kao majka 15-mjesečne kćerkice Marije koju vodim upravo k njemu mogu
Vam ga čista srca preporučiti, ali također Vam savjetujem da je
potrebno vjerovati kada su Vam sumnje najjače. Ovo je drugi put da Vam
odgovaram jer mi očigledno prvi puta nije uspjelo poslati.
Kada idete ovako dugo kao ja kod njega onda postanete svjedokom
ozdravljenja prisutnih koji mu se obraćaju za pomoć. Nemam običaj
ispitivati što je čija boljka no na nekima je oporavak tako očigledan
da biste morali biti bezobrazno slijepi kada to ne biste primjećivali.
Sve informacije o njemu možete pronaći na njegovim stranicama
www.zoranbracika.com/ .
Što se tiče komentara da to ništa ne vrijedi itd. ... pitala bih te
komentatore kad bi im djeca bila bolesna ili ne daj Bože smrtno
bolesna i kad vide naočigled kako im suvremena medicina ne pomaže, da
li bi i onda digli ruke ili bi se borili pronaći lijek kako god znaju
i umiju?
Smatram da ima nešto u staroj izreci : Ako si ne pomogneš sam ni Bog
ti neće pomoći!
Želim Vam brz oporavak i sretniji život,
Nives Coce
>Što se tiče komentara da to ništa ne vrijedi itd. ... pitala bih te
>komentatore kad bi im djeca bila bolesna ili ne daj Bože smrtno
>bolesna i kad vide naočigled kako im suvremena medicina ne pomaže, da
>li bi i onda digli ruke ili bi se borili pronaći lijek kako god znaju
>i umiju?
>
I koliko plaćaš to zadovoljstvo.
>Nives Coce
Baš žalim što je abuse služba na gmailu loša.
Zašto nju na abuse umjesto da se osvjedočiš da li je čovjek zaista dobar u
liječenju?
Eto npr tvoju glumu da odmah makne!
He heee, to je fakat teža boljka, prema tome tumori su pionirski crtež ;)
Joja
P.S. Navrnul bum se do tipa pa da vidim ak mene izljeći onda je fakat
dobar ;)
Nemoj zaboraviti pare .
Ja sam isao kod doticnoga prije nekoliko godina. Tamo sam upoznao vise
ljudi, uglavnom starije zivotne dobi, koji su se kleli da im njegov tretman
pomaze. Meni nije pomogao, niti sam osjetio ikakve efekte tretmana. Novac
nikada nije trazio, ni direktno ni indirektno.
Pozdrav,
Zoran
U konačnici ni nebi bilo bitno da i traži lovu. Na kraju krajeva u
prosječnoj plaći te mjesečno deru za cca 500kuna a za kaj?
Ni prehladu nemožeš izliječiti bez dodatnih para ... da ne govorim o
nekoj operaciji ili situaciji teške bolesti.
A ako liječi tumore onda mu vrijedi i lova ;))
Joja
>Zašto nju na abuse umjesto da se osvjedočiš da li je čovjek zaista dobar u
>liječenju?
Imam urođeno nepovjerenje prema samozvanim iscjeliteljima. a ono što
sam vidio kod onih koji su išli kod takvih nije promijenilo moj stav.
>Eto npr tvoju glumu da odmah makne!
>
Još jedan genijalac koji misli da je pokupio cijelu pamet ovog svijeta
Ali nije losa na T-Com-u :-)
NNTP-Posting-Host: 89.172.34.169
ovo sa iscjediteljima i djecom me jako podsijeca na slučaj olivie
pilhar u austriji. ovo ispod je mali članak koji sam našla na netu...
Der Fall Olivia Pilhar . . .
. . . sorgte ab 1995 international für Aufsehen. Das damals
siebenjährige Mädchen litt an ,,Wilms-Tumor". Die Eltern lehnten
eine...
...schulmedizinische Behandlung ab und vertrauten Ryke Geerd Hamer,
der in der Steiermark eine Praxis betrieb. Sie entzogen Olivia durch
Flucht ins Ausland der Schulmedizin, wurden aber mit Versprechen
heimgelockt. Ihnen wurde das Sorgerecht entzogen und das Mädchen
erfuhr eine Chemotherapie - an deren Folgen sie noch heute leide, so
Vater Pilhar.
Der Techniker wurde mit seiner Frau 1996 zu acht Monaten bedingt
verurteilt, u. a. wegen Körperverletzung. Seit 1997 wirbt Pilhar mit
Vorträgen und Seminaren für Hamers Lehre.
uglavnom , na kraju priče je tumor bio par kila i djevojčica je
izgledala užasno, ali roditelji i iscjeditelj su i dalje bili
ustrajani u svojoj naumi da ju izlječe bez školske medicine.
meni neshvatljivo...
pa ako ti imaš psihičkih problema i nepovjerenja zašto onda one koji
razmišljaju drugačije od tebe treba proganjati i cinkariti (to ti je valjda
u krvi)
>>Eto npr tvoju glumu da odmah makne!
