i ja takav. Napisao sam ti da ne znam _nikoga_ koji se
ponasa jednako prema zenama i prema muskarcima

> [...]
> samo u igri i zezanciji) . Smatram da fizicko nasilje nema smisla i to
> za mene nije opcija. Odgojen sam nenasilno, i drago mi je da sam takav.

Nisam niti ja nasilan. Jednom sam samo kao klinac inicirao tucu jer sam bio
isprovociran do ludila. Rijetke su moje tuce, no uglavnm je to bilo u
samoobrani.

> Verbalno mogu biti ponekad nasilan ako me nesto izbaci iz takta, mogu
> istresti svasta nekome u lice, i to jednako prema zenama i muskima, mogu
> se svadjati i prepirati do nevidjenih granica, ali ne tucem se nikad.

Da te netko napadne potukao bi se. Dobro ti kazes da si takav i za mene tu
zavrsava rasprava. Ja sam ti samo htio reci da to nije gluma kao sto ti
smatras jer se tako gotosvi ponasaju.

> A da ima male cice ? Za to isto nikad neces zezati prijateljicu ? Cak i
> ako se ona sama ne propusta nasaliti na svoj racun ?

Namjerno sam to izostavio jer sam htio povuci paralelu sa frendom. Ja
zajebavam za sve i svasta. Kod cura to izbjegavam jer to njih dira 100x
vise.

> Pa ok, kavalirstina je i meni ok na nekoj razini osnovnog bontona, recimo
> da ti otvoris i pridrzis vrata, poneses neki teret ili takve sitnice...
> to je ok.

Eto vidis da se ponasanja razlikuju. To sasvim normalno.

> Mislim da bi tebi trebalo upravo tako nesto da isto dobijes tu drugu
> percepciju :)
> Ja sam se igrao s curama sa barbikama, a nisam igrao s deckima nogomet,
> pa sam to jos rano iskusio :)

To sam i pomislio, ali se nisam usudio napisati. Otprilike znam kako se
zene ponasaju kad nema muskaraca, nesto sam i vidio. To mi definitivno ne
treba :)

> [...]
> to svjesno kontroliras. To je ova pricica koju sam naveo (4 frenda +cura).

Hm...pa ne bih rekao da ja to svjesno kontroliram. Jesam svjestan da se
drugacije ponasam. Ja sam takav nema tu neke kontrole...to po defaultu
ide...

> Nesvjesna je stvar nagona, genetike, ljudske prirode i uglavnom se ne moze
> kontrolirati, tako da uglavnom svi od toga bolujemo, i ne mozemo to voljom
> promijeniti, nije nasa odluka.

Ona pricica meni spada u ovaj dio sa genetski uvjetovanim ponasanjem.
Sjecam se jos kao osnovoskolac kako je iznenada u prisustvu neke cure par
likova jednostavno podivljalo. Ko majmuni...poceli skakati cuskati nas
ostale, trudili se biti duhoviti.

Rajnus

On Tue, 1 Nov 2005 07:02:00 +0100, allecto wrote:

> Ne vidim kiriev post, mozes li mi ga, molim te, cijeloga prenjeti da
> odgovorim.

Mislis na ovaj ?

Shef

kiri wrote:

> Pa zar je to tebi kao neki sport koliko ces po*ebat u jedinici vremena ?

pa mozes uzeti i za probu tko ce prije naci decka/curu. Ti ili frendica?
Naravno da je curama lakse, pogotovo ako se malo bolje drze. Ne kaze se
bezveze da su sve zene ko wc, ili zauzete ili zasrane.....

kiri

Shef <mon...@monkey.me> wrote:

> pa mozes uzeti i za probu tko ce prije naci decka/curu. Ti ili frendica?

Vec sam na to odgovorio - onaj tko je manje izbirljiv.

Marius

> A kaj ti je to "MILF" ?

Mother I'd Like To Fuck. To ti je ono kada, u prolazu, kazes sebi u bradu:
'Dijete, nemam nista protiv tebe, ali jeb'o bih ti majku.' :))
--
Don't be sexist. Broads hate that.

lurker

On Tue, 01 Nov 2005 17:48:54 +0100, Shef wrote:

> pa mozes uzeti i za probu tko ce prije naci decka/curu. Ti ili frendica?

Frendica i ja smo jedno par sati raspravljali na slicu temu, kome je lakse
pronaci (i osvojiti) prihvatljivog partnera.

