Slavisa Pajkic - Biba

Gand

Sjeca li se tko Slavise Pajkica aka Biba?
Ne ocekujem, ali mozda nekome udarim F5 po sjecanju....

Naime, pojavio se dva ili tri puta na TV-u, prvom polovinom '80-tih, i to
prvotno u nedjeljno posljepodnevnoj emisiji koja je isla iz studija TV Novi
Sad, a kansije u nekim drugim emisijama.

Omalen, obucen u crno, bez ijedne dlake na sebi.
Zasto?

Zbog struje!
:-))

Slavisa Pajkic zvan i "Covek akumulator" (lol) mogao se spojiti na struju i
mrtav hladan akumulirati el. energiju.
Kad bi se napunio uzeo bi zarulju u ruku i ona bi svjetlila (!!!)

Sjecam se spike!

"Ja se lepo napunim, onda kad nestane struje (doba restrikcije) kod mene se
skupi citav komsiluk i mi gledamo TeVe"

Covjek je pred kamerama golim rukama drzao dvije viljuske, a obje su bile
klemama spojene u struju.
Na viljuskama su bile nabodene kobasice koje su cvrcale ko blesave, no na
Bibi se nije dalo naslutiti da ga protok struje smeta.
Jedini vidljiv trag njegovog "talenta" bila je cosavost.

Bas trazim po Googleu, i ni slova o covjeku!
:-((

--
http://www.inet.hr/~zzmiric/

Gand

"Enigma-Force" wrote
> Navodno je trebao iči na električnu stolicu u Ameriku ali ne znam kako je
> završilo.

Zavrsilo je tako da je Slavisa rekao da nema beda, samo da ne zeli zbog toga
ici u Ameriku, vec prihvaca da se eksperiment provede kod kuce.
Bojao sa (mozda cak i opravdano?) da bi mu Ameri sisnuli jacu struju dok ga
ne bi ubili, pa bi ispao sarlatan!
:-))))))))))))))

--
http://www.inet.hr/~zzmiric/

Enigma-Force

"Gand" <gan...@gamer.hr_REMOVE_THIS> wrote in message

Enigma-Force

"Tica" <ti...@net.hr> wrote in message

> Pamtim kao da je bilo danas. Govorio je da je spreman za 5 mil. dolara
> otići u Ameriku i sjesti na električnu stolicu. Uključenu, naravno :)

> Evo tebi jedinica iz zalaganja :)
>
> http://arhiva.glas-javnosti.co.yu/arhiva/2002/05/21/srpski/R02052005.shtml

The page cannot be displayed

Tica

> [...]

otići u Ameriku i sjesti na električnu stolicu. Uključenu, naravno :)

> Bas trazim po Googleu, i ni slova o covjeku!

Tica

Normalno je učitavam u IE Možda je na trenutak serveru crk'o maršal :))
Enivej, evo tekst sa sajta:

Slaviša Pajkić, poznatiji kao "Biba Struja", Ginisov rekorder iz
Požarevca, sprema nove poduhvate

Muči ga Teslina ideja

Napraviće trafo od milion volti i prenositi bežično energiju na drugog
čoveka. Čovek centrala na internetu

Srbija nema mnogo ljudi koji su ušli u čuvenu Ginisovu knjigu rekorda. Oni
koji su uspeli, zaista su posebni i neobični. Jedan od njih, Slaviša
Pajkić, zvani "Biba Struja" iz Požarevca, kroz svoje telo sprovodi struju
od 20.000 volti i ne plaši se nimalo da li će posle toga ostati živ, jer
pouzdano zna da hoće, a i probao je to stotinama puta do sada!

Ovaj "električni čovek", koji je još 1983. godine ušao u Ginisovu knjigu
rekorda, 24. novembra prošle godine oborio je sopstveni rekord jer je bio
siguran u svoje neobične mogućnosti! U Stokholmu je pred Ginisovom
komisijom iz Londona izveo, do tada neviđen u svetu, desetominutni program
tokom kojeg je strujom iz svog tela za minut i nekoliko sekundi golim
rukama zagrejao potpuno hladnu vodu!

Posle ovog čuda, istina, članovi komisije se nisu prekrstili, jer su već
navikli da sreću i upoznaju čudne rekordere i nadljudske neobjašnjive
misterije, ali su se ipak iznenadili i svojski obradovali novom Bibinom
rekordu. I naravno, čestitali mu od srca. Nisu ni očekivali da će se
sresti i videti nešto obično, već nesvakidašnje. Bibini poznanici već
godinama ga skoro svakodnevno gledaju kako prži viršle viljuškama koje
drži u rukama, melje kafu električnim mlinom...

Lekovita struja

- Posedujem i elektrobioenergetsku moć - biostruju koja pomaže u lečenju
glavobolje, sinusa, okoštavanja kičme, reume, i još puno toga, a tretman
se sastoji od masiranja golom desnom rukom obolelog mesta. Lečio sam mnoge
u gradovima širom Srbije i Republike Srpske i ljudi su zadovoljni na
pomoći koju sam im pružio, tvrdi Slaviša.