>>
> Još jedan genijalac koji misli da je pokupio cijelu pamet ovog svijeta
Tako je a ima i onih koji glume da bi dobili mirovinu i koji guraju nos u
sve i što zna i što ne??
Daj se primi posla nekakvog, a ne glumi bolesnika, pa ni to da si u sve
upućen!
Mozes li napisati tocnu dijagnozu prije odlaska tamo (ne njegovu nego od
klasicnog lijecnika) kao i nalaze klasicnog lijecnika nakon tretmana na koji
si ju odvela? Scanovi nalaza bi bili super dokaz da to nesto promjeni a ne
samo placebo efekt za naivne i ocajne roditelje.
--
Folding @ Home donator
Team Croatia:
http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py?qtype=teampage&teamnum=829
> On barem licencu ima :)
> http://www.zoranbracika.com/img/all/licenca.jpg
Hehe, jedno 10ak zakonskih clanaka, ogradjivanja od (ne)zeljenih posljedica,
tuzbi, zatvorskih i novcanih kazni, itd. Sve sto jedna "diploma" ili
"licenca" mora imati. Medicinari bi se trebali ugledati na njih :)
>> Imam urođeno nepovjerenje prema samozvanim iscjeliteljima. a ono što
>> sam vidio kod onih koji su išli kod takvih nije promijenilo moj stav.
>>
>pa ako ti imaš psihičkih problema i nepovjerenja zašto onda one koji
>razmišljaju drugačije od tebe treba proganjati i cinkariti (to ti je valjda
>u krvi)
>
Ova grupa nije reklamni kutak za iscjelitelje.
>>>Eto npr tvoju glumu da odmah makne!
>>>
>> Još jedan genijalac koji misli da je pokupio cijelu pamet ovog svijeta
>
>Tako je a ima i onih koji glume da bi dobili mirovinu i koji guraju nos u
>sve i što zna i što ne??
>
Poznaješ me, liječio si me, bio si samnom negdje?
Ili se samo skrivaš iza nicka i laješ ko bijesno pseto.
>> On barem licencu ima :)
>> http://www.zoranbracika.com/img/all/licenca.jpg
>
>Hehe, jedno 10ak zakonskih clanaka, ogradjivanja od (ne)zeljenih posljedica,
>tuzbi, zatvorskih i novcanih kazni, itd. Sve sto jedna "diploma" ili
>"licenca" mora imati. Medicinari bi se trebali ugledati na njih :)
>
Veoma moćno Certifikat udruženja :-)))
> Ili se samo skrivaน iza nicka i lajeน ko bijesno pseto.
za razliku od npr. tebe, jelda....
>> Ili se samo skrivaš iza nicka i laješ ko bijesno pseto.
>
>za razliku od npr. tebe, jelda....
>
Pa zar još jedan.
Nick je sasvim uobičajena i normalna pojava, moja adresa je valid (u
odnosu na tvoju) tako da se samnom može komunicirati ako netko želi.
Možda ste vi pripadnici minhenskih divizija pa vas grize onaj trag
savijesti ili ste pak pripadnici druge strane koju izjeda jal jer vas
drukčije ne mogu objasniti, osim time da niste doživjeli ono što i ja,
a to čovjek koji ne doživi nije u stanju.
Tak je...Sam ak (radnja u mozebitnom nastajanju) - ne potrefi smisao
svemira, ode i ti i tvoje pare.....
Eh - zivi bili pa vidjeli ikad ovako nesto.
Bez jala u glasu, iako jedan od mladjih profi clanova grupe - duboko sumnjam
da ce mi se ikada ispuniti zelja.
Zgodno kako su boldali ono bitnoo - kako zaobici zakon.
Bormes jesh....Jos su ih i boldali tak da ih vjerojatno i slijepci procitaju
nakon kaj ih nasamare....;)
iscjeljivanje - Bozanskom energijom....):)
ISCJELJIVANJE BOŽANSKOM ENERGIJOM
e ovo je odlicno.
(a ti se zorane pozdravi sa accountom, abuse)
NNTP-Posting-Host: 89.172.34.169
>>pa ako ti imaš psihičkih problema i nepovjerenja zašto onda one koji
>>razmišljaju drugačije od tebe treba proganjati i cinkariti (to ti je
>>valjda
>>u krvi)
>>
> Ova grupa nije reklamni kutak za iscjelitelje.
ma ti si pametan momak i dobar glumac! daj pročitaj naziv grupe pa objasni
naziv (piše li negdje zabranjeno, ima li naziv zapadna medicina? etc. a to
sto tebi ne paše ignoriraj, jer nije to tvoja prćija)
>>Tako je a ima i onih koji glume da bi dobili mirovinu i koji guraju nos u
>>sve i što zna i što ne??
>>
> Poznaješ me, liječio si me, bio si samnom negdje?
> Ili se samo skrivaš iza nicka i laješ ko bijesno pseto.
skrivanje iza nicka??
ja možda i lajem a ti si jadnik, ali istina govori o tebi (prošvrljaj po
grupama pa vidi da si bolestan samo u glavi i to sa dobrom glumom)
:)) hodi malko kod neke dječice prodaj maglu i puni glavu lažima, preseravaj
se etc.