Slozili smo se da je njoj (zenama) lakse, jer je njezin put, premda
trnovit, barem jasan: moram smrsaviti, usminkati se, obuc se malo
provokativnije, ponasat se eventualno malo koketnije nego sto to radi sad i
eventualno nabavit umjetne sise. ;)

Dok za mene ne postoji recept koji bi i priblizno s takvom sigurnoscu vodio
prema zadanom cilju ;)

Heywood Yablowme

Samo da chekiram tocno znacenje kratice ... google daje dosta znacenja
kratice, ali ono na koje sam ja mislio jest "Mother I'd Like to Fuck"

Quazaar

Rajnus

On Wed, 2 Nov 2005 02:03:14 +0100, lurker wrote:

> [...]
> trnovit, barem jasan: moram smrsaviti, usminkati se, obuc se malo
> provokativnije, ponasat se eventualno malo koketnije nego sto to radi sad i

A odes u teretanu i nabacis koji kg ?
Smontiras se u neku obaku obleku ?

Suncana

Rajnus wrote:

> Muskarci to rade iz drugih pobuda i razloga, to je jedina i vrlo bitna
> razlika.

Ovakva konstatacija podrazumijeva da znas razloge i pobude
i muskaraca i zena. Kaj ne znas. Pa ne mozes pricati o
razlikama.

--
Suncana

Dunja Crnic

"Vjera Lopina" <Vjera....@ffzg.hr> wrote in message

> [...]
> pametnu? ;) Ja nikako da naletim na nekoga
> takvoga. Dapace, sve vise
> mislim da mi je to (pamet) cak veci minus od ne

Ah, Vjera, tako mi je drago da si se vratila. :o))
I ja bih jednoga takvoga. Ne treba ih mnogo, niti par.
Samo jedan. Pa nikako da se nadje i taj jedan.

Ono sto ih posebno frustrira i od cega mahom bjeze je
sposobno zensko. Moja sposobnost umjesto da mi bude
najveci olaksavajuci faktor u zivotu, sve vise se pokazuje
kao najveci minus kad se radi o sparivanju. Za samocu
je, doduse, skoro pa idealna stvar. U kombinaciji sa pameti
i podfutranim izgledom, cini se da je samoca best bet.
Je*i ga.

Dunja

Vjera Lopina

Dunja Crnic wrote:

> Ah, Vjera, tako mi je drago da si se vratila. :o))

A meni je drago sto tu nalazim bar nekoga tko me jako dobro razumije.

> I ja bih jednoga takvoga. Ne treba ih mnogo, niti par.
> Samo jedan. Pa nikako da se nadje i taj jedan.

To i mene silno frustrira; ja isto vec dugo (znatno dulje od tebe)
trazim samo jednoga takvoga i nikako ga naci. Rajnus, doduse, tvrdi da
je on taj i takav. :) No nije mi to neka prevelika utjeha, ne toliko
zbog kilometraze koliko zbog razlike u godinama - ja sam se vec
upisivala na faks kad je on tek pocinjao kakati u pelene.

> Ono sto ih posebno frustrira i od cega mahom bjeze je sposobno zensko.

Je, slazem se, to je jos preciznija formulacija od onoga moga.

> Moja sposobnost umjesto da mi bude najveci olaksavajuci faktor u zivotu, sve
> vise se pokazuje kao najveci minus kad se radi o sparivanju.

Eh da, to mi em full nelogicno em isto uzasno frustrirajuce. Ocekivala
bih da kuze kako bi im bilo lakse sa zemskom koja je samostalna i
sposobna pa ne bi bila financijski, emotivno, seksualno itd. ovisna o
njima, ali vraga! Valjda misle da mogu osvojiti i zadrzati samo nekakvu
nesposobnu glupacicu koja nece imati izbora nego ostati s njim kakav god
bio prema njoj. A to onda ne govori bas predobro ni o njima jer pokazuje
da su strasno nesigurni u sebe. A s tako nekim bi meni bilo dosta naporno.

> Za samocu je, doduse, skoro pa idealna stvar.

Jest, jer da sam nesposobna sama prezivjeti vjerojatno bih silno patila
sto si nikoga ne mogu naci. Ovako mi je bar sasvim zadovoljavajuce.
Moglo bi mi biti i nesto bolje kad bih se uspjela namjeriti na nekoga
koga moja sposobnost nece natjerati u panican strah i bijeg, ali nekako
mi se vjerojatnost za to cini sve manjom.

> U kombinaciji sa pameti
> i podfutranim izgledom, cini se da je samoca best bet.
> Je*i ga.

