Dimenzije ugradnje

BO

Pozdrav!

Neki dan mi ugradili klimu na lodju. Bocne stranice vanjske jedinice su
izmedju dva zida. Cijevi su na desnoj strani (nema nikakvih otvora na
tum boku), a na lijevoj su otvori izakojih su alumionijski listici
hladnjaka. Na toj lijevoj strani (zbog toga sto je lodja uska) nije
ispostovan minimalna udaljenost prepreke/zida od 10 cm, vec je 5,5 cm.
Jel to neki veliki problem ili ce sve biti ok?

Jes da je grupa mrtva, ali klima i dilema ce biti tu i za 10 godina kad
netko odgovori :)

Nikolaj Lazic

Dana Mon, 13 Mar 2017 12:33:45 +0100, BO <mbo...@MAKNIgmail.com> napis'o:
Je... a onda ce za 10 godina odgovoriti nesto kao:
"pa, gdje ste nasli tak niske cijene?"
"Ja sam prije 4 godine ugradila klimu i jos uvijek radi, pogledajte
kod OVIH na web"
"Pogledajte ove web stranice"

Nekak mi se sve vise cini da je to zapravo oglasavanje... a ne nekakva
pomoc.