>skrivanje iza nicka??
Skrivaš se iza nepostojeće adrese. Ako ti to već bolje paše.
>ja možda i lajem a ti si jadnik, ali istina govori o tebi (prošvrljaj po
>grupama pa vidi da si bolestan samo u glavi i to sa dobrom glumom)
>
Vidiš. Ja smatram da si ti jadnik i još usput imitiraš psa pa laješ.
Na njuzima nisu dobrodosle reklame i samopropagiranje kao niti spamanje....
Razlika između nicka i adrese je malo povelika pametnjakoviću :)
ne pada mi na pamet ostaviti adresu za krelce poput tebe koji nemaju druga
posla nego visiti na kompu
>
>>ja možda i lajem a ti si jadnik, ali istina govori o tebi (prošvrljaj po
>>grupama pa vidi da si bolestan samo u glavi i to sa dobrom glumom)
>>
> Vidiš. Ja smatram da si ti jadnik i još usput imitiraš psa pa laješ.
ah nije bitno što kaže već tko kaže, a za tebe znamo da si lažljivac i
glumac, pa prema tome...odi si razgovaraj s pesom
EOD
>> ma ti si pametan momak i dobar glumac! daj pročitaj naziv grupe pa
>> objasni naziv (piše li negdje zabranjeno, ima li naziv zapadna medicina?
>> etc. a to sto tebi ne paše ignoriraj, jer nije to tvoja prćija)
>
>
> Na njuzima nisu dobrodosle reklame i samopropagiranje kao niti
> spamanje....
U pravu si ali svak ima pravo na svoje mišljenje, i na pokude i na pohvale
zar ne!?
Nije li na ovoj grupi bilo i pohvala doktora (zapadne medicine) pa budimo
parlamentarni i pustimo ih da iznesu svoje viđenje!
Da, sve bi bilo tocno samo ako promijenis perspektivu: ovaj post je jasno
tendenciozno pisan kao reklama & spam a nigdje se ne spominje niti jedan
lijecnik klasicne medicine u zaglavlju posta kao naslov i jos k tomu VELIKIM
slovima.
I malom djetetu je jasno sto je ovako srocen post htio reci.
Budimo pa(rla)me(ntar)ni pa razlikujmo detalje koji cine cjelinu.
>> U pravu si ali svak ima pravo na svoje mišljenje, i na pokude i na pohvale
>> zar ne!?
>>
>> Nije li na ovoj grupi bilo i pohvala doktora (zapadne medicine) pa budimo
>> parlamentarni i pustimo ih da iznesu svoje viđenje!
>
>
>Da, sve bi bilo tocno samo ako promijenis perspektivu: ovaj post je jasno
>tendenciozno pisan kao reklama & spam a nigdje se ne spominje niti jedan
>lijecnik klasicne medicine u zaglavlju posta kao naslov i jos k tomu VELIKIM
>slovima.
>I malom djetetu je jasno sto je ovako srocen post htio reci.
>
>Budimo pa(rla)me(ntar)ni pa razlikujmo detalje koji cine cjelinu.
>
Glavno je popljuvati mene, proglasiti me glumcem, luđakom.... bez
imalo kritičnosti na sam izgled i sadržaj posta.
Mogu poručiti gospodi da bih se izuzetno rado mijenjao za zdravjle pa
neka malo vide kako je meni i uživaju u "privilegijama"moje bolesti, a
što se tiče samog posla mogu ih obavijestiti da je na mom Rješenju
HZMO cifra od >40 mirovinskog staža što po svim pozitivnim propisima
znači mirovina u kojoj i jesam.
Ja to tako nisam shvatio kao reklamu, a možda i ne želim tako shvatiti, pa
ću ostati na tome da je ova grupa ipak slobodna za pisanje, a ako se netko
od "zapadnjaka" i bude reklamirao neću ga slati na abuse!
> Budimo pa(rla)me(ntar)ni pa razlikujmo detalje koji cine cjelinu.
Onda budimo -pa me ni- pa što to značilo bez "t" :)
Nego zaista dosta o tom Zoranu ili moramo promjenit zaglavlje :)
Pozdrav
:)) sa 40 god života +40 god staža??
Tvoje pravo, ali to sto ti ne vidis a cijeli svijet vidi - to je tvoj
problem.
Ne nas.
Ih....Hvala na velikodusnosti, ali tako sto se nikad nije niti ce se
dogoditi. Naprosto zato sto lijecnicima tako sto ne treba. A samo Bog i
ostatak planete zna - zasto reklama treba alternativcima.
Nedostatak rezultata je jedan od sigurnijih znakova.
>> Budimo pa(rla)me(ntar)ni pa razlikujmo detalje koji cine cjelinu.
>
> Onda budimo -pa me ni- pa ąto to značilo bez "t" :)
>
> Nego zaista dosta o tom Zoranu ili moramo promjenit zaglavlje :)
Bez problema....Ti rastezes harmoniku......