Kod mene je problem nedovoljno podfutran izgled, ali rezultat je isti.

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Rajnus wrote:

> Pa sto da radim kad se slazem, bar samnom nije problem uci u neku diskusiju
> :)

Bez brige, naci cu ja dovoljno tema o kojima ce nam se misljenja
razilaziti. >:)

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

kiri

> [...]
> njima, ali vraga! Valjda misle da mogu osvojiti i zadrzati samo nekakvu
> nesposobnu glupacicu koja nece imati izbora nego ostati s njim kakav god

Pa da znas, ima jako puno muskaraca koji su takvi, a ja smatram da su to
slabici i nesigurni u sebe i previse komotni, a ima i dosta egocentrika. S
druge strane (ajde da sad malo branim zene koje nasjedaju na takve), mozda
oni imaju nekih drugih dobrih osobina, kojima kompenziraju ove lose, tko
sam ja da bilo kome sudim...

Ali gle, postoji i druga strana te medalje. Ako je zena takva - sposobna,
samostalna, neovisna (ili barem misli za sebe da to jest), zasto se onda
prakticki svaka koju sam dosad upoznao mrgodi na samu pomisao da se frajer
uopce ne zeli ozeniti (pod time mislim ono: ceremoniju potpisivanja
kapitulacije, nosenja prstenja i ostali bullshit koji dolazi u paketu).
Meni se cini da iz toga vidimo kako zene rade prakticki istu stvar - zele
frajera zalockati za sebe ugovorom, jer su nesigurne u sebe mogu li ga
zadrzati konvencionalnim metodama, i onda kada ga zalockaju, njihova
razina paznje prema njemu moze slobodno opasti, jer on je vec potpisao
papir. U ekstremnim slucajevima - tada zene pocnu zloupotrebljavati
lock-in situaciju i pokazu svoje drugo lice, koje je daleko manje
dobrocudno i obazrivo nego prije potpisivanja ugovora.

Ajde nek mi dvije sposobne zene to objasne :)

> A to onda ne govori bas predobro ni o njima jer pokazuje
> da su strasno nesigurni u sebe. A s tako nekim bi meni bilo dosta
> naporno.

Tocno receno.

Suncana

Vjera Lopina wrote:

> [...]
> bih da kuze kako bi im bilo lakse sa zemskom koja je samostalna i
> sposobna pa ne bi bila financijski, emotivno, seksualno itd. ovisna o

Cure drage, obicno uz navedene osobine ide i jezik. Dugi i
povremeno otrovan. A ljudi uglavnom ne vole cuti sve kaj ih ide.
Osim toga, oko nekog ko je samostalan i zna kaj hoce, moras
se vise truditi da ostane s tobom tebe radi, a ne zato
kaj se potpisal papir ili jer bi nogiranje bilo komplicirano
iz ovih ili onih razloga.

> [...]
> nesposobnu glupacicu koja nece imati izbora nego ostati s njim kakav god
> bio prema njoj. A to onda ne govori bas predobro ni o njima jer pokazuje

Sve ti je to Gaussova krivulja. Ko ti je kriv kaj si pri
rubu ;-)

--
Suncana

Dunja Crnic

"Ivan" <iv...@mail.com> wrote in message

> Naime, situacija je bila sljedeca, malo je dugacko, ali me bas zanima kaj
> bu
> reko zenski dio grupe...

Eto me, kako rekoh.

> [...]
> obicnog (tek te poznam 3 sata) prijatelja, da ne spominjem tada kontakata

Ovakve situacije, u stvari, ne volim komentirati, jer ne znam drugu
stranu price. Ista stvar iz njenih ustiju bi vjerojatno sasvim drugacije
izgledala. Cura se zabavljala. Bila je svadba, bio je ples, malo si je
dala oduska svom egou, svojim zenskim carima, koje mozda u trapericama
i tenisicama u svakodnevnici ne djeluju toliko koliko djeluje pojava
u haljini i stiklama, sa sminkom koju je mozda slagao kakav visazist.
Cure to ponekad rade. Isprobavaju na muskarcima oko sebe da li
su jos "in" i jesu li njihove cari jos uvijek dostatne da trijeznog, mladog
covjeka pospreme pod stol. Ocito jesu.

> Nadalje se situacija odvijala isto, mi smo i dalje pricali i zezali
> se, dok je njezin decko plesao sam svim mogucim curama na svadbi i
> glupirao
> se okolo po plesnom podiju.

