Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

Pas po imenu Vjeran

已查看 2 次
跳至第一个未读帖子

NjamNjam

未读,
2011年3月29日 04:15:232011/3/29
收件人
Nesto dobre volje danas pronadjem neki direktorij s dobrom mjuzom i
slicno onom prosvjetljenju s Ministry (New World Order), evo novog
prosvjetljenja. Kladim se da kao klinci ovu pjesmu nikada niste slusali
na *ovaj* nacin. ;-)

Svašta nam se događa
mozgove nam tupe
u život kreće samo dio nas

u životu prolazi samo vjeran pas

učim da naučim
da nauka je sranje
uče me u školi u životu prolazi

u životu prolazi samo vjeran pas
u životu prolazi samo dio nas

doći će i takav dan
kad će ljudi umjesto,
umjesto da govore početi da laju

u životu prolazi samo vjeran pas
u životu prolazi samo dio nas

Cini se da su ovi punkeri znali o cemu pjevaju? Pa svaki stih pogadjaju
u sridu. I to ne u prenesenom, vec u doslovnom znacenju.

--
Mislite da je 1984. prosla? Jok, tek dolazi...

Drug Mile

未读,
2011年3月29日 04:29:242011/3/29
收件人
Bit ce da su previse govorili, pa su usutkani. Ili su utihnuli jer ih nije
imao tko slusati. Imas pravo, i meni svako toliko prozuji nekakva skrivena
ili manje skrivena poruka koju se obicno krivo tumaci. A mozda se
jednostavno radi o stvarima koje svatko moze tumaciti kako hoce.

Nije mi jasno kako smo dosli od tolike "opsjednutosti" punkom i rockom 80-ih
do danasnje opsjednutosti tv-om, facebookom... Gdje su ti ljudi koji su jos
onda znali sto se dogadja? U mirovini?

NjamNjam

未读,
2011年3月29日 04:41:202011/3/29
收件人
Drug Mile wrote:
> Nije mi jasno kako smo dosli od tolike "opsjednutosti" punkom i rockom 80-ih
> do danasnje opsjednutosti tv-om, facebookom... Gdje su ti ljudi koji su jos
> onda znali sto se dogadja? U mirovini?

Diktatorski sustav je tada promovirao zdrav duh (punk/rock) u zdravom
tijelu (tjelesno vjezbanje). Demokratski sustav danas promovira tup duh
(24sata, RTL) u zakrzljalom tijelu (meksicko-turske sapunjare, fejsbuk).

NeoN

未读,
2011年3月29日 04:59:092011/3/29
收件人
On 29.3.2011. 10:15, NjamNjam wrote:
> [...]
> slicno onom prosvjetljenju s Ministry (New World Order), evo novog
> prosvjetljenja. Kladim se da kao klinci ovu pjesmu nikada niste slusali

A dobro jutro... :)

slika

未读,
2011年3月29日 05:19:212011/3/29
收件人

"NjamNjam" <njamn...@MAKNInet.hr> wrote in message news:ims5vi$m7t$1...@gregory.bnet.hr...

> [...]
> Demokratski sustav danas promovira tup duh (24sata, RTL) u zakrzljalom tijelu (meksicko-turske sapunjare,

Mislis, tada se jos pola hipika iz 60ih nije prodalo korporacijama?
Mi u redakciji BECTN seston komstatacijon slazemo.

Joe

未读,
2011年3月29日 05:32:152011/3/29
收件人
Kakvo jutro ? Dobar dan. :)

"NeoN" <neonR...@hgu.hr> wrote in message

NjamNjam

未读,
2011年3月29日 05:52:072011/3/29
收件人
Joe wrote:
> Kakvo jutro ? Dobar dan. :)

To on meni. Ja se budim u 04:00 :-)

johndory

未读,
2011年3月30日 09:49:252011/3/30
收件人
NjamNjam <njamn...@MAKNInet.hr> wrote:

> Cini se da su ovi punkeri znali o cemu pjevaju?

jos znaju - ne govorim samo o Termitima, nego opcenito :)

--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore

0 个新帖子