Moze Pivo?

NjamNjam

Pa, nikad nisam bio fan Piva. Niti ga slusao, niti ga pio. Ne pijem ga
ni dalje, ali ga svake godine nekako slusam sve vise. Kazu fanovi da je
novi album otisao u komercijalu. Prateci zadnjih godina nove stvari
preko Youtubea, meni se nekako cini da onda, ili ja starim (i prelazim
na komercijalu), ili oni polako, ali sigurno skrecu s punka na heavy
metal. Moze?
http://www.youtube.com/watch?v=vLgcfX174ao

--
Mislite da je 1984. prosla? Jok, tek dolazi...

johndory

NjamNjam <njamn...@MAKNInet.hr> wrote:

Moze?
> http://www.youtube.com/watch?v=vLgcfX174ao

kako losa pjesma jao...

--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore

NjamNjam

johndory wrote:
> NjamNjam <njamn...@MAKNInet.hr> wrote:
>
> Moze?
>
> kako losa pjesma jao...

Cisti heavy metal. :-)

johndory

NjamNjam <njamn...@MAKNInet.hr> wrote:

> Cisti heavy metal. :-)

cista tapija... ;)

NjamNjam

johndory wrote:

> cista tapija... ;)

Ha, kako kome. Ja na ovaj rif otkidam do jaja.
http://www.youtube.com/watch?v=vLgcfX174ao#t=2m24s

Cisti, klasicni heavy metal. :-P

johndory

NjamNjam <njamn...@MAKNInet.hr> wrote:

> Ha, kako kome. Ja na ovaj rif otkidam do jaja.
> http://www.youtube.com/watch?v=vLgcfX174ao#t=2m24s
>
> Cisti, klasicni heavy metal. :-P

naravno, ovisi o ukusima. uostalom meni je heavy metal sranje kao sto je i
vecini muzika koju ja slusam smece... nema se tu sta puno pricat ;)

pozdrav

NjamNjam

johndory wrote:
> naravno, ovisi o ukusima. uostalom meni je heavy metal sranje kao sto je
> i vecini muzika koju ja slusam smece... nema se tu sta puno pricat ;)

Odrasti. Meni punk nije sranje. Samo verzija rocka koja mi ne pase.
(Mada mi Bad Religion pase; imam jedan Best of vec dekadu, dvije.)

johndory

NjamNjam <njamn...@MAKNInet.hr> wrote:

> Odrasti

sta laprdas ?

>Meni punk nije sranje.

gdje sa napiso da ti je...

> (Mada mi Bad Religion pase; imam jedan Best of vec dekadu, dvije.)

isto ok...