Ovo mnogo objasnjava. Njih dvoje ocito imaju ili dogovor ili
tako funkcioniraju da se na opcim veselicama svatko zabavlja
sto bolje moze i umije. I to mi se cini sasvim u redu, jer visiti
jedno na drugom do iznemoglosti je u najmanju ruku suhoparno i zamorno.
Koliko sam shvatila, ni jedno od njih nije pobjeglo u prvi
sumarak s nekim novim i nepoznatim, i tamo nabacilo kakav
seksic na brzinu. Uzivali su u svadbi, oboje, svatko na svoj nacin.
To sto se bururet pokrenuo u tvojoj glavi, pokrenuo se u TVOJOJ
glavi. Ne u njihovima.
Koliko sam shvatila, oni su i dalje zajedno. Bez obzira sto se
ona prosetala kroz tvoje ruke, a njemu se kroz ruke prosetalo skoro
svako zensko stvorenje sa te svadbe.

> [...]
> dodiruje itd. Znam da od toga svega nebi vjerojatno bilo puno, ipak su
> zagreb i slavonija predaleko za neku romansu, ali KAJ ME ONDA IMAS

Izazivat ce te. Ne samo ona, nego jos mnoge u zivotu. Zasto?
Zato jer smiju. Zato jer vide da ima efekta od tog izazivanja. Zato
jer u tome ne vide nista previse lose. I, napokon, zato jer u tome
i nema niceg loseg. Nije prevarila svog decka, jednako kao sto ni
on nije (predpostavljam) prevario nju. To sto si ti sebi slozio
film u glavi, koji te doveo do ovog nemocnog bijesa u kojem
si pisao ovaj post, je stvar koja se njih dvoje ne dotice.

> ako ti je decko tu?! S njim si, volis ga, i budi s njim.

Ako joj je decko, ne znaci da joj oci smiju biti uprte samo u njega.
Njihov je dogovor (predpostavljam) da je druzenje do neke granice
s drugima sasvim dozvoljeno i javno. To sto su njihove granice
ocito mekse nego sto si ti navikao, opet ne znaci da si izazivan. Samo
si isprobavan.

> Sad, evo, pisem ovo stivo, jer me samo zanima, kaj se njoj ove noci
> vrzmalo
> po glavi, i zasto vi curke tako nesto radite???

Ono sto se vrzmalo u njenoj glavi zna samo ona, i nju trebas pitati
ako zelis objasnjenje (nemoj, jer ces od sebe samo uciniti magarca ako
je jos uvijek sa svojim deckom).

> P.S. da ne velim da sam bio vec u takvim slicnim situacijama nekoliko
> puta,
> samo me sad tek ova nagnala na ovo sve napisem...

Sujeta. Vjerujem da ne treba ici puno dalje od toga.

Eto, napisah. Premda mi je jasno da te nisam razveselila. Najbolje
je ne obazirati se na cure koje imaju decka, pogotovo ne s onima
koje su u duljoj vezi. Dok ne pocisti svoju vezu, ako je uopce misli
pocistiti, svi "duboki pogledi" su samo flert za hranjenje egoa na koje
se ne treba previse obazirati, a pogotovo ne razbijati glavu kasnije sa
temom
"a sta je ona mislila time". Nije mislila. Flertala je.

Dunja

Dunja Crnic

"kiri" <kiri...@ark.cc.fer.hr> wrote in message

> Bojim se da ti svaki izlazak jedne zenske
> [...]

O, kako istinito! Nazove me mama i storniram joj
razgovor jer idem u kino. "A s kim?" pita me.
Objasnim da idem s nekim koga sam upoznala
nedavno i koristim jednu od svojih rijetkih slobodnih
veceri za posjet kinu. I ona, unatoc svom 70-godisnjem
iskustvu najprije ispali: "Jel' to onaj pravi?" :o))))))
Ne mo's a da se ne nasmijes. :o)))

> [...]
> uglavnom nebitno. Isto tak mogu otic na kavu
> s osobom koju ne poznam, jer
> mi je uvijek fora upoznat nekog novog ...

Ali je jos uvijek u mnogim glavama da ona koja
ima decka, muza, 2 decka, ima da drzi oci samo na
njemu, i da ne izlazi ni na kave s drugima. Kao da
se ima vlasnicki list nad osobom s kojom se je u vezi.
To je IMHO, katastrofalno poimanje zajednistva.
A upravo tako i nas Ivan pise, samo iz treceg ugla
gledanja. "Sa deckom si? Volis ga? Kaj onda mene
imas izazivat?" Pitanje je kako ga je cura uopce
gledala, i koliko je nas Ivan vidio ono sto je zelio
vidjeti, a ne ono sto se dogadjalo.

