Iz unuternje jedinice mi curi voda

Milivoj

Pozdrav grupi

Imam Samsungovu klimu 5 kW i dogadja se ponekad ( cca 2 puta tjedno ) da mi
iz unutarnje jedinice pljusne voda. Ugasim klimu ona kaplje i dalje 5 min i
onda je sve OK. Upališ i ona dalje normalno radi.

Voda inače na odvod vani normalno tece.

U čemu bi mogao biti probem i sta da radim?

Hvala

Goran

--
Goran
"Milivoj" <fc...@formel.hr> wrote in message

Očito ili ti je začapljen odvod kondenzata, ili ako je svijeľe montirana
moľda su je majstori nagnuli na suprotnu stranu. Ah sad vidim kaľeą vani
normalno teće. Moľda je ovo drugo, također moľe bit da negdje imaą uspon na
odvodu kondenzata pa ti vani curi kada se stvarno napuni

Apach

Jun 17, 2004, 3:29:43 PM6/17/04

"Goran" <goran....@fsb.hr> wrote in message

> [...]

na
> odvodu kondenzata pa ti vani curi kada se stvarno napuni

Mozda, ako je duzina odvoda kondezata velika moze doci do stvaranja zracnog
cepa koji tada onemogucava normalan odvod. To se zna dogadjati ako je na
veliku duzinu stavljena cijev malog promjera (fi 16). Zovi one koji su
montirali.

Kjukar

Jun 17, 2004, 3:51:44 PM6/17/04

"Milivoj" <fc...@formel.hr> wrote in message

Očito da zaledi unutarnja. Ove dane su prilično niske temperature i ako fali
malo plina, to je sasvim moguće. Bilo je uređaja, (ne govorim o Samsungu)
koji su i tvornički znali biti "podpunjeni". Neka ti netko provjeri tlak
plina, a čak i ako mu se čini dobar, neka ga podigne za cca 0,2 B, ako imaą
neki veći izvor vlage u prostoriji.
U svakom slučaju, provjeri filtere, odvod već jesi, a kad prelije, pogledaj
ako je klima (unutarnja) zaleđena, jer ga onda, gotovo sigurno fali.

Kjukar

Jun 17, 2004, 4:02:50 PM6/17/04

"Apach" <apachXXXm...@elsys.hr> wrote in message

> [...]
> cepa koji tada onemogucava normalan odvod. To se zna dogadjati ako je na
> veliku duzinu stavljena cijev malog promjera (fi 16). Zovi one koji su

Mi radimo sa # 12 i zadnjih par godina nismo imali reklamacija na odvode,
ako nisu ose napravile gnijezdo, zidari "premjestili" odvodnu cijev ili
netko začepio ili isčupao kakvu cijev.
O kakvim to "zračnim čepovima pričaą"?
Ako se odvod napravi tako da se nigdje ne pojavljuje sifon, kakvi su to
"zračni čepovi".

elektros

Jun 17, 2004, 5:44:25 PM6/17/04

"Kjukar" <robert...@ri.htnet.hr> wrote in message
> ovo je ispravan odgovor bravo kjukar čisti pet
zanimljiva je kronologija u postovima prvo amateri ili brzići a na kraju
iskustvo pobjeđuje sve puste teorije

Mario Kirsch

Jun 17, 2004, 6:13:03 PM6/17/04

"Milivoj" <fc...@formel.hr> wrote in message
Mogu biti filteri,plin ili otok kondenzata ali sam jednom imao slican slucaj
gdje je kondenzat curio preko maske od nutarnje jedinice,koja je bila
stisnuta tik uz isparivac pa se tu potkradala koja kap.

Apach

Jun 18, 2004, 3:09:42 PM6/18/04

> [...]
> O kakvim to "zračnim čepovima pričaą"?
> Ako se odvod napravi tako da se nigdje ne pojavljuje sifon, kakvi su to

Samo ti slobodno radi. U stambenim zgradama od 10 katova bilo je par bisera
koji su kondezat stvavili u kanal lifta ravno dolje do podrume. E pa stari
moj, to je radilo veoma kratko jer fi16 NIJE mogla odvesti vodu. Nakon malo
lupkanja i kuckanja culi smo jedan zvuk koji obicno radi zrak kada ide kroz
vodu. Sta je tocan uzrok toga me ne interesuje i nemam volje da diskutujem o
tome (prljavstina, vrtlozenje i sl.). Kako su svi odreda bili tvrdoglavi i
rekli da hoce da im cijev i dalje ostane na istom mjestu, ja sam je zamjenio
sa fi40 i od tada vise nema tog problema. Znaci vertikala 100% nema sifona a
ima sranja.

P.S.

Da nisi ti mozda sta ugurao u njih :))

Kjukar

Jun 18, 2004, 3:37:20 PM6/18/04

> P.S.
>
> Da nisi ti mozda sta ugurao u njih :))

Mislim da bi bilo besmisleno, jer takvu stvar nikada nisam naplatio više od
cijene samog dolaska.

Nike

Jun 18, 2004, 6:18:51 PM6/18/04

> [...]

> cepa koji tada onemogucava normalan odvod. To se zna dogadjati ako je na
> veliku duzinu stavljena cijev malog promjera (fi 16). Zovi one koji su

Ja uvijek montiram fi 16 i pazim na to da je stalno u padu, bez sifona, i da
mjesto gdje se izljeva nije uronjeno u vodu. Rijetko kada je crijevo bilo
uzrok curenja klima uređaja osim u slučajevima kao u jednom frizerskom
salonu gdje vlasnik mora svako 2-3 mjeseca uliti u kadu Cevosan ili sl. (ąto
je normalno s obzirom na uvjete u kojim radi uređaj koji nije namijenjen tom
poslu) i sličnim slučajevima.

Nike

Jun 18, 2004, 6:30:43 PM6/18/04

"Milivoj" <fc...@formel.hr> wrote in message

Kao ąto Kjukar reče najvjerojatnije se ledi zbog nedostatka plina ili
prljavih filtara (mali protok zraka, pa zbog toga nisko isparavanje, ąto
uzrokuje leđenje isparivača kao i kod nedostatka plina) pa zbog toga teče, a
uz to ti je i odvod kondenzata izveden tako da postoje sifoni pa ne moľe
progutati poviąenu količinu vode koja nastaje otapanjem leda.
Dakle potrebno je provjerit rad klime i način na koji je kondenzat izveden.
Ovo zadnje moľeą i sam tako da uzmeą bocu vode i ulijevaą u klimu brzinom,
recimo, 0,5l u minuti. Ako ti kada preljeva pri toj brzini ulijevanja onda
ti je sigurno odvod kondenzat začepljen ili nepravilno postavljen.

jakovpa...@gmail.com

Aug 8, 2016, 7:09:22 AM8/8/16

jakovpa...@gmail.com

Aug 20, 2017, 5:41:54 AM8/20/17