>
> Tvoje pravo, ali to sto ti ne vidis a cijeli svijet vidi - to je tvoj
> problem.
> Ne nas.
Svatko od nas je stvoren da razmišlja svojom glavom, a ima ona "živi i pusti
druge da žive"
Ima jedan bioenergetičar "Kolja" kod kojeg dolazi jako puno liječnika
tražiti pomoć, ali ti liječnici kad se izlijeće kod nekog takvog mijenjaju
mišljenja :)
Ne vidim da je to problem što nešto ne želim vidjeti kao ostali zar ne?
> Ih....Hvala na velikodusnosti, ali tako sto se nikad nije niti ce se
> dogoditi. Naprosto zato sto lijecnicima tako sto ne treba. A samo Bog i
> ostatak planete zna - zasto reklama treba alternativcima.
> Nedostatak rezultata je jedan od sigurnijih znakova.
Imaš o doktorima (z.med.) zaista prekrasne reklame (primanje mita,
uništavanje mladih života, dovoljno je pogledati novine svaki dan, etc.),
ali ne bih želio o tome jer to su ekstremni slučajevi.
Treba li ili ne treba reklama liječnicima zaista ne bih o tome jer svaki
doktor jedinka je za sebe i kako mu tko sjedne, pa tako i ti ne možeš svakom
pomoći na isti način i da istu bolest liječiš kod dva razna pacijenta
drugačiji se pokažu rezultati, kako sa medikamentima tako i sa tvojim
pristupom...ipak smo svi mi ljudi od krvi i mesa.
>>> Budimo pa(rla)me(ntar)ni pa razlikujmo detalje koji cine cjelinu.
>>
>> Onda budimo -pa me ni- pa što to značilo bez "t" :)
>>
>> Nego zaista dosta o tom Zoranu ili moramo promjenit zaglavlje :)
>
>
> Bez problema....Ti rastezes harmoniku......
eto neću više barem ne sa zaglavljem :)
>Svatko od nas je stvoren da razmišlja svojom glavom, a ima ona "živi i pusti
>druge da žive"
Evo da se malo nadovežem na tvoju tvrdnju 40 god života i 40 god
radnog staža je teoretski moguće. Postoji nešto što se zove
beneficirani radni staž (pogledaj mlađahne umirovljene policajce), pa
ako si počeo raditi sa 18 godina i maš beneficiju godinu za godinu
možeš u mirovinu i prije.
Dokazano da si dobar glumac i loš lažov i nemoj se na mene nadovezivati,
prema tome odje.. hombre u svojim lažima kod svog sv. Duje pa njemu laži,
nemoj nama prodavati dubrovačke žvake mi smo to prožvakali odavno!
Naime netko i možda ima sa 40 god života 40 god radnog staža, ali o tebi već
i ptičice pjevaju kao radniku! :)
Ti si napisao da imaš +40 god. radnog staža pa prema tome nit si radio kao
policajac (da ti ne objašnjavam previše jer se i onako praviš pametan da sve
znaš, pa onda prošaraj po grupama i svojim starim postovima i sam ćeš sebe
uloviti kako lažeš sam sebe, a ako ti je to zadovoljstvo samo nastavi!
EOD
>Dokazano da si dobar glumac i loš lažov i nemoj se na mene nadovezivati,
>prema tome odje.. hombre u svojim lažima kod svog sv. Duje pa njemu laži,
>nemoj nama prodavati dubrovačke žvake mi smo to prožvakali odavno!
>Naime netko i možda ima sa 40 god života 40 god radnog staža, ali o tebi već
>i ptičice pjevaju kao radniku! :)
>Ti si napisao da imaš +40 god. radnog staža pa prema tome nit si radio kao
>policajac (da ti ne objašnjavam previše jer se i onako praviš pametan da sve
>znaš, pa onda prošaraj po grupama i svojim starim postovima i sam ćeš sebe
>uloviti kako lažeš sam sebe, a ako ti je to zadovoljstvo samo nastavi!
>
Dakle pametnjakoviću. Reci mi što sam to radio.
>EOD
Nije EOD kad ti kažeš već kad ja kažem.
To je takodjer njihov a ne moj problem.
Ja jos ne naketjeh na uspjesnog i efektivnog alternativca i zivim za dan kad
cu moci doci u priliku da skrivam tu svetu tajnu necijeg Svetog graala.
>
>> Ih....Hvala na velikodusnosti, ali tako sto se nikad nije niti ce se
>> dogoditi. Naprosto zato sto lijecnicima tako sto ne treba. A samo Bog i
>> ostatak planete zna - zasto reklama treba alternativcima.
>> Nedostatak rezultata je jedan od sigurnijih znakova.
>
> Imaą o doktorima (z.med.) zaista prekrasne reklame (primanje mita,
> uniątavanje mladih ľivota, dovoljno je pogledati novine svaki dan, etc.),
> ali ne bih ľelio o tome jer to su ekstremni slučajevi.