> Dakle, ja ne vidim nist narocito lose u tome
> da cura ode sa mnom na kavu i
> ako ima decka, pa sta bi ljudi koji imaju
> partnera trebali biti zakljucani
> doma pod lokotima?

:o)))) Da, cini se tako. Sto je najljepse, puno ljudi
se sami zakljucaju pod lokot, jer misle da nije
pristojno, ni primjereno izlaziti sa osobama suprotnog
spola na kavice, da se ne bi dogodila kakva prilika
koja bi dovela do neugodnih objasnjavanja da se
s tom kavom nista nije namjeravalo.

Dunja

Dunja Crnic

> [...]

> iskusnija i pametnija zena, koja je ipak vise toga prosla, kaj ona misli o
> tomu kaj rade nekoliko godina mladje "njezine kolegice"...

Malo mi je pobjegao ovaj thread, pa tek sad nadoknadjujem.
Ne stignem sve, sorry. ;o))) Pa iako mi malo imponira to trazenje
mojeg misljenja (Draska me po sujeti za ne vjerovati. Sve do cesanja.),
mislim da te moje misljenje nece obradovati, niti ce icije ponasanje
pojasniti ili razjasniti.

Dunja

Rajnus

On Wed, 2 Nov 2005 09:22:00 +0100, Dunja Crnic wrote:

> [...]
> je, doduse, skoro pa idealna stvar. U kombinaciji sa pameti
> i podfutranim izgledom, cini se da je samoca best bet.

A ja bas to trazim. Samo postoji i druga strana medalje.
Zena mora biti svjesna sebe, znaci da je sposobna, ali da je i odbojna
vecini muskaraca za ozbiljnu vezu. To joj nikako ne smije postati kompleks
jer onda postaje mean bich. Znam par izuzetno sposobnih zena koje briju u
onome sto rade, ali su postale bicharke iz kojih buja hrpa negativne
energije. Sve su postigle u zivotu...posao, karijera, stan, auto...ali
nemaju musko i to ih ubija u pojam i stvara kontra efekat.

No ima i pametnih dobrica koje su u istoj situaciji. Frend mi radi u banci
i tamo ima hrpa 30godisnjakinja koje soliraju. Cure za pozeljet al opet
nitko ih izgleda ne treba...ne znam sto bih rekao...

Rajnus

On Wed, 02 Nov 2005 09:40:11 +0100, Suncana wrote:

> Ovakva konstatacija podrazumijeva da znas razloge i pobude
> i muskaraca i zena.

Otprilike...muske vise zenske manje :)

> Kaj ne znas. Pa ne mozes pricati o
> razlikama.

Sto bi ovo trebalo znaciti ? :)

Rajnus

On Wed, 02 Nov 2005 11:09:25 +0100, Vjera Lopina wrote:

> To i mene silno frustrira; ja isto vec dugo (znatno dulje od tebe)
> trazim samo jednoga takvoga i nikako ga naci. Rajnus, doduse, tvrdi da
> je on taj i takav. :)

Nisam tvrdio da sam taj, vec da sam takav. Dalek je put da bih ja
eventualno i bio taj. U osnovi trazimo isto, ali ima tu jos dosta toga vrlo
bitnog. Recimo bilo bi dovoljno da pusis i ja vec ne bi bio taj :)))

> [...]

> da su strasno nesigurni u sebe. A s tako nekim bi meni bilo dosta naporno.

E bas to :)))
Koliko su zene nesigurne toliko su i muskarci. Zene mozda vise krivim nosom
ili malim grudima, muskarci necim drugim.
Molim te nemoj biti frustrirana objasnio sam vec zasto :)
A i stvara bore, bas da ne kazem da pojacava :))))

> [...]
> koga moja sposobnost nece natjerati u panican strah i bijeg, ali nekako
> mi se vjerojatnost za to cini sve manjom.

Curke moje nemojte gubiti nadu. U areni svaki broj pisu o nekoj novoj
ljubavi u 70tima :)))

> Kod mene je problem nedovoljno podfutran izgled, ali rezultat je isti.

Pa potrudite se malo oko izgleda :)

kiri

Suncana <izbaci_sve...@tilda.hr> wrote:

> Cure drage, obicno uz navedene osobine ide i jezik. Dugi i
> povremeno otrovan. A ljudi uglavnom ne vole cuti sve kaj ih ide.

