punk bendovi

Lemba

koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

Nika

brko

pitao je punk bendove

johndory

"brko"

> pitao je punk bendove

uzeo mi rijec iz tastature ;))

--
Hardcore, hardcore
sei stato il primo amore

Nesto

Avril Laving :)

Westwood

"johndory" <tervee...@MAKNInet.hr> wrote in

> uzeo mi rijec iz tastature ;))

e taj izraz sam ja patentirao prije par godina :)

ivica

milo hrnić i duško lokin su dva najbolja pankera posli miše kovača!

igor

"brko" <mario1o...@BonBon.net> wrote in message

> pitao je punk bendove

a sta je ovaj nabrojao?
to ti je punokrvni pank. vremena se mjenjaju metuzaleme!

johndory

"igor"

> vremena se mjenjaju metuzaleme!

ha hahahha :)))
mario ipak imas 45 godina :)))

Ness

"ivica" <ikl...@globalnet.hr> wrote in message

> milo hrnić i duąko lokin su dva najbolja pankera posli miąe kovača!

ali nisu ravni Vuci i njegovom "Anarchy in the RH"...

VEki

ajdukurac s takvim pankom

J_U_R_A

hrvat, katolik i kejos

- clash -

"Nika" wrote in message

> Green Day, Good Charlotte, Simple Plan ---> they rock

J*e*b*o te takav punk!

- clash -

"Lemba" wrote in message

> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

UK Subs

Tomo

sta jebo te takav pank? gdje ti zivis......otkud si samo te neke svoje
podmornice engleske izvukao.

- clash -

"Tomo" wrote in message

> sta jebo te takav pank?

Pa reci mi, kakav je to Green day punk???
Pop-punk mozda da, ali punk (rock) ne sigurno.....

> gdje ti zivis......

Ja u HR, a ti?

> otkud si samo te neke svoje
> podmornice engleske izvukao.

Nisu to nikakve "moje engleske podmornice".... to je band za koji ja kazem
da je meni najbolji punk rock band!
UK Subsi su sigurno punk rock band, dok Green Day nema sanse da je (ni
blizu) punk rock!
Citaj i slusaj!

Any questions?

igor

"- clash -" <clash...@gmail.com> wrote in message

> Pa reci mi, kakav je to Green day punk???
> Pop-punk mozda da, ali punk (rock) ne sigurno.....

da,reci ti njemu,vidga kako je gadan!

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Lemba* la la mi mi MI !

> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

meni je najjaci pank bend resistant culture
http://tinyurl.com/bblga

--
broken crosses, broken heads
nazi punks can fuck off dead

VEki

> meni je najjaci pank bend resistant culture
> http://tinyurl.com/bblga

ak je to pank ja sam papa i to ovaj naci. metal je to. sux.

brko

> a sta je ovaj nabrojao?
> to ti je punokrvni pank. vremena se mjenjaju metuzaleme!

ja nisam punker,ali se već tonu vremena družim sa "pravim"punkerima
i ljudima koji su u tome preko 20god.,a i sam imam tonu punk muzike.
Krajem 70-ih i ranih 80-ih on se oblikovao kao pokret i naravno kao muzika.
I bi Punk.Sve što je kasije nastalo,pa i današnji bendovi, jest punk ako
tekstovima(porukom) i muzikom "nalikuju" tadašnjim bendovima.
Dakle,ako je Green Day punk,šta su onda SEX PISTOLS?
Obzirom da su pistolsi 30-ak godina stariji i bili među stvaraocima punka
mislim da su ipak njihova pravila igre vjerodostojnija od onih današnjih
stvorenih putem MTV-a,časopisima tipa TEEN i OK (po kojima uvijek možeš
znati da li je punk trenutno IN ili OUT) .

nisam punker i nemam ništa protiv Green Day-a ,ali ne može nešto biti malo
punk.Ili je punk ili nije.Za mene,metuzalema,Mozart i Beethoven nikad neće
postati ni rap,ni metal baš kao što Green Day i Good Charlotte nikad neće
postati punk.

brko

> ha hahahha :)))
> mario ipak imas 45 godina :)))

eeeeee,kad smo mi 41god... :)

Sleeper

g.jeremija wrote:
> la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Lemba* la la mi mi MI !