> Treba li ili ne treba reklama liječnicima zaista ne bih o tome jer svaki
> doktor jedinka je za sebe i kako mu tko sjedne, pa tako i ti ne moľeą
> svakom pomoći na isti način i da istu bolest liječią kod dva razna
> pacijenta drugačiji se pokaľu rezultati, kako sa medikamentima tako i sa
> tvojim pristupom...ipak smo svi mi ljudi od krvi i mesa.
>
A zasto onda treba alternativcima? Kad tako prekrasno i uspjesno lijece
bolesne i dijele im vjecno blazenstvo?
Mislim da ima i o alternativcima - rubrika ti se zove: Crna kronika.
Mogao si pročitati u novinama za tog "Svetog Grala" kako ga ti nazivaš i
slovenskog dužnosnika koji nije želio kod "zapadnjaka" več se prepustio u
ruke "alternativca" kojem je i avionsku kartu platio državnim novcem :)
pljuska "zapadnjacima" zar ne?
>>> Ih....Hvala na velikodusnosti, ali tako sto se nikad nije niti ce se
>>> dogoditi. Naprosto zato sto lijecnicima tako sto ne treba. A samo Bog i
>>> ostatak planete zna - zasto reklama treba alternativcima.
>>> Nedostatak rezultata je jedan od sigurnijih znakova.
>>
>> Imaš o doktorima (z.med.) zaista prekrasne reklame (primanje mita,
>> uništavanje mladih života, dovoljno je pogledati novine svaki dan, etc.),
>> ali ne bih želio o tome jer to su ekstremni slučajevi.
>> Treba li ili ne treba reklama liječnicima zaista ne bih o tome jer svaki
>> doktor jedinka je za sebe i kako mu tko sjedne, pa tako i ti ne možeš
>> svakom pomoći na isti način i da istu bolest liječiš kod dva razna
>> pacijenta drugačiji se pokažu rezultati, kako sa medikamentima tako i sa
>> tvojim pristupom...ipak smo svi mi ljudi od krvi i mesa.
>>
>
> A zasto onda treba alternativcima? Kad tako prekrasno i uspjesno lijece
> bolesne i dijele im vjecno blazenstvo?
Ako ćemo pravo koliko god se reklamiraju "alternativci" toliko se
reklamiraju i "zapadnjaci" ali mi nekad ne želimo nešto vidjeti!!
> Mislim da ima i o alternativcima - rubrika ti se zove: Crna kronika.
LOL pa crna kronika je puna "zapadnjaka" samo kao što rekoh neke stvari ne
želimo vidjeti (Maškarin)
Strashna ti pljuska....
Niti znam o kojem se stadiju radilo niti koliko je uopce primjenjeno
inicijalno zasad jedino prihvatljive medicine.
O jednom tako slozenom slucaju nije niti mjesto niti vrijeme a niti imamo i
1% dovoljno informacija da bi se slagali u jednoj razmijenjenoj recenici.
>>>> Ih....Hvala na velikodusnosti, ali tako sto se nikad nije niti ce se
>>>> dogoditi. Naprosto zato sto lijecnicima tako sto ne treba. A samo Bog i
>>>> ostatak planete zna - zasto reklama treba alternativcima.
>>>> Nedostatak rezultata je jedan od sigurnijih znakova.
>>>
>>> Imaą o doktorima (z.med.) zaista prekrasne reklame (primanje mita,
>>> uniątavanje mladih ľivota, dovoljno je pogledati novine svaki dan,
>>> etc.), ali ne bih ľelio o tome jer to su ekstremni slučajevi.
>>> Treba li ili ne treba reklama liječnicima zaista ne bih o tome jer svaki
>>> doktor jedinka je za sebe i kako mu tko sjedne, pa tako i ti ne moľeą
>>> svakom pomoći na isti način i da istu bolest liječią kod dva razna
>>> pacijenta drugačiji se pokaľu rezultati, kako sa medikamentima tako i sa
>>> tvojim pristupom...ipak smo svi mi ljudi od krvi i mesa.
>>>
>>
>> A zasto onda treba alternativcima? Kad tako prekrasno i uspjesno lijece
>> bolesne i dijele im vjecno blazenstvo?
>
> Ako ćemo pravo koliko god se reklamiraju "alternativci" toliko se
> reklamiraju i "zapadnjaci" ali mi nekad ne ľelimo neąto vidjeti!!
>
Ne znam u akkve ti spamove vjerujes, ali ja nigdje ne vidim reklamu za niti
jednog lijecnika zasad jedino priznate medicine od nasih osiguravajucih
kuca, a nisu one blesave - kao da bi dijelile pare za neucinkovitu terapiju.
>> Mislim da ima i o alternativcima - rubrika ti se zove: Crna kronika.
>
> LOL pa crna kronika je puna "zapadnjaka" samo kao ąto rekoh neke stvari ne
> ľelimo vidjeti (Maąkarin)
Bas si od svih dotaknuo onu o kojoj nemas pojma ali dobro da tebi slatko
zvuci. Nemam te potrebu uvjeravati u istinu kad si ti sebi vec i tako
odredio i bika i crvenu krpu.