Pa 10 puta bolje da kaze (cak i neka pretjera), nego da se potiho duri a
ja moram pogadjati zasto. To je psihicka tortura :), a ono prvo je usteda
zivaca, vremena, ma svega... a opasno nije, imam i ja dovoljno dug jezik
za svaku raspravu i sigurno necu ostati duzan :)

> [...]
> iz ovih ili onih razloga.

> Sve ti je to Gaussova krivulja. Ko ti je kriv kaj si pri

Ili jos korak dalje : Tko ti kriv sto znas sto je gaussova krivulja .

(mislim na "nojevu" logiku, ako ti je glava u pijesku pa ne vidis
problem, onda ti je sve ok )

Vjera Lopina

kiri wrote:

> [...]
> oni imaju nekih drugih dobrih osobina, kojima kompenziraju ove lose, tko

Ma da, imaju dobro srce, pa tuku zenu i djecu samo kad se napiju. ;>

> [...]
> lock-in situaciju i pokazu svoje drugo lice, koje je daleko manje
> dobrocudno i obazrivo nego prije potpisivanja ugovora.

Ima takvih, dapace, nije to uopce rijetka pojava. No ne mozes reci da su
tome cesce sklone one sposobne, samostalne i neovisne. A i zalockanost
papirom, pa i prstenom, nije bas nesto narocito - ako netko od njih
osjeca potrebu prevariti partnericu, nece mu ni papir ni prsten
predstavljati neku nepremostivu zapreku. Dok zena koja je financijski
i/ili emotivno ovisna o muzu nema skoro nikakvoga izbora nego ostati u
losem braku, osim ako ima izuzetno tolerantne i imucne roditelje koji bi
nju s djecom primili natrag k sebi.

> Ajde nek mi dvije sposobne zene to objasne :)

Jos uvijek se dosta cesto zenu koja nevjencano zivi s nekim frajerom
smatra nemoralnom, a frajera koji tako zivi ne. To se polako mijenja,
ali u takvim smo stvarima i danas poprilicno patrijarhalno drustvo.
Kakvo cudo onda da zena zeli ozakoniti tu vezu. A s muskarcima koji se
panicno boje "obaveze", a i ti - bar sudeci po rjecniku gore - spadas
medju takve, IMHO nije bas sve u najboljem redu.

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Vjera Lopina

Meni partner kojega bih osvojila takvim nacinom (s razlikom sto bih se
ja trebala udebljati a ne smrsaviti) niposto ne bi bio prihvatljiv jer
bi to znacilo da "pada" na privlacan izgled, sminku, provokativnu obleku
i koketno ponasanje, a ne na ono sto ja smatram svojim kvalitetama. Da i
ne govorim o tome da bi takav prvom prilikom "pao" na neku privlacniju,
bolje nasminkanu, provokativnije odjevenu ili koketniju. Sto ce mi takav luzer?

> Dok za mene ne postoji recept koji bi i priblizno s takvom sigurnoscu vodio
> prema zadanom cilju ;)

Ni za mene.

--
Vjera
Vjera....@ffzg.hr

Rajnus

On Wed, 02 Nov 2005 12:44:42 +0100, Vjera Lopina wrote:

> [...]
> bolje nasminkanu, provokativnije odjevenu ili koketniju. Sto ce mi takav luzer?

Vidi...cinjenica da ce se svaki frajer okreniti za dobrom mackom. Netko ce
samo fijuknut, netko nesto pomislit, a netko i nesto pokusati.
Sto si ti njemu zgodnija manje ce gledati ili ce bar reci moja zena je
bolja od tih zena (izgledom). :)

Nema to veze sa nekim emocijama. Muskarac ce tebe cijeniti i voliti zbog
toga sto ti jesi, ne zbog izgleda. Mozes ti imati i 150kg ako si ista osoba
u koju se on zaljubio...isto ce te voljeti...

To iskljucivo ima veze sa seksualnim nagonom. Svi mi uzdisemo za playboy
zecicama ili nekim mackama na ulici, ali ne bi te cure svatko ozenio.
Ista stvar je i sa prevarom. Ako te muskarac prevari po njegovj definiciji
nije to zbog toga sto te on manje voli ili cijeni. Digla mu se kita, ne
moze se kotrolirati i to je to...bez puno filozifije.
Sad tu dolazi zenska strana, da me cijeni i voli on to meni ne bi napravio.
U to ne ulazim...nek si svatko stvara svoja pravila.
Bottom line is...to sve nema veze sa emocijama...

It is loading more messages.