> meni je najjaci pank bend resistant culture
> http://tinyurl.com/bblga

meni najjače izgledaju bonecrusher

http://www.musicsucks.com/bonecrusher/

- clash -

"brko" wrote in message

U potpunosti se slazem s tobom, ali mislim da je to nepotrebno govoriti
......jer....to se podrazumijeva....

igor

> [...]

> Dakle,ako je Green Day punk,sta su onda SEX PISTOLS?

> Obzirom da su pistolsi 30-ak godina stariji i bili među stvaraocima punka
> mislim da su ipak njihova pravila igre vjerodostojnija od onih danasnjih
> stvorenih putem MTV-a,časopisima tipa TEEN i OK (po kojima uvijek mozes
> znati da li je punk trenutno IN ili OUT) .
>
> nisam punker i nemam nista protiv Green Day-a ,ali ne moze nesto biti malo
> punk.Ili je punk ili nije.Za mene,metuzalema,Mozart i Beethoven nikad neće
> postati ni rap,ni metal bas kao sto Green Day i Good Charlotte nikad neće

ma jes ti lud,ko je vidio stavit Good charlotte i Green day u istu recenicu

TrangOul

"Lemba" <lemb...@gmail.com> wrote in message
> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

Ska-p, Millencolin, Reel big fish, Toy Dolls i od hibrida Murderdolls.

Kampa

"Lemba" <lemb...@gmail.com> wrote in message
> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

ROKERI S MORAVU.Najveci sajkaca punk carevi XU,rumunjske,moldavije i
albanije,a ne tu neki vasi anglosaksonski pank-rep majmuni!

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *VEki* la la mi mi MI !

> ak je to pank ja sam papa i to ovaj naci. metal je to. sux.

punk je furka, a ne mjuza.. punk-rock je inace dosta gay glazba.. ovo
je PRAVI, TRUE pank

johndory

"g.jeremija"

> punk je furka, a ne mjuza..

khm...!!

punk-rock je inace dosta gay glazba..

gej je okej ;))

ovo
> je PRAVI, TRUE pank

ovo je crust/grind....

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *johndory* la la mi mi MI !

> ovo je crust/grind....

PANK :)
ma zajebavam se.. ne bi htio ulazit u debate koja je to mjuza

igor

"g.jeremija" <IQ.ALERT...@stonerrock.net_IQ.ALERT> wrote in message

> la LA la MI mi mi LA mi MI LA *johndory* la la mi mi MI !

> PANK :)
> ma zajebavam se.. ne bi htio ulazit u debate koja je to mjuza

istina,reci cemo samo da je losa

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *igor* la la mi mi MI !

> istina,reci cemo samo da je losa

istina, bog i HRVATI

johndory

"g.jeremija"

> istina, bog i HRVATI

istina,bog,igor i Hrvati

johndory

"g.jeremija" wrote

> PANK :)
> ma zajebavam se.. ne bi htio ulazit u debate koja je to mjuza

niti ja.....

CRUST!!! :))

igor

> la LA la MI mi mi LA mi MI LA *igor* la la mi mi MI !

> istina, bog i HRVATI

pogotovo hrvati

VEki

smece

VEki

> punk je furka, a ne mjuza..

ok...

> punk-rock je inace dosta gay glazba..

...(j)eeeeeeeeebote...

>ovo
> je PRAVI, TRUE pank

NIJE

IGoR

Lemba wrote:
> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

uh, najbolji? tesko pitanje... trenutno non-stop slusam KALASHNIKOV.

--

"Henceforth, space by itself, and time by itself,
are doomed to fade away into mere shadows,

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *VEki* la la mi mi MI !

> ok...
>
> ...(j)eeeeeeeeebote...
>
> NIJE

uzbudio si se veki? :)

VEki

> uzbudio si se veki? :)

pffff...nisi ni svjestan kolko, sta kazes da ovu raspravu na h.a.tet.bins
prebacimo...da nam ekipa uleti ( JD, D... :) )

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *VEki* la la mi mi MI !