Samo nastavi i ostaj mi zdravo!
>
> Strashna ti pljuska....
> Niti znam o kojem se stadiju radilo niti koliko je uopce primjenjeno
> inicijalno zasad jedino prihvatljive medicine.
> O jednom tako slozenom slucaju nije niti mjesto niti vrijeme a niti imamo
> i 1% dovoljno informacija da bi se slagali u jednoj razmijenjenoj
> recenici.
Kako tko i kako gleda gleda :)
"zapadnjaci" ga otpisali (naime pisali su kako mu nije ostalo više od 2 mj
života), a "travar" ga vratio u život svojim travama što nije prvi puta da
se nekome pomogne i alternativom.
Na žalost tvrdoglavi stvorovi koji imaju spregu oko očiju ne žele vidjeti da
ima i drugih načina (ne za svakoga) povoljnija medicina na koju bolje
reagira nego na bilo kakve medikamente. Neki od ljudi bolje reagiraju na
medikamente, a neki bolje prihvate alternativu i to tako treba i prihvatiti
i osvjestiti.
> Ne znam u akkve ti spamove vjerujes, ali ja nigdje ne vidim reklamu za
> niti jednog lijecnika zasad jedino priznate medicine od nasih
> osiguravajucih kuca, a nisu one blesave - kao da bi dijelile pare za
> neucinkovitu terapiju.
Stari moj ja samo vjerujem svojim očima i ušima, a imam i te koliko potvrda
o izliječenju alternativom gdje je "zapadna" zakazala što zbog ljudskog
faktora (čitaj tvojih kolega) što zbog pacijenta koji nije svestan zašto mu
se ništa pozitivno ne događa kod uzimanja prepisanih medikamenata. Koliko
god ti pljuvao i bacao blato na (kako ti kažeš "neučinkovita terapija") iam
je i u vidu "tvog" liječničkog posla ma koliko ti to negirao. Poistovjetit
ću "zapadnu" medicinu sa "alternativom" ali bez pametnjakovića koji misle
ili pljuju onu drugu kao i kod onih koji su lažnjaci PAZI SAD i sa jedne i
sa druge strane!
Govorim ti o onome što si mogao pročitati u javnim glasilima, a radi se o
lažnim doktorima i to zamisli koji su radili u bolnicama!!
>
> Bas si od svih dotaknuo onu o kojoj nemas pojma ali dobro da tebi slatko
> zvuci. Nemam te potrebu uvjeravati u istinu kad si ti sebi vec i tako
> odredio i bika i crvenu krpu.
> Samo nastavi i ostaj mi zdravo!
Tako je ti si u pravu i jedini si ti onaj koji zna, ali isto tako se zna da
aljkavost kirurga može doprinijeti velikom mjerom do "slučajnog" reza pri
operaciji kroz splet žila.. zar ne
:) Nemoj me uvjeravati pretvrdoglav sam i vjerujem samo nekim doktorima, a
zamisli nisu alternativci! :)
Živ i zdrav mi bio i naravno imamo pravo na svoje mišljenje i ti i ja.
>
> Ne znam u akkve ti spamove vjerujes, ali ja nigdje ne vidim reklamu za
> niti jednog lijecnika zasad jedino priznate medicine od nasih
> osiguravajucih kuca, a nisu one blesave - kao da bi dijelile pare za
> neucinkovitu terapiju.
Ajde mi please odgovori što misliš o dr. Hammeru i Novoj medicini!?
O cemu lupetas - ili je mozda Maskarinu izrasla jos jedna noga zahvaljujuci
tim super trooper vracevima?!?
Jako lijepo zvucis...Bas poput njih....Ali vidis - ja ne padam niti na
lijepe okice niti nad srocenom retorikom.
>
>> Ne znam u akkve ti spamove vjerujes, ali ja nigdje ne vidim reklamu za
>> niti jednog lijecnika zasad jedino priznate medicine od nasih
>> osiguravajucih kuca, a nisu one blesave - kao da bi dijelile pare za
>> neucinkovitu terapiju.
>
> Stari moj ja samo vjerujem svojim očima i uąima, a imam i te koliko
> potvrda o izliječenju alternativom gdje je "zapadna" zakazala ąto zbog
> ljudskog faktora (čitaj tvojih kolega) ąto zbog pacijenta koji nije
> svestan zaąto mu se niąta pozitivno ne događa kod uzimanja prepisanih
> medikamenata. Koliko god ti pljuvao i bacao blato na (kako ti kaľeą
> "neučinkovita terapija") iam je i u vidu "tvog" liječničkog posla ma
> koliko ti to negirao. Poistovjetit ću "zapadnu" medicinu sa "alternativom"
> ali bez pametnjakovića koji misle ili pljuju onu drugu kao i kod onih koji
> su laľnjaci PAZI SAD i sa jedne i sa druge strane!
