BRZA,LAKA I ŠTO JE NAJVAŽNIJE LEGALNA ZARADA

teodoro

VJERUJTE MI I NECETE POZALITI!!!OSTVARITE SVE SVOJE SNOVE! OVO JE
POTPUNO
LEGALAN NACIN ZARADE I ZA NJEGA VAM TREBA SAMO 30 kn! KAKO PRETVORITI
30 KUNA U 30 TISUCA,CITAJUCI OVO MOGAO BI VAM SE ZIVOT ZAUVIJEK
PROMJENITI! ON ZBILJA DJELUJE!
Nasao sam ovo na jednoj news grupi i odlucio isprobati. Prije par
tjedana, pretrazivao sam newsgrupe i naisao sam na clanak slican ovome
u kojem je pisalo da mozete zaraditi tisuce dolara u samo PAR TJEDANA
sa samo malim ulogom od 30 kn! Pomislio sam, "Da bas, ovo mora da je
prijevara" no kao vecina nas, bio sam znatizeljan, pa sam nastavio s
citanjem. Kako god, pisalo je da posaljete 5 kn svakoj od 6 imena i
adresa koje su bile u tom clanku. Zatim stavite svoje ime i adresu na
kraj popisa na #6, te posaljete taj clanak na najmanje 200 newsgrupa.
(Ima ih na tisuce). Nema kvake, to je to. Pa sam nakon malo
razmisljanja, i savjetovanja s prijateljima,
odlucio pokusati. Mislio sam "Sto imam izgubiti osim 6 markica i 30
kn, zar ne?" zatim sa ulozio tih bjednih 30 kn I POGODITE STO!?... u
roku od 7 dana, poceo sam dobivati novac postom! Bio sam zaprepasten!
Pomislio sam da ce s tim biti ubrzo gotovo, ali novac je neprestano
dolazio. U mom prvom tjednu, zaradio sam oko 100 kn. krajem drugog
tjedna zaradio sam ukupno vise od 1 100 kn! u trecem tjednu imao sam
preko 10 000 kn i jos raste. Ovo je sada moj 4 tjedan i moja ukupna
zarada je malo vise od 25 000 kn a novac jos ludjacki dolazi. To sve
sigurno vrijedi 30 kn, i 6 markica!! Sada cu Vam reci na kojem
principu ovo radi i jos vaznije, ZASTO radi... Osim toga, pobrinite se
da imate isprintanu kopiju ovog clanka SADA, tako da bi mogli
provjeravati neke
informacije kako ih trebate. OBECAVAM Vam da ako tocno pratite moje
upute, zaradjivat cete vise novca nego sto ste ikada mogli radeci
nesto tako lako! NASTAVITE CITATI DA BI STE DOZNALI KAKO OVO RADI!!!
Prijedlog: Procitajte ovu cijelu poruku pazljivo! (isprintajte ju ili
ju kopirajte na svoje osobno racunalo.) Slijedite jednostavne upute i
gledajte novac kako dolazi! Lagano je. Legalno je.MOLIM VAS,VJERUJTE
MI,ZELIM VAM DOBRO!!! A, Vas je ulog samo 30 kn (Plus postarina na
samo 6 kuverti...samo jednom...bez ponovno slanja poste) VAZNO: Ovo
nije prijevara; nema
laznih obecanja; nije ilegalno; i 99% nije riskantno - stvarno
funkcionira! Ako je odanost slijedecim uputama, dobivat cete
izvanredne prihode. SAMO NASTAVITE CITATI!! MOLIMO VAS Slijedite ove
upute TOCNO, i 50 000 ili vise mogli bi biti vasi u roku od 20 do 60
dana. Ovaj program ostaje uspjesan radi ISKRENOSTI I POSTENJA
sudionika. Molimo Vas nastavite njegov uspjeh pazljivo prateci i
postujuci upute. Sada cete postati dio Postanskog poslovanja. O ovom
poslu Vas proizvod nije cvrst i opipljiv, on je usluga. Vi ste u poslu
razvijanja Postanskih lista. Mnogo udruga rado placa velike svote
novca za kvalitetne liste. No ipak, novac od tih lista je sekundaran
prihodu koji se zaradi od ljudi kao sto ste Vi i ja koji traze da ih
se ukljuci u tu listu. >Ovo su 4 koraka
do sigurnog uspjeha:
KORAK 1 >Nabavite 6 odvojenih papirica i napisite slijedece na svaki
papiric >"PLEASE PUT ME ON YOUR MAILING LIST." Sada uzmite 6 novcanica
od pet kuna i >i stavite JEDNU u SVAKI od 6 papirica tako da se
novcanica ne moze >vidjeti kroz kuvertu (radi sprjecavanja kradje).