> pffff...nisi ni svjestan kolko, sta kazes da ovu raspravu na
> h.a.tet.bins prebacimo...da nam ekipa uleti ( JD, D... :) )

neka i pank-rokeri vide tvoje pravo lice!

cold_punk

"Lemba" <lemb...@gmail.com> wrote in message
> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

Pa Propagandhi..Pennywise..Black Flag..Bed Religion..Dead Kennedys itd_

Tomo

to si odi pisat na dropbike forum :-)

Nika

Ovdje vam se javlja Nikina frendica Dora koja je, uostalom, i napisala
prošlu poruku. Kaj vi znate o punk-u? Trenutno su najpopularniji Green Day,
a ne neki tam Sex Pistolsi!!! Dal su oni možda pobrali onolko MTV-ijevih
nagrada k'o Green Day?! Kaj?

Nika

"Nika" <nika.p...@zg.t-com.hr> wrote in message
> P.S. Ako vam se ne javim tu sam za tjedan dana oko 10 i 20 ujutro.

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Nika* la la mi mi MI !

bwahahahaha

Nika

> la LA la MI mi mi LA mi MI LA *Nika* la la mi mi MI !

> bwahahahaha

Kaj ti sad pak to znači?

johndory

"Nika"

.Kaj vi znate o punk-u? Trenutno su najpopularniji Green

> Day,

hahahahaaaaaaaaaaaaarghaaaa
reci mi da si ozbiljna ;))))

aaaaaaaaahhhhhhhhhahhhhaaaaa, ne vjerujem aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
;)))

VEki

evo kad ti niko nece, ja cu ti rec. onog ko slusa pank nije briga koji kurac
je popularan nego jel mu valja ono sta cuje. a ti si jako mlada ili glupa ko
kurac kad ti je grindej pank. nemoj me krivo shvatit,imaju oni jedno 3 dobre
pjesme, mozda i vise, al ne sigurno sa ovog novog sugavog albooma. ne to
slusat! slusaj pank.

mimix

On 2005-12-02, VEki wrote:

> [...]
> pjesme, mozda i vise, al ne sigurno sa ovog novog sugavog albooma. ne to

Priznaj, Green Daj bi bili odlican punk bend da nisu s MTV-a i da ti
sviraju u susjedstvu.

--
Milan Mimica
http://sparklet.sf.net

johndory

"mimix"

> Priznaj, Green Daj bi bili odlican punk bend da nisu s MTV-a i da ti
> sviraju u susjedstvu.

naravno, meni osobno bi onda bili najdrazi bend, rame uz rame sa Terveet
Kadet,Mob 47,Disorder, Eu`s Arse, Schleim Keim....;)

JD

VEki

> Priznaj, Green Daj bi bili odlican punk bend da nisu s MTV-a i da ti
> sviraju u susjedstvu.

ne priznajem :PP
:)

ne, stvarno ne bi mi bili! ja ne volim pan bez smisla, ne sluąam exploited i
slične deračine već vise godina, nego pank sa dobrim textom i
muzikom...sixpack je idealan primjer...grin dej mi ima kako sam i reko jedno
3 dobre pjesme.

VEki

> neka i pank-rokeri vide tvoje pravo lice!

je ovdje pršti pank na sve strane...

g.jeremija

la LA la MI mi mi LA mi MI LA *VEki* la la mi mi MI !

> je ovdje pršti pank na sve strane...

pank-rok

Hrvat, katolik

VEki wrote:
> ja ne volim pan bez smisla,

ja volim pan, najbolje pivo da ga jebes

> sixpack je idealan primjer...

ma daj sta ti je, to je za curice :)

--
- Odakle dolazite? - upita kralj.
- Da, veličanstvo - odgovori Aubigne.

johndory

"Hrvat, katolik" wrote

> ma daj sta ti je, to je za curice :)

istina - i bend i kolicina pive ;)

VEki

> istina - i bend i kolicina pive ;)

bend je do yaya a kolicina pive je do yaya za uvod :)

Dead_Poet

> koji su vam najbolji punk(rock) bendovi?

ma KUD Idijoti i ciao!

s-...@seznam.cz

s-...@seznam.cz