Slaviša Pajkić - Biba skromno kaže da su to samo neke od njegovih
uobičajenih mogućnosti, mada u istinu nije tako.
"Ja sam po zanimanju bravar", kaže Slaviša Pajkić, rođen 1957. godine u
Poljani nadomak Požarevca. "Imao sam 17 godina kad sam slučajno za vreme
rada osetio da mi struja ne može ništa. O tom vremenu uvek pričam sa
zadovoljstvom, ali mi ljudi ni posle dvadeset godina ne veruju, ili ja
samo intuitivno tako mislim, ko zna. Evo, bilo je ovako, padala je neka
kiša, a ja sam sa kolegama pravio metalnu ogradu i uključio švajs-aparat.
Bio sam mlad i nisam se ničeg plašio. Moj drug, koji je bio naslonjen na
ogradu, uzviknuo je: "Struja!" Ja sam prišao i dodirnuo vlažno mesto, ali
ništa nisam osetio. Moj drug samo što nije doživeo šlog, od straha je
počeo da doziva u pomoć i da me gleda čudno. Nisam bio zaprepašćen, ali
sam tada shvatio da mi struja ništa ne može i da ću od tog dana živeti sa
strujom koja mome telu ne može da naškodi!"

Svoj "hobi" da prži kobasice početkom osamdesetih, uvežbavao je na seoskim
priredbama, a i na vašarima, i to je svojevremeno bilo veliko vašarsko
čudo - gde se pojavi Biba Struja, svi dolaze da ga vide, a niko da mu
poveruje da je stvarni prirodni provodnik električne struje. U šali kaže
da je mogao da zaradi veliko bogatstvo da je prihvatio da prži roštilj na
bogatim požarevačkim svadbama, gde roštiljdžije uzimaju i po 500 maraka za
jedan dan.

- Punim se kao akumulator na golim žicama. Sam kontrolišem i jačinu struje
koja izlazi iz mog tela. Neonka u mojim rukama normalno sija!

Kuća uvek blješti

- Kad su restrikcije ili kad iznenada nestane struja, moji ukućani ne
moraju da brinu. Moja kuća uvek blješti. Dovoljno je pola sata da se
uključim na gole žice da akumuliram struju, posle toga, sijalica gori u
mojim rukama, na rešou skuvam kafu, pržim kobasice... Svako čudo traje tri
dana, ali čudo zvano Biba Struja, eto, potrajalo dvadeset godina. I još
će, tvrdi Slaviša.

Sa strujom se Slaviša zvani "Biba Struja" ne druži samo leti jer teško
podnosi vrućine pošto se ne znoji. Tada, kako kaže, ima tegoba jer mu
organizam ne traži vodu i može bez nje ceo dan, kao i bez jela. "Jeftin
sam i ne koštam mnogo, nažalost", kaže u šali.

Od akumulirane struje Pajkić se prazni dodirivanjem bilo kakvog metalnog
predmeta. "Dešavalo se", priča šaljivo Biba, "da kad se nedovoljno
ispraznim, pa se pozdravim sa nekim, njega malo drmne struja. E takvi, kad
me sada vide, ne pružaju ruku već u znak pozdrava samo kimnu glavom".

Požarevljani su ponosni na svog Ginisovog rekordera, hvale se njim,
prisvajaju ga, tapšu ga kad ga sretnu. Za sad, za "čoveka centralu" iz
požarevačke ulice Bate Bulića stalno se interesuju mnoge strane
televizije. Mađarski, češki, američki i korejski novinari su ga prosto
opsedali, ali srpski su ga, reklo bi se, nekako više izbegavali. Ne razume
zašto. Ko sve do sad nije dolazio da ga intervjuiše. Nikog nije odbio, jer
shvata svoju neobičnu misiju kao svetski korisnu.

Svoje Ginisove rekorde i mogućnosti sa strujom Biba će uskoro prikazati na
polusatnom CD-u i internetu. Bibin san je da napravi trafo od milion volti
i da, dodirujući varnicu, iz njega postigne određene električne efekte na
daljinu. "Na primer", kaže Biba, "da dam sijalicu nekome da drži na
stotinak metara, a da je ja palim i gasim kad hoću. Ali, za to treba mnogo
para i sponzor. Možda bi trebalo od države da tražim pomoć za tu ideju,
ali neću. Imam svoj obraz i čast. Nadam se da će se pravi sponzor sam
javiti.

DRAGAN STODIĆ

-= Nenad =-

:: "Enigma-Force" wrote

::: Navodno je trebao iči na električnu stolicu u Ameriku ali ne znam
::: kako je to završilo.
::
[...]

Zavrąili se tako, da bi bilo bolje da se nastavio bojati... Svako ima svoje
granice a Biba ih je otkrio na stolici. Barem tako kaze drustvo iz Juge,
koji su malcice upuceniji.

--
N. use OE-QuoteFix - http://flash.to/oblivion

IdrEASY

"Enigma-Force" <enigma...@email.hinet.hr> wrote in message
> zavrsilo.

Nedavno je bio na kanalu a ili na slo1, bio je na el. stolici i prezivio.

---