Rad Fujitsu inverter uređaja

BO

Aug 21, 2020, 8:05:39 AM8/21/20
Pozdrav, valjda ima nekog...

Oavko, radi se o Fujitsu inverter uređaju, 3.2 kw, star cca 3 godine.
Primjecujem ponasanje koje mi se cini da nije bilo ranije.
Primjer: postavim temperaturu na 24 i puhanje na high. Nakon nekoliko
vremena gasi se unutarnja, ali i ventilator vanjske jedinice. Nakon
nekoliko minuta opet se ukljucuje radi odrzavanja temperature. Mislim da
je prije samo dolazilo u oscilacijama (ili bolje reci dozioranju) rada
vanjsjke jedinice radi odrzavanja temperature, a unutarnja je bila na
brzini puhanja kako sam i zadao.

Primijetio sam da ako pritisnem reset tipku na daljinskom , da duze
vremna radi onako kako mislim da bi trebalo. Ne vidim kako je to po
vezano, al ajde...za to vrijeme puno bolje odrzava temperaturu i vlagu u
prostoriji

Takodjer mi se cini da je rad do prije dva mjeseca bio efikasniji i da
nije bilo tog povremenog zaustavljanja. Periodi zaustavljanja i
pokretanja su 5-10 minuta recimo.

Rekao bih da se trenutno klima ponasa kao on-off uređaj osim sto se osim
vanjske jedinice gasi i ventilator unutarnje.

Robert Širola

Jan 13, 2022, 4:17:42 PMJan 13
Vjerujem da si očistio filtere i da je sad sve u redu?