> Govorim ti o onome ąto si mogao pročitati u javnim glasilima, a radi se o
> laľnim doktorima i to zamisli koji su radili u bolnicama!!
>
Ha-ha....Da. Bas....
Lazni doktori? Mnozina?
Koliko ja znam - bio je samo jedan: Doktor Sinisa zbog kojeg su padale
glave.
Nadalje, da ima nesposobnig u svakom poslu ima - samo se provozaj nasim
cestama u nadi da ces shvatiti razlog zasto nas niti jedan saht nije u
razini zemlje.
Ti smatras da blatim, no osobno smatram samo0 jedno: kad mi pristupi bilo
koji alternativac a da mi zna objasniti kako je do toga necega i rezultata
dosao - izvjesim i tebi i njemu welcome znak.
Dotad ce mi biti malo vise potrebno od "potvrda" u koje si se ti, nativni
laik - uvjerio.
>
>>
>> Bas si od svih dotaknuo onu o kojoj nemas pojma ali dobro da tebi slatko
>> zvuci. Nemam te potrebu uvjeravati u istinu kad si ti sebi vec i tako
>> odredio i bika i crvenu krpu.
>> Samo nastavi i ostaj mi zdravo!
>
> Tako je ti si u pravu i jedini si ti onaj koji zna, ali isto tako se zna
> da aljkavost kirurga moľe doprinijeti velikom mjerom do "slučajnog" reza
> pri operaciji kroz splet ľila.. zar ne
>
> :) Nemoj me uvjeravati pretvrdoglav sam i vjerujem samo nekim doktorima, a
> zamisli nisu alternativci! :)
>
> ®iv i zdrav mi bio i naravno imamo pravo na svoje miąljenje i ti i ja.
>
Ja ti ne oduzimam to pravo, ali nicim novim a jos manje uvjerljivim me nisi
pocastio u svijetu znanja i osobnih spoznaja.
Splet zila? Hmmm..... Procitao koju knjigu o anatomiji?
Nemam pojma tko je to. Pocasti me kojim linkom.
>> Ajde mi please odgovori što misliš o dr. Hammeru i Novoj medicini!?
>>
>
> Nemam pojma tko je to. Pocasti me kojim linkom.
Google radi čuda kao npr:
http://www.newmedicine.ca/intro.php
http://www.swisscancer.ch/dt_fr/content/orange/pdf/skak/01_02_hamer_e.pdf
potrudi se malo
> O cemu lupetas - ili je mozda Maskarinu izrasla jos jedna noga
> zahvaljujuci tim super trooper vracevima?!?
> Jako lijepo zvucis...Bas poput njih....Ali vidis - ja ne padam niti na
> lijepe okice niti nad srocenom retorikom.
Nije izgubio nogu od alternativaca zar ne...ili možda griješim, pa su ga
operirali negdje na Kubi bez noža??
Naravno sad ja lupetam, a ti u pravu! :)
>> Stari moj ja samo vjerujem svojim očima i ušima, a imam i te koliko
>> potvrda o izliječenju alternativom gdje je "zapadna" zakazala što zbog
>> ljudskog faktora (čitaj tvojih kolega) što zbog pacijenta koji nije
>> svestan zašto mu se ništa pozitivno ne događa kod uzimanja prepisanih
>> medikamenata. Koliko god ti pljuvao i bacao blato na (kako ti kažeš
>> "neučinkovita terapija") iam je i u vidu "tvog" liječničkog posla ma
>> koliko ti to negirao. Poistovjetit ću "zapadnu" medicinu sa
>> "alternativom" ali bez pametnjakovića koji misle ili pljuju onu drugu kao
>> i kod onih koji su lažnjaci PAZI SAD i sa jedne i sa druge strane!
>> Govorim ti o onome što si mogao pročitati u javnim glasilima, a radi se o
>> lažnim doktorima i to zamisli koji su radili u bolnicama!!
>>
>
> Ha-ha....Da. Bas....
> Lazni doktori? Mnozina?
> Koliko ja znam - bio je samo jedan: Doktor Sinisa zbog kojeg su padale
> glave.
> Nadalje, da ima nesposobnig u svakom poslu ima - samo se provozaj nasim
> cestama u nadi da ces shvatiti razlog zasto nas niti jedan saht nije u
> razini zemlje.
> Ti smatras da blatim, no osobno smatram samo0 jedno: kad mi pristupi bilo
> koji alternativac a da mi zna objasniti kako je do toga necega i rezultata
> dosao - izvjesim i tebi i njemu welcome znak.
> Dotad ce mi biti malo vise potrebno od "potvrda" u koje si se ti, nativni
> laik - uvjerio.