Zatim, stavite jedan >papiric u svaku od 6 kuverti i zatvorite ih.
Sada bi ste trebali imati >6 zatvorenih kuverti, svaku sa papiricem na
kojem je iznad napisana >fraza, Vasim imenom i adresom, i 5 kn
novcanicu. Ono sto Vi radite je >da stvarate uslugu. OVO JE SIGURNO
LEGALNO! Vi zahtjevate zakonitu >uslugu i placate ju! Kao vecina nas
bio sam pomalo skeptican i pomalo >zabrinut o legalnim pogledima svega
toga. Pa sam i provjerio sa U.S. >Post Office (1-800-725-2161) i
potvrdili su mi da je to uistinu >legalno. Posaljite tih 6 kuverti na
slijedece adrese:
#1.) Toni Kalais, Obala Maratusa 62, 22010 Brodarica, Croatia.
#2.) Mario Cazar, R.K. Jeretova 11, 21000 Split, Croatia
#3.) Tatjana Kojc, Ivana Pergošića 3, 10000 Zagreb, Croatia.
#4.) Sinisa Valentekovic, Huttlerova 27b, 31000 Osijek, Croatia.
#5.) Marija Krsnik,Veprićka 8, 10360 Sesvete, Croatia
#6.) Karolina Ljubičić, Bjelovarska 79, 10000 Zagreb, Croatia
KORAK 2 >Sada izaberite ime pod #1 sa liste koju vidite iznad i
maknite ga sa liste, >pomaknite ostala imena prema gore (6 postaje 5,
5 postaje 4, itd...) i >dodajte >SVOJE Ime pod brojem 6 na listi.
>KORAK 3 >Promjenite u clanku sve sto trebate, no nastojte >odrzati
clanak slicniji originalu sto je vise moguce. Sada, posaljite >svoj
prepravljeni clanak na najmanje 200 newsgrupa.
(Mislim da ima >priblizno 24,000 grupa) Vi samo trebate 200, no
zapamtite, sto ih vise >posaljete, to vise novca zaradite! Necete
dobiti puno osim ako saljete >ko ludi.) Ovo je savrseno legalno!MOLIM
VAS,VJERUJTE MI. Ako ste sumnjicavi >u vezi ovoga,pogledajte Title 18
Sec. 1302 & 1341 of the Postal lottery >zakona. >Imajte kopije ovih
koraka za sebe i, kad god Vam zatreba novac, >prodjite sve ponovno, i
ponovno. MOLIMO VAS ZAPAMTITE da ovaj NACIN ZARADE >ostaje uspjesan
radi ISKRENOSTI I POSTENJA sudionika i njihove >pazljive posvecenosti
uvjetima. Uzmite to ovako. Ako ste posteni, >program ce se nastaviti i
novac koji dobivaju mnogi drugi doci ce i do >Vas. Mozda zelite
zadrzati imena i adrese poslane Vama, bilo na >racunalu ili
na papiru i cuvati zabiljeske koje Vam ljudi posalju. To >POTVRDUJE da
Vi uistinu provodite uslugu. (Takodjer, bi mogla biti >dobra ideja da
zamotate novcanice od 5 kn u tamni papir da bi ste >smanjili rizik
postanskih lopova.) Vase ime ce se pomicati na listi >geometrijski, pa
kada Vase ime dodje do #1 pozicije dobivati cete >tisuce kuna u
CASHu!!! Kakva prilika za samo 30 kn (5 kn za svakog >od prvih 6 osoba
napisanih na listi) Posaljite ih sada, dodajte svoje >ime na listu i
Vi ste u poslu!
------------UPUTE ZA------------KAKO POSLATI NA NEWSGRUPU-----------
Korak 1) Ne trebate ponovno pisati ovo cijelo pismo da bi ste ga
poslali. Samo stavite kursor na pocetak pisma i povucite kursor na dno
ovog dokumenta, izaberite 'copy' iz edit menija. To ce kopirati cijelo
pismo u memoriju racunala.
Korak 2) Otvorite prazan 'notepad' dokument i stavite kursor na vrh
prazne stranice. Iz 'edit' menija izaberite 'paste'. To ce preslikati
kopirano pismo u 'notepad' da biste mogli dodati svoje ime na listu.
