samo seks?

zzz

koliko vjerujete u to da nesto moze biti 'samo seks'
primjer iz mog kvarta: ljudi bili skupa nesto vise od 2.5 godine prekinuli
prije nesto vise od 6 mjeseci on ima novu curu ona nikoga i sad se on njoj
javlja jer zeli samo seks s njom (ovu novu curu voli kaze?) i to zbog
'lijepih uspomena'...
jesam li ja jedina kojoj se cini da tu nesto ne stima? :)

Neo

On Mon, 16 Aug 2004 18:08:21 +0200, "zzz" <slana...@net.hr> wrote:

>koliko vjerujete u to da nesto moze biti 'samo seks'

Jako sam uvjeren u to....cisto iz vlastitog iskustva.

> [...]
>prije nesto vise od 6 mjeseci on ima novu curu ona nikoga i sad se on njoj
>javlja jer zeli samo seks s njom (ovu novu curu voli kaze?) i to zbog

Divno je prisjetiti se "lijepih uspomena" :-)
Ako je i njoj to ok, onda udri brigu na veselje ;-)

>jesam li ja jedina kojoj se cini da tu nesto ne stima? :)

Sve ovisi o tome sta mu je ona odgovorila...

--
Spusta se,spusta noc...
glupo bi bilo da se dize!

opaki zli gad Jelenko

"zzz" <slana...@net.hr> wrote

varanje je varanje i u sarenoj kutiji, tako da je amoralno, glupo i ruzno, i
cura to ne bi trebala napravit a on bi trebao dobit gljivice na nogama.

BTW samo seks bez emocija provjereno postoji i provjereno je loshiji od one
druge vrste seksa, ali kad nema drugoga zabavljajte se i nemojte zaboraviti
upotrjebiti kondom :)

Petar Bjelčię

Samo ti se cini, sve tu stima.
I to jos iz zenske tipkovnice, sad najednom sex je samo, pa sta bi
jos trebalo. Sve ostalo moze svatko sam.
I ne znas o kakvom se sexu radi, mozda mala dobro,
da prostis, pusi, ili neke perverzije.

I ja bi volio imat jednu sveticu za lijepe uspomene,
a za perverzije jednu grijesnicu.
Vi zenske ste jos gore, pre dugo vas pratim, pre dobro poznajem.
Nekog pametnog, mirnog, interesantnog za izlaske,
a zivotinju, divljaka za sex.

"zzz" <slana...@net.hr> wrote in message

Sanja

Uocih:

Ovo je dobra opservacija. Ima nesto u tome.
Jedino mi nije jasno zasto ostavljas dojam kako mislis da je to lose?
;-))

--
Sto blesav covjek napravi, pametan ne moze ni zamisliti
http://saanjaa.blog.hr

Petar Bjelcic

> Ovo je dobra opservacija. Ima nesto u tome.
> Jedino mi nije jasno zasto ostavljas dojam kako mislis da je to lose?
> ;-))

To je odgovor na zzz pitanje. Sta ima lose u tome da muska osoba, kao sto
je u opisanom slucaju rijec, isto zeli imat svoju seksualnu zivotinju.

Meni osobno to odgovara, naravno, ako sam u ulozi zivotinje.

Sanja

Uocih:

Oke misicu ;-))))

trani

sex sa bivsom kad nestane zaljubljenosti stvarno moze biti samo sex...a sto
se tice ostalog "samo sexa" do nedavno kao vecina zena sam mislila da treba
biti bar malo zaljubljenosti ili neceg slicnog (ono bar da bi zeljala biti u
vezi s tom osobom ako je i nemoguce) a onda sam upoznala tipa koji mi je
fizicki mrak a ostalo mi ide na zivce i nikad se ne bi mogla zaljubiti u
njega ali nam je sex savrsen i to je samo sex!

Rajnus

In article trani says...

> sex sa bivsom kad nestane zaljubljenosti stvarno moze biti samo sex.

Sex sa bivsom ?
:)))

--
prebacivanje VHSa na DVD

- snimanje raznih dogadaja te digitaliziranje
starih video zapisa (DivX, VCD, SVCD, DVD)

ICQ 97665197 (iz e-mail adrese makni "abc.")

trani

:))
"Rajnus" <abc.r...@osijek-online.com.abc> wrote in message

xelil...@gmail.com