Nije li jedan radio u Vinogradskoj kojeg je prijatelj homić zaposlio, pa
drugi neki mislim isto u vinogradskoj koji je radio kao kirurg...dozvolit
ćeš mi da sam zaboravio, jer je prošlo više od 12 god! (crni zalizani
"kirurg") tek kad se saznalo da mu fali dva ispita i diplomski dobio nogu iz
bolnice, a sve u sklopu Siniše i tog zamagljivanja!! Ops... zaboravio sam
vrlog ti kolegu ginekologa s prepisanom disertacijom :))
Na žalost dokle god bude "zapadnjaka" i naše "demokracije" i dok se ne uvede
rigorozne mjere kao i vani.. oduzimanje licence i plaćanje odštete i to iz
džepa osobe koja je aljkavošću ili namjerno pridonijela invalidnost ili smrt
ili uzela mito, pa tako i alternativcu koji zgriješi isto to protjerivanje i
rigorozno kažnjavanje...
Ti mi više ličiš na Hebranga za kojeg ni jedna žena nije dobar radiolog :)
Ne vjeruješ? otiđi na brdo u "njegovu" bolnicu pa pitaj ženski dio! Treba
li nam takvi doktori, ali pazi ti i takve braniš kao i dobri borac protiv
vjetrenjača :)
>
> Ja ti ne oduzimam to pravo, ali nicim novim a jos manje uvjerljivim me
> nisi pocastio u svijetu znanja i osobnih spoznaja.
Nisam siguran da me možeš uvjeriti da si u pravu i na svako tvoje
omalovažavanje bilo kojeg drugog načina ozdravljenja osim "zapadne medicine"
mogu ti nabrojati barem po jednog aljkavog doktora koji je na glasu, radi
privatno u bolnici i naručuje preglede u sklopu bolnice i uzima lovu za
operaciju, a poslije operira student...etc...etc..
Nemoj dalje nego se pokri ušima i priznaj da i na ovoj i na onoj strani ima
šarlatana, ali isto tako i vrlo dobrih travara, bioenergetičara kao i dragih
nam dotura!
Lijep ti pozdrav i pazi kad i ako voziš motorin
> Splet zila? Hmmm..... Procitao koju knjigu o anatomiji?
Ne, ali ako ti treba koji CD reci nabavit ću ti!
Zar ne bi bilo previše šarlatana "zapadne medicine" da i ja čitam anatomiju!
:)
Mogu napisati točnu dijagnozu, a mogu napisati i točan redoslijed
događanja.
Poslije poroda sa apgarom 10/10 od pregleda za obaviti ostao je još
pregled krvi i sluha. Navodno im nisu aparati bili u ispravnom stanju
pa se taj pregled u dva i po dana boravka u bolnici nije mogao
obaviti. Nakon 18 dana ponovili smo isto u bolnici no zaključak je da
ipak treba to ponoviti u Suvagu. Pregledom obavljenim u Suvagu
doktorica je zaključila da je potrebno ići na II stupanj tj. BERA. Sa
tri mjeseca obavili smo i nju, te uz jedan prekrasan smiješak dobili
odgovor vaše dijete je doživotno gluho na desno uho, a sa 70 %
oštećenja na lijevom uhu. Trenutnu dokumentaciju nemam kod sebe, ako
je tko želi vidjeti slobodno mi se obratite mailom.
Ono što se desilo je da su nam tek sa njenih 12 mjeseci uspjeli nakon
silnih trčanja od jednog do drugog namjestiti 3 puta mjenjane
aparatiće. No, ni sada joj uške nisu dobre. Sve te izmjene se plaćaju,
tako da molim dotične pustite me sa novcima jer niste u redu-za
privatni pregled kada mi je dijete imalo visoku temperaturu platila
sam 900,00 kn i ne nisam išla kod našeg pedijatra jer ga nisam mogla
čekati 2 sata da dođemo na red. Dosad smo platili 3.000,00 kn za te
aparatiće sa svim silnim izmjenama + socijalno što se uključilo, a što
se tiče gdin.-a Bračike isplatili smo mu točno 0,00 kn u papirnatima i
0,00 u poklonima. NE želim više o novcu.
Sa tri mjeseca, nedavno nakon nalaza, krenuli smo kod gdin.-a Bračike.
U Suvagu nam je rečeno odite slobodno na ljetovanje i javite se u 9.-
om mjesecu. Rečeno učinjeno, što se desilo morali smo se javiti samo
zato da bi nas naručili u 10. mjesecu za pregled kako bismo vidjeli
koje slušni aparatić izabrati. Nakon svega ispostavilo se da su ipak
potrebna oba aparatića jer dijete reagira na obje strane. Na 2 m
udaljenosti od lijevog uha i na 30-ak cm od desnog uha. Očigledno je
da Bera nije točna i uostalom to su male bebe i ne može se sa
sigurnošću uzimati u obzir taj test. Sada zamislite, bar probajte
majku koja treba dojiti bebu od 3 mjeseca i ne smije se uzrujavati ni
šokirati kako ne bi izgubila mlijeko. Dijete danas govori mama i baba
te još neke glasove. U Suvagu sad tvrde da je ipak ne mogu davati
dijete u jaslice i da trebam zamrznuti svoj posao kod privatnika. Da
sad ne duljim koga zanima neka me pita jer ne bih htjela iskorištavati
loš abuse na g-mailu!
Ponosna mama!