Korak 3) Spremite svoj novi notepad dokument kao .txt dokument. Ako
Zelite poslati drugaciji clanak, uvijek cete imati taj dokument koji
mozete obradjivati.
Korak 4) Pokrenite 'Netscape' ili 'Internet Explorer' pokusajte
potraziti razne newsgrupe (on-line forume, oglasne ploce, chat
stranice, rasprave.
Korak 5) Posjetite te stranice i posaljite ovaj clanak kao novu poruku
tako da kliknete na prazninu i izaberete 'paste' iz 'edit' menija.
Ispunite 'Subject', to ce biti naslov koji ce svi vidjeti dok ce
pregledavati liste posiljaka o odredjenoj grupi, kliknite na 'post
message' gumbic. Gotovi ste s prvim! Cestitam...TO JE TO! Sve sto
morate je otici na razne newsgrupe i poslati clanak, kad Vam udje u
stos, trebat ce Vam oko 30 sekundi za svaku newsgrupu!
**ZAPAMTITE, U STO VISE NEWSGRUPA ILI FORUMA POSALJETE, VISE CETE
NOVACA ZARADITI! NO MORATE POSLATI MINIMUM OD 200** To je sve! Poceti
cete dobivati novac iz cijeloga svijeta u roku od par dana! Mozda ce
te i nekada htjeti iznajmiti postanski sanducic radi velikog broja
poste koji ce te dobivati. Ako zelite ostati anonimni, mozete
izmisliti ime za
upotrebu, sve dokle ?e Vam postar dostavljati. **SAMO BUDITE SIGURNI
DA SU VAM SVE ADRESE TOCNE.
** EVO KAKO 30 KUNA POSTANE NEKOLIKO TISUCA!! Od 200 posiljaka, recimo
da dobijete samo 5 odgovora (vrlo rijedak primjer). Zaradili ste 25 kn
sa svojim imenom na #6 na pismu. Sada, svaki od tih 5 osoba koji su
Vam poslali 5 kn naprave MINIMUM 200 posiljaka, svaki sa Vasim imenom
#5 i samo 5 osoba odgovori na originalnih 5, to je jos 125 kn za Vas,
sada svaki od tih 25 naprave 200 MINIMUM posiljaka sa Vasim imenom na
#4 i samo 5 odgovora svaki, dobivate dohodak od 625 kn! Sada, se tih
125 osoba okrece i posalje MINIMUM 200 sa Vasim imenom na #3 i dobiju
samo 5 odgovora svaki, dobivate dohodak od 3 125 kn! OK, e sada je
onaj zabavan dio, svaki od tih 625 osoba posalje MINIMUM 200 pisama sa
Vasim imenom na #2 i svaki od njih dobije samo 5 odgovora, koji su Vam
donjeli 15 625 kn!!! E sad tih 3 125 osoba ce svi dostaviti ovo pismo
na 200 newsgrupa sa Vasim imenom na #1 i ako jos uvijek 5 osoba po 200
newsgrupa reagira dobivate 78 125 kn! Sa originalnim ulogom od SAMO 30
kn! NEVJEROVATNO! Kada Vase ime vise nije na popisu, samo uzmete
posljednju posiljku u newsgrupi, i jos jednom posaljete 30 kn imenima
na listi, stavljajuci svoje ime ponovno na broj 6. Te ponovno pocnete
slati posiljke na
newsgrupe.
Stvar koju treba zapamtiti je da li shvacate da se tisuce ljudi po
cijelom svijetu spaja na internet i cita clanke svaki dan?, BAS KAO I
VI sada!! Pa, da li si mozete priustiti 30 kn i vidjeti da li stvarno
djeluje?? Mislim da, da... Ljudi su govorili, "Sto ako je plan izigran
nitko Vam ne posalje novac? Pa sto! Koje su sanse da se to dogodi kada
postoji mnogo novih, postenih korisnika i novih postenih ljudi koji se
prikljucuju internetu i newsgrupama svaki dan i zeljni su pokusati?
Procjenjuje se da je 20 000 do 50 000 novih korisnika, svaki dan, sa
tisucama onih koji se spajaju u pravi internet. Zapamtite, igrajte
POSTENO i PRAVEDNO te ce ovo zbilja uspjeti.
MOLIM VAS,VJERUJTE MI i OSTVARITE SVE SVOJE SNOVE!!! SRETNO!!!